Відділ освіти Березанської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Березанська загальноосвітня школа І- ііі ступенів Березанської районної ради Миколаївської області



Сторінка1/9
Дата конвертації19.11.2018
Розмір7.03 Mb.
#64897
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Відділ освіти Березанської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет

Березанська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів

Березанської районної ради

Миколаївської області


Нові підходи до організації літературної освіти


Березанка 2014

Укладач: Крученова Валентина Михайлівна

учитель світової літератури

Березанської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання – «учитель-методист»


Відповідальна за випуск: Селізар Людмила Володимирівна

методист районного методичного кабінету відділу освіти Березанської райдержадміністрації

Рекомендовано методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Березанської райдержадміністрації, протокол № 3 від 19.05.2014 р.
Автор представляє дидактичний супровід уроків світової літератури 5 клас :

Робочі картки уроків: О.Пушкін. «Казка про рибака та рибку» ,

«Казка про мертву царівну та сімох богатирів»;

А.Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха»;

Ч.Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»


Зміст

Вступ. Роль вчителя як творчої особистості у реалізації

поставлених перед сучасною школою цілей та завдань……………………………………………………………..…5

Дидактичний супровід уроків світової літератури. 5 клас………….…… . 7


Робочі картки уроків. О.Пушкін. «Казка про рибака та рибку» …………7

«Казка про мертву царівну та сімох богатирів»…………..…….15

Робоча картка уроку позакласного читання.

А.Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха»…………………….….…..22



Ч.Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»…………………………..….28


Візитівка вчителя



Прізвище, ім’я, по батькові – Крученова Валентина Михайлівна

Освіта–вища, Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Бєлінського,1984.

Спеціальність за дипломом – учитель російської мови та літератури.

Стаж роботи –загальний- 35, у тому числі педагогічний - 28 років.

Посада – вчитель світової літератури, заступник директора школи з НВР.

Кваліфикаційна категорія – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Педагогічне звання – учитель-методист.

Державні нагороди: грамоти відділу освіти Березанської районної державної адміністрації, грамота управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації, грамота МОН України (2006 р.).

Класи, в яких викладаю – 6,7,11

Участь у конкурсах:



Назва конкурсу

Рік

Рівень

Результат

1

На кращу розробку уроків із вивчення творчості М.В.Гоголя з використанням проектно-дослідницької методики «Intel”, присвяченого 200-річчю від дня народження письменника

2008

Обласний

І місце,Диплом

2

Восьмий Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор»


2009


Всеукраїнський

Сертифікат

3

«Вчитель року – 2011»

2011

Обласний

Vм. Диплом

4

« На кращий освітній інтернет-сайт у номінації «Сайти учителів світової літератури»

2011

Всеукраїнський

Сертифікат «Кращий сайт»,грамота

5

4-й Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій

2012

Міжнародний

Сертифікат

6.

Десятий Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор»

2014

Всеукраїнський

Сертифікат як автору 100 кращих авторських робіт

7.

V Всеукраїнський Форум “Вчитель-новатор»

2014

Всеукраїнський

Сертифікат


Вступ



Педагогічна діяльність, яка є сплавом науки і мистецтва, за своїми компонентами завжди передбачає творчість. (В.Сухомлинський)
 

  Cучасна школаXXI столиття – це школа, яка формує нове покоління особистостей з високою гуманістичною культурою і громадською відповідальністю.Вважаю, саме предмет світова література на кращих зразках красного письменства cформує особистість творчу, вільну, духовно багату, самостійно мислячу, із широким світоглядом, зі стійкими моральними принципами. Виходячи з завдань Концепції літературної освіти сучасний урок літератури повинен формувати у дітей стійкий інтерес до читання, естетичного смаку учнів, здатності розрізняти й оцінювати художні явища, сприяти формуванню читацьких компетенцій, умінь та навичок культурного читача, котрий не тільки оволодіває змістом художніх творів, а вміє висловити власну думку щодо прочитаного, обґрунтувати свою позицію, давати оцінку персонажам і подіям твору, передати в слові свої емоції та почуття під впливом читання.

` Розвиток суспільства вимагає значного підвищення якості знань учнів. Шукаються шляхи виходу за межі консервативної системи освіти і наближення освітніх послуг до об‘єктивних потреб розвитку інформаційного суспільства, що спонукає до розробки і впровадження інноваційних освітніх технологій. Час вносить свої зміни в методику викладання предметів, тому сьогодні актуальні педагогічні інновації, які пов'язані із застосуванням інтерактивних методів, комп'ютерних технологій, проектного навчання.

Пропоную робочі картки уроків світової літератури за новою програмою у 5 класі за вивченням творчості О.Пушкіна , Ч.Діккенса, уроку позакласного читання за твором А.Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха»,

Акцентую увагу, що картки до уроків не є конспектами, а відображають логіку діяльності учня із здобуття читацької компетентності під час вивчення як окремого твору, так і теми в цілому. Тому до використання поданих дидактичних матеріалів необхідно підходити творчо. Усі картки мають типову структуру від мотиваційного моменту до узагальнення (рефлексії). Також структурними компонентами карток є розділи: «Вивчаємо теорію літератури», «Тематичний словничок уроку», «Учительська підказка», «Це цікаво», що дозволяє реалізувати емоційно- ціннісну, компаративну, культурологічну лініі літературноі освіти, передбачені новими Державними стандартами та новою програмою зі світовоії літератури.

Картки побудовані з урахуванням вікових особливостей учнів, матеріал

дозволяє організувати фронтальну, індивідуальну, парну і групову форми роботи на уроці, а також реалізувати особистісний підхід. Система оцінювання передбачає як само- і взаємооцінку учнів, так і перевірку результатів учнівської діяльності учителем.
Мета роботи:

- представлення нових підходів до планування діяльності вчителя й учня – читача в системі літературної освіти на компетентнісно- діяльнісній основі.


Апробація робіт:

Результати педагогічної діяльності впроваджуються у Березанській ЗОШІ- ІІІст. та школах району. Цікаві методичні знахідки для організації навчально-виховного процесу пропонуються колегам на майстер-класах , районних семінарах вчителів світової літератури.



Світова література за новою програмою 2013-2014 р.

5 клас.

Дидактичний супровід до уроків за творчістю О.Пушкіна.
Робоча картка уроку №14


Каталог: 2014
2014 -> Правила прийому до аспірантури та докторантури київського національного університету культури І мистецтв
2014 -> Програма дисципліни «іноземна мова (англійська)»
2014 -> Віртуальна виставка праць викладачів об’єднання сільськогосподарських бібліотек Житомирської області за 2014 рік
2014 -> Урок №02. 10. 2014. Розділ І. Візуальні мистецтва Тема Архітектура світу
2014 -> Програма фахових випробувань для бакалаврів напряму
2014 -> Робоча програма навчальної дисципліни іноземна мова (англійська)
2014 -> Методика превентивного
2014 -> Усі уроки світової літератури
2014 -> Програма спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності
2014 -> Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи для студентів Медичного інституту спеціальностей 1210001 «Лікувальна справа»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка