Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ «Будівництво дому»



Скачати 56.37 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації16.03.2019
Розмір56.37 Kb.
#84751
  1   2   3
УКРАЇНСЬКА МОВА

56. Вимова та правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. Утворення прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-
57. Вживання знака м'якшення перед закінченням у прикметниках
58. Побудова речень з прикметниками. Визначення відмінків прикметників у реченнях
59. Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ «Будівництво дому»
60. Давальний і місцевий відмінки прикметників жін.. роду
61. Відмінювання прикметників у множині. Вимова і правопис прикметників у називному відмінку множини
62. Вживання різних відмінкових форм прикметників у множині
63. Контрольна робота. Диктант.
64. Аналіз контрольної роботи.
65. Числівник як частина мови. Закріплення поняття про числівник, його функціональну роль у мовленні
66. Практичне ознайомлення з формою родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80
67. Закріплення вивченого про числівник, його роль у мовленні. Самостійна робота
68. Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ «Совеня»
69. Займенник як частина мови. Особові займенники
70. Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини
71. Займенники 1-ої особи однини і множини. Написання займенників з прийменниками

72. Займенники 2-ї особи однини і множини
73. Займенники 3-ї особи однини і множини
74. Повторення й узагальнення вивченого про займенник
75. Контрольна робота. Мовна тема «Числівник», «Займенник»
76. Аналіз контрольної роботи.
77.Урок розвитку зв’язного мовлення. Творчий переказ тексту «Відпочинок на морі»
78. Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Роль дієслова в реченні
79. Зв'язок дієслова в реченні з іменником. Зміна дієслів за числами. Дієслова-антоніми
80. Неозначена форма дієслова. Дієслова-синоніми
81. Змінювання дієслів за часами
82. Змінювання дієслів за часами і числами. Дієслова, вжиті у прямому і переносному значенні
83. Дієслова, які означають незавершену і завершену дію
84. Закріплення знань про дієслова, що означають незавершену і завершену дію
85. Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ «Орел та мавпи»
86. Дієслова теперішнього часу
87. Закріплення вивченого про змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами
88. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами
89. Закріплення вивченого матеріалу
90. І та II дієвідміни дієслів. Особові закінчення

91. Правопис особових закінчень дієслів. 1 особа дієслів.
92. 2 особа дієслів. Спостереження за вживанням дієслів у тексті
93. Закріплення знань про особу дієслів. 3-тя особа дієслів
94. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-опису «Білочка»
95. Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього та майбутнього часу
96. Закріплення знань про правопис ненаголошених особових закінчень дієслів
97. Змінювання дієслів минулого часу за родами і числами
98. Дієслова на -ся(-сь). Вимова і правопис дієслів на –ся
99. Закріплення вимови і правопису дієслів на -ся(-сь). Спостереження за вживанням дієслів на -ся у приказках і прислів'ях
100. Контрольна робота Мовна тема «Дієслово»
101. Аналіз контрольної роботи.
102. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за серією малюнків «метелик і квітка»
103. Поняття про прислівник як частину мови. Правопис найуживаніших прислівників
104. Прислівник — незмінна частина мови. Прислівники-антоніми, їхня роль у мовленні
105. Контрольна робота. Списування.
106. Зв'язок прислівників з дієсловами у реченні
107. Розкриття виражальних можливостей прислівників-антонімів, прислівників-синонімів у тексті
108. Вживання прислівників під час побудови речень. Самостійна робота
109. Прислівник. Закріплення вивченого. Визначення ролі прислівників у різних типах текстів
110. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір з обґрунтуванням власної думки «Моя мрія»
111. Контрольна робота. Диктант
112. Аналіз контрольної роботи
113. Звуки мовлення, позначення їх буквами українського алфавіту. Звуко-буквений аналіз слів
114. Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Розбір слів за будовою
115. Види речень за метою висловлювання. Речення з однорідними членами. Розбір речень за членами речення. Встановлення зв'язку слів у реченні
116. Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ «Пташині серенади»
117. Закріплення знань про лексичні і граматичні значення частин мови
118. Контрольна робота. Письмовий переказ.
119. Аналіз контрольної роботи
120 – 121. Повторення і закріплення матеріалу за рік


УКРАЇНСЬКЕ ЧИТАННЯ
44. Позакласне читання.
45. Письменник-гуморист Остап Вишня. Остап Вишня «Веселі артисти».
46. З думкою про канікули. Л. Компанієць «Зимовий вечір». За А. Коваль «Канікули, канікули! Веселая пора. Репродукція картини Г. Киршенко-Бараннікової «На тренуванні».
47. Новорічна тема у творах різних жанрів. І. Січовик «Що розповіли маски...». А, Качан «Новорічна пригода». Я. Забіла «Що нас жде в Новому році?». Б. Стельмах «Щедрий вечір». Українська народна пісня «Щедрівка».
48. Позакласне читання.
49. Стародавній Єгипет і єгипетський міф «Створення світу».
50 - 51. Як у міфах відображено створення людей. Китайський міф «Створення людей».
52. Слов'янський міф про походження птахів «Гнів Перуна».
53. Давньогрецький міф «Дедал та Ікар».
54 - 55. Відображення стародавніх подій у поезії Олександра Олеся. Вступ до розділу. Олександр Олесь «Наші предки — слов'яни», «Ярослав Мудрий».
56. Н. Забіла «Старовинне місто». М. Хоросницька «Звідки в міста назва — Львів». Тематична атестація.
57. Позакласне читання.
58. Сторінка з історії життя наших співвітчизників за океаном. І. Боднарчук «На новій землі».
59 - 60. Розповідь про сина нашого полку. Ю. Збанацький «Гвардії Савочка». Ілюстрація картини П. Козина «Земляк».
61. Опис символу нашої держави в науково-пізнавальній статті і поезії. «Як давно в Україні з'явився жовто-блакитний прапор?» (З дитячої енциклопедії «Світ моєї України»). Д. Павличко «Наш прапор».
62 - 63. Великий Кобзар. Введення у розділ «Поетична світлиця». Вступ до теми «Тарас Шевченко». Вірші «Вітер з гаєм роз­мовляє...», «Садок вишневий коло хати...».
64. Поезія, що стала народною піснею. Вірш «Реве та стогне Дніпр широкий...».
65. В. Скомаровський «Кобзарі».
66 - 67. Поезії Івана Франка. Розповідь про поета. Вірші «Дивува­лась зима...», «У долині село лежить...».
68 - 69. Стан природи і настрій людини в поезіях Лесі Українки. Розповідь про життя і творчість поетеси. Вірші «Давня весна», «Вечірня година», «Вже сонечко в море сіда...».
70. Позакласне читання.
71 - 72. Музика природи в поезії Павла Тичини. Розповідь про по­ета. Вірші «Гаї шумлять...», «Хор Лісових Дзвіночків».
73- 74. Прилучення до поезії Максима Рильського: від спогадів ди­тинства до духовного заповіту дітям. Розповідь про поета. Вірші «Дитинство», «Не кидайсь хлібом...», «Ким хочеш бути, хлопчику?». Ілюстрація В. Виродової-Готьє «Хлопчики».
75. Відомості про байку. Езопперший байкар світу. Байка «Двоє приятелів і ведмідь».
76. Порівняння байок, близьких за сюжетом, які написані різними авторами. Л. Глібов «Зозуля й Півень». І. Крилов «Зозуля й Півень».
77 - 78. Байка Олени Пчілки «Котова наука». Слово про поетесу. Узагальнення суттєвих ознак байки. Тематична атестація.
79. Позакласне читання.
80 - 82. П'єса-казка Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з не­ба».
83. Світла радість від пробудження природи в описі приходу весни. Д. Чередниченко «Рідні краєвиди».
84. В. Ткаченко «Квітень». Ілюстрація картини В. Яценка «Рання весна».
85. Як по-різному звучать мелодії природи. С. Жупанин «Мелодії природи».

Олександр Олесь «В небі жайворонки в'ються».
86. Ю. Старостенко «Ходить така чутка...».
87. Чи знаєте ви, якими можуть бути грім і вітер? М. Познанська «Грім», М. Вінграновський «Грім»
88. Є. Горева «Весняний вітер», В. Довжик «Акровірш».
89. Пригоди на березі синьоокої Десни. В. Чухліб «Деснячки».
90. Гімн Дніпру-Славуті. Уривок із твору М. Гоголя «Чудовий Дніпро».
91. Ілюстрація картини А. Куїнджі «Місячна ніч на Дніпрі». М. Познанська «Спасибі людям, що зростили ліс». Тематична атестація.
92. Позакласне читання.
93 - 94. Твори зарубіжних письменників. О. Пушкін «Казка про царя Салтана». Розповідь про поета. Розгляд ілюстрацій видань казок О. Пушкіна.
95 - 96. Ганс Крістіан Андерсен всесвітньо відомий казкар. Уривки з казки «Гидке каченя».
97 - 98. Божена Немцоваавторка всесвітньо відомих книг. Слово про письменницю. «Сіль дорожча за золото».
99 - 100. Як Том відкрив великий закон, що керує вчинками людей. Уривок з роману Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» «Чудовий маляр».
101. Позакласне читання.
102. Веселі вірші російських поетів. С. Маршак «Майстер-ламайстер». М. Пляцковський «Пісня про усмішку».
103. Людина починається з добра. В. Сухошинський «Усмішка».
104. На сонці тепло, а біля матері добре. О. Єфімов «Задачі трапляються різні».
105. Д. Чередниченко «Як ти з матір'ю говориш?».Текст «Бабуся» з журналу «Барвінок».
106. З гумором про серйозне. Г. Бойко «Консультант», «За що хвалять?». В. Струтинський «Казка про хлопчика Абихто», М. Сингаївський «Дощ із краплі починається».
107 - 108. Пригоди і захоплення твоїх ровесників. Нові пригоди героїв творів Всеволода Нестайка. Уривок з оповідання «Космонавти з нашого будинку».
109 – 110. Пригоди Василька з гостем із планети Сатурн. М. Чумарна «Лумпумчик». Контроль читання вголос.

111. Вірші про мрії та захоплення твоїх ровесників. І. Кульська «Коротулька», В. Скомароеський «Андрійкова мрія», Г. Бойко «Відпочити ніколи».
112. Позакласне читання.
113. Контрольна робота. Читання мовчки.
114. В. Сухомлинський. «Співуча пір'їнка».
115. Г. Чубач «Найрідніші голоси». С. Жупанин «Намалюю вітер».
116 – 117. Нова зустріч із «творчістю» Незнайка. Уривок з повісті М. Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів» «Як Незнайко був художником».
118. Краса і творчість поряд. В. Кордун «Як мама пісню заведе...». В. Симоненко «Ти стоїш, небагата й нештатна...». А. Камінчук «Як я став письменником».
119. Як у звичайному відкрити незвичайне, красиве? М. Сингаївський «Веселка на долоні». Л. Біленька «Казка неба». В. Чухліб «Пісня тоненької Очеретини».
120. Позакласне читання. Тематична атестація.
121. Підсумковий урок за рік.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
15. Безпечний відпочинок узимку.
16. Способи прояву емоцій.
17. Людина й особистість.
18. Позитивні і негативні емоції, їх значення для збереження і зміцнення здоров’я. Уміння контролювати емоції.
19. Вплив бажань і вчинків на ваше здоров’я. усвідомлений вибір між «хочу», «можу» і «повинен». Воля людини.
20. Вплив паління, алкоголю і наркотиків на здоров’я. умій сказати «ні!». Тематична атестація.

21. Цінність і неповторність життя.

22. Ти сам удома. Безпека вдома.

23. Попередження побутового травматизму.
24. Правила поведінки під час пожежі.

25. Безпека під час масових заходів.

26. Особиста безпека.

27. Сигнали регулювальника. Транспортні світлофори.
28. Види перехресть.

29. Майдан. Перехід дороги зі свійськими тваринами. Ремонт дороги. Дорожні знаки.
30. Гальмовий шлях автомобіля.

31. Водії попереджають. Спеціальні машини.
32. Безпека велосипедиста.

33. Аварії на підприємствах.

34. Надзвичайні ситуації. Порядок дій під час надзвичайних ситуацій. Тематична атестація.
35. Повторення матеріалу, вивченого за рік.

МАТЕМАТИКА
56. Розв’язування задач.
57. Множення у випадку кількох нулів у множнику. Розв'язування задачі двома способами (№№ 439—446).
58. Множення чисел, які закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підготовчі) (№№ 447-455).
59. Контрольна робота з теми "Взаємозв'язки між величинами "відстань", "швид­кість", "час". Множення багатоцифрових чисел".
59. Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.
60. Розв'язування задач на спільну роботу (№№ 456-464).
61. Ознайомлення з поняттям "площа фігури". Квадратний сан­тиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 465-471).
62. Правило обчислення площі прямокутника. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу (№№ 472—481).
63. Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень ви­разів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 482—490).
64. Одиниці вимірювання площі. Прості і складені задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі (№№ 491-497).
65. Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника (№№ 498-505).
66. Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел (№№ 506-513).

67. Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, по­в'язані з площею прямокутника. Знаходження значень вира­зів на сумісні дії (№№ 514—522)


68. Дія ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі (№№ 523-533).
69. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Задачі на вивчений матеріал (№534-543).
70. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 544-552).
71. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ді­лення множенням. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 553-561).
72. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 562-569).
73. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нулі. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 570-576).
74. Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 577—585).
75. Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 586-594).
76. Ділення іменованого числа на іменоване. Знаходження зна­чень виразів на сумісні дії. Задачі на вивчений матеріал (№№ 595-602).
77. Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух. Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 610—619).
78. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний рух (№№ 620—628).
79. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу (№ 629—639).
80. Контрольна робота по темі «Площа фігури. Ділення на одноцифрове число».
81. Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.
82. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Складені задачі, які включають знаходження частин (№№ 640-648).
83. Порівняння частин. Складені задачі, які включають знахо­дження частини числа (№№ 649—656).
84. Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа (№№ 657-665).
85. Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа (№№ 666-672).
86. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. Знаходження значення виразу з буквою, що повторюється два рази (№№673-681).
87. Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення числа на добуток. Подання дробу як частки двох чисел (№№ 682—692).
88. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. Розв'язування задач, що включають знаходження числа за його дробом (№№ 693-700).

89. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв'язання яких вимагає знаходження дробу від числа (№№ 701—709).
90. Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка до розв'язування задач на пропорційне ділення. Задачі на знаходження дробу від числа (№№ 710—718).
91. Задачі на пропорційне ділення. Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа (№№ 719-726).
92. Знаходження добутку виду 2400 • 30 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення (№№ 727-736).
93. Задачі на пропорційне ділення. Розв'язування рівнянь і нерівностей (№№ 737—745).
94. Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число (№№ 746—755).
95. Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 756-763).
96. Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння (№№ 764-772).
97. Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій (№№ 773-780).
98. Ділення виду 45780 : 60 і 299600 : 700. Задачі на рух (№№ 781-789).
99. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння (№№ 790-799).
100. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв'язування задач (№№ 800-809).
101. Тематичне опитування по темі «Множення і ділення багатоцифрових чисел на круглі числа».
102. Аналіз тематичного опитування. Повторення вивченого.
103. Повторення множення двоцифрових чисел (письмово). Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№ 810—817).
104. Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом (№№ 818—824).
105. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№ 825-831).
106. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівнян­ня задач на знаходження числа за двома різницями. Запис периметра і площі квадрата у загальному вигляді. Розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (№№ 832—839).
107. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знахо­дження числа за двома різницями (№№ 840-848).
108. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайом­лення). Задачі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії. (№№ 849-856).
109. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 • 403. Задачі на рух і площу (№№857-864).
110. Ділення на двоцифрове число (повторення). Поняття про се­реднє арифметичне. Задачі на дроби (№№ 865-874).
111. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення) (№№ 875—883).
112. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знахо­дження середнього арифметичного. Рівняння (№№ 884-891).
113. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний ви­падок). Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 892-898).
114. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Перевірка ді­лення множенням. Задачі на знаходження середнього арифметичного. (№№ 899-906).
115. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 907—914).
116. Ділення у випадку, коли частка містить нулі. Повторення задач на зведення до одиниці (№ 915-922).
117. Ділення на двоцифрове число у випадку, коли в кінці частки є нуль. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі з буквеними даними (№ 923-930).
118. Ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закін­чується нулем. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на спільну роботу (№ 931-938).
119. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби (№№ 939-945).
120. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння (№№ 946-952).
121. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв'язування нерівностей (№№ 953-961).
122. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на знаходження суми двох добутків. Складання та розв'язування рівнянь. Ділення іменованих чисел (№№ 962-969).
123. Контрольна робота по темі «Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові».
124. Аналіз контрольної роботи.
125. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух і на зведення до одиниці (№№ 970—977).
126. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку, коли в записі частки є нуль (ознайомлення). Задачі на зведення до одиниці з буквеними даними (№№ 978—985).
127. Міри часу. Таблиця одиниць вимірювання часу. Століття, секунда. Задачі на зведення до одиниці (№№ 986—994).
128. Визначення часу. Визначення тривалості подій за календарем. Задачі на знаходження суми двох добутків і задачі, обернені до розширених задач на суму двох добутків (№№ 995—1002).
129. Перетворення одиниць вимірювання часу: заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і навпаки. Задачі на спосіб відношення (№№ 1003-1010).
130. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у мірах часу. Задачі на спільну роботу (№№ 1011-1018).
131. Ділення. Властивості частки. Задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Задачі на знаходження числа за двома різницями та на знаходження середнього арифметичного (№№ 1019—1028).
132. Розв'язування задач на час. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 1029—1040).
133. Контрольна робота по темі «Розв’язування задач та виразів».
134. Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.
135. Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел.
136. Величини. Метрична система мір
137. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці.
138. Множення. Закони множення
139. Ділення. Властивості частки.
140. Підсумковий урок за рік.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

15. Виготовлення різдвяної маски.


16. Малювання композиції «Дід Мороз і Снігуронька».
17. Малювання композиції «Колядники».
18. Малювання композиції «Ліс взимку».
19. Композиція у техніці вітража «Люблять казку люди».
20. Композиція у техніці мозаїки «Портрети казкових героїв».
21. Малювання графічними матеріалами «Моя сім’я».
22. Малювання композиції «Мама в інтер’єрі».
23. Створення вітальної листівки до маминого свята
24. Зображення на площині казкових квітів Петриківки.
Каталог: metodsk
metodsk -> Науково-методична І дослідно-експериментальна робота педагогічного колективу комунального закладу «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради»
metodsk -> Урок узагальнення та систематизації вивченого протягом року матеріалу
metodsk -> Урок англійської мови в 7 класі
metodsk -> «…я вічно живий…»
metodsk -> Урок этики 5 класс
metodsk -> Використання фотоматеріалів на уроках біології
metodsk -> Управління освіти Куликівської райдержадміністрації Чернігівської області Районний методичний кабінет
metodsk -> Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 9 клас. 2016 – 2017 н р
metodsk -> Класна година 7-а класу «Засвіти свою зірку»
metodsk -> Урок геометрії у 8 класі Тема уроку: «Підсумковий урок з теми: «Чотирикутники» Мета уроку

Скачати 56.37 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка