Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів на уроках української словесності



Сторінка1/4
Дата конвертації25.10.2018
Розмір0.77 Mb.
  1   2   3   4
ТНВК «ШКОЛА-ЛІЦЕЙ №6 ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА»

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ТВОРЧОЇ МАЙСТЕРНІ

ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ

Матеріали з досвіду роботи



Підготувала

вчитель української мови і літератури

ТНВК «Школа-ліцей № 6

імені Назарія Яремчука»

Флешар Олександра Богданівна

Тернопіль – 2014



ЗМІСТ

1.ЗАЯВА ВЧИТЕЛЯ 3



2. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ–2015» 4

3. ЛИСТ-ПРЕДСТАВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ФЛЕШАР ОЛЕКСАНДРИ БОГДАНІВНИ 5

4. ВИСНОВОК ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ТА МЕТОДИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ФЛЕШАР ОЛЕКСАНДРИ БОГДАНІВНИ 6

5.ОПИС ДОСВІДУ 8

5.1. ОБҐРУНТУВАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ДОСВІДУ. ПРОВІДНА ІДЕЯ ДОСВІДУ, ЇЇ НОВАЦІЙНА ЗНАЧУЩІСТЬ 8

5.2.ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ДОСВІДУ 9

5.3.ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОВІДНОЇ ІДЕЇ 10

5.4. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ 13

6. МАТЕРІАЛИ З ДОСВІДУ РОБОТИ 13

6.1. МАЙСТЕРНЯ З КОНСТРУЮВАННЯ БУКТРЕЙЛЕРА ЗА КНИГОЮ В.РУТКІВСЬКОГО «ДЖУРИ-ХАРАКТЕРНИКИ» ДЛЯ УЧНІВ СЬОМОГО КЛАСУ 13

6.2. МАЙСТЕРНЯ ВІДНОСИН І ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ «МРІЇ – ЦЕ КРИЛА, ЩО МІЦНІЮТЬ У ПОЛЬОТІ» (ЗА ОПОВІДАННЯМ Є.ГУЦАЛА «ОЛЕНЬ АВГУСТ»)ДЛЯ УЧНІВ ШОСТОГО КЛАСУ 23

6.3. МАЙСТЕРНЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА «ДОТОРКНИСЯ ДО СЛОВА» ДЛЯ УЧНІВ ШОСТОГО КЛАСУ 34

6.4. ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ СКРАПБУКУ ТА БУККРОСИНГУ «ПРОЧИТАЙ! ВІДГУКНИСЬ! ПОДІЛИСЬ!» ДЛЯ УЧНІВ П’ЯТИХ КЛАСІВ 42

6.5. ІНТЕГРОВАНА МАЙСТЕРНЯ МУЗИКИ І СЛОВА «ЛИШЕ ПОЕЗІЯ І МУЗИКА ТАК ВОЗВЕЛИЧУЮТЬ ЛЮБОВ…» ДЛЯ УЧНІВ ДЕВ’ЯТИХ КЛАСІВ 45

ФОТОГРАФІЇ 63

ПЕРЕЛІК ПУБЛІКАЦІЙ 64

ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 66

2. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

«УЧИТЕЛЬ РОКУ–2015»





1.

Прізвище, ім’я по батькові


Флешар Олександра Богданівна



2.

Дата і місце народження


11.05.1972р., м.Тернопіль


3.

Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон,

е-mail



м.Тернопіль,

вул. Академіка С.Балея, б.4,

46002,

т.23-52-07,

lesiaoks@gmail.com


4.

Паспортні дані

(серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації)




МС 619697 ,

Тернопільським МВ УМВС України в Тернопільській області ,

29 грудня 1999 року,

м. Тернопіль,

вул. Академіка С.Балея, б.4


5

Ідентифікаційний код


2642916046


6.

Які навчальні заклади закінчили,

спеціальність за дипломом




Тернопільський державний педагогічний інститут,

«українська мова і література»


7.

Місце роботи

(повна назва, адреса, телефон,

е-mail закладу)


Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей № 6

ім. Н.Яремчука»,

вул. Руська, 6,

т. 252695,

school6_ter@mail.ru


8.

Стаж роботи: загальний


14 років


9.

Стаж роботи: педагогічний


14 років


10.

Кваліфікаційна категорія


«Спеціаліст першої категорії»


11.

Звання


Не маю


12.

Державні та відомчі нагороди, відзнаки


Не маю


13.

Класи, в яких викладає


Шостий, сьомий, дев’ятий

14.

Мова викладання


Українська


15.

Проблема, над якою працюєте


«Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів»


16.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються


Технологія критичного мислення, проектна, ігрова технологія,

технологія педагогічної майстерні

17.

Навчально-методична література, якою користуєтесь при підготовці до уроку


Фахові журнали «Дивослово», «Відкритий урок», «Українська мова і література в сучасній школі»

посібники О.Пометун, І.Ющука, О.Глазової, О. Авраменка, С.Омельчука, А.Фасолі.




18.

Ваше педагогічне кредо


Слово, що йде від серце, проникає в серце


19.

Візитна картка



Якщо любити, то...всім серцем.

Якщо йти, то...красиво.

Якщо плакати, то...від щастя.

Якщо жити, то...яскраво.

Якщо відчувати, то... щиро.

Якщо погляд, то...улюблених дитячих оченят.

Якщо вірити, то… в БОГА.


20.

Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших виданнях з можливим редагуванням
Підпис учасника


Флешар О.Б.

УКРАЇНА


ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

46000 м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 1, тел. 52-56-94

_____ ____________2014р. №__________

Лист – представлення вчителя української мови і літератури

Флешар Олександри Богданівни

Флешар Олександра Богданівна, 1972 року народження, учитель української мови та літератури, працює в Тернопільському навчально-виховному комплексі «Школа-ліцей №6 ім.Н.Яремчука» з 2012 року. У 1993 р. закінчила Тернопільський педінститут за спеціальністю «Українська мова і література». Стаж педагогічної роботи - 14 років. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії».

Олександра Богданівна є професійно компетентним педагогом, учитель во-лодіє технологіями творчої педагогічної діяльності, які забезпечують сприятливі умови для розвитку учнів, формування мовної особистості. Працюючи над темою «Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетент-ності учнів на уроках української словесності», моделює та проводить нестандартні уроки та позакласні заходи, вміло діагностує цілі навчання, досконало володіє мовою, організовує індивідуальну та групову роботу учнів.

Творча, відповідальна, наполеглива. Бере активну участь у роботі загальноміського методичного об’єднання, виступає на заняттях методичного практикуму, засіданнях видавничої студії, презентує свої напрацювання перед словесниками міста з проблем вивчення нових тем в програмах з мови і літератури відповідно до нового Державного стандарту, впровадження нових освітніх технологій у навчальний процес. Має певні досягнення. Учні Флешар О.Б. стали переможцями конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» (2013р.), часто посідають призові місця у II етапі олімпіади та українознавчих конкурсах.

Управління освіти і науки рекомендує Флешар О.Б. до участі в ІІ турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015».

Начальник управління О.П.Похиляк



ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

НАУКОВО-ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ ТА МОНІТОРИНГУ


бульвар Т.Шевченка,1, м. Тернопіль, 46001, тел: 52 19 58, е-mail: center.imco@gmail.com
_____ ____________2014р. №__________

Висновок

про педагогічну та методичну діяльність

вчителя української мови і літератури

ТНВК «Школа- ліцей №6 ім. Н. Яремчука»

Флешар Олександри Богданівни

Олександра Богданівна Флешар має високий рівень науково-теоретичної підготовки. Досконало володіє художнім словом, постійно використовує у своїй роботі різні форми і методи, що сприяють розвитку творчої уяви, емоційного сприйняття рідної мови, культури усного і писемного мовлення. Учитель успішно працює над темою «Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів на уроках української словесності».

Олександра Богданівна будує уроки так, щоб засвоєння матеріалу відбувалося у процесі пошуку, порівняння, уміння самостійно шукати необхідну інформацію, аналізувати, інтерпретувати та узагальнювати її, а також успішно застосовувати здобуті знання на практиці. Учитель використовує різні форми і методи роботи, особливу увагу звертає на інноваційні. Зокрема, упроваджує елементи проектної, ігрової технологій, технології критичного мислення та технології творчої майстерні. Використання прийомів словесного асоціювання, «Займи позицію», «Кубування», мнемотехніки сприяє підвищенню стійкої мотивації учнів до навчання. На уроках української мови широко застосовує граматико-стилістичні вправи, проводить роботу з лексичними та граматичними синонімами, веде мовне спостереження, конструювання, редагування текстів, що підвищує рівень засвоєння теоретичних відомостей, удосконалює культуру мовлення, розвиває мовне чуття й логічне мислення школярів. На уроках української літератури Флешар О.Б. систематично використовує творчі завдання, проводить цікаву роботу в групах, практикує проведення дискусій, інсценізацій.

Уроки літератури, які проводить Флешар О.Б., - це уроки високого емоційного піднесення. Педагог часто моделює та проводить їх у формі буктрейлера, кіносценарію, презентації, дослідження. Особливу увагу звертає на ефективне формування читацької компетентності учнів. З цією метоювчитель використовує як довготривалі, так і середньострокові проекти, зокрема: «Веселкова країна успіху», «Театр однієї книги «Прочитання»та інш. Один з найвдаліших - «Прочитай! Відгукнись! Поділись!» був представлений на Всеукраїнському конкурсі «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» та посів 3 місце на обласному етапі. На уроках позакласного читання Олександра Богданівна проводить презентації у нестандартному форматі (буктрейлер, буккросинг,скрапбук), вчить робити аналіз твору через емоції персонажів. Учитель створює позитивну чуттєву атмосферу, спонукає учнів сприймати та розуміти рідне слово, відкриває багатогранність української мови та літератури, розвиває уяву, критичне мислення, уміння співпереживати, творчо та нестандартно мислити.

Флешар Олександра Богданівна є професійно компетентним вчителем. Творча, відповідальна, наполеглива. Їй притаманний постійний творчий пошук та професіоналізм, що є важливим фактором у якісному навчанні і вихованні школярів.

Досвід Флешар О.Б. перспективний, позначений високим рівнем науково-теоретичного дослідження, може бути рекомендований для запровадження у школах м.Тернополя . Для його поширення Олександра Богданівна часто виступає на заняттях міського методоб’єднання, методичного практикуму, засіданнях видавничої студії, проводить показові уроки, тематичні презентації тощо.

Охоче займається видавничою діяльністю. Матеріали з досвіду її роботи надруковані у посібниках «Українська мова» та «Українська література» (для 5-6 класів), виданих у 2013 та 2014 роках (видавництво «Підручники і посібники»).
Директор центру Г.І.Литвинюк


5.ОПИС ДОСВІДУ





Каталог: bitstream -> 123456789
123456789 -> 1. Коротко про симетрію…
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями Оцінка стану кишкової мікрофлори у дітей раннього віку, хворих на пневмонію на фоні залізодефіцитної анемії
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями зміни мікробіоценозу кишечника у дітей, хворих на гострий обструктивний бронхіт бронхіальну астму (проміжний)
123456789 -> Використання науково-технічних бд у наукових дослідженнях Васильєв О. В., к т. н
123456789 -> Розвиток банківського споживчого кредитування
123456789 -> Реферат дипломна робота містить 128 сторінок, 17 таблиць, 21 рисунок, список використаних джерел з 108 найменувань, 6 додатків
123456789 -> Урок з хімії у 9-му класі на тему: "Жири. Склад жирів, їх утворення. Жири в природі. Біологічна роль жирів"


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка