Візьми промінь світла і спрямуй його туди



Скачати 13.48 Mb.
Дата конвертації03.11.2018
Розмір13.48 Mb.
  • Презентація
  • досвіду роботи вчителя біології
  • Доброводівського районного комунального технічного ліцею
  • імені Олександра Смакули
  • Барановської Тетяни Іванівни
  • Педагогічне кредо
  • Візьми промінь світла і спрямуй його туди,
  • Де панує темрява.
  • Візьми усмішку і подаруй її тому,
  • Хто так її потребує.
  • Візьми доброту і яви її тому,
  • Хто сам не вміє віддавати.
  • Візьми віру
  • І віддай кожному, хто не має її.
  • Візьми любов і неси її всьому світу!
  • Щоб учні на уроках спілкувалися, думали й творили, а саме навчання було радісним процесом самопізнання і саморозвитку.

Головна мета оцінювання знань – стимулювати пізнання… А. Гін

  • Неможливо досягти значних результатів без відповідного контролю за ходом здобуття знань, без відповідного коригування навчальної діяльності на основі здобутої інформації.

ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ

  • Ніщо так людину не вчить, як досвід!
  • А.М. Макаренко
  • Тема досвіду

ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ

  • 1992-1993 н.р. – випускні екзамени у школах України у формі тестів;
  • 2005-2006 н.р. – експериментальне впровадження тестів на державній підсумковій атестації (Тернопільська область – два райони: Збаразький та Чортківський);
  • 2007-2008 н.р. – зовнішнє незалежне оцінювання знань випускників за допомогою тестових технологій.

Актуальність проблеми

  • Запровадження зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів у формі тестування;
  • Відповідальність вчителя та учня за якість навчальних досягнень;
  • Адаптація до вимог ЗНО згідно основних принципів тестових технологій;

Переваги тестів

  • Враховують вимоги до оцінювання учнів за 12-ти бальною системою;
  • Дають можливість для контролю та самоконтролю в процесі оволодіння матеріалом теми;
  • Зберігають час учителя за рахунок швидкої перевірки рівня засвоєння матеріалу і своєчасного виявлення «прогалин»у знаннях учнів;
  • Дають можливість показати кожному учневі рівень його компетентності та шляхи їх підвищення;
  • Придатні для використання на різних етапах вивчення теми: під час актуалізації опорних знань; під час пояснення нового матеріалу; первинного закріплення знань і умінь; для організації самостійної роботи учнів, для домашнього завдання, підготовки до тематичного контролю, державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання;
  • Знання оцінюються об’єктивно;
  • Формує позитивні мотивації до вивчення біології;
  • Можливість використання комп’ютерної техніки.

Технологія навчання

  • Диференційоване навчання
  • Великоблокове вивчення
  • (П. Ердлієв)
  • Особистий досвід

Технологія навчання

  • Навчальний матеріал поділено на структурні блоки відповідно до тем програми

Вивчення блоку

  • Контроль і
  • оцінювання знань
  • Застосування теоретичних знань
  • на практиці
  • (практичні роботи, лабораторні роботи, уроки-семінари)
  • Закріплення й узагальнення знань
  • Вивчення нового матеріалу

Тестові технології

  • Закриті
  • Альтернативні завдання
  • Завдання на множинний вибір
  • Завдання на встановлення відповідності
  • Завдання на відтворення послідовності
  • Напіввідкриті
  • Біологічний диктант
  • Відкриті
  • Тест-
  • малюнок

Тестові технології використання

  • Перед вивченням теми (попереднє тестування);
  • У процесі вивчення навчального матеріалу (тест-експрес);
  • Під час закріплення та узагальнення знань (коригуюче тестування);
  • На етапі застосування теоретичних знань (тести вихідного і підсумкового контролю);
  • На етапі контролю і оцінювання знань теми (тематичне тестування).

Система роботи вчителя над методичною проблемою

  • Біологічна освіта
  • Урок
  • Факультатив «Охорона тварин»
  • Курс за вибором «Молекулярні основи метаболізму»
  • Підготовка до олімпіад
  • Наукова робота.
    • Написання робіт членами МАН.
  • Підготовка до контрольних робіт на етапах захисту робіт членами МАН
  • Популяризація біологічних знань
  • Інтелектуальні ігри;
  • Тиждень природничих наук;
  • Тест – дієвий засіб навчання і контролю
  • Самоосвіта

Ефективність тестових технологій

  • Впровадження тестів демонструє значний рівень навчальних досягнень учнів

Результативність

  • Поталіцин Павло – дипломант ІІ Всеукраїнського зльоту учнівських виробничих бригад.(2008-2009н.р.)
  • Ружило Ольга – фіналіст Вcеукраїнського конкурсу досягнень юних зоологів і тваринників, (2009-2010н.р.),призер ІІ етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.(2010-2011н.р.,2011-2012н.р.)
  • Герасимчук Наталія – переможець і призер ІІ та ІІІ етапів Вcеукраїнської олімпіади юних біологів.(2009-2010н.р.,2011-2012н.р.)
  • Канюк Михайло – переможець ІІ етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.(2010-2011н.р.,2011-2012н.р.)
  • Ганжа Михайло -переможець ІІ етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.(2011-2012н.р)
  • Барановський Тарас- переможець ІІ етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.(2011-2012н.р.,2012-2013н.р.)
  • Моспанко Наталія- переможець ІІ етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.(2013-2014н.р.)

На шляху до самовдосконалення

Урок-мандрівка “Плазуни”

Інтелектуальна гра “Щасливий випадок” (Сенсорні системи)


Каталог: bitstream -> 123456789
123456789 -> 1. Коротко про симетрію…
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями Оцінка стану кишкової мікрофлори у дітей раннього віку, хворих на пневмонію на фоні залізодефіцитної анемії
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями зміни мікробіоценозу кишечника у дітей, хворих на гострий обструктивний бронхіт бронхіальну астму (проміжний)
123456789 -> Використання науково-технічних бд у наукових дослідженнях Васильєв О. В., к т. н
123456789 -> Розвиток банківського споживчого кредитування
123456789 -> Реферат дипломна робота містить 128 сторінок, 17 таблиць, 21 рисунок, список використаних джерел з 108 найменувань, 6 додатків
123456789 -> Урок з хімії у 9-му класі на тему: "Жири. Склад жирів, їх утворення. Жири в природі. Біологічна роль жирів"

Скачати 13.48 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка