Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури



Сторінка1/8
Дата конвертації17.12.2016
Розмір1.04 Mb.
ТипЛекція
  1   2   3   4   5   6   7   8
Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури
Необхідною умовою успіху в роботі є стимулювання учнів до активних дій із засвоєння знань, використання їхнього суб’єктивного досвіду, заохочення до висловлювання оригінальних ідей та гіпотез, розвиток логіки і критичного мислення, комунікативних умінь та навичок. Реалізувати ці завдання допомагають уроки з використанням інтерактивних методик. Вони створюють можливості для переходу від репродуктивних форм діяльності учнів до аналітичних, для висловлення власного погляду на ту чи іншу задану тему.

Інтерактивний урок зарубіжної літератури

(аналітичні та методичні матеріали)

Слово “інтерактив” походить від англійського слова “interact”, де “inter” – взаємний, “akt” – діяти. Отже, інтерактивний – здатний до взаємодії. Інтерактивне навчання – це співнавчання, взаємонавчання, де і учень, і учитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, де відбувається рефлексія з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Під час інтерактивного навчання відбувається формування навичок і вмінь критично та аналітично мислити, приймати компетентні рішення, вироблення цінностей демократичного спілкування.

За результатами наукових досліджень доведено, що інтерактивне навчання дозволяє значно збільшити відсоток засвоєння учнями навчального матеріалу.

Піраміда навчання”





Лекція – 5% засвоєння

Читання – 10% засвоєння

Відео/аудео матеріали – 20% засвоєння

Демонстрація – 30% засвоєння

Дискусійні групи – 50% засвоєння

Практика через дію – 75% засвоєння

Навчання інших, застосування отриманих знань відразу ж – 90%

Перевага інтерактивних технологій навчання полягає у тому, що вони включають у себе чітко спланований очікуваний результат навчання. На відміну від інших методик, інтерактивні навчальні технології не вибираються для виконання певних завдань, а самою своєю структурою визначають кінцевий результат.

Каталог: upload -> iblock -> 359
iblock -> Звіт про підсумки роботи за 2014 рік
iblock -> Методична розробка Використання технології критичного мислення на уроках географії з метою формування ключових компетентностей учнів Вчитель географії Тітечко С. Є
iblock -> Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Відділ освіти Рівненської районної державної адміністрації
iblock -> Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді
iblock -> Конкурсу «Вчитель року -2010»
iblock -> Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Кабінет початкової, дошкільної, корекційної та інклюзивної освіти
iblock -> Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Кабінет суспільно-гуманітарних предметів Рівненського оіппо комунальна установа «Дубровицький районний методичний кабінет» Дубровицької районної ради


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка