Урок-квк «Повторення та узагальнення вивченого про дієприслівник»



Скачати 16.82 Kb.
Дата конвертації19.03.2019
Розмір16.82 Kb.
#85006
ТипУрок
Урок-КВК «Повторення та узагальнення вивченого про дієприслівник»
7 клас
Тема. Повторення та узагальнення вивченого про дієприслівник
Мета: повторити та систематизувати все вивчене про дієприслівник, перевірити як учні засвоїли матеріал.
Тип уроку: урок-КВК

Хід уроку



I. Організаційний момент.
II. Повідомлення теми, мотивація навчальної діяльності.
Слово вчителя.
Тема нашого уроку «Повторення та узагальнення вивченого про дієприслівник». Мета – систематизувати все вивчене про дієприслівник, перевірити, як ви засвоїли вивчений матеріал. Тому ваше завдання – максимально організувати свою розумову і мовленнєву діяльність, щоб правильно відповідати. Побудуємо свою роботу у формі змагання - КВК. Для цього розіб’ємося на дві команди. Ваші відповіді сьогодні буде оцінювати журі у складі трьох вчителів: Буфан Л. Я., Дида Л. В., Стойко Я. Л.
Членам журі даємо прямокутники червоного, зеленого, жовтого і синього кольорів. За кожну правильну відповідь ви отримуватимете різнокольорові прямокутники, на яких буде вказана кількість зароблених вами балів. За неправильну відповідь у команди знімається один бал.
Ось дві скриньки, у які наше журі за кожну відповідь опускатиме зароблені вами бали.
- Члени журі, просимо зайняти свої місця.
- Поки члени журі займають свої місця, запишіть тему уроку в зошити «Повторення та узагальнення вивченого про дієприслівник».
III. Змагання між командами.
Конкурс 1 «Візитка»
Діти, на домашнє завдання ви повинні були придумати назву своїй команді і скласти їй рекламу, використовуючи речення з дієприслівниками.
Яка команда відповідатиме першою?
(Діти по черзі відповідають)
(Журі оцінює результати першого конкурсу)
Конкурс 2 «Усна розминка»
А зараз учасники команд по черзі ставлять запитання одні одним.
(Команди ставлять по три запитання одні одним і отримують повні відповіді. Н-д: як утворюються дієприслівники доконаного і недоконаного виду.)
Журі підводить підсумок даного конкурсу.
Конкурс 3 «Утворити дієприслівники»
А зараз прошу витягнути завдання. На карточці записані дієслова. Вам необхідно утворити від них дієприслівники доконаного, недоконаного виду та записати у зошити.
(Проводиться у формі гри «Акваріум», учні читають по одному слову)
Журі знову підводить підсумки.
Конкурс 4 «Ти – вчитель»
Завданням цього конкурсу є виправити в тексті орфографічні та пунктуаційні помилки. На це завдання вам дається п’ять хвилин.
(Учні отримують надрукований на карточках текст. При перевірці завдань членами журі, команди отримують додаткові запитання. Н-д: що називається текстом, придумати заголовок даному тексту.)
Конкурс 5 «Синтаксичний розбір речення»
Для цього завдання до дошки виходять по одному учаснику від команди і роблять синтаксичний розбір речень, називають частини мови, будують схеми речень.
(Всі інші діти працюють в зошитах)
Додаткове завдання від журі – розібрати дієприслівник як особливу форму дієслова.
Журі підводять підсумки.
Конкурс 6 «Розподільний диктант»
Наступний наш конкурс – розподільний диктант. Я диктую дієприслівники із не, а ви записуєте їх у дві колонки: разом і окремо.
Члени журі перевіряють учнівські зошити і роблять підсумок даного конкурсу.
Конкурс 7 «Розбір за будовою»
А зараз ви знайдете вправу 176. Ваше завдання списати словосполучення, вставити пропущені букви, обґрунтувати орфограми, розібрати за будовою слова (по чотири слова для кожної команди). На все завдання виділяємо чотири хвилини.
Журі підводить підсумок.
Конкурс 8 «Конкурс капітанів»
А зараз ми послухаємо капітанів команд. На домашнє завдання вони повинні були скласти казку про дієприслівник і використати у тексті два-три дієприслівникові звороти.
Отож, послухаємо капітана команди «Міцний горішок».
А тепер слово капітану команди «Юний філолог».Слово надається членам журі для підведення підсумку.
Конкурс 9 «Редагування тексту»
Команди отримують друковані тексти із навмисно введеними помилками. Завдання учасників – відредагувати тексти.
Члени журі перевіряють правильність виконання завдання.
Конкурс 10 «Побудувати речення»
Завдання цього конкурсу – ввести в речення фразеологічні звороти, пояснити розділові знаки.
(Учні виконують завдання. За згодою команди – зачитують по одному реченню.)
Журі оцінює конкурс.
IV. Підсумок уроку.
А зараз члени журі підводять остаточний підсумок змагання, а ми тим часом підведемо підсумок уроку.
Отже, сьогодні на уроці ми повторили все про дієприслівник, дієприслівниковий зворот, доконаний і недоконаний вид дієприслівника, правопис не з дієприслівником, розділові знаки при дієприслівнику та звороті, робили синтаксичний розбір речень, розбирали слова за будовою, морфологічний розбір дієприслівників, редагували текст.
Особливо активними на уроці були…
Отримують оцінки на уроці такі учні: капітани команд за складену казку та роботу на уроці; учні, що правильно виконали синтаксичний розбір речення; учні, що готували візитку й назву команд…
V. Повідомлення домашнього завдання учням.
Твір-мініатюра «Пісня – душа народу» з використанням дієприслівників.
А зараз слово отримує журі для оголошення переможців нашого змагання.
(Журі оголошує й вітає переможців, урок закінчено.)
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 16.82 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка