Урок письма 1 клас



Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.38 Mb.
#65428
ТипУрок


Урок письма

1 клас

Класовод : Цехмістро

Олена

Миколаївна

Урок письма 1 клас

Тема: Написання великої букви « Б» ( бе), складів, слів із нею. Закріплення навиків письма рядкової букви « б» ( бе ). Зоровий диктант.

Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру великої букви «Б» (бе); зіставляти схоже і відмінне у її елементах з іншими буквами; розташовувати велику букву на рядку зошита; удосконалювати їх навички з’єднання букв у словах; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати у них цікавість до навчання.

Обладнання: картки, наочність, малюнки, « Світлофорчики», слова – блискавки, склади.

Хід уроку:

  1. Організація классу

Діти паравозиком зі словами чух – чух – чух в’їжджають до классу. Вітаються.

  • А де ви їдете?

  • До країни знань.

  • Це далека країна. Пропоную зупинитись у славному місті «Писарівськ». Його правителька пані Каліграфія доручила мені провести вас по місту. Пізнати його вам допоможуть « Чутливе вушко», «Гостре очко» і «Вправні ручки»

  1. Мотивація .

  1. Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно, гарно

І виконувати те,

Про що мова зараз йде.


  1. Це місто відвідають діти, які покажуть свої знання.

Гра « Світлофор». Червоний – ні Зелений – так

  • Звуки ми вимовляємо і чуємо? ( так)

  • Букви ми бачимо і читаємо? ( так)

  • В українській мові 5 голосних звуків? ( ні)

  • В українській мові 6 голосних звуків? ( так)

  • Звук  б  - голосний ? ( ні)

  • Початок речення пишеться з малої букви? ( ні)

  1. Слова « Блискавки»

Молодці ! Ви сподобалися пані Каліграфії. Вона дарує вам карту міста. Кожна вулиця – певне завдання, якщо виконаєте всі завдання, то отримаєте подарунки. ( Подарунок «Квіточка», яка наклеюється до кошика)

  1. Повторення письма раніше вивчених букв.

Пані Каліграфія пропонує заповнити свої анкети, тобто написати диктант:

У саду калина. Коло калини маки.

  • Перевірка роботи. Нагорода.

  1. Фізкультхвилинка

  • Задуваємо свічки на торту.

  • Дмухаємо на кульбабку.

Артикуляційні вправи

  • Цокання язичком.

  • Злизування варення.

Скоромовка

Наварили смакоти.

Бедем їсти я і ти

А сороки і ворони

Будуть їсти макарони.


  1. Вивчення теми уроку.

  1. Написання букви « Б» (бе)

Богданка стрічки до бандури

Блакитну й жовту прив’язала



  • Дивись бабусю буква « Бе» -

Сьогодні ми її писали.

  • Який звук повторюється?

  1. Гра « Впіймай звук оплеском»

Білка, дуб, пасіка, батон, тітка, борода, брат, пісня, буряк.

  1. Гра « Де ти чуєш звук  б ?»

Берет, борода, хліб, кобзар, село, бузок.

  1. Написання букви « Б» ( бе)

Аналіз написання букви:

  • Велика буква «Б» складається з трьох елементів. Два перших нам уже знайомі з великих письмових букв П, Т, Г. Третій елемент зустрічали у великої писаної букви « В»

Пояснення вчителя:

  • Пишемо спочатку пряму похилу лінію вниз до нижньої міжрядкової лінії, де заокруглюємо вліво, другий елемент – шапочку – починаємо ліворуч від першого вліво заокруглюємо до міжрядкової лінії і дал по ній. Третій елемент починаємо майже на верхній рядковій лінії, посередині першого елемента, і заокруглюємо на правий півовал, який своєю нижньою частиною уже торкається першого елемента. Пишемо під лічбу раз – і, два – і, і - три – і.

  • Робота в зошитах.

  1. Написання букви « Б» у повітрі .

  2. Написання великої і малої літери, складів.

  3. Написання слів Борис. Богданка. Чому ми пишемо ці слова з великої букви ?

  1. Допоможіть ! Відгадайте загадки.

  • Цю найкращу в школі книжку

Знає будь – який школяр,

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш …….. ( буквар -  - -  - )


  • Що за дивна непосида

На стежину шишка кида?

З гілки скік та скік на гілку.



Ви впізнали? Це - ……..( білка     )


  • Під дубочком народився.

  • Парасолькою накрився,

  • Може б, з лісу пострибав,

  • Якби другу ногу мав …… ( гриб     )

  1. Руханка «Австралійський дощ».

  2. Закріплення знань.

  1. Врятуйте слова від Діда – Буквоїда. Завдання від Гострого очка: встав пропущені букви.

. анка , . орошно, до . ро, зе . ра.

  1. Робота в группах « Збери розсипані слова».

  2. Читання складів : ба, бо, бу, бе, би , бі .

  3. Завдання від « Вправних ручок» : списати з друкованого тексту

У лісі

У лісі дуб. На дубі білка. Там пада лист.

  • Перевірка . Нагорода « Квіточка»

  1. Підсумок уроку

  1. Гра « Інтервю»

  • Який був урок?

  • Де подорожували?

  • Що робили?

  • Що запам’ятали?

  1. Погляньте наш кошик

повен гарних квітів. Що це значить?




Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка