Урок основна форма організації шкільного навчання



Дата конвертації15.11.2018
Розмір5.49 Mb.
ТипУрок

УРОК -- ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

  • Важливим аспектом застосування інтерактивних технологій є оновлення структури уроків

Центральною ланкою реалізації освітньої технології, найвищим ступенем її розвитку і втілення, системним виявом ефективності і результативності, має бути урок як основна форма організації шкільного навчання.

  • Центральною ланкою реалізації освітньої технології, найвищим ступенем її розвитку і втілення, системним виявом ефективності і результативності, має бути урок як основна форма організації шкільного навчання.

СПІЛКУЮЧИСЬ МІЖ СОБОЮ, ВЧИТЕЛІ ЗБАГАЧУЮТЬСЯ ІДЕЯМИ, ПЛАНАМИ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. І ОТРИМУЮТЬ НАТХНЕННЯ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗАЛИШИТИ БІЛЯ ПОРОГА КЛАСУ ВСІ СВОЇ ПРОБЛЕМИ, УВІЙТИ ДО ДІТЕЙ ІЗ ПІДНЕСЕНО НАЛАШТОВАНОЮ ДУШЕЮ І ПОЧАТИ ДІЙСТВО ПІД НАЗВОЮ «УРОК».

  • “ Коли я маю яблуко і ти маєш яблуко, і ми обміняємось яблуками, у кожного із нас буде по одному яблуку. Коли я маю ідею і ти маєш ідею, ми обміняємось ідеями – в нас буде по дві ідеї ”.
  • Бернард Шоу

Намагайтеся кожного дня для кожної справи знайти якийсь позитивний початок, оскільки від того настрою, з яким ви вступаєте в якусь справу залежать ваші успіхи, а можливо, і невдачі.

  • Намагайтеся кожного дня для кожної справи знайти якийсь позитивний початок, оскільки від того настрою, з яким ви вступаєте в якусь справу залежать ваші успіхи, а можливо, і невдачі.

Педагогічна техніка-це діяльність вчителя, направлена на організацію різних форм і прийомів навчальної роботи.

  • Педагогічна техніка-це діяльність вчителя, направлена на організацію різних форм і прийомів навчальної роботи.

Вміння керувати своєю поведінкою:

  • Вміння керувати своєю поведінкою:
  • Техніка володіння своїм організмом (мімікою, пантомімікою);
  • Керування емоціями, настроєм;
  • Вміння знімати психологічне напруження в учнів;
  • Вміння пробуджувати творчі самопочуття під час уроку;
  • Опанування умінням соціальної перцепції (техніка керування увагою,уявою);
  • Опанування техніки мовлення (керування диханням, дикцією, темпом мовлення).
  • Вміння вплинути на
  • особистість і колектив:
  • Техніка організації контакту;
  • Управління педагогічним спілкуванням;
  • Оволодіння технікою навіювання.

Довідка: Анатолій Олександрович Гін (рід. 16 квітня 1958, Харків, Українська РСР, СРСР) — фахівець з ТРІЗ(теорія вирішення винахідницьких завдань), майстер ТРІЗ, педагог. Його книга «Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Відвертість. Діяльність. Зворотний зв'язок. Ідеальність: Посібник для вчителя» стала лідером продажів серед методичної літератури для вчителів, витримала 17 перевидань.

  • Довідка: Анатолій Олександрович Гін (рід. 16 квітня 1958, Харків, Українська РСР, СРСР) — фахівець з ТРІЗ(теорія вирішення винахідницьких завдань), майстер ТРІЗ, педагог. Його книга «Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Відвертість. Діяльність. Зворотний зв'язок. Ідеальність: Посібник для вчителя» стала лідером продажів серед методичної літератури для вчителів, витримала 17 перевидань.
  • «Що ви знайдете в цій книзі… Школу робить школою учитель. Учителі різні — адже вони виростають з учнів. Художник навчається змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант навчається етюдам. Журналіст та письменник засвоюють прийоми письмової мови. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, засвоює прийоми — тільки це педагогічні фарби, етюди, прийоми… Ось учитель-майстер, віртуоз. Як по нотах грає він свій урок. І тільки інший учитель знає, скільки праці пішло на опанування гамм та етюдів, доки ноти, ритми та мелодії на злилися в музиці уроку. Майстерність — це фах з печаткою досконалості. Майстрів не так багато. Але існує багато сильних фахівців. Звичайно вони мають свої професійні хитрощі, прийоми. Сильних педагогічних прийомів не так вже й багато — найчастіше гарний фахівець активно користується лише двома-трьома «секретами». Ця книга — збірник педагогічних прийомів. До неї ввійшли лише такі, які мають свою технологію і можуть застосовуватися в умовах звичайної сучасної школи» - пише в своїй книзі А.Гін.

У сучасній педагогіці є така цікава нова педагогічна ідея "Конструктор уроку", що використовується як ефективний засіб для "складання уроків". Будь-який з етапів уроку може бути реалізований різними прийомами або їх комбінаціями, тобто прийоми, по суті, і є елементи конструктора уроку. Кожен етап уроку має своє позначення, а методичний прийом, який використовує учитель - свій номер.

  • У сучасній педагогіці є така цікава нова педагогічна ідея "Конструктор уроку", що використовується як ефективний засіб для "складання уроків". Будь-який з етапів уроку може бути реалізований різними прийомами або їх комбінаціями, тобто прийоми, по суті, і є елементи конструктора уроку. Кожен етап уроку має своє позначення, а методичний прийом, який використовує учитель - свій номер.
  • Аукціон
  • Етапи уроку
  • Методичні прийоми
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • А
  • Організаційний момент
  • Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класі
  • Б
  • Перевірка домашнього завдання
  • «Злови помилку»
  • «Незакін- чені речення»
  • «Комента-тор»
  • Взаємоперевірка
  • Дитячі проекти
  • Интелек
  • туальна розминка
  • Дивуй!
  • Так чи ні
  • В
  • Актуалізація опорних знань
  • «Злови помилку»
  • «Незакін-чені речення»
  • Вірю-не вірю
  • Тестуван-ня
  • Епіграф
  • Світло-фор
  • Математична мозаїка
  • Логічний ланцю-жок
  • Г
  • Мотивація навчальної діяльності
  • «Мозковий штурм»
  • Відстро-чена відгадка
  • Інтер-
  • активні
  • вправи
  • Кросворди,
  • ребуси
  • Само-оцінка
  • Свої приклади
  • Знайди помилку
  • Д
  • Повідомлення теми, мети та завдань уроку
  • Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класі
  • Е
  • Вивчення нового матеріалу
  • Шпар-галка
  • Мозковий штурм
  • Цікава мета
  • Встано-віть відповід-ність
  • Тесту-вання
  • Дивуй
  • Фантас-тична добавка
  • Практич-ність теорії
  • Є
  • Сприйняття та осмислення набутих знань
  • Практич-
  • на робота (самостій-на)
  • Практич-на робота (робота в групах)
  • Дитячі проекти
  • Встанови відповідність
  • Інструк-
  • тивні картки
  • Знайди помилку
  • Мозкова атака
  • Логічний ланцю-жок
  • К
  • Дитячі проекти
  • «Шерлок Холмс»
  • Електрон-ні презента-ції
  • Впізнай мене
  • Доміно
  • Аукціон
  • Прес-конфе-ренція
  • Фронталь-не опиту-вання
  • Й
  • Контроль знань і вмінь учнів
  • Світлофор
  • Опитування по ланцюж-ку
  • Тихе опитува
  • ння
  • Програмо-ване опитуван-ня
  • Ідеальне опитуван-ня
  • Фактоло-гічний диктант
  • Контро-льний тест
  • Бліц - контроль
  • Л
  • Диференційова-не домашнє завдання
  • Три рівня
  • Обов‘яз-ковий мінімум
  • Тренуваль-ні завдання
  • Особливе завдання
  • Ідеальне завдан-ння
  • Твор-чість майбут-нього
  • Дитячі проекти

Каталог: uploads -> editor -> 1480 -> 91464
91464 -> Методичні рекомендації педагогічним працівникам навчальних закладів Дніпропетровської області
91464 -> Технології креативної освіти як складова створення інноваційного освітнього простору розвитку особистості
91464 -> Форум молодих педагогів Криворізького району
91464 -> Відділ освіти Криворізької райдержадміністрації кнз «Лозуватська загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів» формування мотивації в учнів на уроках української мови та літератури з використанням інтерактивних технологій в умовах сучасної освіти
91464 -> Педагогічна рада «удосконалення самоосвіти вчителя» Форма проведення – ділова гра
91464 -> «Реалізація теоретичних та практичних засад випереджаючої освіти для сталого розвитку в умовах сільської школи»
91464 -> Криворізької районної ради дніпропетровської області формування природничої компетентності дошкільників через проведення екологічних акцій
91464 -> Укладач: методист


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка