ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК “ENGLISH 5”
І с е м е с т р
№
п/п
|
Дата
|
Соціокультурна компетенція
|
Урок
у НМК
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє завдання
|
Примітка
|
Мовленнєві
зразки
|
Лексика
|
Граматика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
STARTING UP. Знайомство
|
1
|
|
Уміти познайоми-тися з іншими дітьми;
розуміти команди вчителя;
запитувати і надавати необхідну інформацію
|
Starting Up
Прощавай літо! Здрастуй, школо!
|
Working together. Look at… Listen to… Share… Ask questions.
|
Активізація матеріалу вивченого у попередніх класах
|
|
|
Підр.,Впр. 1, с.4
|
|
|
Завести словничок, вивчити пісню (с.4)
|
|
2
|
|
Starting Up Назад до школи
|
|
|
Підр.,Впр. 1, с.4
|
Підр.,Впр. 5,6, с.6
|
Підр.,Впр.2,4, с.2
|
РЗ,завд.1, с.4 –розшифру-вати повідомле-ння
|
|
Unit 1. TIME FOR SCHOOL / ЧАС ДЛЯ ШКОЛИ
Lessons 1,2 All About My Class and Me / Все про мене та мій клас
|
3
|
|
Розповідати про себе, свою сім’ю та друзів;
запитувати і надавати інформацію;
описувати зовнішність людей;
надавати коротку інформацію про друзів і школу;
орієнтувати-ся у часі;
розповідати про шкільні предмети;
обговорюва-ти уподобання та інтереси;
писати листи друзям;
|
Про мене та мою сім’ю
Ознайомлення з новими ЛО
|
|
curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard
a budgie
a parrot
a hamster
a piano
a synthesizer
a guitar
|
|
Нові ЛО (с.16,17, 24)
|
|
Нові ЛО (с.16,17, 24)
|
Нові ЛО (с.16,17, 24)
|
Словникова робота, навчитися читати нові ЛО
|
|
4
|
|
Розкажу про свій клас
Формування лексичних навичок
|
|
|
|
|
Картки
|
Картки
|
Вивчити нові ЛО
|
|
5
|
|
Моя сім’я та мої захоплення
Формування навичок читання
|
I’m…
I’ve got…
|
|
Verb ‘to be’
|
Підр.,Впр. 1, с.8
|
|
Підр.,Впр. 2-5, с.9
|
РЗ,завд.1-3, с.5
|
РЗ,завд.4, с.6-дати відповіді на запитання
|
|
6
|
|
Мій друг по листуванню
Формування навичок аудіювання
|
He is… He has got… Where are you from? Have you got…?
|
|
Підр.,Впр. 1, с.10
|
Підр.,Впр. 1, с.10
|
Підр.,Впр. 3-5, с.11
|
РЗ,завд.5, с.7
|
Підр.,Впр. 4, с.11-доповнити запитання
|
|
7
|
|
Мій однокласник.
Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок
|
It’s Tom’s book. This is his book.
|
|
Possessive pronouns
|
|
|
|
Підр.,Впр. 1-4, с.12-13;
|
ГД (с.258-259)-повторити, РЗ,завд.. 6, с.7
|
|
8
|
|
Закордонні друзі.
Розвиток навичок говоріння та письма
|
I’ve got…
I haven’t got…
I’m fond of…
|
|
|
Підр.,Впр. 4, с.15
|
Підр.,Впр. 1-3, с.14
|
РЗ,завд. 7-8,с.8
|
Проектна робота, с.15 або РЗ,завд. 9,с.9
|
|
9
|
|
Зовнішність моїх друзів.
Розвиток навичок читання та аудіювання
|
be good at; round the world
|
|
Possessive ‘s
|
Підр.,Впр. 4, с.17; ,Впр. 5, с.18
|
Підр.,Впр. 1, с.16
|
|
РЗ,завд. 1, 2, с.10 РЗ,завд. 3-4, с.11
|
Підр.,Впр. 7, с.19- усне повідомлення
|
|
10
|
|
Я, моя сім’я та друзі.
Узагальнення вивченого матеріалу
|
Have I got…?
|
|
Object Pronouns
Present Simple of the verb ‘to have’
|
|
|
Підр.,Впр. 4-6, с.20
|
Підр.,Впр. 1, 2, с.19; РЗ,завд. 5,6, с.12
|
Правило (с.19)-повторити, Підр.,Впр. 6, с.20-відповісти на запитання
|
|
11
|
|
Пишемо другові електронно-го листа.
Систематизація вивченого матеріалу
|
What time is it?
I’m good at…
|
quarter, half, o’clock
|
|
Підр.,Впр. 1, с.23
|
Підр.,Впр. 3, с.22
|
Підр.,Впр.2,с.21; Впр. 3-7, с.22
|
РЗ,завд.7, с.13
|
Підр.,Впр. 2, с.23-написати імейл
|
|
12
|
|
|
Новий учень у класі
Контроль вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
Підр.,Впр. 2, 4, с.25
|
Підр.,Впр. 1, 3, с.24
|
РЗ,завд. 8, с.13
|
Проектна робота, с.25
|
|
Lessons 3,4 Favourite Subject. An English Test / Улюблений предмет. Іспит з англійської
|
13
|
|
розповідати про школу, улюблений предмет;
розповідати про різні види навчальної діяльності;
обговорюва-ти різні шляхи вивчення англійської мови;
- давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів;
- вести телефонні розмови
|
Шкільні предмети. Ознайомлення з новими ЛО та формування лексичних навичок
|
|
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable boring, different, easy, important, popular, swot, tricky
|
|
ЛО (с.26,29)
|
|
|
Словнико-вий диктант
|
Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО
|
|
14
|
|
Мій улюблений шкільний предмет.
Формування навичок читання
|
What is your favourite school subject? Which is your favourite day?
|
Cardinal and Ordinal Numbers
|
Підр.,Впр. 2,с.26
|
|
Підр.,Впр. 1, 3, с.26
|
Підр.,Впр 1-3, p.27; РЗ,завд.1-2,с.14
|
Вивчити кількісні та порядкові числівники (с.27-28)
|
|
15
|
|
Улюблений шкільний предмет мого друга
Формування навичок аудіювання
|
What is Adam’s favourite subject?
I guess…
It hurts…
|
boring, different, easy, important, popular, swot, tricky
|
|
|
Підр.,Впр. 2, с.28; Підр.,Впр. 4, с.29
|
Підр.,Впр. 1, с.28; Підр.,Впр. 3, с.29
|
РЗ,завд. 3, с.15
|
РЗ,завд. 4, с.15-доповнити речення
|
|
16
|
|
Порівняння шкільних предметів.
Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок
|
This book is more interesting than that one.
|
|
Adjectives. Degrees of Comparison
|
|
|
Підр.,Впр. 3, 4, с.31
|
Підр.,Впр. 1-3, p.30; РЗ,завд. , с.16
|
ГД, §1,с.256-257-повторити, РЗ,завд. 6, с.16- записати правдиві речення
|
|
17
|
|
Розклад уроків.
Формування навичок говоріння та письма
|
How many times do we have English?
|
|
|
Підр.,Впр. 4, с. 32
|
Підр.,Впр. 1, с.31
|
Підр.,Впр. 2, 3, с.32; Підр.,Впр. 1, 5, с.33
|
РЗ,завд. 7-9, с.17
|
Підр.,Впр. 2, с.33-заповнити «ідеальний розклад уроків
|
|
18
|
|
|
Поради щодо вивчення англійської.
Розвиток навичок читання
|
What is your favourite English sound?
|
|
|
Підр.,Впр. 2, p.34
|
|
Підр.,Впр. 1, с.34; Підр.,Впр. 3-4, 6, с.35
|
Підр.,Впр. 5, p.35;с
РЗ,завд. 1-4, с.19
|
РЗ,завд. 2, с.19-дати відповіді на запитання
|
|
19
|
|
|
Телефонна розмова.
Розвиток навичок аудіювання
|
Have you got problems with spelling? Is it difficult to spell?
|
|
|
Підр.,Впр. 6, с.37
|
Підр.,Впр. 1, с.36, Підр.,Впр. 4, с.37
|
Підр.,Впр. 3, с.36;
|
Підр.,Впр. 2, с. 36
|
Підр.,Впр. 7, с.37-підготува-тися до гри
|
|
20
|
|
|
Вирази класного вжитку.
Розвиток навичок говоріння
|
What does ‘difficult’ mean?
|
|
|
Підр.,Впр. 1, с.38
|
Підр.,Впр. 2, с.38
|
Підр.,Впр. 4,с.39
|
Підр.,Впр. 3, с.38
|
Підр.,Впр. 4,с.39-записати 5 речень про вивчення англійської
|
|
21
|
|
|
Урок англійської. Частини мови.
Узагальнен-ня та систематизація вивченого матеріалу
|
How do you learn new words?
|
nouns, pronouns, adjectives, verbs, prepositions
|
Parts of Speech
|
Підр.,Впр. 1, с.40, Підр.,Впр.1, с.41
|
|
Підр.,Впр. 2, 3, с.40
|
Підр.,Впр. 2, с.41;. РЗ,завд.5-6,с.21
|
РЗ,завд.7,с.21-доповнити лист інформаці-єю про себе
|
|
22
|
|
|
Шкільне життя.
Мій клас – найкращий у школі.
Контроль вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
Підр.,Впр. 3, 4, с.43
|
Підр.,Впр 2, с.41; Підр.,Впр. 1-2, с.42; РЗ,завд.7, с.21
|
Підр.,Впр.5,с.43-повідомлення про навчання у школі
|
|
23
|
|
|
Урок домашнього читання
|
|
|
|
Підр.,Впр. 1, с.44
|
Підр.,Впр. 1, с.44
|
Підр.,Впр. 2, 3, с.45
|
|
Підр.,Впр. 3, с.45-переказувати текст за малюнками
|
|
Unit 2. TIME FOR LEISURE / ЧАС ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ
Lessons 1,2 All About My Friends. Hobbies and Іnterests / Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси
|
24
|
|
Pозповідати про друзів;
описувати зовнішність людини і її уподобання;
обговорювати улюблені справи, інтереси;
розповідати про можливість і неможли-вість виконання певних дій;
вести дискусію щодо розуміння дружби;
|
Мої захоплення.
Ознайомлення з новими ЛО та формування лексичних навичок
|
|
nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual
message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart
|
|
Картки
|
|
|
Картки
|
Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО
|
|
25
|
|
Уподобання британських дітей.
Формування навичок читання
|
He is a nice boy. She has got an interesting hobby.
|
|
Підр.,Впр. 1,с.50
|
Підр.,Впр. 1, с.50, Підр.,Впр. 5, с.52
|
Підр.,Впр. 2, 3, с.51
|
Підр.,Впр. 4, с.51; РЗ,завд.1-3, с.22
|
Підр.,Впр. 5, с.52- співати пісню; РЗ,завд.2, с.22-розгадати кросворд
|
|
26
|
|
Улюблені справи та інтереси Формування навичок аудіювання
|
Do you send e-mail messages to your friends?
|
|
|
Підр.,Впр. 2, с.52
|
Підр.,Впр. 1, с.52; Підр.,Впр. 3, 5,с.53
|
Підр.,Впр. 4, с.53; РЗ,завд.4, , с.23
|
РЗ,завд.5, с.23-доповнити відомостя-ми про себе
|
|
27
|
|
Можливість і неможли-вість виконання певних дій Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок
|
I can…
He can’t…
|
|
Modal Verb ‘can’
|
|
|
Підр.,Впр. 2, с.54; Підр.,Впр. 5, с.55
|
Підр.,Впр.1, 3, 4, с.54;
|
ГД, §7,с.2-повторити, Підр.,Впр. 6, с.55-записати речення.
|
|
28
|
|
Розповідь про друга.
Формування навичок говоріння та письма
|
Why do you…? Do you really want…?
I can’t help it.
|
attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust
|
|
Підр.,Впр. 2, с.56; Підр.,Впр. 5,6, с.57
|
Підр.,Впр. 2, с.56
|
Підр.,Впр. 1, с. 56; Підр.,Впр. 3, с.57
|
Підр.,Впр. 4, с.57; РЗ,завд. 6-8, с.24-25
|
РЗ,завд. 8, с.25-поставити запитання
|
|
29
|
|
|
Незвичайні захоплення. Розвиток навичок читання
|
to play the piano; to play football, to go swimming; to be fond of; to be interested in
|
camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos)
|
|
Підр.,Впр. 1, с.58; Підр.,Впр. 5, с.60
|
|
Підр.,Впр. 2, 3, 4, с.59; Підр.,Впр. 5, с.60
|
РЗ,завд. 1, 2, 3, с.27
|
Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО
|
|
30
|
|
|
Мій вільний час.
Розвиток навичок письма
|
Where do you live? What do you do then?
|
|
Present Simple Tense
|
|
|
Підр.,Впр. 1b, 2, с.61
|
Підр.,Впр. 1, 3, с.61;
|
ГД, §1,с.261-повторити,
Підр.,Впр. 2, с.61-повідомлення про Макса
|
|
31
|
|
|
Клуби за інтересами.
Розвиток навичок аудіювання
|
Which is your favourite one?
|
aerobics, choir, drama group, yoga
|
|
Підр.,Впр. 1, с.62; Підр.,Впр.5, с.64
|
Підр.,Впр. 2, с.62; Підр.,Впр. 2, с.63;
|
Підр.,Впр. 1, с.62; Підр.,Впр. 1с.63; Підр.,Впр.3, 4, с.64; Підр.,Впр. 6, с.65
|
|
РЗ,завд. 4,с.27 –відповісти на запитання
|
|
32
|
|
|
Інтереси та захоплення.
Узагальнення та систематиза-ція вивченого матеріалу
|
I’m fond of…
|
pen-friend, survey
|
|
Підр.,Впр. 1, с.67
|
Підр.,Впр. 1, с.66
|
Підр.,Впр. 2, 3, 4, с.66; Підр.,Впр. 2, с.67
|
РЗ,завд.5-8, с.27-29
|
Проектна робота (с.67)
|
|
33
|
|
|
Який ти друг?
Контроль вивченого матеріалу
|
|
|
|
Підр.,Впр 1, с.68; Підр.,Впр.4, с.69
|
|
Підр.,Впр. 2, с.68; Підр.,Впр. 3, 4, с.69
|
РЗ,завд. 9-11, с.30-31
|
РЗ,завд. 11, с.31 –заповнити таблицю
|
|
Lessons 3,4 Free Time. Friends Online / Вільний час. Друзі в мережі
|
34
|
|
описувати різноманітні події;
обговорювати проведення вільного часу;
розповідати про улюблені свята;
описувати проведення вечірок;
виготовляти запрошення на вечірки;
ділитися інформацією з друзями по листуванню;
висловлюва-ти власні думки і припущення.
|
Мій вільний час.
Ознайомлення з новими ЛО
|
|
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme, contact, experience, freak, to search, to share, useful, message, to waste
|
|
Картки
|
|
|
Картки
|
Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО
|
|
35
|
|
Вечірки та свята. Види вечірок..
Формування лексичних навичок та навичок читання
|
Theme parties are my favourite.
|
|
Підр.,Впр. 1, с.70
|
|
Підр.,Впр. 4, с.71
|
Підр.,Впр. 2,3, с.71;
РЗ,завд. 1, 2,с.32
|
Підр.,Впр. 2 с.71-доповнити речення (письмово)
|
|
36
|
|
Як ти проводиш своє дозвілля?
Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок
|
I always talk to my friend.
|
always, usually, sometimes, rarely, never
|
Adverbs of Freque-ncy
|
|
|
Підр.,Впр. 1, 2, 3, с.72
|
РЗ,завд. 3, с.33
|
РЗ,завд. 4, с.33 –доповнити речення
|
|
37
|
|
Подарунки та сюрпризи на свята.
Формування навичок аудіювання
|
What kind of party is it?
|
|
|
|
Підр.,Впр. 1, с.73; Підр.,Впр. 4, с.75
|
Підр.,Впр. 2, 3, с.74
|
РЗ,завд. 5-7,с.34-35
|
РЗ,завд. 8, с.35-записати інструкцію
|
|
38
|
|
Запрошення на свято.
Формування навичок говоріння та письма
|
People spend their pastimes in different way?
|
|
|
Підр.,Впр. 5, с.77
|
Підр.,Впр. 3, с.76
|
Підр.,Впр. 1, с.75; Підр.,Впр. 2, с.76
|
Підр.,Впр. 1, с.77; РЗ,завд. 9-11, с.36-37
|
РЗ,завд. 10 с.36- написати запрошен-ня другові
|
|
39
|
|
Друг по спілкуванню через інтернет
Розвиток навичок читання та письма
|
I’m keen on e-mailing.
|
contact, experience, freak, to search, to share, useful
|
|
Підр.,Впр.2,с.78
|
|
Підр.,Впр. 1, с.78; Підр.,Впр. 3,5,с.79
|
Підр.,Впр. 4,с.79; РЗ,завд. 1, 2, с.38
|
РЗ,завд. 2, с.38-написати електронного листа
|
|
40
|
|
Комп’ютер у житті школяра.
Розвиток навичок аудіювання
|
What advice can you give to the mother?
|
|
|
|
Підр.,Впр. 2, с.80
|
Підр.,Впр. 1, 3, с.80
|
РЗ,завд. 3, с.39-40
|
РЗ,завд. 4, с.40 -41-відповісти на СМС-ки
|
|
41
|
|
Думка дорослих про дозвілля дітей.
Узагальнен-ня та
систематизація вивченого матеріалу
|
I don’t like dancing.
Skating is magic for me.
|
message, to waste
|
|
Підр.,Впр. 4, с.82
Підр.,Впр. 1, с.83; РЗ,завд. 8, с.43
|
|
Підр.,Впр. 3, с.82; Підр.,Впр. 4b, с.82
|
Підр.,Впр. 1, 2, с.81; РЗ,завд.5,6 с.42
Підр.,Впр. 1, с.83
|
Написати електронного листа про свої захоплення
|
|
42
|
|
|
Дозвілля українського школяра.
Контроль вивченого матеріалу
|
|
|
|
Підр.,Впр. 4, с.84
|
|
Підр.,Впр. 3, с.84; Підр.,Впр. 6, с.85
|
Підр.,Впр. 1, 2, с.84; Підр.,Впр. 5, 7, с.85;
|
РЗ,завд.8, с.43-44-анкетуван-ня
|
|
43
|
|
|
Урок домашнього читання
|
|
|
|
Підр.,Впр. 1, с.86
|
|
Підр.,Впр. 2, 3, с.87
|
|
Підр.,Впр. 3, с.87- переказувати за малюнками
|
|
44
|
|
Контроль навичок читання з теми « Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси»
|
Повторити ЛО теми «»
|
|
45
|
|
Контроль навичок аудіювання з теми «Все про мене та мій клас»
|
Підготуватися до контролю письма
|
|
46
|
|
Контроль навичок письма з теми «Все про мене та мій клас», «Улюблений предмет. Іспит з англійської», « Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси», «Вільний час. Друзі в мережі»
|
Підготувати-ся до контролю говоріння
|
|
47
|
|
Контроль навичок говоріння з теми «Все про мене та мій клас», «Улюблений предмет. Іспит з англійської», « Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси», «Вільний час. Друзі в мережі»
|
Повторити ЛО, що вивчалися
|
|
48
|
|
Підсумковий урок за І семестр
|
Повторити вивчене за І семестр
|
|
Поділіться з Вашими друзьями: |