Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики Учитель готується до хорошого уроку все життя



Дата конвертації21.11.2018
Розмір1.59 Mb.
#65832

Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики

Учитель готується до хорошого уроку все життя.

В.О.Сухомлинський


Швець Ігор Вікторович, учитель фізики та інформатики Петрівського навчально-виховного комплексу Хорольської районної ради Полтавської області

Освіта – вища (ПДПІ, 1996 рік)

Атестаційна категорія – вища

Педагогічний стаж – 20 років


Мета педагогічної діяльності:


формування освіченої, самодостатньої особистості, людини, яка володіє достатнім запасом сучасних знань, уміє їх застосовувати в практиці життя, і, що найголовніше, постійно їх поновлює.

Чітка постановка навчальних цілей, їх постійне уточнення з орієнтацією на досягнення запланованих результатів

Організація навчання за допомогою спеціально визначеного добору форм, методів, прийомів

Оцінка поточних результатів

Корекція навчання

Підсумкова оцінка результатів


Проблема, над якою працюю:

  • Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики.

Активне залучення всіх учнів до процесу пізнання
  • Те, що я чую, я забуваю.
  • Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.
  • Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
  • Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок.
  • Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Класифікація інтерактивних технологій (за О.Пометун і Л.Пироженко)


Технології кооперативного навчання

Технології колективно-групового навчання

Технології опрацювання дискусійних питань

Технології ситуативного моделювання

Інтерактивні технології

Мікрофон, незакінчені речення, мозковий штурм, “навчаючи- вчуся”, “ажурна пилка” тощо

Робота в парах, трійках, карусель, робота в малих групах тощо

Імітаційні ігри, рольова гра, драматизація та ін.

Метод ПРЕС, “займи позицію”, дискусія тощо

Принципи інтерактивного навчання

Основні етапи інтерактивного уроку


Результативність участі в районних олімпіадах з інформатики та інформаційних технологій

2011-2012

Дорошенко Андрій, 10 клас

2 місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики

2012-2013

Дорошенко Андрій, 11 клас

2 місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики

2014-2015

Коханевич Євгеній, 11 клас

3 місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики

2014-2015

Коханевич Євгеній, 11 клас

3 місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з основ інформаційних технологій

Участь


в Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної графіки “Бобер”

2011-2012

8 (1 – відмінний результат, 2 – добрий результат, 5 – учасники)

2012-2013

12 (6 – добрий результат, 6 – учасники)

2013-2014

8 (1 – добрий результат, 7 – учасники)

2014-2015

6 (2 – добрий результат, 4 - учасники)

Участь в конкурсах-захистах

МАН


2012-2013

Дорошенко Андрій,

11 клас

Наукова робота «База даних «Шкільна бібліотека»» (інформатика),



І місце в районному конкурсі-захисті МАН, участь в обласному конкурсі (5-е місце)

2014 - 2015

Коханевич Євгеній,

11 клас


Наукова робота «Тестування швидкості флеш-накопичувачів»

ІІ місце в районному конкурсі-захисті наукових робіт МАН


Література

  • Забарна А.П. Інтерактивні технології навчання на уроках з основ алгоритмізації та програмування / А.П. Забарна, О.О. Кошарук // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2006. - №8. – с. 9 – 12.
  • Морзе Н.В. Методика навчання інформатики:  навч. посіб.: у 4 ч./ Н.В. Морзе. – К.: Навчальна книга, 2003. – Ч.I.: Загальна методика навчання інформатики. – 2003. – 256 с. 
  • Морзе Н.В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч./ Н.В. Морзе. – К.: Навчальна книга, 2003. – Ч.II.: Методика навчання   інформаційних технологій. – 2003. – 288 с.   
  • Морзе Н.В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч./ Н.В. Морзе. – К.: Навчальна книга, 2003. – Ч.III.: Методика навчання основних послуг глобальної мережі Інтернет. – 2003. – 200 с. 
  • Морзе Н.В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч./ Н.В. Морзе. – К.: Навчальна книга, 2003. – Ч.IV.: Методика навчання основ алгоритмізації та програмування. – 2004. – 368 с.
  • Пометун О.І. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. – К.: А.П.Н., 2002. – 136 c.
  • Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. – К.: А.С.К., 2006. – 187 с.

Каталог: Phisic
Phisic -> Реалізація метапредметного підходу у процесі викладання фізики Урок у 10 класі
Phisic -> Робоча програма з навчальної дисципліни Фізична географія материків та океанів Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр
Phisic -> Методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів 3-го курсу (5-й семестр) Напрям підготовки
Phisic -> European credit system інформаційний пакет фізико-математичного факультету напрями підготовки: 040201 Математика
Phisic -> Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів «Фізика» та «Астрономія» у 2013-2014 навчальному році
Phisic -> Урока з фізики "електричний струм в газах. Плазма". "
Phisic -> Уроками. № уроку Тема уроку Кількість годин Внутрішня енергія та способи її зміни. Робота в термодинаміці
Phisic -> Конспект уроку-пари у 10 класі Розділ «Основи термодинаміки»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка