Відділ освіти Валківської районної державної адміністрації Валківський ліцей імені Олександра Масельського Валківської районної ради Харківської області Виховні години, свята у початковій школі



Скачати 497.15 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації16.03.2017
Розмір497.15 Kb.
  1   2   3
Відділ освіти Валківської районної державної адміністрації

Валківський ліцей імені Олександра Масельського

Валківської районної ради Харківської області

Виховні години, свята у початковій школі

(сценарії)


Валки

2011

Рекомендовано методичною радою відділу освіти

Валківської районної державної адміністрації

Протокол № 3 від 16 січня 2012 р.


Рецензенти: Шило Т. П. - методист районного методичного кабінету відділу освіти, спеціаліст І категорії


Автор – укладач – Зань Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів

Валківського ліцею імені Олександра Масельського,

спеціаліст І категорії
Виховні години, свята в початковій школі (сценарії) – Валки, 2011р. – 43 с.
Збірка містить сценарії свят та виховних годин для учнів початкових класів.


Висновки експертизи


  1. Реєстраційний номер____________________________________________________

  2. Напрям _______Виховна робота_______________________________________________

  3. Розділ ________________________________________________________________

  4. Назва роботи ____Виховні години, свята в початковій школі (сценарії)_____________

  5. Автор роботи Зань Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів Валківського ліцею ім.О.Масельського, спеціаліст І категорії

Експерти


П.І.П.

Дата

Загальний бал

Підпис


































Середній бал









Голова комісії__________________________________________________________________

П.І.П. підпис



Дата ________________________________


Зміст



  1. Виховна година «Подорож до країни Ввічливості»

  2. Виховна година «Подорож до лісової аптеки».

  3. Виховна година « Дотримуйся правил дорожнього руху».

  4. Презентація 1 класу «Будьмо знайомі».

  5. Виховна година «Червона калина – символ України».

  6. Родинне свято «Таланти класної родини»

Валківський ліцей імені Олександра Масельського



Виховна година

«Подорож до країни Ввічливості»

Мета. навчити дітей ввічливо спілкуватися з ровесниками та дорослими; показати перевагу доброти, чуйності над байдужістю; розширити і закріпити вміння вживати слова ввічливості; домагатися доброзичливої атмосфери в класі; виховувати в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість; формувати манери культурної поведінки, навички і звички «хорошого тону».

Веселинка. Доброго дня друзі ! Я – Веселинка.

Називають мене так тому ,що дуже

люблю співати , грати танцювати ,

а понад усе подорожувати !

Добринка. Доброго дня ! А я – Добринка .Я

найкраща подруга Веселинки і теж

страшенно люблю подорожувати .

Веселинка. Де ми тільки не були разом ! В Англії –

не було , у Франції – не були , в Америці-

теж не було .Та дарма …

Добринка. Проте ми були у Мультляндії , у Веселян-

дії ,а сьогодні разом з вами хочем поман-

друвати …До речі .А ви мандрувати лю-

бите?

Веселинка.Тоді ми помандруємо з вами до чудової



країни .До якої ? Ви самі згодом здогада-

єтесь.А щоб у дорозі нам не сумувати ,ми

разом заспіваємо !

Пісня « Пісенька про пісеньку»

Добринка.У цій країні не буває ні сварок , ні бійок,

ні суперечок .Чому ?Та тому , що ми ,її

жителі , дуже ввічливі люди .У спілкува-

нні користуємось чарівними словами .А ви

знаєте чарівні слова?



Діти грають в гру «Чарівні слова» .
Розтопить серце всякого сердечне слово …(Дякую)

Якщо ти їсти вже не в силах ,то скажеш мамі що ?

(Спасибі)

Зазеленіє й древній пень ,коли почує (Добрий день)

Коли згоряє сонце у росі й зоря лягає радісно на плечі

Серед знайомих ,рідних голосів ми чуємо привітне (Добрий вечір)

Коли тебе посварять за підказку ,то вчителя розчулиш (Вибачте будь ласка )

Щоб знову зустрітись в годину призначену ,кажу щиро завжди я всім (До побачення )


Веселинка.А коли ми говоримо «Будь ласка» ?

Діти .Коли ми хочемо про щось попросити.

Веселинка.Пропоную пограти в гру «Будь ласка».

Коли ми звернемось до вас зі словами

«Будь ласка» ви виконаєте прохання ,

Коли не скажемо чарівних слів ,ви може-

те знехтувати ним.



Гра «Будь ласка».

Добринка. Встаньте будь ласка !

Веселинка. Сядьте ,будь ласка!

Добринка. Підніміть праву руку.

Веселинка. Підніміть ліву руку

Добринка. Поаплодуйте, будь ласка .



На оплески під музику виходять клоуни. Вітаються і починають битися .

Веселинка. Негайно припиніть бійку !Що чого це ви

завелися ? Адже ви потрапили у незви –

чайну країну , де немає місця ні сваркам ,

ні бійкам .

1 клоун А що це за країна ?

Добринка Друзі !А ви здогадалися Що це за країна?

як вона називається ?

Діти Країна Ввічливості .

2 клоун Не чув такої …

1 клоун І як саме тут треба поводитись?

Веселинка Треба дотримуватись етикету !

1 клоун . Що , що? Отримувати конфетки ?

2 клоун Та не конфетки , а етикетки !

1 клоун Ну тоді мені - конфети , а тобі - етикетки.

Клоуни знову починають битися .
Веселинка Заспокойтеся ,ви геть усе переплутали.

Не отримувати конфетки , а дотриму-

ватись етикету .

Добринка Етикет – це правила гарного тону ,або

правила поведінки.

1 клоун Ось воно що ! Так з поведінкою у нас

все гаразд .

2 клоун Як поводитися - ми добре знаємо.

1 клоун Особливо у гостях !

Якщо друг позвав у гості

То біжи мерщій !

Не чекаючи запрошень ,

Скоріш сідай за стіл.

Так?


Діти Ні!

2 клоун Коли ж прокинешся ти вранці ,

То замість «Добрий ранок»

Кричи на кухню мамі з спальні

«Готовий вже сніданок?»

Так ?


Діти Ні.

1 клоун Якщо побачиш здалеку

Ти друга чи подружку ,

Кричи «Привіт» так голосно ,

На скільки стане духу!

Так ?


Діти Ні !

Веселинка Е ні !У вас з поведінкою не все гаразд .

А з гарними манерами – й того гірше .

Друзі , давайте допоможемо клоунам.



Звучить музика виходить Фея.

Фея Доброго дня всім ! Я бачу до нас завітали

нові учні і у них серйозні проблеми .

Клоуни Ні – ні у нас немає ніяких проблем .У нас

усе добре.

Фея А ми зараз це перевіримо .Спробуйте

відгадати загадку .

Скажеш так чи надішлеш поштою ,

Я від того нічим не змінюся .

Я людині нічого не коштую,

Але високо нею цінюся !

Клоуни здивовано розводять руками .

Діти Та це ж слова ввічливості

Фея Правильно діти , це слова ввічливості.

1 клоун А я не вірю, що всі діти тут ввічливі і чемні.

От скажіть ,ви мамам помагаєте ?

Діти Так.

2 клоун Ліжко з ранку застеляєте ?

Діти Так.

1 клоун Посуд миєте ?

Діти Так.

2 клоун Чашки б’єте?

Діти Ні.


1 клоун Ви стареньких поважаєте ?

Діти Так .

2 клоун А маленьких доглядаєте?

Діти Так.

2 клоун І у сніг перекидаєте ?

Діти Ні.


Веселинка Хочете нас з пантелику збити ?Не доче-

каєтесь !

Добринка Краще сідайте і разом з мешканцями нашої

країни будете вчитися бути ввічливими ,

чемними і дізнаєтесь секрети етикету .

Клоун 1 Нічого в вас не вийде .Ми й так все знаємо і

і діти ваші теж все знають і вміють ось по-

слухайте .



Діти співають частівки

Добрий день казати треба ,

Знаєм добре ми це всі .
Одні кажуть раз за разом

Інші ходять , як німі.


У дівчаток гарні кіски,

Але надто вже малі .

А щоб більші виростали

Ми їх тягнем до землі.


Ми хлоп’ят своїх навчаєм,

Щоб були солдатами ,

А щоб краще пам’ятали ,

Любим їх щипати ми.


Треба добре вчить уроки ,

Щоб оцінку добру мать.

Ні – то я кручусь в всі боки ,

Намагаючись списать.


Джентельмени ми всі справжні ,

Коли треба чергувать ,

Для дівчат звільняєм місце –

Їм не будем заважать .


А коли йдемо в їдальню

Чи вертаємось у клас –

Ви чомусь всі раптом дружно

Місць не звільните для нас.


Нас учителька навчає

Бути чемними дітьми ,

Щоб ми виросли і стали

Всі хорошими людьми.


Вам усмішки ми співали ,

Може в них не все гаразд.


Підкажіть – ми станем кращі ,

Все у нас піде на лад .


Фея Бачу тут не лише клоунам потрібна допомога.

Веселинка Так ! Є над чим нам працювати .

Добринка Тож давайте на допомогу покличемо

кращих із кращих , найвихованіших

із вихованих.

Звучать фанфари ,заходять пажі.

Паж 1 Увага ! Увага ! Зустрічайте Його Величність

Короля Етикета !

Паж 2 А разом з ним – Її Величність Шляхетність , її

Високість принцесу Чемність та Його Висо –

кість принца Порядок!

Етикет Я вітаю вас , дорогі учні ! Ми дуже раді вас

вітати у нашій країні .

Шляхетність І дуже сподіваємось ,що вам у нас

сподобається.



Танок дівчаток

Етикет Давайте познайомимось .Я- король Етикет 2

володар країни Ввічливості .

Прославився світом я своїми мудрими зако-

Нами гарної поведінки.

Шляхетність Я – королева Шляхетність , пильно

стежу , щоб усі мешканці нашої країни

дотримувались цих законів .

Чемність Я – принцеса Чемність .Хто зі мною пото-

варишує ,той ніколи не знатиме прикрощів,

адже я знаю всі чарівні слова і правила

якими слід завжди і у всьому керуватись .

Ось послухайте їх :

Перше правило : учитись

Треба на відмінно .

Друге правило :трудитись

Треба неодмінно .

Бути чесним і правдивим _

Третє правило у нас .

Бути другом незрадливим

Клас- за тебе , ти -за клас

Мудре правило четверте .

Знай і друзям розкажи.

Порядок Клоуни , скажіть а з чого ви починаєте свій

день ?

Клоуни Зі сніданку ! З чого ж іще !



Шляхетність От і невірно ! Друзі а ви знаєте з чого

потрібно починати свій день?

Діти відповідають : З привітання.

Етикет Так вірно ,молодці .

Шляхетність «Доброго ранку !» -мовлю за звичаєм,

«Доброго ранку !» -кожному зичу я.

«Доброго дня ,вам!»-людям бажаю.

«Вечором добрим»- стрічних вітаю.

І посміхаються в відповідь люди!

Добрі слова ж бо ,для кожного любі!



Наперед виходять учні - читці

Учень 1 Сказати «Добрий день» так просто ,

І так приємно чути нам ,

Коли ровесники й дорослі

Бажають нам добра на день.

Учень 2 Але буває прикро дуже ,

Коли забувши етикет ,

З нальоту крикне «Привіт ,друже!»

І стрімголов біжить в буфет,

Учень 3 І «До побачення» ,як зайве ,

Сприймають діти -теж бува .

Або нічого на прощання ,

Або «Ну , я пішов ,бувай!».

Етикет Ну тепер всі зрозуміли з чого треба починати

і чим закінчувати свій день?

Клоун 1 Та зрозумів я, зрозумів .

Клоун 2 Ні ,це я зрозумів , а ти не зрозумів !

Клоун 1 І чого це ти вважаєш що я нічого не розумію?

Ось я тобі зараз дам!

Клоуни знову посинають битися

Порядок Зупиніться ,зупиніться !

Чому ви постійно сваритеся ?

Етикет Ви взагалі знаєте ,що таке дружба?

Клоун 1 А що воно таке дружба ?

Клоун 2 А з чим його їдять?

Фея А ще говорили нам ,що у вас немає ніяких

Проблем з поведінкою !

Діти давайте допоможемо клоунам зрозу-

міти ,що таке дружба?

Діти Давайте , давайте!
Учениця Що зробити ,щоб удвічі

Торт вам здавався смачнішим ?

Що зробити ,щоб удвічі

Кожний день для вас побільшав?

Щоб і радості і щастя

Було вам аж ніде діти ?

Тут- ніякого секрету !

Треба з другом все ділити .

Етикет Діти , а чи знаєте ви який він , справжній

друг?


Діти На мою думку ,друг це той :

Хто виконує ваші прохання ,

Кому можна довірити свою таємницю

З ким приємно спілкуватися ,

Хто ділиться з вами останнім ,

Хто дає добрі поради ,

З ким завжди весело.

Хто підтримає у тяжку хвилину

Виручить в біді.

Учениця 1 Давайте дружно жити ,щоб легко всім було

І кожного любити ,усім нести тепло.

Учениця 2 Не кривдити нікого ,не бить , не ображать

Поганого нічого нікому не казать.

Учениця 3 Давайте жити в мирі ,у злагоді й теплі.


Слова хороші й щирі ,хай линуть на землі

Учениця 4 Нехай нам сонце світить ,любов в серцях

горить .

Подорож до лісової

аптеки.

Мета. Знайомство з лікарськими рослинами,

їх властивостями ,правилами збору,

розвиток пізнавального інтересу ,

уміння спостерігати, узагальнювати.

Виховання бережливого ставлення

до природи та до свого здоров’я.




Обладнання. Імітована лісова галявина, записи співу

пташок.
Ведуча.Все цінне для людини прийнято порівнювати

з золотом.Природа дарує людині таку різно-

манітність „золотих дарів „,що їх важко на-

віть перерахувати .Особливу цінність мають

лікарські рослини ,які допомагають зберігати

і зміцнювати здоров’я людини.У медичних

книгах сказано :”Якщо подивитися на приро-

ду поглядом лікаря ,який шукає ліків,то можна

з певністю сказати –ми живемо у світі ліків .”

Звірі часто лікуються травами ,відшукуючи

необхідні серед великої кількості.Людина теж

здавна помітила ,що деякі рослини вилікову-

ють певні недуги.Тому люди почали з поколі-

ння в покоління передавати набуті знання про

лікувальні властивості рослин.На жаль, не зав-

жди і не всі лікарські рослини можна придбати

в аптеках.Тому часто люди самі збирають їх

на лузі ,у лісі,біля водоймищ.Знання про лікар-

ські рослини необхідні кожній людині.



1 дит.Є на світі рослин так багато,

Їх Земля віддає недарма.

Бо лікують людей дуже радо,

Й кращих ліків на світі нема .



2 дит.Пропонують здоров’я нам чудо ,

Манять нас походить по росі

Їх відшукують люди усюди,

Ці цілющі скарби на Землі.



3 дит. Первоцвіт і барвінок,калина,

Звіробій і любисток ,і хміль,

Кропива й кульбаба ,і ліщина,

Поглядають на нас звідусіль.



4 дит.Жовтим оком моргає ромашка,

І волошка синіє в росі.

І конвалії крихітні чашки-

Пропонують нам ліки усі.



Ведуча:

Тож почнемо подорож у незвичайний , цікавий світ зеленої аптеки.



На сцені під деревом сидить лікар Айболить ,одягнений у білий халат ,окуляри.Перед ним стоїть стіл,на якому стоять пляшечки з ліками,журнал для запису хворих,різне медичне приладдя. Діти сидять на стільцях одягнені в костюми лікарських рослин,звірят.

Айболить Я добрий лікар Айболить ,

Я все лікую , що болить .

Лікую звірів і птахів ,

Ще й маленьких дітлахів.



Кульгаючи , виходить Вовк і йде до лікаря.

Вовк.Ой, лікарю , допоможіть ,

Вовка бідного спасіть .

Швидко біг я через кладку

Та поранив собі лапку.



Айболить.Сідай, Вовче, я зараз тобі допоможу.

Кашляючи і тримаючись за голову, виходить Їжачок.



Їжак.Кашель, голова болить ,

Як же далі мені жить ?

Дайте ліки від простуди –

Їжачок слухняним буде.



Виходить Лисичка тримаючись за живіт, стогне.

Лисичка .Ох ,болить мені живіт ,

Зіпсувався апетит ,

І не їм я , і не п’ю,

І вночі зовсім не сплю.



Тримаючись за серце , йде Зайчик.

Зайчик. Болить серце в мене сильно ,

І не можу бігать вільно.

Дуже я усіх боюсь,

І ховаюсь , і трушусь.



Айболить .Зачекайте , я усіх вас вилікую , допоможу.Але спочатку скажіть , що вам краще : гіркі ліки чи духмяний терпкуватий напій із пахучих трав , ягід та плодів ?

Звірі .Напій із трав!!!

Айболить .Гаразд допоможе мені вас вилікувати зелена аптека , мої вірні помічники – лікарські рослини.Гей, друзі, допоможіть , прийдіть на допомогу!
Під веселу музику вибігають лікарські рослини.Танцюють.
Кропива.Стою , коливаюся, як торкнеш , то кусаюся.Ви впізнали мене?Я, Кропива , займаю у веснянім букеті трав почесне місце і відома кожному з дитинства своїми пекучими «укусами», коли ви необережно торкаєтесь до мене.Але чи знаєте ви, що я широко застосовуюся в медицині для зупинки кровотечі і покращення властивостей крові?Також відвар кропиви використовують для зміцнення волосся.

Підходить до Вовка , дає пляшечку .



Кропива.Випий , Вовчику, це допоможе тобі зупинити кровотечу.

Подорожник.Я Подорожник ,

Тоненьке стебельце біля доріжки ,

На кінці його сережки,

На землі лежать листки –

Вам я як хороший друг,

Лікую рани рук і ніг.

Мене можна побачити і при дорозі , і на подвір’ї, і на городі, і в саду, у лісі на галявині, на лузі.Я надзвичайно цінна лікарська рослина , яку люди використовують здавна для загоєння ран, при шлункових захворюваннях , від простуди.

Підходить до Вовка , дає йому свій листочок.
Подорожник.Приклади , Вовче , його до рани на лапці , вона швидше заживе.

Кульбаба.Ви мене всі добре знаєте ,

Поміркуйте - й відгадаєте .

Сонечко в траві зійшло ,

Усміхнулось , розцвіло,

Потім стало біле – біле

І за вітром полетіло .

Відгадали? Звичайно ж ! Я – Кульбаба! Мене так і називають – кульбаба лікарська .У народі кульбабу називають « еліксиром життя» : вона допомагає позбутися подагри.Для лікування використовують відвари і настої з листя і коренів кульбаби.

Ромашка.На стрункій високій ніжці

Біля річки у ліску

У косинці – білосніжці

Всім, хто йде, поворожу.

Ось отак собі живу,

Вірой – правдою служу.

Я поширена трав’яниста рослина ще й лікарська.Найчастіше мене можна зустріти серед зеленої трави на узбіччях стежин, у полях, у лісі.Від моїх ніжних квітів світлішає навкруги.Мої квіти запашні , заварюються як чай .Використовуються при застудних захворюваннях , хворобах шлунку.Ось, тобі лисичко ,мої ліки.Це допоможе тобі видужати(Підходить до Лисички і дає їй ромашковий чай)

Конвалія .Я – Конвалія . Цвіту прекрасна , білосніжна ,

А квіти – дзвоники малі –

Рядком рівненько , як намисто ,

Висять на ніжному стеблі.

А запах ніжний , незрівнянний ,

П’янкий , мов чари весняні.

Усі люблять мене за красу та п’янкий аромат .Я рідкісна

рослина .Моє ім’я записане в Червоній книзі .У мене є не тільки краса і врода , а й лікувальні властивості .Мене застосовують при лікуванні серцевих захворювань.Випий, Зайчику, моїх ліків , тобі одразу стане легше.(Підходить до Зайчика дає ліки).



Суниця. У ряснім зеленім листі ,

У краплистому намисті .

Коли цвіла – біліла,

Як спіла - рум’яніла

Тепер зачервонілася,

Між листям зачаїлася.

Смачна хоч невеличка ,

А звуть мене суничка.

Усі полюбляють мої смачні запашні ягоди , ніхто не відмовиться покуштувати їх .Мої ягоди не тільки смачні , а й дуже корисні.Їх використовують для покращення складу крові , при хворобах серця.( Зайчику дає ягоди).

Малина.Хоч росту в чагарниках ,

Мене знає кожен птах ,

І ведмідь в кущах щоднини

Дуже ласий до малини .

Мої ягоди теж дуже корисні і смачні.З них варять варення , плоди , листки, стебла заварюють як чай і використовують при ангінах , простудах.Випий їжачок , мого чаю , це допоможе тобі одужати!

Барвінок.Листочки тугенькі ,

Коротка стеблинка .


Ледь – ледь голубенький

Повзучий барвінок .

Встеляю , як килим ,

Горби і горбочки,

Збігаю по схилах униз до ставочка .

Моє блискуче зелене листя не в’яне ні влітку , ні взимку.А навесні звеселяє очі блакитними зірочками цвіту.В Україні шанують мене , як вічнозелену рослину .Барвінком прикрашають святковий стіл , із нього плетуть весняні букети .Взимку відвар барвінку п’ють від застуди . Настої з барвінку зміцнюють організм , зокрема серце, загоюють рани, лікують хвороби шкіри.(Відносить свої ліки Зайчику й Лисичці).



Калини.У вінку зеленолистім ,

У червоному намисті

Видивляюся у воджу

На свою хорошу вроду.

Я є символом краси і здоров’я , символом рідної землі , отчого краю.Люблять мої плоди і птахи , і діти, і дорослі.

Чим міцніше мороз їх приморозить , тим вони смачніші.Будь – які застуди можна вилікувати калиновими настоями .Цвіт, ягоди, стебла рослини заварюють як чай і п’ють.(Дає їжачку калиновий напій).Випий , Їжачку , не будеш кашляти.



Шипшина.Шпак шипшину не клює ,

Й так здоров’я в нього є ,

А цілющий чай з шипшини-

Це здоров’я для людини .

Шипшина завжди гарна і корисна .Мої квіти доволі скромні, але милують зір.ВА восени я приваблюю великими червоними ягодами .Вони взимку рятують пташок від голоду, а дітей від застуди .Збирають мої ягоди тому , що в них дуже багато вітамінів .Шипшиновий напій цілющий і дуже смачний .Раджу вам усім ,звірята, пити шипшиновий чай.

Айболить .Ну що, звірята , легше вам?

Звірі.Так!

Айболить Не пручалися звірята ,

Лікувались залюбки .



Звірі. Вийшли із лікарні

Живі , здорові , гарні.



Звучить весела музика .Звірята , рослини й Айболить танцюють.На галявину виходять діти .

Діти. Почули веселу музику і вирішили подивитися, хто ж так веселиться.

Айболить А ви теж лікуватись?

1 дівчинка. Ні .В ліс по лікарські рослини

Ми ходили так далеко ,

В лісі затишно і тихо ,

Не страшна була нам спека .



Показує кошик з лікарськими рослинами.

2 дівчинка Ось ромашка й валер’янка ,

Материнка й толокнянка –

Всякі трави і квітки

Ми збирали в торбинки.



1 хлопчик Ми спочить хотіли трохи

Під одним дубком високим .

Та хіба ж усидиш – де там ,

Коли скрізь де глянеш оком ,

І ромашка й валер’янка ,

1 дівчинка Материнка й толокнянка .

Всякі трави і квітки

Ми збирали залюбки .

Всі ми вивчили у школі ,

Що збирать , щоб не хворіть.

2 дівчинка Тільки Ваня все поплутав ,

Не до ладу все говорить :

На ромашку (показує ромашку )-

Ваня. Валер’янка

1 дівчинка Материнку (показує материнку)-

Ваня Толокнянка.

Дівчатка. Заглянули ми – ану! (дивляться йому в кошик)

В нього повно бур’яну.



Хлопчик. В ліс по лікарські рослини

Ми ходили так далеко .

Назбирали повні торби ,

То ж приймай тепер ,аптеко:

І ромашку , й валер’янку ,

Материнку й толокнянку.



1 дівчинка Знову рушимо у путь ,

Як рослини підростуть .



Айболить Зілля різне , страви , води ,

Все вживаєш , як хворієш .

Бігаєш , шукаєш ліки ,

На них грошей не жалієш.



Рослини.Знайте нас та пам’ятайте :

При потребі нас вживайте .



Айболить Бо не купиш і за гроші

Ти здоров’я мій хороший.



Пісня на мотив «Если с другом вышел в путь»

Вчитель А на завершення нашої подорожі хочемо подарувати вам пам'ятки , які допоможуть вам познайомитись з правилами збирання та зберігання лікарських рослин та ще багато корисного.І хочемо вас запросити до смачного , цілющого чаю з лікарських рослин.
Пісня на мотив «Что мне снег,что мне зной»

Ці рослини усім нам, (2 рази)

Треба добре знати

Щоб здоров’я і красу,(2 рази)

Нам відмінні мати.

У лісах ,у гаях ,

У не скошених полях ,

Їх так багато не злічить,

Їх збирать і вивчать,

Всі хвороби лікувать,

Нас матінка природа вчить.

Без таблеток і мікстур,(2 рази)

Легко нам прожить ,

Просто лікарських культур,(2 рази)

Треба більше вчити.
Ось настій, ось відвар,

Зніме біль ,припине жар,

І вмить хворобу віджене.

Сто хвороб ,сто недуг ,

Подолає вірний друг,

Красу і силу поверне.



Виховна година

Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію

Скачати 497.15 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка