В. М. Дубровіної, вчителя української мови та літератури Миронівського нвк 2009р



Сторінка1/4
Дата конвертації23.03.2017
Розмір0.56 Mb.
  1   2   3   4
Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет

Методичні матеріали

для здійснення оцінювання навчальних досягнень учнів 8 класу з української мови
З досвіду роботи

В.М. Дубровіної,

вчителя української

мови та літератури

Миронівського НВК

2009р.

Персоналія автора





  1. Прізвище, ім’я, по батькові: Дубровіна Валентина Миколаївна.

  2. Дата народження: 01.01.1957 року.

  3. Дата початку педагогічної діяльності: 15 серпня 1979 року.

  4. Де вчилася, що закінчувала: Одеський державний університет імені І.І. Мечникова. Закінчила в червні 1979 року філологічний факультет за спеціальністю “Українська мова й література”.

  5. Основні етапи педагогічної діяльності: педагогічну діяльність розпочала 15 серпня 1979 року у Миронівській середній школі №1 Миронівського району, де працювала до серпня 1995 року. З серпня 1995 року стала працювати в Миронівської середньої школи №2, яка в даний час реорганізована в Миронівький НВК Миронівської районної ради.

  6. Дата, спеціальність, заклад, в якому відбулося підвищення кваліфікації: з 7 лютого по 10 травня 2006 року пролонговані курси спеціалістів, які підтверджують звання «вчитель-методист» при КОІПОПК.

  7. Посада і місце роботи: вчитель української мови й літератури Миронівського НВК.

  8. Суттєвість педагогічного досвіду: працює над методичною проблемою “ Використання тестових технологій для формування орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів”. У процесі реалізації даної проблеми увага акцентується на розробку практичного матеріалу для проведення уроків української мови за програмою 12-річної школи.


КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА


Фронтальні види контрольних робіт


Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Аудіювання

-

1

Правопис: диктант

1

1

Читання мовчки

1

-

Письмо:







переказ

1

1

твір

1

1

Звязне мовлення

9год.

7год.


Індивідуально оцінюються: говоріння (діалог, усний переказ, усний твір), читання вголос


І семестр







З/П

Зміст програмового матеріалу

Дата

проведення

1

Вступ. Мова  найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.




Повторення й узагальнення вивченого.

Пунктуація

2.


Словосполучення і речення. Члени речення. Звертання. Вставні слова.




3.

Просте і складне речення. Пряма мова і діалог.




4.

Урок мовленнєвого розвитку №1. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.




5.

Урок мовленнєвого розвитку №2. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.




Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення

6.

Словосполучення. Будова і види словосполучень за способом вираження головного слова.




7.

Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Розділові знаки в кінці речення.




8.

Урок мовленнєвого розвитку №3. Усний твір-опис місцевості (вулиці,села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.




9.

Урок мовленнєвого розвитку № 4. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці,села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.




10.

Речення двоскладні й односкладні, прості й складні.




11.

Порядок слів у реченні. Логічний наголос.




12.

Контрольна робота №1.Тестові завдання за темою

“ Словосполучення і речення ”. Контрольне читання мовчки.






Просте двоскладне речення.

Головні і другорядні члени речення.

13.

Підмет, способи вираження його.




14.

Простий присудок.




15.

Урок мовленнєвого розвитку № 5.Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі.




16.

Урок мовленнєвого розвитку № 6. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі.




17.

Складений дієслівний присудок.




18.

Складений іменний присудок.




19.

Тире між підметом і присудком.




20.

Означення узгоджене і неузгоджене.




21.

Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладка, що береться в лапки.




22.

Додаток як другорядний член речення.




23.

Види обставин.




24.

Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.




25.

Контрольна робота № 2. Тестові завдання за темою: ” Просте

Двоскладне речення. Головні та другорядні члени речення”.






26.

Урок мовленнєвого розвитку № 7. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі.




27.

Урок мовленнєвого розвитку № 8. Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі.




Односкладні й неповні речення.

28.

Означено-особові речення.




29.

Узагальнено-особові речення.




30.

Неозначено-особові речення.




31.

Контрольний диктант № 1.




32.

Урок мовленнєвого розвитку № 9. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю ( на основі прослуханих радіо- і телепередач)






Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка