Урок математики 2 клас За програмою науково- педагогічного проекту «Росток» Тема: Кут. Прямий кут Мета: ознайомити з поняттям «Кут»,»Прямий кут»



Скачати 137.04 Kb.
Дата конвертації16.02.2019
Розмір137.04 Kb.
#82641
ТипУрок
Урок математики 2 клас

( За програмою науково- педагогічного проекту «Росток»

Тема: Кут. Прямий кут

Мета: ознайомити з поняттям «Кут»,»Прямий кут».

Вчити будувати кути і розпізнавати їх у многокутниках ,

формувати навички групування геометричних фігур

за відповідними ознаками.

Закріплювати прийоми усних і письмових

обчислень, правила порядку дій у виразах,повторити

поняття «алгоритм», «операція», «обернена операція»

Розвивати логічне мислення під час складання та

розв’ язання задач, добору відповідних схем.

Виховувати зацікавленість уроками математики,

увагу,охайність під час роботи у зошитах ,любов до природи.

ТИП УРОКУ: комбінований;

Обладнання: відеозапис фрагменту уроку , демонстраційний матеріал у

вигляді короткого запису умов задачі ,геометричних

фігур, алгоритму розв’ язання текстової задачі,

проведення уроку,індивідуальні віяла для усної

лічби, музична фонограма фізкультхвилинки.

Хід уроку

І привітання

УЧИТЕЛЬ:Стали ,дітки, підтягнулись,

Один одному всміхнулись.

На урок старання не забудьте взяти,

Сіли всі рівненько. Починаєм працювати

ІІ Повідомлення теми і задач уроку.

Сьогодні ми з вами будемо закріплювати навички усної лічби,розв’ язання задач та добору до них відповідних схем,повторимо геометричні фігури ,ознайомимося з поняттями «Кут»,»Прямий кут»,повчимося його будувати і розпізнавати у многокутниках.

А працювати ми з вами будемо за таким порядком

(Демонструється таблиця порядку дій (Алгоритм уроку). Діти читають






План проведення уроку


І Усна лічба



ІІ Знайомство новою темою



ІІІ Відпочинок



ІV Закріплення знань



V Підсумок



VІ Домашнє завдання



Учитель:-Як називається цей запис? . Як можна назвати її по іншому?

Що таке «Алгоритм?»

Учитель: Чи можна поміняти місцями ІІ і V пункти? Доведіть. А які

можна ? Чому?

Отже, починаємо працювати згідно заданого алгоритму. Усна лічба Приготували віяла

ІІІ Усна лічба

Гра «Мовчанка»

А) до 7 додати 9;

до 5 додати 8;

від 12 відняти 8;

від 76 відняти 70;

знайти суму 13 та 7;

знайти різницю 56 та 48;

на скільки 45 більше 38;

на скільки 58 менше 42; (чи це так?Доведіть)

назвати сусідів чисел 459; 301;289.

Учитель: А зараз відклали віяла

500+201; 900-1 ; 55+24 ; 456+20 ; 761-2 ; 343+400.

До 45 додати стільки ж;

Б)Робота у групах.

Діти діляться по рядах. Кожній команді пропонується схема короткої умови задачі. Потрібно скласти задачу за умовою і надати 2 варіанти обернених задач із побудовою схем на дошці.

І РЯД

І д.- 140 ял.



} 290 ял.

ІІ д.- ?

ІІ РЯД Мишко-12 гр.

Іванко-9 гр. } 26 гр.

Катруся - ?

ІІІ ряд


Завезли –64 кг

Витратили –?

Залишилось -49кг

(Робота у зошитах . Запис дати. Каліграфічне письмо (цифри за зразком учителя)

ІV НОВИЙ МАТЕРІАЛ

Учитель: - Які геометричні фігури ми знаємо?

-Що таке ПРЯМА? ВІДРІЗОК? ПРОМІНЬ?

-Робота за підручником(частина ІІ, стор. 41)

Пояснення учителя «Що є кутом»



-ЗАВДАННЯ 1,2.

(СКЛАДАННЯ КУТА З ПАПЕРУ , ЗНАЙОМСТВО З КОСИНЦЕМ).

Учитель:Скільки прямих кутів утворилося на папері?

-Давайте їх перевіримо косинцем(виконується завд.3 на стор. 43)



V ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІ Закріплення матеріалу (перегляд відеоролика про кути)

VІІ РОБОТА БІЛЯ ДОШКИ

Учитель:Знайди вирази , які відповідають певному набору геометричних фігур, поясни що вони означають

(ГРУПУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ ЗА КОЛЬОРОМ, РОЗМІРОМ, НАЯВНІСТЮ ПРЯМОГО КУТА)

(2+2)-3 варіанти відповіді; 3+1; 1+2; 1+13=14

Учитель:-Що не є виразом? Чому?

-Чи легко вам було розподіляти фігури на групи?Що

викликало ускладнення? Чому?



VІІІ Робота над задачею.

(На дошці таблиця з алгоритмом розв’ язання задачі)



АЛГОРИТМ РОЗВ’ ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ



Уважно прочитай задачу й уяви,

про що в ній говориться





Визнач,які величини відомі, а які

Невідомі (якщо треба - познач їх на схемі)





Подумай і поясни,як за допомогою

відомих величин знайти невідомі

(аналіз задачі)




Запиши розв язання і відповідь

Учитель:ЧИ МОЖНА ПОМІНЯТИ МІСЦЯМИ ОСТАННІЙ І ПЕРЕДОСТАННІЙ ПУНКТИ? Чому )

Складання ,ЗАПИС СХЕМИ І РІШЕННЯ ЗАДАЧІ ЗА КОРОТКОЮ

УМОВОЮ

VІІІ ЗАВДАННЯ «Знайди зайве слово»

(Кут,коло.пряма,Прямокутник,крапка,трикутник).

Учитель:Поясніть свій вибір.(Крапка не є геометричною фігурою)



ІХ Складання пограми дій у виразах завд. 5 стор .42

Х САМОСТІЙНА РОБОТА

(ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ ЗАВД. 7 СТОР. 43)

ХІ СКЛАДИ ЗАДАЧУ ЗА СХЕМОЮ( НА ДОШЦІ)

+65 +26 -16 -25

Х




100




126




110



85

-65 -26 +16 +25

(Якщо до невідомого числа спочатку додати 65,потім додати 26,а після цього відняти16 і ще 25, то одержимо число 85. Яке це число?

Учитель:ЯКИМ СПОСОБОМ МОЖНА РОЗВ ЯЗАТИ ЗАДАЧУ?



(Скласти обернену операцію)

ХІІ- ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ЗАВД. 4 СТОР. 42

ХІІІ ПІДСУМОК

-ЩО ДІЗНАЛИСЬ НОВОГО?

-ЩО СПОДОБАЛОСЬ?

-ХТО. НА ВАШУ ДУМКУ, НАЙКРАЩЕ ПРАЦЮВАВ НА УРОЦІ? ДОВЕДІТЬ.

ХІV ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ УЧИТЕЛЕМ І САМИМИ ДІТЬМИ.
Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію

Скачати 137.04 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка