Урок математики: «Функція. Властивості функції»



Сторінка1/4
Дата конвертації03.11.2018
Розмір370 Kb.
ТипУрок
  1   2   3   4
    Навігація по даній сторінці:
  • Тема
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №130

Урок математики:

«Функція. Властивості функції»

9 клас


Вчителя математики КЗШ №130

Домбровського Віктора Геннадійовича

Кривий Ріг

2014


Урок математики: «Функція. Властивості функції», 9 кл
Вступ. Суспільна потреба у школах нового покоління вимагає особливої уваги до інноваційних процесів. Сьогоднішня психолого-педагогічна наука вважає, що нове у педагогіці – це не лише ідеї, підходи, методи, технології, які ще не використовували, а й той комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу, які дають змогу ефективно вирішувати завдання розвитку і саморозвитку творчої особистості.

На даному етапі розвитку освіти і суспільства загалом основну увагу приділяю розробленню, поширенню та застосуванню освітніх інновацій, тобто інноваційній освітній діяльності.

Під інноваційною діяльністю розумію процес внесення змін у традиційну систему, створення та використання інтелектуального продукту, доведення нових ідей до реалізації їх у вигляді готового товару або послуг.

Інноваційна освітня діяльність – це процес внесення в освіту якісно нових елементів. Цей вид діяльності характеризується вищим ступенем творчої діяльності учасників освітнього процесу.

Усвідомлюю, що інноваційна освітня діяльність:

- створює нові освітні технології;

- формує новий світогляд учителя;

- активно допомагає формуванню всебічно розвиненого учня;

- позитивно впливає на створення нових управлінських структур;

- створює оптимальні умови для формування досконаліших стосунків між школою і суспільством.

Із сучасників інноваційних технологій хочу виокремити одну – технологію розвитку критичного мислення та показати втілення її елементів у практику при вивченні теми «Функції. Властивості функції», бо вважаю, що саме ця технологія сприяє:

1) формуванню пізнавального інтересу в учнів, розуміння мети вивчення даної теми;

2) розвитку внутрішньої мотивації до цілеспрямованого навчання;

3) підтриманню пізнавальної активності учнів;

4) спонуканню учнів до порівняння отриманої інформації з особистим досвідом і на її ґрунті формування аналітичного судження;

5) розвитку критичного способу мислення.

Отже, критичне мислення – це здатність людини:

1) чітко виділити проблему, яку необхідно розв’язати;

2) самостійно знайти, обробити і проаналізувати інформацію;

3) логічно побудувати свої думки;

4) навести переконливу аргументацію;

5) здатність мислити мобільно, обирати єдино правильне розв’язання проблеми;

6) бути відкритим до сприйняття думок інших і одночасно принциповим у відстоюванні своєї позиції.
Тема: Функція. Властивості функції (область визначення, область значень, нулі функції, проміжки знакосталості, проміжки монотонності, парність непарність функції)

Мета навчальна: узагальнити і систематизувати знання учнів про функцію, закріпити та перевірити вміння учнів досліджувати функції за планом;

розвивальна: розвивати вміння аргументувати, обмінюватися своїми ідеями, вдосконалювати навички роботи з інформацією з різних джерел;

виховна: виховувати культуру математичних міркувань, створювати ситуацію взаємодопомоги.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь, навичок (урок розв’язування задач із застосуванням набутих знань, діагностичний контроль знань)

Обладнання: індивідуальні освітні траєкторії, план дослідження функції, план-захист математичного об’єкту, пізнавальна схема.

Попередня підготовка учнів до уроку:



  • робота в групах (дослідження функції);

  • ознайомлення та вивчення схем – пізнавальної та захисту математичного об’єкту.

І. Організація класу

Психологічна, практична підготовка учнів до навчальної діяльності

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Актуалізація знань, які необхідні для подальшої навчальної діяльності.

Теорія - каталізатор творчого розв’язання проблем.

1.Відновити в пам’яті навчальний матеріал, вивчений у 8 класі, використовуючи структурну схему:

А
функція


ргумент Область визначення

З
Властивості функції


начення Область значення


поняття


функції Нулі

Способи Парність

з
Елемен-тарні функції
адання Монотонність

Графік Знакосталість



y = kx + b



y= x²

y=x³

Y=


2. Відтворення знань, умінь, які потрібні в процесі роботи на уроці:

а) у кожного учня роздавальні картки – завдання: «Дослідження функції, яка задана графічно»;

б) бесіда з використанням індивідуальних освітніх траєкторій.



Клас ділиться на дві групи. Ознайомлення учнів із завданнями для кожної групи. Колективне обговорення завдань.


Каталог: doc -> files -> news -> 447
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
447 -> У книзі «Школа ХХІ століття. Пріоритети реформування освіти» американський педагог Філіп С. Шлехті, посилаючись на опитування багатьох бізнесменів, працедавців, шкільних функціонерів, підкреслює, що на запитання: «Що ви хочете від школи?»
447 -> План-конспект уроку з хімії у 11-а класі «Узагальнення та систематизація знань з тем «Алкани. Алкени. Алкіни»
447 -> Пропорція. Основна властивість пропорції
447 -> Математичний вечір для старшокласників Гра «Я люблю математику» Мета
447 -> Тема. Колективна творча робота. Складання твору мініатюри на основі власних спостережень «Рання весна.»
447 -> Тема. Як змінюється життя звірів восени? Підготовка звірів до зими
447 -> «Шануй батька свого і матір свою…» М. І. Балан


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка