Урок розвитку логічного мислення



Дата конвертації26.10.2018
Розмір3.1 Mb.
#53648
ТипУрок
  • Логічні вправи
  • Цікаві задачі
  • Підготувала вчителька початкових класів
  • Катеринопільської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1
  • Бардаченко Євдокія Миколаївна

Мета уроку

  • освітня: навчити учнів прийомам логічного мислення; відпрацювати обчислювальні навички, пов'язані з прийомами логічного мислення;
  • виховна: виховувати вміння грамотно й аргументовано обґрунтовувати свої дії;
  • розвиваюча: розвивати увагу, пам’ять, швидкість мислення.

Організація класу

  • Наш клас працює під девізом…
  • Добре того вчити, хто хоче все знати!

Хто слухає уважно,

  • Хто слухає уважно,
  • Мислить креативно,
  • Відповідає оперативно –
  • Має знання ефективні.

Рефлексія “Очікування”

  • Що ви очікуєте від уроку?

Асоціації

  • 19 листопада

Розминка

  • 1. Рослина, яка схожа на їжака - …. 2. Другий місяць зими - … 3. Яке найменше натуральне число?
  • 4. Які букви українського алфавіту не можуть стояти на початку слова?
  • 5. З якої частини тіла Адама бог створив Єву?
  • 6. Геометрична фігура у якої 4 сторони.
  • 7.Ноїв...
  • 8. Так називається дорожня розмітка і тварина.
  • 9. Коли вода замерзає, її називають...
  • 10.Якої пори року день довше ночі?

Чому Матроскін допустив саме такі помилки?

  • “Знайди помилку”
  • 45+13-50=108;
  • 100-(37-13)=50;
  • 67-8+34=83.

Допоможи міркувати…

Актуалізація опорних знань

  • Гра «Віконечка»
  • □ +34 = 60 80-□=33
  • 21+□ = 50 □-12 = 46
  • □ +12 = 80 30-□=17

Гра «Допоможи Незнайкові»

  • 53-6 = 47 13-5 + 8 = 16
  • 36-4 = 40 43 + 2-10 = 55
  • 51 + 8-59 19 + 50-60-69
  • 37 + 3 = 41 59 + 41-1 = 99
  • Логічні задачі
  • Курка стоїть на одній нозі і важить 2 кг.
  • Скільки важитиме курка, якщо стане
  • на дві ноги?
  • Одне яйце варять 4 хвилини.
  • Скільки хвилин треба варити 5 яєць?
  • У першій отарі 10 ягнят, у другій
  • стільки ж у першій,
  • а в третій отарі стільки ж, скільки в другій.
  • Скільки ягнят у третій отарі?
  • Фізкультхвилинка

Метелик і бабка сіли на ромашку і волошку. Бабка сиділа не на ромашці. На яких квітах були комахи?

  • ?

?

  • Двоє друзів, Іван і Дмитрик, пішли гуляти. Вони
  • взяли м’яч і велосипед. Дмитрик на велосипеді
  • не катався. Хто з хлопчиків грався м’ячем,
  • а хто катався на велосипеді?
  • Іван
  • Дмитрик

Хвилинка каліграфії

  • 8, 16, 24, 32, 40,….
  • 10, 20, 30, 40, …..

?

  • Катруся з дуба груші рвала,
  • у кошик складала:
  • дві татові й дві матусі,
  • три братику і три Катрусі.
  • Скільки всього було груш?

?

  • Термометр показує
  • 30 градусів тепла.
  • Яку температуру покажуть два таких термометри ?

?

  • Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали потяг 3 години.
  • Скільки годин чекав потяг кожен з них?

?

  • Марійка має:

Які числа діляться одночасно на 2 і на 3

  • 18, 14, 21, 12, 8, 6, 9, 15, 3.

Знайти три числа, що в сумі дають задане число.

  • 40
  • 5, 13, 10, 2, 17, 18, 6, 4
  • 15
  • 10, 2, 3, 7, 9, 12, 8, 4  
  • 40
  • 15
  • Групова робота
  • Як з 5 паличок побудувати
  • 5 трикутників?
  • Лисиця та вовк разом зловили 14 окунів. Вовк каже: “ А я наловив більше за тебе, кумасю, на 5 окунів”. Доведи, що вовк сказав неправду.

Визнач кількість трикутників у даній фігурі.

  • Визнач кількість трикутників у даній фігурі.
  • Геологи знайшли 7 каменів масою 1 кг, 2 кг, 3 кг, 4 кг, 5 кг, 6 кг, 7 кг. Треба розкласти всі камені в 4 рюкзаки так, щоб у кожному була однакова маса?
  • Половина периметра прямокутника – 30 см. Перша сторона – 21 см. На скільки сантиметрів довжина прямокутника більша, ніж його ширина?

Робота в парах

  • Розв’яжи кругові приклади, постав відповіді у порядку зростання, прочитай отримане слово.
  • 45+13 –н;
  • 10+25 – е;
  • 58-7 – р;
  • 51+39 – о;
  • 90 – 80 – з.

Підсумок уроку

  • З (зібрані,зосереджені,задоволені )
  • Е (енергійні, ерудовані; )
  • Р (розумні,радісні,рішучі; )
  • Н (наполегливі )
  • О ( організовані,оригінальні)

Гра “Інтерв’ю”

  • Що було незвичайного на уроці?
  • Яка була тема уроку?
  • Які завдання ми виконували на уроці?
  • Що найбільше сподобалося на уроці?
  • Де можна використати ці знання ?
  • Чи хотів би ти, щоб урок продовжувався?
  • Молодці!

Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка