Уроку: Декоративно-ужиткове мистецтво визначити роль живопису та графіки в житті людини; вчитися



Дата конвертації11.03.2019
Розмір0.7 Mb.
ТипУрок

ТЕМА УРОКУ: Декоративно-ужиткове мистецтво

визначити роль живопису та графіки в житті людини;

  • визначити роль живопису та графіки в житті людини;
  • вчитися відрізняти засоби художньо-образної мови;
  • вчитися формулювати власні враження, отримані від спілкування з мистецтвом, використовувати спеціальну мистецьку термінологію;
  • розвивати колористичну грамотність, почуття ритму, просторове мислення, глядацьку культуру, здатність давати естетичну оцінку художнім творам;
  • виховувати духовність, що виникає внаслідок спілкування з мистецькими творами.

Мета уроку:

(від лат. decoro – прикрашати) – це вид мистецтва, суть якого полягає у виготовленні предметів, що мають художні якості й призначені для задоволення практичних потреб.

Декоративне мистецтво

Народне мистецтво наймогутніше, найхарактерніше, воно створене генієм усього народу за довгі віки існування нації. Іван Гончар

  • Народне мистецтво наймогутніше, найхарактерніше, воно створене генієм усього народу за довгі віки існування нації. Іван Гончар

Лозопле-тіння

Килимарство

Батик

Розпис

Ткацтво

Флористи-ка

Ковальство

Художнє скло

Різьба по дереву

Кераміка

Писанкар-ство

Вишив-ка

Витинан-ка

Гравіювання

Види декоративно-ужиткового мистецтва

назвіть види декоративного мистецтва;

  • назвіть види декоративного мистецтва;
  • які основні вимоги щодо відповідності витвору декоративно-ужиткового мистецтва?
  • коли з'явились перші зразки декоративно-ужиткового мистецтва?
  • для чого наші предки наносили малюнок на предмети побуту?
  • які народні художні промисли ви знаєте?

Закріплення вивченого матеріалу:

Принести зразки декоративно-ужиткового мистецтва різної техніки для класної виставки.

  • Принести зразки декоративно-ужиткового мистецтва різної техніки для класної виставки.

Домашнє завдання:

Дякую за роботу.

На все добре!

Використана література:

  • Климова Л.В. Художня культура. 9 клас. Навч. посіб. – К.: Літера,2009. – 159 с.
  • Санаєва Г.І. Усі уроки художньої культури. 9 клас. – Х.: Основа, 2011. – 271 с.
  • Масол Л.М., Гайдамака О.В. Художня культура. Тематичні розробки уроків. 9 клас. – Х.: Ранок, 2009. – 316 с.
  • Климова Л.В. Художня культура. Альбом-посібник. 9 клас – Х.: Ранок, 2010. – 72 с.
  • Трач С.К. Художня культура. Альбом-посібник.
  • 9 клас – Тернопіль: Богдан, 2009. – 64 с.




Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка