Види обставин (за значенням) Розподільне письмо



Дата конвертації02.12.2018
Розмір0.84 Mb.

Види обставин (за значенням)

Розподільне письмо

У кожному словосполученні підкресліть другу від початку букву. Прочитайте з цих букв закінчення вислову М. В. Гоголя: “Навряд чи є вища насолода…”


Прикладки, що пишуться через дефіс

Прикладки, що пишуться окремо


Перевірка


Прикладки, що пишуться через дефіс

Прикладки, що пишуться окремо



Юнак – богатир

Вітер – пустун

Ожеледь – ковзаниця

Сніжинки – пушинки

Пароплав – гігант

Усмішка – півмісяць

Розбишака – вітер

Хлопець – крем’язень

Говерла – гора

Одуд – птах

Заєць - біляк

Птах орел

Квіти калачики

Добродії глядачі

Трава деревій

Риба щука

Пташа горобенятко

Рибка пліточка

“Навряд чи є вища насолода, ніж насолода творити”. (М. В. Гоголь)

Робота в парах Діалог “Людина покликана бути творцем, а не руйнівником”

1. Яке майбутнє чекає на людину-руйнівника? (Згадайте новелу Р. Бредбері “Усмішка” (Світ. літ., 6 кл.))

2. Як можна стати “творцем” добробуту, затишку, взаєморозуміння в родині, дружніх стосунків з іншими?

Повторення вивченого раніше

1. “Мозковий штурм”

2. Творче письмо

(Приклад. Зробити ескіз (прямий додаток);

зробити для людей (непрямий додаток))

1 ряд. Говорити

2 ряд. Усвідомлювати

3 ряд. Описати

3. Робота з реченням

Види обставин (за значенням)

Вибіркове письмо

Зразок.

Відомо (як?) добре (обстав. способу дії)

Творче завдання

До самозабуття;

За тридев’ять земель;

До останнього подиху.

Пояснювальний диктант

Експеримент

Підсумок

До цього уроку я не знав…

Найважчим виявилося…

Найцікавішим було…



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка