Уроку Дата Підтема Примітка п ф п ф



Скачати 38.87 Kb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір38.87 Kb.
ТипУрок

Номер

уроку


Дата

Підтема

Примітка

П

Ф

П

Ф

І семестр 1. Вступ. Із літератури європейського бароко





1










Організаційний урок. Узагальнення матеріалу, вивченого у 8 класі.





2










Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.





3










ПЧ. Поезія бароко.


Р.


4










Педро Кальдерон — видатний драматург і поет іспанського бароко. “Життя — це сон” як втілення світоглядних і художніх принципів бароко.





5










Філософсько-моральний конфлікт драми.





6










Причини і наслідки еволюції образу Сехісмундо.

















2. Із літератури класицизму


7










Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму. Самостійна робота (відповідь на поставлене в підручнику або вчителем запитання).





8










Мольєр — видатний комедіограф класицизму, творець «високої комедії».






9










Історія створення, конфлікт і проблематика комедії «Міщанин-шлях-тич». Утілення в ній рис класицизму.





10










Висміювання безпідставних претензій буржуа Журдена на аристократизм, інтелігентність і освіченість.





11










Засоби творення смішного в творі. Виховний потенціал комедії.





12










Контрольна робота (тести) за розділами «Бароко» та «Класицизм».
















3. Із літератури ХVІІІ століття. Просвітництво


13










Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів (філософська повість та ін.).





14










Вольтер. Нарис життя та творчості. Ідейний зміст і художня структура філософської повісті “Простак”, сенс її назви.





15










Конфлікт “природної людини” Гурона і французького суспільства як центральний у творі.





16










Антимонархічні та антиклерикальні мотиви твору. Гурон і Гордон у Бастилії. Трагізм долі мадемуазель де Сент-Ів і Гурона.





17










Контрольний твір за повістю Вольтера «Простак».






18










Йоганн Вольфганг Гете. Нарис життя та творчості.


Повторити особливості віршів Гете, зокрема, «Нічна пісня мандрівника» та «Вільшаний король», що вивчалися у 5 та 7 класах

19










Трагедія “Фауст — вершина його творчості і один із найвидатніших творів світової літератури. Історія створення, композиція та проблематика.





20










Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття і призначення людини.






21










РМ (усно). Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Фауст і Маргарита.






22










Фрідріх Шиллер. Загальна характеристика життя та творчості.


Повторити відомості про творчість Шиллера, вивчені на уроках зарубіжної літератури 7 класу

23










Народна драма “Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.





24










Символічний сенс сцени на Рютлі. Геслер і Вільгельм Телль: причини і характер протистояння.






25










Особливості драматичного конфлікту в творі та його художнього втілення.

Контрольний домашній твір за драмою Шиллера.

















4. Із літератури романтизму

26










Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники.





27










РМ (письмово). Скласти тези до теми «Що таке романтизм і романтичний світогляд, його відмінності від світогляду просвітителів».


Р В огляді згадати про творчість письменників-романтиків, чия творчість вивчалася у попередніх класах (В. Скотт, Ш.Петефі, Стівен- сон Р.Л. та ін.)

28










Ернст Теодор Амадей Гофман — видатний німецький письменник-романтик.





29










Крихітка Цахес” — шедевр романтичної казки-новели. Протистояння митця та філістера — основний її конфлікт. Сатирико-метафоричний зміст твору.





30










Специфіка романтизму Гофмана: переплетіння реальності та нестримної фантазії, контраст високого, прекрасного і заземлено-буденного, потворного. Іронія і гротеск у творі.





31










Контрольна робота з теми «Із літератури ХVІІІ століття. Просвітництво» та з теми «Із літератури романтизму» (за творчістю Е. Гофмана). Розгорнуті відповіді на запитання.






32










Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.





33










Генріх Гейне — німецький поет-романтик. “Книга пісень — видатне явище німецького романтизму.


Вивчити напам'ять вірш Г. Гей-не (за вибором учня).


34










Любов — першооснова життя. Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі у віршах з «Книги пісень».






35










Виразне читання напам'ять віршів Гейне.





36










Джордж Ноел Гордон Байрон — англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчо-сті.


Вивчити напам'ять вірш Дж. Байрона (за вибором учня)

37










Байронічний герой і настрої «світової скорботи» у віршах поета. Читання напам'ять вірша Байрона з коментарем.






38










Поема «Мазепа», історична основа та романтичний міф. Особливості композиції поеми.




39










Риси романтичного героя в образі Мазепи.





40










РМ (усно). Підготовка до написання есе «Україна і поема Байрона».

Контрольний домашній твір.





41










Творчість Адама Міцкевича — апогей польського романтизму. Перебування поета в Росії й Україні, його відтворення в поезії (цикл “Кримські сонети”).


Р Повторити відомості про творчість А.Міцкевича, вивчені у 7 класі



42










Мотив єдності природи й людини. Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій “Кримських сонетів”. Читання напам'ять вірша.

Вивчити напам'ять вірш Міцкевича (за вибором учня).


43










«Дзяди» як філософська драма. Монолог Конрада, втілення в ньому рис романтизму.





44










Контрольна робота з теми «Із літератури романтизму» (за творчі-стю Гейне, Байрона, Міцкевича).

(Тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання).
















5. Від романтизму до реалізму


45










Олександр Пушкінвидатний російський поет

Повторити відомості про твори Пушкіна, вивчені у попередніх класах

46










Виразне читання напам'ять віршів Пушкіна. Складання партитури.





47










Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна.


Вивчити напам'ять вірш Пушкіна або уривок з роману(за вибором учителя).


48










«Євгеній Онєгін» — соціально-психологічний роман у віршах. Онєгін-ська строфа.






49










Характеристика образу Євгенія Онєгіна.






50










Характеристика образу Ленського.





51










РМ (письмово). Розгорнута відповідь на запитання «Чому Онєгін став «зайвою людиною»?».




52










Характеристика образу Тетяни. Тетяна — улюблена героїня Пушкіна.

Духовний світ головних героїв твору.






53










М.Ю. Лермонтов — видатний російський письменник.


Повторити відомості про твори Лермонтова, вивчені у попередніх класах

54










Мотиви свободи і самотності, песимізм поезій Лермонтова. Читання напам'ять вірша.

Вивчити напам'ять вірш Лермонтова (за вибором учня).

55










«Герой нашого часу» — морально-психологічний роман про долю покоління. Сенс назви роману. Особливості композиції і її роль в розкритті характеру Печоріна.





56










Характеристика образу Печоріна, його зв'язок з байронічним героєм та образом Онєгіна.






57










Жіночі персонажі роману. Максим Максимович — образ «маленької людини».





58










Романтичні й реалістичні елементи в творі.





59










Контрольна робота з теми «Від романтизму до реалізму» (за творчі-стю О. Пушкіна, М. Лермонтова). (Тести, розгорнуті відповіді на запитання).




60










Микола Гоголь — російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості.


Р

61










ПЧ. «Вечори на хуторі біля Диканьки» і романтичний образ України.





62










Високий гуманізм письменника і зображення в повісті «Шинель» трагічної долі “маленької людини” Акакія Акакійовича.



Повторити відомості про повість «Тарас Бульба», вивчену у 7 класі

63










Порівняльна характеристика образів маленьких людей: Максима Максимовича («Герой нашого часу» М. Лермонтова) та Акакія Акакійовича («Шинель» М.Гоголя).





64










Суміщення в повісті «Шинель» елементів романтизму і реалізму.




65










ПЧ. Віктор Гюго. «Собор Паризької Богоматері».





66










Контрольний твір «Трагічна доля «маленької людини» у творчості М. Гоголя». (Або за романом В. Гюго «Собор Паризької Богоматері»).





67










Резервні години.




68










Резервні години.




69










Резервні години.




70










Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.





Каталог: uploads -> doc
doc -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання

Скачати 38.87 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка