Урок з теми: «Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня та його властивості»



Скачати 34.81 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації05.11.2018
Розмір34.81 Kb.
ТипУрок
  1   2   3   4
Часовоярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17

Авторський розвивальний урок

з теми:


«Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня та його властивості»

10 клас, алгебра

Чаплик Вікторія Вікторівна



Алгебра, 10 клас

Тема уроку. Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня та його властивості.

Мета уроку: повторити й систематизувати значення учнів про квадратний корінь; сформулювати поняття кореня n-го степеня й арифметичного кореня n-го степеня, властивості кореня n-го степеня; формувати вміння застосовувати ці знання під час перетворення виразів.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

На попередньому уроці учні одержали завдання повторити тему «Арифметичний квадратний корінь і його властивості».



  1. «Асоціативний кущ» (технологія)

(учитель пропонує учням згадати слова (словосполучення), які асоціюються зі словами «квадратний корінь з числа а».
Умови існування квадратного кореня

Множення квадратних коренів

Арифметичний квадратний корінь



Квадратний корінь,

Ділення квадратних коренів

Означення квадратного кореня



Звільнення від ірраціональності в знаменнику дроба

=

Піднесення кореня до степеня


ІІІ. Актуалізація опорних знань

Математичний диктант

  1. Закінчить речення: «Квадратним коренем із числа а називається таке число b, що…».

  2. Чому дорівнює квадратний корінь із 16?

  3. Чи існує квадратний корінь із від’ємного числа?

  4. Чи існує квадратний корінь із 0?

  5. Закінчить речення: «Арифметичним квадратним коренем із від’ємного числа а називається…».

  6. При яких значеннях а і b виконується рівняння = b?

  7. Чому дорівнює 2()2 (х 0) ?

  8. Чому дорівнює 22

  9. Знайдіть значення виразу .

  10. Обчисліть: .

  11. Обчисліть: .

  12. Знайдіть значення частки .

ІV. Формулювання мети і завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Практика розв’язування завдань з арифметичним квадратним коренем і квадратним коренем показує, що необхідно узагальнити й розширити ці поняття – ввести більш загальне поняття «корінь n-го степеня» і вивчити його властивості.



V. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

Робота в групах

Об’єднавшись в групи діти вивчають самостійно означення кореня n-го степеня та його властивості.

1-4 групи одержують завдання: скласти «юридичну шпаргалку» (коротку наочну таблицю-схему), в якій відобразити всі відомості про корінь n-го степеня з числа а, умови його існування, арифметичний корінь n-го степеня та властивості коренів.



a – підкореневий вираз,

n – показник кореня



n = 2k, k N n = 2k + 1, k N
α - два протилежних числа,

а = 0, = 0 – єдиний корінь ,



а - не існує, =

- має зміст при будь-якому а, а ,

а = 0, = 0,

а 0, а = 0, 0,

()2k+1 = а






()n = a

Арифметичний корінь n-го степеня з а

= b, a

5 група працює з текстом підручника в тому ж обсязі, однак завдання у них таке: класти запитання до означення та властивостей кореня n-го степеня, тобто створити так званий «опитувальник»:

  • Дайте означення кореня n-го степеня із числа а;

  • Дайте означення аргументного кореня n-го степеня із числа а;

  • При яких значеннях а існують вирази: і , K N;

  • Основні властивості кореня -го степеня для невід’ємних значень підкореневих виразів.

Через певний час учні 1 – 5 групи об’єднуються в новостворені групи й демонструють один одному свої схеми та «опитувальники», разом знаходячи відповіді на всі запитання.

Каталог: uploads -> doc -> 0a22
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання
0a22 -> Тренувальні вправи. Фонетична транскрипція (повторення). Вимова префіксів з (зі-, с-), роз-, без


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка