Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Засоби вираження



Скачати 173.5 Kb.
Дата конвертації19.11.2018
Розмір173.5 Kb.
#64917
ТипУрок
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

CHOICES Pre-Intermediate

Навчальний рік_______________________ Семестр_1_______ Вчитель_________________________________ Клас__________


Дата/

уроки


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Засоби вираження


Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні

Загальнонавчальні компетенції



Дом. завд.

Лексична

Граматична /

Фонетична


Аудіювання/ Читання

Говоріння./

Письмо


Урок

1-3

Тема:

Автобіографія

Module 1


Unit1

Розпитувати та розповідати про щоденні справи

What do you do…?

I’d like to be…

Which of these things do you…?


Сталі вирази та словосполучення з Have, Do, Play, Go, Spend



Вимова службових слів, на які не падає наголос

Book review about eccentrics

Письмо: Опис

Ідеального дня



Уважно стежити за презентованою інформацією

WB

Ст

4-5


Урок

4-5


Unit 2

Описувати спосіб життя

I’m doing…

Do you…?

They think we need


Crazy, protest, promote

Лексика, пов’язана зі щоденним справами



Present Simple

Present Continuous



Читання:Article about slow movement

Аудіювання: Телефонна розмова



Розповісти про свої звички та описати свій день

Вивчення повсякденного життя англомовних країн

WB

Ст

6-7



Урок

6-10


Unit 3

Language Review p.12



Описувати та коментувати ситуації (фото) повсякденного життя

What is he good at?

How often is …

Where is it from?

How long is..?



Races & Equipment

Вимова скорочень

Аудіювання: Діалог про тріатлон

Говоріння: Описати фотографію

Уважно стежити за презентованою інформацією

WB

Ст

8-10



Урок

11-13


Module 2

Unit 4


Charlie Chaplin

Описувати проблеми, виявляти причини та наслідки

You look tired..

I’m fine

He has done///

The man is angry

Angry, happy excited, sad, worried, buy, break, fail, pass, learn, lose, win

Present Perfect

Present consequences



Аудіювання: People’s hobbies

Розповідати про своє хобі

Розповідь про улюблений комедійний фільм та актора

Вживання та вибір привітань

Вживання та вибір форм звертання



WB

Ст

11-13



Урок

14-15


Unit 5

Висловлювати особисту думку.

Порівнювати схожі за змістом ідеї



What is your favourite..?

I’m really into..

Because it is…

Computer (board) games, chess, dancing, making models, photography, collecting, stamps, singing, cycling, acting

Словобудування: Modifiers (very, quite etc)

Читання: Computer game advertsАудіювання: Radio interview about gaming

Розповісти про свою улюблену гру та спортивні уподобання

Активно застосовувати мову, що вивчається

WB

Ст

14



Урок

16-20



Unit 6

Writing Workshop1

Speaking Workshop1

Culture Choice1 p.102


Висловлювати своє відношення до явищ суспільного життя

Організація масових заходів



We’re raising money for/to …

I think that..

It’s a kind of…


People, bulls, men, shops, houses, rain, injured people, children, police officers, balconies

Some, Any, No,

A lot of, a few, a little



Читання: Article about a festival

Invitation



Аудіювання: Phone messages

Письмо: Invitation

Говоріння: Опис фотографії



Усвідомлювати мету поставленого завдання

WB

Ст

15-20



Урок

21-23

Тема:

Молодіжна культура

Module 3

Unit 7


Висловлювати своє відношення до одягу, речей та моди

I sometimes buy…

You can find some great bargains..



Гроші, купівля, подарунки, товари, заощадження

Словобудування:

Quantifiers (a bit of, a pair of etc)



Читання: Article about saving money

Письмо: Advert

Розповісти про свій досвід купівлі товарів



Здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур

WB

Ст

21-23



Урок

24-25


Unit 8

My favourite shop



Розповідати своє відношення до купівлі/продажу

I have never bought..

Do you buy second-hand clothes?



Finish school, pass driving test, be abroad, choose a future job, listen to the news, drive

Present Perfect (Indefinite past)

Читання: Article about a shop

Аудіювання: Dialogues about experiences

Відтворення діалогу про значення грошей у нашому житті

Вживання та вибір вигуків

WB

Ст

24-25



Урок

26-30


Unit 9

Markets
Language Review



Запитувати про наявність товару у магазині

Would you like..?

Will you try it on?

Can I have a look..?


Shopping:

Food & Drinks, Arts & Crafts, Clothes, Accessories



Інтонація питальних речень

Питальні слова



Аудіювання: Interview about markets (matching)

Говоріння: Dialogue in the market (matching, Role-play)

Уважно стежити за презентованою інформацією

WB

Ст

26-28



.

Дата/

уроки


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Засоби вираження


Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні

Загальнонавчальні компетенції



Дом. завд.

Лексична

Граматична /

Фонетична


Аудіювання/ Читання

Говоріння./

Письмо


Урок

31-33


Module 4


Unit10

A ghost story



Надавати інформацію про проведений день

I was camping…

What were you doing on..?

I was –ing.. when..


Excited ride a bike, fall off, run towards, get punishment

Past Simple

Paste continuous



Аудіювання: Description of films/books, Anecdotes

Читання: Ghost Story

Говоріння: Розповісти про книгу або фільм

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

WB

Ст

29-31



Урок

34-35


Unit 11

A classic



Надавати інформацію про свої уміння та захоплення

What are you good at?

I am good at//



Pick (someone) up, get to ( a place), come back to, go back too, sail back too, go straight to

Словобудування:

Прикметники, прийменники



Читання: The story of escape

Аудіювання: The second part of the story (T/F)

Розповісти про події у своєму житті

Вивчення повсякденного життя англомовних країн

WB

Ст

32



Урок

36-40


Unit 12

Writing Workshop2

Speaking Workshop2

Culture Choice 2



Надавати/запитувати інформацію про свої відношення з друзями

Why are you so happy?

Are you popular wirth..?



Travel by plane, earn some money, break your leg (arm), a fire, accident, emergency

Present Perfect VS

Past Simple



Читання: Article about a love story

Email


Аудіювання:

Anecdote


Говоріння: Telling a story

Письмо: Email

Активно застосовувати мову, що вивчається

WB

Ст

33-38



Урок

41-43


Тема:

Засоби масової інформації

Module 5

Unit 13


Запитувати про родину та відношення у сім’ї


How long do you spend time with..?

Do you have arguments with your parents?




Families, relatives, fashion, day routine,

Generation gap



Словобудування:

Compounds



Contrast linkers

Вимова закінчень іменників у множині



Аудіювання: Family description

Читання: Blog

Говоріння: Розповісти про сім’ю

Письмо: An opinion on a blog

Уважно стежити за презентованою інформацією

WB

Ст

39-41



Урок

44-45


Unit 14

Across generations



Повідомляти про свої уподобання

I love your dress!

Do you like spinach?




Be interested in, live in, have short/long hair, love/hate

Present perfect (Present situation)

Since/ For



Читання: Magazine article with family profiles

Аудіювання:

Family dialogues

Скласти всій блог

Висловити свою думку стосовно інших блогів



Вживання та вибір вигуків

Використовувати нові технології

WB

Ст

4243-



Урок

46-50



Unit 15

At home


Пояснювати причину, висловлювати свою думку

I think..

I agree with you

In my opinion..


Quietly, angry, give time to speak, think before talking, interrupt

Інтонація питальних речень та висловів згоди/ незгоди

Аудіювання: Interview with a psychologist

Говоріння: Висловлення своєї думки (Role-play)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

WB

Ст

44-46



Урок

51-53


Module 6

Unit 16


My band

Розповідати про заняття музикою та спортом

I learn to read music

I can


I have to..

Styles of music

Musical instruments

Complaining


Have to/ not have to, can/can’t

Наголос у словах



Аудіювання: Styles of music, Monologue

Читання: Teen website

Говоріння: Talking about music

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

WB

Ст

47-49



Урок

54-55


Unit 17

Festivals



Розповідати про музичні фестивалі

Where do you get music from?

How often do you go to the concerts?



Turn(the volume) up/down, turn on/off, sound great, look amazing, feel crowded

Словобудування:

Verb + adjectives

Multi-part verbs


Читання: Articles about musical festivals

Аудіювання: Monologue about music habits

Розповісти про свої музичні уподобання та спосіб знаходження улюбленої музики

Сприймати новий досвід

WB

Ст

50



Урок

56-60


Unit 18

Writing Workshop3

Speaking Workshop3

Culture Choice 3



Висловлення згоди/ незгоди

You may..

You mustn’t

I find it disappointing


Album, record, song, track, voice, lyrics,

May, must, must not

Вимова ненаголошених слів



Читання:School rules

Аудіювання: Phone conversation

Говоріння: Discussion about music

Лист редактору



Project: Presentation a song

WB

Ст

51-56





КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

CHOICES Pre-Intermediate

Навчальний рік_______________________ Семестр_2_______ Вчитель_________________________________ Клас__________


Дата/

уроки


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Засоби вираження


Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні

Загальнонавчальні компетенції



Дом. завд.

Лексична

Граматична /

Фонетична


Аудіювання/ Читання

Говоріння./

Письмо


Урок

61-63


Тема:

Наука і технічний прогрес

Module 7 Unit19

Висловлювати своє занепокоєння

Просити/надавати пораду



What is good advice for..?

What is bad/good for..?



Health

Diseases


Healthy habits/diet


Звуки та букви (silent letters)

Linkers for listing



Аудіювання: Health experiences

Читання: Letter page. Health advice

Говоріння: Talking about health

Письмо: Instructions

Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію

WB

Ст

57-59



Урок

64-65


Unit 20

Health threats



Інформувати про стан здоров’я та попереджувати про можливі проблеми

He is pale

He has got a cold

He has –ache.


Look for, close, win, study, live on my own, work abroad, be famous

Will, May,

Be going to



Читання: Magazine interview

Аудіювання: Dialogues with predictions

Висловлювати свої передбачення про погоду, ситуації на дорозі, здоров’я

Використовувати нові технології

WB

Ст

60-61



Урок

66-70


Unit 21

Emergency



Відповідати на питання лікаря та розповідати про своє самопочуття

How long have you got these symptoms?

Where does it..?



Emergencies

Accidents

Procedures

Symptoms


Інтонація та вимова скорочень

Аудіювання: Interview about emergencies

Говоріння: Dialogue at the doctor’s (Role-play)

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

WB

Ст

62-64



Урок

71-73


Module 8

Unit 22


Species at war

Надавати інформацію про небезпечних тварин

What problems do they create?

What solutions have people found?

Environment

Wildlife


Animals

Problems



Future conditional

Вимова числівників



Аудіювання: Radio interview about nature

Читання: Article about cane toads

Говоріння: Talking about your environment

Уважно стежити за презентованою інформацією

WB

Ст

65-67



Урок

74-75


Unit 23

Deadly animals



Попереджувати про небезпеку та надавати пораду у небезпечних випадках

You should run away

Prepare to fight back



Eliminate, disappear, continue

Climate


Словобудування:

Multi-part verbs



Безособові речення (with It)

Читання: Newspaper article

Аудіювання: Travel programme

Розповісти про небезпечних тварин в Україні

Вживання та вибір вигуків

WB

Ст

68



Урок

76-80



Unit 24

Writing Workshop4

Speaking Workshop4

Culture Choice 4



Надавати інформацію про корисних тварин та комах

All species are important

Most bees are in danger



Deadly animals

Predators



Stay/run away, fight back

All, most, many, some, no/none

Читання: Article about bees

Аудіювання: Conversation about survival

Письмо: Formal letter

Говоріння: Arrange a weekend (Role-play)

Project: An Animal



Активно застосовувати мову, що вивчається

WB

Ст

69-74



Урок

81-83


Тема:

Англомовні країни

Module 9

Unit 25


Надавати інформацію про відомих жінок-пілотів

Had problems learning to fly

Became famous in her lifetime



Journeys

Транспортні засоби

Способи пересування


Вимова багатоскладових слів

Аудіювання: Everyday journeys

Говоріння: Talking about journeys

Письмо: Reference words

Усвідомлювати мету поставленого завдання

WB

Ст

75-77



Урок

84-85


Unit 26

Space


Запитувати/надавати інформацію про космічні мандрівки

What is space junk?

Would you like to travel in space?



Space

Solar system

Space Transport


The passive

By phrases

Читання: Article about space junk

Аудіювання: News report

Написати інформаційну колонку про космічну подорож

Сприймати новий досвід

WB

Ст

78-79



Урок

86-90


Unit 27

Запитувати/отримувати інформацію у аеропорті

Where do you have to go when you arrive at an airport?

Airports

Приміщення аеропорту



Вимова ввічливих пропозицій

Аудіювання: Documentary about airports

Говоріння: Airport dialogue (Role-play)

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

WB

Ст

80-82



.


Дата/

уроки


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Засоби вираження


Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні

Загальнонавчальні компетенції



Дом. завд.

Лексична

Граматична /

Фонетична


Аудіювання/ Читання

Говоріння./

Письмо


Урок

91-93



Module 10

Unit 28


Відповідати на питання про відпочинок

Розповідати про свої мрії



Would you like to go to..?

If.., I would..



Holidays

Місця відпочинку

Способи відпочинку


Unreal Conditional

Вимова закінчення -ing

Аудіювання: Holiday experience

Читання: Advertisement

Говоріння: Talking about holidays and dreams

Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію

WB

Ст

83-85



Урок

94-95


Unit 29

Розповідати про клімат та природу у екзотичних країнах

It is relaxing/boring/ exciting

I love/can’t stand



Canoeing, wind-surfing

Природні явища



Словобудування:

Multi-part verbs



Читання: Holiday brochure

Аудіювання: News item about the Maldives

Розповісти про свої мрії відвідати екзотичну країну

Активно застосовувати мову, що вивчається

WB

Ст

86



Урок

96-100



Unit 30

Writing Workshop 5

Speaking Workshop 5

Culture Choice 5



Надавати інформацію про територію країн та відстані

To get from.. to…

It flows through..

You can cross..


Погода

Географічні назви та міста Нової Зеландії



The in geographical names

Читання:Brochure about New Zealand

Аудіювання: Dialogue at a travel agents’

Письмо: Postcard

Говоріння: Asking for information (Role-play)

Надати інформацію про Нову Зеландію

WB

Ст

87-92



Урок

101-103


Тема:

Україна

Module 11

Unit 31


Надавати коротку інформацію про переглянутий фільм

Where would you find the film summary?

What style is it?



People

Personalities

Looks

Relationships



Словобудування:

Get-phrases



Аудіювання: Description of people

Читання:Film synopsis

Говоріння: Talking about friends

Письмо: Descriptions of people

Усвідомлювати мету поставленого завдання

WB

Ст

93-95



Урок

104-105


Unit 32

Goodbye


Уміння ввічливо, залежно від ситуації прощатись

Sorry you are leaving

Good luck!

We’ll miss you!


Arrangements

Intentions

Diary

Routines



Present continuous for Future arrangements and intentions

Читання: Instant messages

Аудіювання: Arrangement to meet

Розповісти про свої заняття/ відпочинок після школі

Вживання та вибір привітань

Вживання та вибір форм звертання



WB

Ст

96-97



Урок

106-110



Unit 33

Networking



Особливості розмови по телефону

Could I leave a message?

Could I speak to?



Telephoning (formal/informal)



Зв’язування слів під час мовлення

Аудіювання: Interview about internet safety

Говоріння: Leaving phone messages (Role-play)

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

WB

Ст

98-100



Урок

111-113


Module 12

Unit 34


Crying

Описувати та переказувати події

What is your opinion about..?

Are there different rules for men & women?



Feelings (adjectives)



Defining Relative clauses

Вимова закінчення -ed

Аудіювання: Film descriptions

Читання: Newspaper article

Говоріння: Talking about your feelings

Уважно стежити за презентованою інформацією

WB

Ст

101-103



Урок

114-115


Unit 35

Happiness



Висловлювати своє відношення до навчання та співучнів

Since I started the classes..

We learn what to do when…



Make an effort, make a list, do well, do better, make decision, make a difference

Словосполучення з Make , Do

Not enough/ Too



Читання: Article about happiness classes

Аудіювання: Everyday situations

Написати та розповісти про свої проблеми

Вивчення повсякденного життя англомовних країн

WB

Ст

104



Урок

116-120


Unit 36

Exam stress

Writing Workshop 6

Speaking Workshop 6

Language review

Culture Choice 6



Робити замовлення, надавати пропозиції, Передавати чиюсь пораду

She told us to…

The teacher advised us…



Say how to contact, explain the situation, request help, arrange to meet up, describe feelings

Reporting advise, orders and request

Читання:

Exam tips, Email



Аудіювання: Conversation about a concert



Письмо:Short notes

Project : Advice for people coming to your country

WB – Online skills 1-6

Ст 111 - 116




Сприймати новий досвід

WB

Ст

105-110



.
Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
2016 -> Програма навчальної дисципліни аграрне право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс
2016 -> Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи
2016 -> Програма навчальної дисципліни господарське право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр
2016 -> Методичні Рекомендації Запобігання і виявлення
2016 -> Програма додаткового вступного випробування з фаху для вступників на здобуття ос
2016 -> Кз «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської районної ради
2016 -> Урок №3 Реферативна робота
2016 -> Лекція №1 Вступна лекція: Екологія як наука Екологія мета, завдання, методи, основні терміни та визначення

Скачати 173.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка