Урок основна форма організації навчальної діяльності школяра



Скачати 18.55 Kb.
Дата конвертації15.11.2017
Розмір18.55 Kb.
ТипУрок

Вимоги:

  • Урок – основна форма організації навчальної діяльності школяра.
  • Вимоги:
  • Організаційні (чітке визначення мети і завдань, раціональна структура, темп, ритм роботи, раціональне використання часу);
  • Дидактичні (чіткість навчальних завдань, раціональні методи, дотримання принципів навчання);

Психологічні вимоги (стимулювання навчальної діяльності, психологічні та вікові особливості);

  • Психологічні вимоги (стимулювання навчальної діяльності, психологічні та вікові особливості);
  • Етичні вимоги;
  • Санітарно-гігієнічні вимоги;
  • Дотримання правил з техніки безпеки;
  • Вимоги до організації домашнього завдання.

Засвоєння нових знань;

  • Типи уроку:
  • Засвоєння нових знань;
  • Формування умінь і навичок;
  • Застосування знань, умінь і навичок;
  • Узагальнення і систематизація знань;
  • Перевірка і корекція знань, умінь і навичок;
  • Комбінований урок.

Організаційна частина;

  • Структура уроку:
  • Організаційна частина;
  • Мотивація навчальної діяльності(тема, мета, завдання уроку);
  • Перевірка домашнього завдання;
  • Актуалізація опорних знань;
  • Стимулювання навчальної діяльності;

Пояснення нового матеріалу;

  • Структура уроку (продовження):
  • Пояснення нового матеріалу;
  • Діагностика правильності засвоєння учнями знань;
  • Закріплення нового матеріалу;
  • Підбиття підсумків уроку;
  • Повідомлення домашнього завдання.

спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості;

  • Урок:
  • спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості;
  • це відносно самостійна ланка у системі навчання;
  • будується як цілісна система взаємодії учителя та учнів на основі співробітництва;

будується на основі:

  • Урок (продовження):
  • будується на основі:
  • - програмних вимог;
  • - урахування вікових можливостей учнів;
  • - урахування можливостей вчителя, його творчого потенціалу;
  • має таке дидактичне призначення:
  • - засвоєння нових знань;
  • - формування умінь і навичок;
  • - контроль і оцінювання знань та ін.

На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання та розвитку;

  • На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання та розвитку;
  • Урок має раціональну структуру;
  • Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам: науковість, зв’язок із життям, системність, наступність;
  • Застосовуються різноманітні форми проведення уроку;

Використовуються нестандартні форми проведення уроку;

  • Використовуються нестандартні форми проведення уроку;
  • Здійснюється диференціація і індивідуалізація навчання;
  • Забезпечуються міжпредметні зв'язки;
  • Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю;

Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні;

  • Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні;
  • Урок проводиться за планом – творчим робочим документом вчителя;
  • Проводячи урок за планом, учитель готовий переструктурувати його в разі потреби;

Висока результативність уроку;

  • Висока результативність уроку;
  • Учитель самоаналізує проведення і результати уроку.

Чи відповідає мій урок програмі?

  • Орієнтовна схема самоаналізу уроку:
  • Чи відповідає мій урок програмі?
  • Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання?
  • Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?

Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?

  • Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?
  • Чи вдало визначена структура уроку?
  • Чи була організована на уроці робота з формування основних знань, умінь та навичок, інтересів учня?

Як здійснювались міжпредметні зв'язки?

  • Як здійснювались міжпредметні зв'язки?
  • Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи вдалим був їх вибір і поєднання?
  • Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці? Чи вдалим було їх поєднання?

Чи об'єктивно і відповідно до крітеріїв оцінені мною знання учнів?

  • Чи об'єктивно і відповідно до крітеріїв оцінені мною знання учнів?
  • Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися обсяг і складність домашнього завдання? Чи було воно диференційованим?
  • Що було зайвим у моїй діяльності та діяльності учнів?

Тип і структура уроку:

  • ОРІЄНТОВНА СХЕМА ПОВНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ
  • Тип і структура уроку:
    • Тип, структура уроку, його місце серед уроків з теми.
    • Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів.
    • Витрата часу.
  • II. Зміст та методика повторення вивченого:
    • Повнота та глибина перевірки.
    • Методика повторення, диференціація завдань.
    • Кількість задіяних перевіркою учнів.
    • Об'єктивність та аргументація оцінювання.

Вимоги програми.

  • III. Вивчення нового матеріалу:
  • Вимоги програми.
  • Науковість, зв'язок із життям, систематичні сть, доступність, співвідношення у матеріалі головного та другорядного.
  • Відповідність матеріалу цілям та завданням уроку.

- Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними ма­теріалами.

  • IV. Методи навчання:
  • - Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними ма­теріалами.
  • - Обrрунтованість застосованих методів.
  • - Активізація пізнавальної діяльності.
  • - Використання методів проблемного навчання.
  • - Поєднання фронтальної, індивідуальної та групової форм роботи.
  • - Самостійна робота учнів.
  • - Методика контролю та обліку знань.

Добір матеріалу для формування умінь та навичок.

  • V. Засвоєння нового матеріалу:
  • Добір матеріалу для формування умінь та навичок.
  • Самостійна робота під час закріплення.
  • Зворотній зв'язок. Оцінювання відповідей.
  • VI. Завдання додому:
  • - Обсяг, характер і доступність матеріалу.
  • - Наявність та характер інструктажу.
  • - Наявність диференційованих завдань.
  • - Місце домашнього завдання на уроці.

- Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхніх мови, мислення.

  • VII. Характер діяльності вчителя:
  • - Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхніх мови, мислення.
  • - Мова вчителя та загальний стиль його поведінки. - Організаторська, управлінська діяльність вчителя. Робота з різними групами учнів.
  • - Діяльність вчителя як консультанта та координатора навчання.
  • VIII. Характер діяльності учнів:
  • - Самостійна робота. Робота в групах.
  • - Диференціація та індивідуалізація.
  • - Активність мислення.
  • - Розвиток психічної сфери учнів.

Підбиття підсумків.

  • ІХ. Результати уроку:
  • Підбиття підсумків.
  • Виконання плану.
  • Рівень досягнення мети.
  • Рівень якості знань, умінь, навичок, виявлених на уроці.

  • СХЕМА АНАЛІЗУ УРОКУ ФІЗИКИ
  • 1. Відповідність теми уроку програмі.
  • 2. Відповідність змісту та структури поставленій меті.
  • 3. Науковість викладу вчителем програмового матеріалу, його політехнічна спрямованість.
  • 4. Здійснення зв'язку раніше вивченого матеріалу з новим (повторення, закріплення, узагальнення).
  • 5. Методи та засоби передачі матеріалу, постановка демонстраційного експерименту, розв'язування задач.

6. Ефективність використання технічних засобів навчання.

  • 6. Ефективність використання технічних засобів навчання.
  • 7. Застосування наочних посібників (таблиці, схеми, плакати).
  • 8. Використання на уроці різноманітних видів робіт та завдань, що вимагають застосування здобутих учнями теоретичних знань.
  • 9. Формування навичок самостійно здобувати та поглиблювати знання.
  • 10. Здійснення диференційованого навчання.

11. Контроль за рівнем якості засвоєння учнями, цілеспрямованість та планомірність його здійснення.

  • 11. Контроль за рівнем якості засвоєння учнями, цілеспрямованість та планомірність його здійснення.
  • 12. Обсяг, рівень, доступність, система перевірки домашніх завдань.
  • 13. Зацікавленість учнів темою, змістом та методами ведення уроку.
  • 14. Розвиток логічного мислення. Активізація розумової діяльності учнів.
  • 15. Досягнення мети, цілей та завдань уроку.

Каталог: 2013
2013 -> Програма для складання вступного іспиту до аспірантури
2013 -> Архітектура та скульптура в Україні 19 століття
2013 -> Київський національний лінгвістичний університет
2013 -> «Архітектура І скульптура XX століття» Неокласицизм
2013 -> Тематичний план занять: Заняття 1 «Патологія червоної крові
2013 -> Медичного факультету
2013 -> Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів при підготовці до практичного заняття
2013 -> Методична розробка
2013 -> Коматозні стани при цукровому діабеті. Кетоацидоз. Кетоацидотична і гіпоглікемічна кома. Клініка. Діагноз. Диференціальний діагноз. Лікування


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка