Урок-подорож «La France. Les curiosités de Paris. ( Визначні місця Парижа)» /Вчитель французької мови Калюжна Ю. А



Сторінка1/9
Дата конвертації02.12.2018
Розмір4.24 Mb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Відділ освіти

Києво-Святошинської райдержадміністрації



Вишнівська загальноосвітня школа I-III ступенів №3


Тиждень іноземних мов

у школі


З досвіду роботи вчителів

ПМК іноземних мов

Керівник : Микиштина Т.В.



Вишневе, 2016 рік

Зміст


  1. Тиждень іноземних мов у школі, як комплекс впровадження інноваційних методів навчання…………………………………………...3

  2. План тижня іноземних мов…………………………………………………4

  3. Розробки уроків та сценарії заходів до тижня іноземних мов..……......7

3.1. Урок-подорож «La France. Les curiosités de Paris. ( Визначні місця Парижа)» /Вчитель французької мови Калюжна Ю. А./………………………7

3.2. Конкурс-вікторина з англійської мови «Keep calm and learn English» /Вчитель англійської мови Дубовкіна М. Д./……………………………………..11

3.3. Розважально-пізнавальна гра «In the World of English» /Вчитель англійської мови Корчемна А. Л./…………………………………………………14

3.4 Урок-гра для 1-ого класу «My toys» / Вчитель англійської мови Хілінська О. Л./……………………………………………………………………..18

3.5. Літературний конкурс «We love poetry» у номінації «Літературний переклад». Роботи учнів 8-11 класів. / Вчителі англійської мови Тур Н. В., Жаркова О. Д./………………………………………................................................23

3.6. Проектна діяльність на уроках англійської мови у 7 класі. Проект «First Aid - надання першої медичної допомоги.» /Вчителя англійської мови Микиштина Т. В./ ……………………………………………….............................27

3.7. Відкритий позакласний захід. Інсценізація казки «Little-Red-Riding-Hood» /Вчитель англійської мови Дубовкіна М. Д./ …...………………………..34

3.8. Позакласний захід до дня святого Валентина. /Вчителі англійської мови Хозіна І. М., Філатова О. В./………………...………………………………36

4. Культурний обмін. Зустріч з носіями мови..…………………………….44

  1. Тиждень іноземних мов у школі, як комплекс впровадження інноваційних методів навчання

Освіта сьогодення спрямована на тісну співпрацю суб’єктів навчального процесу. Використання інноваційних технологій та інтерактивних методів сприяє реалізації особистістно-орієнтованого та комунікативного принципів навчання ІМ. Позакласна робота, як діяльність позаурочна та не обмежена чіткими часовими та змістовими рамками є особливим видом співпраці учителя та учня. За визначенням Єрмоленко Л. П. вона є «системою неоднорідних за змістом, призначенням та методикою проведення освітньо-виховних заходів, які виходять за межі обов’язкових навчальних програм». Таке розуміння дозволяє учителю проявити творчість та застосовувати неформальні методи та форми роботи. Також варто зазначити, що під час позакласних занять учні стають більш розкутими у виконанні завдань, готові ініціювати різноманітні творчі види робіт. Діти поводяться невимушено, емоційно, вдаються до своїх прийомів висловлювання думки. Тобто, позакласна робота дає додаткові можливості для самореалізації усім суб’єктам освітнього процесу, як учителям так і учням.

Добре організована та систематична позакласна робота з англійської мови, з одного боку, закріплює знання та навички, отримані учнями на уроках, а з іншого – глибше розкриває багатство мови та знайомить учнів з культурними особливостями англомовних країн, знання яких є необхідним у мовній практиці. Крім цього, позакласна робота, в силу своїх особливостей, сприяє зближенню вчителя та учнів, самих однокласників, поглиблює і розширює знання учнів, їх кругозір, а головне – розвиває інтерес до подальшого вивчення мови.

Тиждень іноземних мов у школі є комплексом заходів, спрямованих на впровадження інноваційних та проектних технологій у навчальний процес для поглиблення знань, розвитку творчих та комунікативних навичок учнів, сприяння їх самоосвіті, збільшення інтересу до вивчення мов.


  1. План тижня іноземних мов

«Погоджено» «Затверджую»

Заступник директора школи Директор школи

з навчально-виховної роботи Руденко Н.М.

Охріменко Т.М.


План проведення тижня англійської мови

8-12 лютого 2016 року





Назва заходу

клас

Відповідальні

Понеділок, 8 лютого 2016 року

1

Відкриття предметного тижня. Оголошення завдань та плану проведення основних заходів, спрямованих на впровадження інноваційних та проектних технологій у навчальний процес для поглиблення знань, розвитку творчих та комунікативних навичок учнів, сприяння їх самоосвіті, збільшення інтересу до вивчення мов

1-11

Микиштина Т.В., керівник ПМК

2

Постер-шоу «We are wondering». Презентація учнівських творчих робіт, пректів, огляд освітніх навчальних сайтів іноземної мови

2-11


Вчителі ПМК


3

Розучування англійських, французьких та іспанських віршів, римівок та пісень протягом тижня, підготовка до участі загальношкільному пісенному конкурсі «Schoolvision»

1-11

Вчителі ПМК

4

Урок-гра «I love my toys»

1-А,В

Хозіна І.М.

5

Урок-казка «The twelve months»

4-Б,В

Хозіна І.М.,

Микиштина Т.В.



6

Відео-урок «The United Kingdom»

5-Б,B

Тур Н.В.

7

Вікторина «Problem verbs»

6-В,Г

Жаркова О.Д.

8

Урок-подорож «Країни Латинської Америки. Чилі»

5-В

Беспалько А.М

9

Вечір поезії «Learn English, love English, live English. Poetry party». Конкурс сенканів «My inspiration»

7-А,8-Б

Філатова О.В.

Тур Н.В.


10

Відео – урок «Charities. The Blue Cross»

9- A,Б,Г

Філатова О.В.

Тур Н.В.


11

Круглий стіл на тему «Travelling. The great explorers»

11-А

Жаркова О.Д

12

Презентація проектів «Подорож країнами мрій»

11-A

Хозіна І.М.

Вівторок, 9 лютого 2016 року

1

Урок-гра «My favourite toys»

1-А,Г

Микиштина Т.В.

2

Урок-гра «I know English»

2-Б

Дубовкіна М.Д.

3

Конкурс-вікторина на кращого знавця англійської мови серед учнів 3-х класів «Keep calm and learn English»

3-А,Б,В,Г

Дубовкінка М.Д.,

Микиштина Т.В.



4

Урок-подорож «Країни Латинської Америки. Мексика. Перу. Аргентина»

5-А,Б,Г

Беспалько А.М

5

Урок-подорож «Sights of London». Виготовлення туристичних буклетів


5-А

Микиштина Т.В.

6

Відео-екскурсія «Paris est la capital romantique»

5-А

Микиштина Т.В.

7

Відео-урок «Schools in Britain»

6-А,Б

Філатова О.В.

Тур Н.В.


8

Урок-бесіда « Famous American holidays»

5-Б

Середюк Н.М.

9

Відео-екскурсія «Focus on Britain.Travelling around»

7 A-Г

Микиштина Т.В.

Філатова О.В.



10

Традиції англомовних країн. Урок-бесіда

8-Б,В

Тур Н.В.,

Філатова О.В.



11

Відео-урок «The UK Youth Parliament»

10-A

Тур Н.В.

12

Україна та англомовні країни. Партнерство та співпраця. Урок-диспут

9-А

Хозіна І.М.,

Філатова О.В.



13

Доповідь для учнів 8-х класів «Metie Stepanek - a gift from God»

8-В

Середюк Н.М.

14

Урок з елементами інсценізації «Shopping time»

6- Г

Дубовкінка М.Д.

Середа, 11 лютого 2015 року

1

Музично-ігровий урок «В гостях у казки»


1-Б

Хілінська О.Л.

2

Урок-гра «I Know English»


2-Б

Дубовкінка М.Д.

3

Розважально-пізнавальна гра «In the World of English»

3-Д

Корчемна А.Л.

4

Країнознавчий урок з елементами рольової гри «Hello, England!»

2-Д

Ярошик А.С.

5

Урок-казка «Valentine`s Day»

2-Д

Ярошик А.С.

6

Представлення проектної роботи «My school of future!»

2-Г

Ярошик А.С.

7

Конкурс проектних робіт «My family»

2-Г

Корчемна А.Л.

8

Урок-гра на тему «Мадрид - столиця Іспанії»

6-А,Б

Беспалько А.М

9

Урок-вікторина «Національні свята і традиції Іспанії»

7-А,Б,Г

Беспалько А.М.

10

Урок-інсценізація «У світі музики. Музичні інструменти Іспанії. Національні танці»

8-Б

Беспалько А.М.

Четвер, 11 лютого 2015 року

1

Літературний конкурс «We love poetry». Номінації «Декламування» та «Літературний переклад»

3-11 кл

Микиштина Т.В.,

Дубовкіна М.Д.,

Хозіна І.М.,

Тур Н.В.,

Філатова О.В.,

Середюк Н.М.,

Жаркова О.Д.


2

Відео-урок «Window on London»

4-А,Г

Дубовкіна М.Д.

3

Інсценування казки «Little Red Riding Hood»

3-A,Г

Дубовкіна М.Д.

4

Відеоподорож до столиці Британії. Виготовлення постерів «We love London»

4-А,Б,В

Микиштина Т.В.

5

Конкурс проектних робіт «My family tree» та «About myself»

5-А

Микиштина Т.В.,

Філатова О.В.



6

До дня закоханих. Пошта святого Валентина

7-А

Філатова О.В.


7

Урок-презентація «English Writers»

7-Б

Середюк Н.М.

8

До дня закоханих. Конкурс на кращу валентинку з побажаннями

6 Б,В

Жаркова О.Д.

9

Майстер – клас з надання першої медичної допомоги «What should I do if…»

7-Г

Микиштина Т.В.


10

Урок-вікторина «Відомі люди планети»

9-А,Б

Філатова О.В.

11

Урок-свято «День святого Валентина. Традиції та історія»

8-Б

Хозіна І.М.,


12

Відео-урок «Homes in the UK»

7-А

Тур Н.В.

13

Відео-урок «Washington D.C.»

8- Б,В

Тур Н.В.

Філатова О.В.



14

Урок - захист проектів «Моя улюблена країна Латинської Америки»

9-В

Беспалько А.М

15

Вікторина «Great Britain quiz»


7-10

Тур Н.В.

П’ятниця, 12 лютого 2016 року

1

Свято англійського алфавіту «The ABC party»

1-Г

Корчемна А.Л.

2

Урок - гра «Shops and shopping»

2-В

Хозіна І.М.

3

Відео-подорож до столиці Британії. Виготовлення постерів «We love London»

3-Б

Микиштина Т.В.


4

День Святого Валентина. Історія виникнення свята, звичаї, виготовлення вітальних листівок

7-Г

Хозіна І.М.

4

День Святого Валентина. Виготовлення вітальних листівок

6-А

Тур Н.В.,

Філатова О.В.



5

«St. Valentine’s day poetry». Поетичний конкурс на кращу вітальну римівку «Roses are red…»

5-А

Микиштина Т.В.,

Філатова О.В.



6

День Святого Валентина. Вітання, конкурс саморобних «Валентинок»

5-Б,В

Жаркова О.Д.

7

Урок-гра «When pigs fly»

5-Г

Дубовкінка М.Д..

8

Відео-уроки «Education in the UK», «Two Towers»

10-Б, 11-А

Жаркова О.Д.

9

Зустріч з носіями мови

3-11

Дубовкіна М.Д,

10

Загальношкільний пісенний конкурс «Schoolvision»

5-8

Вчителі ПМК


11

Підведення підсумків предметного тижня англійської мови. Визначення переможців конкурсів «Schoolvision», «Great Britain quiz»

«Keep calm and learn English» «My inspiration», «We love poetry», в номінаціях «Літературний переклад», «Декламування», «Поезія» - «Roses are red…» авторів кращих проектів « About myself», «My family tree», «My family»



2-11

Вчителі ПМК




  1. Розробки уроків та сценарії заходів до тижня іноземних мов

    1. Урок-подорож «La France. Les curiosités de Paris. (Визначні місця Парижа)» / Вчитель французької мови Калюжна Ю. А./

План-конспект уроку з французької мови у 7 класі

Тема: La France.

Підтема: Les curiosités de Paris. ( Визначні місця Парижа)

Тип уроку: урок-подорож; урок розвитку мовленнєвих умінь учнів.

Цілі:

практичні: розвивати вміння аудіювати текст, ігноруючи незнайомі слова; вдосконалювати навички усного мовлення; вдосконалювати навички розуміння франкомовного тексту; вдосконалити навички вживання граматичних структур в усному мовленні на рівні речення;

освітні: розширити уявлення учнів про Францію, визначні місця Парижа;

виховні: виховувати взаємоповагу, працелюбність, культурну толерантність;

розвиваючі: розвивати мовленнєву здогадку, увагу, логічне мислення;

Обладнання уроку: карта Парижа, підручник, записи на дошці, мультимедійна презентація.

Структура уроку

Початок уроку

І. Організація класу……………………………………………………...2хв.

ІІ. Мовленнєва зарядка…………………………………………………. 3хв.

Основна частина уроку

ІІІ. Навчання аудіюванню …….……….... ……………………..……...13хв.

ІV. Навчання говорінню.. ………..……………………………………..19хв.

Заключна частина уроку

VІ. Підведення підсумків. Оцінювання…………………………………2хв.

VІІ. Пояснення домашнього завдання…………………………………..2хв.

Етап/прийом

Зміст роботи

Етап 1. Організація класу.

Прийом. Слово вчителя

Bonjour, les élèves. Je suis ravie de vous voir. On va faire l’appel.

Етап2. Мовленнєва зарядка.

Прийом. Спів.

Maintenent on va chanter la chanson de Joe Dassin " Les Champs-Élysées".

Етап 3.Навчання аудіюванню.

Прийом 1. Розповідь вчителя.


Прийом 2. Закінчіть речення…

Прийом 3. Позначення невідомих слів та запис їх перекладу.


Le thème de notre leçon est " Les curiosités de Paris".

Paris est la capital de la France. C’est une des plus anciennes et belles villes du monde. Elle n’est pas seulement aimée par les Français. Ce n’est pas par hazard que l’on dit: “Voir Paris et mourir”. Cette ville est née dans une île de la Seine. Premièrement, c’était une ville des artisans et des vendeurs. Puis, la ville s’est montée sur la colline Sainte-Geneviève et les autres pentes de la Seine. Le roi Philippe-Auguste a pavé les deux rues voisines de la Cité. Ainsi, Paris est devenu sur la rive droite – la ville des affaires et sur la rive gauche – la ville des étudiants.

Maintenant, c’est une énorme agglomeration, une des plus belle et grandes villes du monde, elle compte près de 13 millions d’habitants. La capital est célèbre par ses musées: le Musée du Louvre, le Musée des Beaux-Arts, le Musée Rodin qui jouissent d’une reputation mondiale. Paris abonde en monuments hystoriques: Panthéon, Arc de Triomphe, Notre-Dame de Paris, Tour-Eiffel, etc. On y organise les Expositions universelles. Et puis, Paris a une charme qui vous fascine. On admire les longues avenues, qu’on appelle “Les Grands Boulevards” de Paris.
Avez-vous compris ce texte? Et bien, maintenant, il vous faut terminer les phrases.

1) Paris est la capital de la France… .

2) Ce n’est pas par hazard que l’on dit… .

3) Premièrement, c’était une ville… .

4) Le roi Philippe-Auguste… .

5) Paris est devenu sur la rive droite….

6) Maintenant, c’est une énorme… .

7) La capital est célèbre par ses… .


Pr.: Notez les mots.

la capital

столиця

par hazard

випадково

les artisans

ремісники

la colline

пагорб

lа pente

схил

la Rive droite

Правий берег (символ ділового, торгового життя Парижа)

la Rive gauche

Лівий берег (паризькі квартали на лівому березі Сени, що вважались осередком інтелектуального життя Франції)

une agglomeration

населений пункт (велике місто з передмістям)




Етап 4. Навчання говорінню.

Прийом 1. Коментована презентація.

Прийом 2. Гра «L'histoire infinie».

Прийом 3. Гра «Мої заняття у Парижі».

Заздалегідь підготовлені учні розповідають про одне з визначних місць Парижа, на екрані у цей час з’являється відповідний слайд.


Один учень починає розповідати про визначні місця Парижа, інший повторює його речення і додає своє.
Один учень називає вид діяльності (наприклад, manger des cuisses de grenouilles), інший загадує один з уже вивчених граматичних часів (l’Imparfait, le Passé Composé, le Présent de l’indicatif etc). Третій учень, якому загадують час і слова, повинен придумати речення і передати естафету далі).

Етап 5. Підсумки уроку. Оцінювання.

Vos notes sont…

Етап 6. Пояснення домашнього завдання.

A la maison il vous faut trouver la poème ou la chançon dans lesquels il s’agit de Paris.

Використані джерела:

1. Бакланова О.А. Цикл уроків французької мови.

Режим доступу до ресурсу: http://teacher.iod.gov.ua/workFiles/1766/

2. Карта Парижа: http://parisweb.ru/karta-parizha

3. Презентація:

http://yandex.ua/clck/jsredir?from=yandex.ua%3Bsearch%2F%3Bweb%3B%3B&text=&etext=1001.



    1. Конкурс-вікторина з англійської мови «Keep calm and learn English» /Вчитель англійської мови Дубовкіна М. Д./

Мета: узагальнення вивченого лексичного та граматичного матеріалу теми “The world of nature”.

Організаційна частина

T: Good morning, dear friends. I'm glad to see you at our game. Four teams (one from each class) are going to compete now. So, let's start! Чотири команди (у кожної значки із своїм кольором) будуть виконувати завдання конкурсів. Та команда, яка набере більше очок, і буде переможцем. Бажаю удачі!

Meet the first team! Their colour’s green. (За ігровий стіл сідають члени першої команди.)

And now meet the second team – red! (За ігровий стіл сідають члени другої команди.)

Next team is orange! (За ігровий стіл сідають члени третьої команди.)

And now meet the fourth team!Their colour is blue. (За ігровий стіл сідають члени четвертої команди.)

And now I would like to introduce our jury. They will keep the score. (Представлення членів журі.)



Хід заходу

  1. Warming-up

T: Our first game is “Warming-up”. Відповідає на запитання та команда,що швидше натиснула на дзвінок.

1. How many letters are there in the English alphabet? (26 letters)

2. How many seasons are there in a year? (4 seasons)

3. How many days are there in a week? (7 days)

4. What day comes after Friday? (Saturday)

5. What are the coldest places on Earth? (Arctic and Antarctic)

6. Where are the biggest rainforests in the world? (in South America)

7. When do the English celebrate Christmas? (In December)

8. When do the Americans celebrate Thanksgiving Day? (In November)

9. What is Coca-Cola? (a drink)

10. What is a hot dog? (a sandwich)

11. Where do polar bears live? (in Arctic)

12. The driest places on Earth are … (the deserts)

All right, we can stop now. Dear jury, how many right answers have the teams given?

(Журі підводить підсумки першого конкурсу.)


  1. Fill in

Представник кожної команди підходить до столу та отримує картку, де записані ступені порівняння прикметників, деякі з форм пропущені. Учні мають заповнити пропуски.

Card 1


a) cold – __________ – the coldest

b) dry – drier – _____________

c) beautiful – _______________________ – the most beautiful

d) _______ – wetter – the wettest

Card 2


  1. happy – happier – ___________________

  2. high – _________________ – the highest

  3. __________ – bigger – the biggest

  4. comfortable – _________________ - the most comfortable

Card 3

  1. dangerous – more dangerous – __________________

  2. ugly – ____________ the ugliest

  3. clean – cleaner – __________________

  4. sad – __________ – the saddest

Card 4

  1. ____________ – drier – the driest

  2. intelligent – more intelligent – ___________________

  3. clean – ____________ – the cleanest

  4. wet – wetter – _______________

(Журі отримує підписані картки та підводить підсумки другого конкурсу.)

  1. Guess and name”

Представники кожної команди тягнуть по черзі картки із словосполученнями, а їх команди мають скласти з ними речення.

(“the longest river”, “the biggest animal in the world”, “the highest mountain in Ukraine”, “the tallest animal in the world”, “the coldest places on Earth”, etc.)

(Журі підводить підсумки третього конкурсу.)


  1. Short Names.

У повсякденному спілкуванні ми зазвичай не називаємо один одного повним ім'ям, частіше вживаємо скорочене. Ваше завдання – співвіднести повне англійське ім'я зі скороченим.

1. Elizabeth

2. Thomas

3. William

4. Susan


5. Michael

6. Robert

7. Patricia

8. Anthony

9. Pamela


a. Mike

b. Bobby


c. Pat

d. Tony


e. Sue

f. Pam


g. Bill

h. Tom


i. Liz

Відповіді: 1i, 2h, 3g, 4e, 5a, 6b, 7c, 8d, 9f.

T: I would like the jury to tell us the score of this game.

(Журі підводить підсумки четвертого конкурсу.)



  1. I know that place!”

Кожна команда отримує текст з вирізаними словами (в тексті підкреслені). Завдання – доповнити та прочитати. Виграє команда, що закінчила швидше.
The deserts are the driest places on Earth. The Sahara is the largest desert in the world. It is like an ocean of sand. To travel in the desert you need a camel – “the ship of the desert”. It can travel for 10 days without food or water, but after that it only eats and drinks for days.
The biggest rainforests are in South America. The rainforest is a hot and wet place. There are many different animals and plants in the tropical forest. Every year these rainforests are becoming smaller and smaller because people cut down trees to sell wood or make new farms and roads.
The top (Arctic) and the bottom (Antarctic) of the world are the coldest places on Earth. The Artic is home to polar bears. The happiest time for the polar bears is winter – that is the time they catch seals. And Antarctic is the nicest place in the word for penguins.

(Журі підводить підсумки п’ятого конкурсу.)



Підсумки

T: Dear jury, we are looking forward to our final score.

(Журі оголошує переможця останнього конкурсу і загальний рахунок гри).

The winner of the game is ...!

All teams have tried to do the best to win. You are really very clever and talented! I hope you enjoy the game. Thank you!



Список використаної літератури:

  1. Лебедєва Г. М. Позакласні заходи з англійської мови у початковій школі. Свята, конкурси, тематичні заходи, інсценізації, ігри та цікаві завдання. З нотним додатком. – М.: Глобус, 2008. – 282 с.

  2. Нікітенко В. А. «Сучані технології проведення позакласної роботи з англійської мови» [Електонний ресурс]: http://www.psyh.kiev.ua/




    1. Розважально-пізнавальна гра «Travelling to English» /Вчитель англійської мови Корчемна А. Л./

Мета та завдання:

  • створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;

  • повторити та закріпити вивчений матеріал;

  • вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.

«Подорож» проводиться з учнями 3-4 класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.

Хід гри

Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!



Station 1: “Music”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) Дітям пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню, пропонується інша мелодія.

Station 2: “Phonetics
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]

Station 3: “Reading
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.

Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morrning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.



Station 4: “Poetry
Розкажіть вірш англійською мовою.

The dog

What I can do

I have a dog. His name is Pat.
He can do this, he can do that.
Look at my dog! Tricks he can do.
I love my dog. He loves me too.

I can skip and play football,
Hockey, tennis, basketball.
I can jump and I can run,
I can have a lot of fun.

Station 5: “Grammar

І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)

ІІ. Знайдіть і виправте помилку

1. I …a pupil.
2. You … from England.
3. My dad … tall and strong.
4. My mum … very good.
5. This dog … fat.
6. We …big.
7. Pete and Bob … students.

1. Ann and Mike is pupils.
2. We English are.
3. I have five book.
4. They has two stars.
5. What is your names?
6. I see one dogs.
7. Pete run in the park.

Station 6: “Vocabulary
Продовжити перелік слів за темами (усно):

1. dog … 2. red … 3. read …


Можна приготувати малюнки за темами та запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.

Station 7: “Riddles”
Відгадайте загадки.

  1. I live in a hot country.
    I am big.
    I give people milk.
    I have a hump on my back
    What am I?

( а camel)

  1. The teachers writes
    On me with chalk, (мел)
    My face is black,
    I cannot talk,
    What am I?

(a blackboard)

Station 8: “Dialogue
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”

Station 9: “Conversation”
Складіть розповідь за малюнком.
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.

Station 10: “Crossword
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).

k

r

e

d

a

j

l

a

y

d

b

b

r

o

e

k

s

g

r

e

y

l

r

f

g

r

e

e

n

m

l

c

a

o

k

i

g

a

t

b

v

l

p

c

w

b

l

u

e

n

n

b

o

i

k

n

i

g

z

j

n

g

y

w

n

i

f

q

c

w

h

s

t

e

o

k

p


Підведення підсумків.


    1. Урок-гра для 1-ого класу «My toys» / Вчитель англійської мови Хілінська О. Л./

Тема: My Toys (Мої іграшки).

Мета: навчити дітей діалогічному та монологічному мовленню, активізувати навички аудіювання, читання та письма з теми “Іграшки”; розвинути увагу, пам`ять, мислення та здогадку; виховувати толерантність при спілкуванні та бажання навчатися та радіти своїм успіхам; розширити кругозір дітей про навколишній світ та оточуючі предмети.

Обладнання: іграшки, малюнки, магнітофон та CD–диски із записами пісень та діалогів, м`яч, картки для роботи в парах, картки для роботи в групах та картки для індивідуальної роботи, журнал “Пізнайко”.

Тип уроку: комбінований

1. Організаційний момент. Привітання та повідомлення теми та мети уроку. (Вчитель та діти вітаються віршиком).

Teacher: Good morning, children!

Good morning, good morning to you!

Good morning, good morning!

I am glad to see you!



Pupils: Good morning, teacher!

Good morning, good morning to you!

Good morning, good morning!

We are glad to see you too!



Teacher: I am fine, today. And how are you?

Pupils: We are fine too.

Teacher: (мотивація уроку ): That`s nice that everybody is fine and ready to work.And today we are going to learn English together with Posnayko and the famous magazine for kids “Posnayko Kids Magazine”.

Posnayko:Hello, kids! That`s me, Posnayko, took your toys because I like to play with them very much.

Teacher: OK, Posnayko! Let`s play and learn English with us.

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

а) Фонетична зарядка

(Діти разом з вчителем пригадують скоромовки у фонетичній зарядці про іграшки та іграшки–тварини).

[ ǽ ] A black cat sat on a mat and ate a fat rat.

[ i: ] Silly sheep weep and sleep.

[ r ] Green lorry, yellow lorry.

б) Teacher: Look at the Mind Map( малюнки іграшок) and tell Posnayko what toys you like.(Діти складають речення, які іграшки їм подобаються).

toy- soldier car teddy bear



My toу

doll`s house bike train



Pupil 1: I like a teddy bear.

Pupil 2: I like a robot.

Pupil 3: I like a doll.

Pupil 4: I like a car.

Pupil 5: I like a toy-soldier.



в) Teacher: And now kids match the pictures and the names of the toys.

(Діти з`єднають малюнки з назвами іграшок (car, teddy-bear, robot, boy, doll, toy-soldier)).



г) Teacher: And now let`s play the game “A Magic Ball”. This ball can speak only English. Catch the ball and name the toy in English.

(Вчитель пропонує пограти в гру “Магічний м`ячик”. Вчитель кидає м`ячик, діти називають слово–назву іграшки англійською мовою. Вчитель нагадує про те, що м`ячик розуміє тільки англійську).

Teacher: лялька Teacher: велосипед Teacher:ведмедик

Pupil 1: a doll Pupil 2: a bike Pupil3:teddy-bear

Teacher: літачок Teacher: зайчик Teacher: кошеня

Pupil 4: a plane Pupil 5: a bunny Pupil 1: a саt



II Основна частина уроку.

1. Rhyme-contest about toys and toy-animals.

(Конкурс на кращий вірш про іграшки та іграшки-тваринки).



Teacher: And now children what rhymes about toys and toy-animals you know.

Pupil 1: My doll is so pretty!

Her eyes are so blue

Her cheeks are so rosy,

Her dress is so new!



Pupil 2: This is a table and that`s a chair,

And lots of toys are everywhere!

This is a radio as you can see.

With lots of songs for you and me!



Pupil 3: I`ve got two eyes

A mouth and a nose!

I`ve got two feet,

But I haven`t got toes!

Two hands, two ears,

And lots of hair!

What am I?

I`m a teddy bear!



Pupil 4: This is a toy–monkey.

This is a toy–frog.

This is a toy–lion.

This is a toy–dog.



3. Аудіювання.

Teacher: And now kids listen to the riddles about Posnayko`s favourite toys and guess what the toys are.(Діти слухають загадки про іграшки і відгадують, що це за іграшки).

Teacher: I am a toy-animal.I am brown.

I am big and nice. I like honey.

What am I?

Pupil 1: This is a teddy bear.

Teacher: I am a toy-animal. I am green and small.

I can swim and jump. What am I?



Pupil 2: This is a toy-frog.

Teacher: This is a toy-man. It is in the box.

It can jump from the box.

What toy is it?

Pupil 3: This is a jack-in-the-box.

Teacher: I am a toy.

I have got a nice house.

Girls like me very much.

What am I?



Pupil 4: This is a doll.

5. Фізкультпауза.

Teddy-Bear, Teddy-Bear, turn around.

Teddy-Bear, Teddy-Bear, touch the ground.

Teddy-Bear, Teddy-Bear, show your shoe.

Teddy-Bear, Teddy-Bear, that will do.

6. Монологічне мовлення. Teacher (звертається до Пізнайка): Posnayko, what is your favourite toy?

Posnayko: It`s a teddy bear!

Teacher: Oh, really? So kids let`s help Posnayko to make up a story about his teddy bear. And I`d like you to play a game.

( Вчитель пропонує пограти в гру та скласти розповідь-опис ведмедика. Правила гри: перший учень починає розповідь, другий учень продовжує гру, але йому потрібно повторити попереднє речення та додати до розповіді своє).



Pupil 1: This is a teddy bear.

Pupil 2: This is a teddy bear. Its name is Barny.

Pupil 3: This is a teddy bear. Its name is Barny. It is brown.

Pupil 4: This is a teddy bear. Its name is Barny. It is brown.It is nice and happy.

7.Творче завдання: намалювати іграшку своєї мрії, розповісти про неї своєму другові Пізнайко.

8. Підведення підсумків уроку.



    1. Літературний конкурс «We love poetry» у номінації «Літературний переклад». Роботи учнів 8-11 класів. /Вчителі англійської мови Тур Н. В., Жаркова О. Д.


Leasure (by W.H. Davies)

What is it life, if full of care,

We have no time to stand and stare,

No time to stand beneath the boughs

And stare as long as sheep or cows.

No time to see, when woods we pass,

Where squirrels hide their nuts in grass,

No time to see, in broad daylight,

Streams full of stars, like skies at night.

No time to turn at Beauty’s glance,

And watch her feet, how they can dance.

No time to wait till her mouse can

Enrich that smile her eyes began.

A poor life this, if full of care,

We have no time to stand and stare.

Переклади учнів

Дозвілля


Чи має сенс життя, коли одні турботи?

Коли спинитися не можем ні на мить.

І коли хочеш бути ближче до природи,

Але не чуєш, навіть, коли листя шелестить.

Коли нема часу побачить білку,

Що поспіхом хова горіхи у траву.

Побачити тепло проміння сонця, і не тільки,

А й міріади зір, нічного неба прірву.

Коли відсутній час помітить жінки звабу,

Легкий, чудовий танець її ніг.

Коли нема часу розгледіти її очей принаду,

І посмішки в устах її малинових розбіг.

І все життя безлико так проходить,

Коли спинитися не можем ні на мить.

Переклад Вікторії Авраменко

Досуг


Что такое наша жизнь?

Когда погружены в свои заботы.

Мы не увидим нашу тень,

Чтоб рассмотреть все прелести природы

Нет времени стоять, под ветвями деревьев,

Восторженно смотреть на них

Нет времени по лесу прогуляться,

Взглянуть , как белки прячут про запас орех

Нет времени взглянуть в поток

При свете дня,

Что полон звёзд, как ночью небеса

Мечтать не вредно про красотку

Нет времени нам ждать,

Когда улыбка вспыхнет на устах,

Как вспыхнула в ее глазах.

Нет жизни хуже этой, когда погружены в заботы

Нет времени смотреть на то,

Как расцветают прелести природы!

Перевод Насти Трухачовой

Буденність

Хіба це життя, що в турботах вирує,

Зупинитись не може, кудись все крокує,

Не маєш часу під деревом стати,

Як вівці й корови, блакить пильнувати.

Лісом пройтись не встигаєш за справами

Побачить як білка ховає горіхи між травами

І навіть вночі нам бракує часу

Поглянуть в чарівну, зіркову красу

Поглянуть, як ніжки чар-діви красуні

Ідуть по дорозі, немов би танцюють.

Й немає вже часу чекать на устах,

Прекрасну усмішку, що сяє в очах.

Пусте те життя, де тільки турботи,

Й ті люди нещасні, що лиш для роботи.

Переклад Марії Сабадаш

Дозвілля


Що це за життя повне турбот,

Коли немає часу для пригод.

Коли немає часу споглядати

Скільки овець й корів пасеться біля хати

Де в лісі білка у травиці

Знайшла горіх, росу водиці

Прудко стрибала, усміхнулась,

До мене швидко повернулась.

На небі тихо зорі сяють,

Та погляди не всі звертають.

Коли в житті повно турбот

Має бути місце для пригод! Переклад Анни Микитенко

Вільний час

Що за життя, де лиш турботи?

Коли нема часу спостерігати

Під гілками дерев, стоявши доти,

Доки аж сонце ляже спати.

Нема часу, гуляючи ліском,

Побачити, як білка із горішком

В траві проскаче і сховає його

Тишком-нишком.

І тисячі зірок побачити у хвильках

Джерельця…

Поглянь! Ти бачиш, - дівчина-краса

Танцює вправно й ніби зорі її очі,

А ніжна посмішка тобі шепоче:

« - Що за життя? Що за життя?..»

Переклад Дарини Микиштиної

Дозвілля

Що це за життя, коли весь час турботи

І нескінченні дні роботи.

Немає часу хоч на хвильку зупинитись

До краси чарівної природи придивитись.

Немає часу зупинитись під гілками

Й побачити корів, овець стадами

Немає часу за білкою прослідкувати:

Хова горішки у траві, що й не відшукати.

Немає часу в нічне небо подивитись

Потоки вогників-зірок порахувати.

Немає часу красунею помилуватись,

І посмішкою вуст її зігрітись.

Бідне життя, якщо немає часу зупинитись

І життя красою насолодитись.

Переклад Євгенії Деревської

Недосуг

Что стоит жизнь коль в суете сует,



Стоять и созерцать досуга нет.

Нет времени, томясь под сению ветвей,

Смиренному терпению учиться у зверей.

Пересекая лес ,не замечаешь, второпях

Орехи, что белки прячут в опадающих листвах.

И к небу устремляя взор средь бела дня,

Увы, ты не увидишь, как вспыхнула вечерняя заря.

К красавице нет времени с поклоном обратится,

И в дивном вихре жизни снею в танце слиться.

И не дождешся ты когда улыбкой детской

Ее глаза наполнятся веселым блеском.

Скучна та жизнь, коль в суете сует.

Стоять и созерцать досуга нет.

Федюкина Анастасія



    1. Проектна діяльність на уроках англійської мови у 7 класі. Проект «First Aid - надання першої медичної допомоги.» /Вчитель англійської мови Микиштина Т. В./


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка