ВПУ №25
смт. Демидівка
Рівненської області
ПЕДАГОГІЧНЕ ПОРТФОЛІО
Викладача спецдисциплін
Спеціальність «Кухар». «Кондитер»
Варшик Людмили Василівни
2013 р.
II розділ
Загальні відомості по викладача
«Моя анкета»
Дата народження
|
17 січня 1961 року
|
Освіта
|
Вища
|
Кваліфікаційна категорія
|
Друга
|
Спеціальність
|
Інженер-технолог
|
Стаж роботи
|
8 років
|
Предмети, які викладаю
|
1. «Устаткування підприємств харчування»
2. «Організація підприємств харчування»
3. «Фізіологія харчування»
4. «Облік, калькуляція і звітність»
5. «Гігієна і санітарія на підприємствах харчування»
|
Відомості про підвищення кваліфікації
|
Львівський навчально-практичний центр ПТО, 2010 р.
|
Винагороди
|
Почесна грамота обласного управління освіти, почесні грамоти ВПУ №25 смт. Демидівка
|
Моє педагогічне кредо
«Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш»
В.І. Ключевський
Моє життєве кредо:
«Передавати свій досвід не лише у здобутті обраної професії, а й навчати любити і цінувати життя»
Мета створення портфоліо:
Узагальнити, систематизувати і проаналізувати свій педагогічний досвід;
Оцінити об’єктивно свої можливості для подальшого досягнення більш високих результатів;
Передати найбільш значущі результати своєї практичної діяльності до учнів, а також для оцінки професійної компетентності.
Педагогічне есе
Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці.
Гордон Драйзен.
Чи мріяла я навчати колись дітей? Якщо чесно – то ще в школі. Волею випадку я прийшла працювати в училище, але згодом мені сподобалось і я зрозуміла, що це моє покликання – навчати дітей, передавати їм свій досвід.
Адже педагогіка – це наука, яка спроможна змінити світ, зробити його кращим. І чому б мені не прийняти участь в цьому процесі?
Пропрацювавши певний час в училищі , я піймала себе на думці, що я не лише навчаю дітей, а й сама вдосконалююсь біля них. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з учнями, у взаємній увазі викладача і учня, у вмінні «запалити» учня не лише до навчання але й до участі в позаурочному житті училища.
Я вважаю, що освіта в училищі відрізняється від освіти в школі, тому що діти приходять до нас здобути професію і , по суті , роблять свої перші самостійні кроки в житті. Тому зрозуміти кожного підлітка, дати йому можливість відчути себе особистістю – це одне з головних моїх завдань.
Користуючись сучасними технологіями на своїх уроках, надаю можливість кожному учневі розвинути власний інтелект, здібність до саморозвитку, мобільність, а оскільки я навчаю майбутніх кухарів, кондитерів , то і конкурентоспроможність на ринку праці.
Стараюсь привити кожному учневі почуття відповідальності перед іншими, виховую взаємоповагу один до одного, щоб група, яку я очолюю, як класний керівник, була згуртованою.
Я дуже люблю свою роботу, мені цікаво працювати з учнями, прислухаюся до порад колег в нашому колективі і вважаю, що саме в цій роботі знайшла себе. «Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.» - сказав Сухомлинський В.О., адже навчаючи своїх учнів, я можу розвиватись і вдосконалюватись нескінченно.
III розділ
Творче досьє
Проблема над якою працюю.
Впровадження інноваційних технологій під час вивчення предмету «Устаткування підприємств харчування» по спеціальності «Кухар», «Кондитер»
В нинішніх умовах набуває великого значення формування у майбутніх працівників технологічної грамотності. Сучасний працівник повинен мати високий рівень знань як теоретичних так і професійної підготовки, володіти прогресивною технологією і новою технікою.
Тому для високої продуктивності праці кухарів,кондитерів яких ми готуємо, необхідні знання спец предметів, практичних навичок психології і етики спілкування, цього вимагає час і конкуренція. Методик є багато,але в кожного з нас є свій підхід до учнів. Я читаю 6 спецпредметів , тому на кожному з них своя методика подачі матеріалу. Зупинюсь на «Устаткуванні ПХ» і «Організації виробництва та обслуговування».
Так на «Устаткуванні ПХ» особливо на першому курсі , спочатку уроку проводжу технічний диктант на 10 хв. , при цьому ділю групу на 5-6 варіантів, а на наступний урок перевіряю засвоюваність матеріалу. Для кращого засвоєння пройденого матеріалу використовую метод незакінчених речень,тобто учні розв’язують простий кросворд по темі за допомогою вставок пропущених слів у реченні. Наприклад: «Нерухомою частиною сковороди , на якій кріпляться всі вузли є (основа)».
Цього року почала з першим курсом практику вирішення проблемних виробничих ситуацій. Для цього ділю групу на команди і пропоную їм одну ситуацію. Необхідно вказати причини і способи її вирішення. На обговорення даю 1 хв. Після цього відповідь дає спікер. Для узагальнення і систематизації знань кожній з мікрогруп пропоную на сліпий вибір одне із завдань: логічні схеми, пазли, діаграми вибору рішень у підгрупах.
Пазли: повторення будови устаткування яке вивчається на уроці.
Структурно - логічні схеми: це впорядкувати згідно алгоритму експлуатації таблицю послідовності роботи того чи іншого устаткування (етапи роботи записані на окремих стрічках, які потрібно розкласти згідно послідовності у відповідні комірки таблиці).
Оцінювання учні проводять самостійно.
Діаграми правильних рішень: це вирішення виробничих ситуацій.
Для того, щоб виховати в учнів почуття поваги до обраної професії, щоб краще налагоджувати міжособистісні стосунки, взаємоповагу і взаєморозуміння, уміння працювати в колективі використовую фронтально-групове опитування, а також проводжу технічні диктанти по пройденому матеріалу. Важливе значення на уроках устаткування має показ відеороликів з відповідним устаткуванням, принципом його дії, експлуатації і дотримання техніки безпеки при роботі на даному обладнанні. По кожній темі використовую плакати , макети устаткування ,а також наявне устаткування в кабінеті. Ефективним є складання схеми устаткування по темі зі слів викладача , коли я називаю деталі машини , а учень на дошці схематично їх зображає. Це дає змогу розвинути просторову увагу .
Методичні матеріали
Уроки:
I.
Поділіться з Вашими друзьями: |