Вступ Цивільний захист у термінах



Скачати 17.22 Mb.
Сторінка1/109
Дата конвертації16.03.2017
Розмір17.22 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   109






  • Вступ……………………………………………………………………………2



  • Цивільний захист у термінах………………………………………………....4



  • Нормативно-правове забезпечення з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту……………………………………………………………16



  • Методика проведення «Дня цивільного захисту» в школі………………...37



  • Перелік документів з цивільного захисту для загальноосвітніх шкіл та закладів ПТНЗ………………………………………………………………..51



  • Організація цивільного захисту у Водяно-Лоринській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів…………………………………………………………..54

  • Накази по школі………………………………………………….. 57

  • Розклад та тематика занять з цивільного захисту……………...93

  • Планування роботи з цивільного захисту……………………….97

  • Функціональні обов’язки членів цивільного захисту…………..119

  • Дії працівників школи у разі виникнення надзвичайних

ситуацій…………………………………………………………...124

  • Штаб цивільного захисту………………………………………..128

  • Схеми організації роботи з цивільного захисту………………..144

  • Наочність для занять з цивільного захисту……………………………….152



  • Творчі роботи………………………………………………………………182



  • Цивільний захист у звітах…………………………………………………188



  • Навчально-методичні матеріали до занять з цивільного захисту………199



  • Пам’ятки для учнів………………………………………………………...263



  • Бібліографія………………………………………………………………...295



Навчайтеся жити, попереджуючи

перешкоди, а не лякаючись їх.
Ми всі пливемо в одному човні
під назвою –
«Безпечне життя»!


Д

итинство - найважливіший, самобутній і неповторний період у становленні особистості, саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь та навичок, і саме в цей період вона потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту.

Грецька мудрість говорить: «Щоб правильно діяти, необхідно багато знати, а щоб знати, треба навчатись».

Вислів грецьких філософів є досить актуальним в наш час, особливо коли мова йде про дії, від яких залежить здоров’я та життя дітей. Зрозуміло,що зовсім уникнути небезпеки, на жаль, не можна, але зменшити негативні наслідки цілком можливо. І провідна роль в цій справі належить навчальним закладам, педагоги яких здатні грамотно, системно і цікаво підготувати та навчити молодь захистити себе в життєво небезпечних випадках.

Підготовка дітей у Водяно-Лоринській школі проводиться з учнями за тематикою охорони здоров'я та життя дітей і спрямована на виховання у дітей почуття свідомого та обов'язкового виконавця установлених правил і норм поведінки при спілкуванні на вулиці з однолітками та старшими за віком людьми, в місцях переходу вулиці, у місцях купання, у відкритих водоймищах; формування вмінь щодо користування вдома газом та електричними побутовими приладами, малими транспортними засобами біля свого будинку тощо.

У роботі з батьками наголошується на їх особистій відповідальності за виховання у своїх дітей духовного і фізичного здоров'я, як основної передумови їх щасливого майбутнього, майбутнього нашої Батьківщини – України. Духовність і мораль батьків - взірець для дітей.

Протягом навчального року у школі проводиться планомірна робота за тематикою "0хорона здоров'я і життя дітей". Підсумки цієї роботи підводяться в кінці навчального року під час проведення "Тижня охорони праці”, зокрема «Дня ЦЗ».

Метою проведення "Тижня охорони праці”, зокрема «Дня ЦЗ», і в цілому навчання і виховання з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях повинно бути формування у дітей:



  • розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ здорового способу життя;

  • правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках під час ручної праці;

  • правил безпечного перебування на вулицях, правил поводження з незнайомими людьми;

  • навичок безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих;

  • уявлень про небезпечні для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;

  • уявлень про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря, ожеледиця, гроза, град тощо), ознайомлення дітей з їх природою, характерними ознаками, негативними наслідками;

  • уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;

  • обережного поводження з ліками, хімічними, речовинами і побутовою хімією;

  • відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил пожежної безпеки.

В цьому посібнику розглянуті методика підготовки та проведення Дня цивільного захисту, правові основи, планування та практичні аспекти цивільного захисту в школі.

Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Здійснити контроль за дотриманням державних стандартів освіти
downloadcenter -> Сучасні здоров ’ язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
downloadcenter -> Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів
downloadcenter -> М. Тернопіль 2005 р. Методичний посібник
downloadcenter -> Профілактика шкідливих звичок серед дітей і підлітків
downloadcenter -> Уроки-дослідження з географії у 6 класі Вовчищовичі 2015
downloadcenter -> Домашнє завдання Німецька мова
downloadcenter -> Узагальнений висновок щодо результатів атестаційної експертизи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – днз»
downloadcenter -> Коментар: поняття «публічна адміністрація» часто зустрічається у нормативно-правових актах України, дослідженнях науковців. Утім досі не сформовано єдиного підходу щодо визначення даного поняття
downloadcenter -> Доповідна записка «Про особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в 1-3 класах загальноосвітніх навчальних закладів»

Скачати 17.22 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   109




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка