- Підготувала вчителька початкових класів
- Катеринопільської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1
- Бардаченко Євдокія Миколаївна
Мета уроку - освітня: навчити учнів прийомам логічного мислення; відпрацювати обчислювальні навички, пов'язані з прийомами логічного мислення;
- виховна: виховувати вміння грамотно й аргументовано обґрунтовувати свої дії;
- розвиваюча: розвивати увагу, пам’ять, швидкість мислення.
Організація класу - Наш клас працює під девізом…
- Добре того вчити, хто хоче все знати!
Хто слухає уважно, - Хто слухає уважно,
- Мислить креативно,
- Відповідає оперативно –
- Має знання ефективні.
Рефлексія “Очікування” - Що ви очікуєте від уроку?
Асоціації Розминка - 1. Рослина, яка схожа на їжака - …. 2. Другий місяць зими - … 3. Яке найменше натуральне число?
- 4. Які букви українського алфавіту не можуть стояти на початку слова?
- 5. З якої частини тіла Адама бог створив Єву?
- 6. Геометрична фігура у якої 4 сторони.
- 7.Ноїв...
- 8. Так називається дорожня розмітка і тварина.
- 9. Коли вода замерзає, її називають...
- 10.Якої пори року день довше ночі?
Чому Матроскін допустив саме такі помилки? - “Знайди помилку”
- 45+13-50=108;
- 100-(37-13)=50;
- 67-8+34=83.
-
Допоможи міркувати… Актуалізація опорних знань - Гра «Віконечка»
- □ +34 = 60 80-□=33
- 21+□ = 50 □-12 = 46
- □ +12 = 80 30-□=17
Гра «Допоможи Незнайкові» - 53-6 = 47 13-5 + 8 = 16
- 36-4 = 40 43 + 2-10 = 55
- 51 + 8-59 19 + 50-60-69
- 37 + 3 = 41 59 + 41-1 = 99
- Курка стоїть на одній нозі і важить 2 кг.
- Скільки важитиме курка, якщо стане
- на дві ноги?
- Одне яйце варять 4 хвилини.
- Скільки хвилин треба варити 5 яєць?
- У першій отарі 10 ягнят, у другій
- стільки ж у першій,
- а в третій отарі стільки ж, скільки в другій.
- Скільки ягнят у третій отарі?
Метелик і бабка сіли на ромашку і волошку. Бабка сиділа не на ромашці. На яких квітах були комахи? ? - Двоє друзів, Іван і Дмитрик, пішли гуляти. Вони
- взяли м’яч і велосипед. Дмитрик на велосипеді
- не катався. Хто з хлопчиків грався м’ячем,
- а хто катався на велосипеді?
? - Катруся з дуба груші рвала,
- у кошик складала:
- дві татові й дві матусі,
- три братику і три Катрусі.
- Скільки всього було груш?
? - Термометр показує
- 30 градусів тепла.
- Яку температуру покажуть два таких термометри ?
? - Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали потяг 3 години.
- Скільки годин чекав потяг кожен з них?
? Які числа діляться одночасно на 2 і на 3 - 18, 14, 21, 12, 8, 6, 9, 15, 3.
Знайти три числа, що в сумі дають задане число. - 40
- 5, 13, 10, 2, 17, 18, 6, 4
- 15
- 10, 2, 3, 7, 9, 12, 8, 4
- Як з 5 паличок побудувати
- 5 трикутників?
-
- Лисиця та вовк разом зловили 14 окунів. Вовк каже: “ А я наловив більше за тебе, кумасю, на 5 окунів”. Доведи, що вовк сказав неправду.
Визнач кількість трикутників у даній фігурі. - Визнач кількість трикутників у даній фігурі.
-
- Геологи знайшли 7 каменів масою 1 кг, 2 кг, 3 кг, 4 кг, 5 кг, 6 кг, 7 кг. Треба розкласти всі камені в 4 рюкзаки так, щоб у кожному була однакова маса?
-
- Половина периметра прямокутника – 30 см. Перша сторона – 21 см. На скільки сантиметрів довжина прямокутника більша, ніж його ширина?
Робота в парах - Розв’яжи кругові приклади, постав відповіді у порядку зростання, прочитай отримане слово.
- 45+13 –н;
- 10+25 – е;
- 58-7 – р;
- 51+39 – о;
- 90 – 80 – з.
Підсумок уроку - З (зібрані,зосереджені,задоволені )
- Е (енергійні, ерудовані; )
- Р (розумні,радісні,рішучі; )
- Н (наполегливі )
- О ( організовані,оригінальні)
Гра “Інтерв’ю” - Що було незвичайного на уроці?
- Яка була тема уроку?
- Які завдання ми виконували на уроці?
- Що найбільше сподобалося на уроці?
- Де можна використати ці знання ?
- Чи хотів би ти, щоб урок продовжувався?
Поділіться з Вашими друзьями: |