Вчимося рахувати інтегративно-діяльнісний підхід



Дата конвертації23.03.2019
Розмір3.53 Mb.
  • Інтегративно-діяльнісний підхід
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι СТУПЕНЯ№2
  • Інтегративно-діяльнісний підхід
  • ІНТЕГРАЦІЯ
  • ЗМІСТУ І МЕТОДІВ
  • ОСВІТИ
  • ТЕХНОЛОГІЯ
  • ДІЯЛЬНІСНОГО
  • МЕТОДУ
  • Особистісно-орієнтований підхід
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • В ОСНОВІ – ІДЕЯ ВКЛЮЧЕННЯ УЧНЯ
  • У АКТИВНУ ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ
  • ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО МЕТОДУ
  • Девізом систем розвивального навчання можуть бути слова Л.Н.Толстого: “Знание только тогда знание, когда оно приобретено усилиями своей мысли, а не только памятью”.
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2

Технологія діяльності має забезпечити системний тренінг усіх видів діяльності

  • Самовизначення (потреба у діяльності і необхідні здібності)
  • Нормореалізація (виконання відомої норми діяльності) пробна дія - утруднення - мета
  • Нормотворчість (побудова нової норми діяльності, якщо немає відомої)
  • «В утрудненні криється можливість.» (А. Ейнштейн)
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • зафіксувавши утруднення, спочатку потрібно зупинитись, подумати, а не робити щось набум;
  • проаналізувати, як ти виконував свою дію і в якому місці виникло утруднення (дослідження - Д);
  • зрозуміти причину виникнення утруднення (критика - К);
  • поставити перед собою мету, яка ліквідує причину утруднення, а потім знайти відповідний спосіб дії і побудувати проект (проект - П);
  • реалізувати побудований проект.
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • Д К П
  • Структура уроку введення нового знання
  • за діяльнісною технологією має вигляд
  • Самовизначення
  • учнів (оргмомент) створення умов для “хочу” і “можу”)
  • Актуалізація знань
  • і фіксація утруднення у діяльності
  • Побудова проекту виходу з утруднення
  • Самостійна робота із самоперевіркою у класі
  • Включення у систему знань і повторення
  • Рефлексія діяльності на уроці
  • Первинне закріплення у зовнішньому мовленні
  • 1
  • 2
  • 3-4
  • 7
  • 8
  • 11-12
  • 9-10
  • 3-4
  • 5-6
  • Самовизначення
  • учнів (оргмомент) створення умов для “хочу” і “можу”)
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • Технологія інтегрована.
  • Вона поєднує ідеї провідних концепції
  • розвиваючого навчання:
  • кроки 2 – 10 (етапи глибокого та міцного засвоєння
  • знань за П.Я.Гальперіним);
  • завершення кроку 2 (створення утруднення у діяльності –
  • необхідна умова розвиваючого навчання за Л.В.Занковим);
  • кроки 2 – 6, 8, 11 – 12 (вимоги до організації навчальної
  • діяльності за В.В.Давидовим)
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • Представлена структура уроку відображує
  • технологію діяльнісного методу.
  • Забезпечується формування готовності до
  • саморозвитку і самореалізації у кожної особистості.
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ
  • ДІЯЛЬНІСНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • ПРИНЦИП ДІЯЛЬНОСТІ:
  • учень отримує не готові знання, а добуває їх сам
  • у процесі власної діяльності.
  • 2. ПРИНЦИП
  • БЕЗПЕРЕРВНОСТІ:
  • наступність навчання
  • на рівні змісту, методів
  • технології
  • 3. ПРИНЦИП ЦІЛІСНОГО УЯВЛЕННЯ ПРО СВІТ
  • 4. ПРИНЦИП МІНІМАКСА:
  • школа пропонує учням
  • зміст освіти на максимальному (творчому) рівні,
  • а забезпечує на рівні Держстандарту (мінімальний)
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • 5. ПРИНЦИП
  • ПСИХОЛОГІЧНОГО
  • КОМФОРТУ
  • 7. ПРИНЦИП ТВОРЧОСТІ:
  • придбання учнями
  • досвіду творчої
  • діяльності
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2
  • Прагнення школяра до розвитку
  • має стати центром піклування педагога
  • Мороз Н.Ю.
  • Снігурівська ЗОШ Ι ступеня№2



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка