Викладача спец дисциплін Мельника Івана Михайловича



Сторінка1/19
Дата конвертації16.03.2017
Розмір2.4 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19




Викладача спец. дисциплін

Мельника Івана Михайловича

Методична проблема: «Застосування технічних засобів навчання для покращення рівнів знань учнів»





Творчий портрет викладача.

М Е Т О Д И Ч Н А К А Р Т А

педагогічного працівника

1. Прізвище, ім'я , по батькові:Мельник Іван Михайлович.

2. Рік народження: 22 серпня 1960 року

3. Освіта: вища, Львівський сільськогосподарський інститут, 1992 рік.

4. Спеціальність за дипломом: інженер - механік.

5. Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 28 років.

6. Місце роботи: ДПТНЗ „Білківський професійний аграрний ліцей”

7. Посада: викладач спец. дисциплін..

8. Державні нагороди, звання: немає.

9. Форма та результати підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років за посвідченням: курси підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання та викладачів спец. дисциплін аграрного профілю з 06.04. по 25.04.2010 при ЗІППО, посвідчення № 1686.

10. Результати попередньої атестації:Мельник І.М.. відповідає займаній посаді. Присвоєна кваліфікаційна категорія „ Спеціаліст вищої категорії ”

11. Над якою методичною проблемою працює останні 5 років: Застосування технічних засобів навчання для покращення рівня знань.

12. Використання викладачем перспективного педагогічного досвіду: Ковач В.М. Мукачівський професійний аграрний ліцей;

Симканич І.П. Іршавська автомобільна школа.



Я і атестація

Мета і завдання навчання в ліцеї не суперечить з моїми переконаннями, як навчати. Я вважаю, що учень – це не той, кого я навчаю, а той хто в мене навчається. Володію на належному науковому рівні своїми предметами – Правила дорожнього руху, Основи керування автомобілем і безпека руху. Будова і експлуатація автомобіля. Обладнання і технологія зварювальних робіт. Знаю зміст навчальних предметів, програм, основні нормативні документи.

Володію основними формами організації навчальних занять: групова, індивідуальна.. Проводжу такі види занять: урок-бесіда, ЛПР, самостійні роботи, урок - семінар (останній по темі), перевірочні роботи, консультації. Умію зацікавити учнів, створити на уроці атмосферу довіри, взаємоповаги та задоволення від спілкування. Часто виконую для учнів функцію порадника-консультанта.

Працюю з такими ТЗН: комп’ютером, кодоскопом, діапроектором. Оцінку своєї роботи роблю за результатами рівня знань учнів: середній бал 6,4 – 6,7, а вже потім оцінюю якість своєї роботи. Вмію розкрити зміст і показати практичне значення своїх предметів. Використовую можливість навчальних предметів на виховання і розвиток учнів. Позитивно впливаю на становлення особистості учнів. Допомагаю колегам досягти бажаних результатів у роботі з учнями, яких я навчаю. Використовую сучасні форми виховної роботи, розділяючи з ними їх інтерес, потреби, побажання. Вмію об’єднати учнів навколо цікавої колективної справи. Цікавлюся різними джерелами інформації для ознайомлення з новинками педагогічної науки, з періодичними виданнями «Зустрічна смуга», «Відомості міліції». «Все для вчителя», «Виховна робота в школі», «Професійно-технічна освіта», «Вісник НМЦ ПТО». Проводив відкриті уроки для пед. працівників ліцею. У своїй роботі використовую досвід колег роботи ліцею і області. Відвідую уроки у колег, приймаю участь в засіданнях методичних комісій, круглих столів, готую виступи, реферати, доповіді, займаюсь самоосвітою, кожні 5 років підвищую свою кваліфікацію на курсах підвищення кваліфікації при ЗІППО.

Стиль мого спілкування відповідає моральним, етичним та естетичним вимогам. Не допускаю розбіжності між словами і ділом, адже учні цього не прощають. Пропоную здоровий спосіб життя, прагну бути прикладом у всьому для учнів та колег. Відчуваю особисту відповідальність за стан мікроклімату в групах, які я навчаю. Виконую правила внутрішнього трудового розпорядку ліцею. Дорожу своїм часом і часом учнів. Оптимально, не заважаючи іншим, організовую своє робоче місце і свою працю. Виконую вимоги ТБ і ОП під час проведення занять, дотримуюсь санітарних вимог.



Викладач спец. дисциплін: І.М. Мельник

Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А

МЕЛЬНИКА ІВАНА МИХАЙЛОВИЧА

викладача спец. дисциплін

ДПТНЗ «Білківський

професійний аграрний ліцей»

Мельник І.М. має великий педагогічний досвід. Заняття викладача відзначаються високим рівнем активності учнів, впровадженням інноваційних технологій навчання та різних форм проведення уроків.

Іван Михайлович бере активну участь у методичній роботі ліцею. Він керує методичною комісією педагогічних працівників сільськогосподарського виробництва. Ділиться своїм досвідом з молодими викладачами. Приймає участь у конкурсах та фестивалях педагогічної майстерності. Вивчає і використовує досвід своїх колег з інших навчальних закладів, зокрема викладача Іршавської АШ Симканич І.П. та викладача Перечинського професійного ліцею Мелеш Т.М.

Як класний керівник приділяє значну увагу виховній роботі з учнями. Група одна з кращих ліцею. Готує та проводить цікаві виховні години, диспути, круглі столи національно-патріотичного, духовно-морального виховання та підвищення естетичного рівня вихованості учнів. Над цими питаннями завжди працює в тісному контакті з майстрами виробничого навчання.

За між атестаційний період з 2007 року по 2012 рік викладач провів 5 відкритих обласних уроків та 10 уроків для адміністрації та своїх колег. Викладачем Мельник І.М. підготовлені цікаві за тематикою доповіді та реферати: «Застосування комп’ютерів у нашому житті та при вивченні Правил дорожнього руху» «Розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці», «Особистісно-орієнтовний підхід на уроках до учнів, котрі мають низьку мотивацію до навчально - пізнавальної діяльності», «Взаємодія викладача та учня в процесі організації самостійної роботи на уроках», «Особливості технології індивідуального навчання», «Інноваційні технології у педагогіці» та інші. Іван Михайлович організовує і проводить цікаві загальноліцейні заходи: навчання правів і обов’язків учасників дорожнього руху, конкурс плакатів до Дня працівника сільського господарства, тиждень «Електрогазозварника» та «Тракториста - машиніста сільськогосподарського виробництва», різні екскурсії. До організації цих заходів залучаються і учні, що сприяє розвитку інтересу в учнів до обраної професії.

Користується авторитетом серед колег та учнів ліцею.

Директор ліцею: В.І.Білак

Голова метод. комісії пед. працівників

електротехнічних дисциплін: Л.І.Осуська



Атестація І.Мельника очима заступника директора з НВР Кузьма В.К

Мельник Іван Михайлович працює в даному навчальному закладі з 1983 року, після закінчення навчання 2 - Харківського індустріального – педагогічного технікуму . Свою діяльність розпочинав на посаді майстра виробничого навчання . За час роботи майстром в нього завжди була одна з кращих груп училища, закріплена за ним техніка завжди була технічно справна. Випускники групи продовжували навчання у вищих та середніх навчальних закладах. Іван Михайлович підвищував свій професійний рівень навчаючись у Львівському сільськогосподарському інституті по спеціальності інженер – механік. У 1997 році переведений на посаду викладача спеціальних дисциплін. За час роботи показав себе з позитивної сторони. У своїй роботі застосовує інноваційні технології, використовує технічні засоби навчання , які позитивно впливають на навчальний процес. Покращує матеріально технічну базу , ТЗН знаходяться в технічно справному стані, розробляє тестові тематичні завдання, які допомагають учням краще засвоїти навчальний матеріал.

Користується авторитетом серед колег та учнів. Морально стійкий, врівноважений, принциповий, дисциплінований, самокритичний.



За сумлінну працю неодноразово нагороджений грамотами адміністрації, районної Ради, Виноградівським МРВ УДАІ МВС в Закарпатській області (2006р.) Управління освіти і науки (2004р, 2010р.), Міністерства освіти і науки (№114146 2006 р).

Науково – методична діяльність

Каталог: files
files -> Інформація для вступників 2015 року до аспірантури Інституту соціології Національної Академії наук України
files -> Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів
files -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
files -> Про вступний іспит та реферат при вступі до аспірантури Інституту соціології нан україни
files -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
files -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
files -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
files -> Портфоліо вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка