Уроків навчання грамоти у 1 класі Вчитель: № Тема уроку Стор. Дата Добукварний період



Скачати 33.75 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації20.11.2018
Розмір33.75 Kb.
#65402
ТипУрок
  1   2
Календарне планування уроків навчання грамоти у 1 класі

Вчитель:





Тема уроку

Стор.

Дата

Добукварний період



Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда «Державні символи України»




4.09



Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма (прописи № 1, № 2). Урок-презентація




4.09



Практичне ознайомлення з поняттями «слово», «речення». Бесіда на тему «Літні розваги». Спосіб умовного позначення речень. Урок-змагання «Рятівники»




5.09



Види ліній. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуру




5.09



Закріплення знань про речення. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. Складання речень заданої будови




6.09



Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких ліній




6.09



Розширення уявлень учнів про слово та речення. Ознайомлення зі словами — назвами дій. Бесіда «Режим дня». Робота з ілюстрацією «На уроці»




7.09



Робочий рядок, його складові частини. Письмо коротких та довгих похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення. Мовленнєві форми привітання і прощання




11.09



Ознайомлення зі словами, що називають ознаки предметів. Логічні вправи для вміння відповідати на запитання хто це? що це? Розподіл предметів на групи. Урок-КВК




11.09



Робочий рядок, його складові частини. Письмо похилих ліній




12.09



Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Робота з дитячою книжкою. Т. Коломієць «Наймиліше слово». Слухання і розповідь вірша. Інтонування речень




12.09



Урок-фантазія «У гості до Осені». Письмо прямих паличок із заокругленням знизу




13.09



Поняття про наголос. Наголошений склад. Ознайомлення з трискладовим словом




13.09



Письмо малих дугоподібних ліній




14.09



Мовні і немовні звуки. Органи мовлення




18.09



Сітка зошита. Письмо прямих паличок із заокругленням знизу і зверху




18.09



Уявлення про голосні та приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками (фішками)




19.09



Робочий рядок та його складові частини. Письмо коротких паличок із заокругленнями зверху і знизу




19.09



Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. «Загадки на згадку»




20.09



Підготовка до написання букв. Письмо малих та великих півовалів. Урок-казка




20.09



Тверді та м’які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м’яких приголосних




21.09



Підготовка до написання букв. Письмо малих овалів




25.09



Звуковий аналіз вимовлених слів




25.09



Підготовка до написання букв. Письмо петлеподібних елементів у напрямку «вгору-вниз» (і-раз) та в напрямку «вниз-угору» (раз-і)




26.09



Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра «Поле чудес»




26.09



Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв




27.09



Повний звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. І. Малкович «Отакий роззява!»




27.09



Підсумковий урок добукварного періоду.




28.09

Букварний період



Звук [а]. Позначення його буквами А, а




2.10



Письмо рядкової букви а. Розвиток зв’язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів




2.10



Звук [у]. Позначення його буквами У, у




3.10



Письмо рядкової букви у




3.10



Звук [о]. Позначення його буквами О, о




4.10



Письмо рядкової та великої букви о, О




4.10



Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. «Щедра осінь» (збірка віршів)




5.10



Звук [и]. Позначення його буквою и




9.10



Письмо рядкової букви и. Розвиток зв’язного мовлення. Формування поняття про мовлення як засіб впливу на поведінку людей




9.10



Звук [м]. Позначення його буквами М, м («ем»). Перехід до читання прямих складів типу злиття ПГ




10.10



Письмо рядкової букви м («ем»), складів із нею, слова мама




10.10



Закріплення знань про звукові значення вивчених букв




11.10



Письмо великої букви М («ем»), складів, слів із нею




11.10



Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Ю. Т. Ярмиш «Зайчаткова казочка»




12.10



Звук [і]. Позначення його буквами І, і




16.10



Письмо рядкової букви і, складів із нею. Письмо великої букви І




16.10



Звуки [н], [н’]. Позначення їх буквами Н, н («ен»)




17.10



Письмо рядкової букви н («ен»), складів, слів із нею. Письмо великої букви Н («ен»)




17.10



Звук [в]. Позначення його буквами В, в («ве»)




18.10



Письмо рядкової букви в («ве»), складів, слів із нею




18.10



Письмо великої букви В («ве») у поєднанні з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком




19.10



Закріплення знань про звукові значення букви в («ве»)

36

23.10



Письмо вивчених букв, складів та слів з ними.




23.10



Закріплення знань про звукові значення букви в («ве»)

37

24.10



Письмо вивчених букв, складів та слів з ними.




24.10



Звуки [л], [л’]. Позначення їх буквами Л, л («ел»)

38,39

25.10



Письмо рядкової букви л («ел»). Складовий диктант




25.10



Закріплення знань про звукові значення букви л («ел»)

40

26.10



Письмо великої букви Л («ел»)




6.11



Закріплення знань про звукові значення букви л («ел»)

41

6.11



Звуки [с], [с’]. Позначення їх буквами С, с («ес»)

42,43

7.11



Письмо рядкової і великої букви с, С («ес»), складів та слів із нею




7.11



Закріплення знань про вивчені букви

44

8.11



Письмо великої букви А, складів та слів із нею.




8.11



Письмо вивчених букв. Порівняння великих букв А, Л, М.




9.11



Закріплення знань про звуки [с], [с’]

45

13.11



Звук [к]. Позначення його буквами К, к («ка»)

46

13.11



Письмо рядкової букви к («ка»), складів та слів із нею




14.11



Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення.

47

14.11



Письмо великої букви К («ка»), складів, слів із нею




15.11



Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом

48,49

15.11



Звук [п]. Позначення його буквами П, п («пе»)

50

16.11



Письмо рядкової букви п («пе»), складів та слів із нею




20.11



Закріплення знань про букви П, п («пе»), їх звукове значення

51

20.11



Велика буква П («пе»). Написання імен з великої літери




21.11



Закріплення знань про букви П, п («пе»), їх звукове значення

52

21.11



Письмо слів і складів із вивченими буквами




22.11



Закріплення знань про букви П, п («пе»), їх звукове значення

53

22.11



Письмо слів і складів із вивченими буквами




23.11



Звуки [р], [р’]. Позначення їх буквами Р, р («ер»)

54,55

27.11



Письмо рядкової букви р («ер»), складів та слів із нею




27.11



Закріплення знань про звукове значення букви Р, р («ер»)

56,57

28.11



Письмо великої букви Р («ер»). Списування з друкованого шрифту




28.11



Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквами Т, т («те»)

58

29.11



Письмо рядкової букви т («те»), складів та слів із нею




29.11



Закріплення знань про букви Т, т («те»), їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. О. Кізим «Маленька читаночка»

59

30.11



Письмо великої букви Т («те»)




4.12



Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Котик і Півник»

60,61

4.12



Звук [е]. Позначення його буквами Е, е

62

5.12



Письмо рядкової букви е, складів та слів із нею




5.12



Закріплення знань про звук [е], букви Е, е

63

6.12



Письмо великої букви Е. Закріплення правопису великих букв




6.12



Письмо вивчених букв, складів та слів з ними.




7.12



Закріплення знань про звук [е], букви Е, е. текст «Село Веселе»

64,65

11.12



Письмо складів та слів з вивченими буквами.




11.12



Звуки [д], [д’]. Позначення їх буквами Д, д («де»).

66,67

12.12



Письмо рядкової букви д («де»)




12.12



Продовження засвоєння звуків [д], [д’], букв Д, д («де»)

68,69

13.12



Письмо великої букви Д («де»). Поєднання букви д («де») з іншими буквами.




13.12



Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою.




14.12



Звуки [з], [з’]. Позначення їх буквами З, з («зе»)

70

18.12



Письмо рядкової букви з («зе»), складів та слів із нею




18.12



Закріплення знань про букви З, з («зе»), звуки [з], [з’].

71

19.12



Письмо великої букви З («зе»). Письмо слів із пропущеними літерами




19.12



Закріплення знань про вивчені букви. Текст «У зоопарку»

72,73

20.12



Письмо великої букви У, слів та складів з нею.




20.12



Закріплення знань учнів про вивчені букви. Списування з друкованого тексту




21.12



Буква ь (м’який знак). Позначення ним м’якості приголосних

74

25.12



М’який знак. Написання ь (м’якого знака) в кінці слів




25.12



Закріплення знань про букву ь (м’який знак). Текст «На ставку»

75

26.12



Буквосполучення ьо. Написання складів і слів із буквосполученням ьо.




26.12



Звук [б]. Позначення його буквами Б, б («бе»). Урок-гра

76

27.12



Письмо рядкової букви б («бе»), складів, слів із нею.




27.12



Повторення вивченого про букви Б, б («бе») та звук [б]. Текст «Великі друзі»

77

28.12

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 33.75 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка