З досвіду роботи вчителя фізики



Дата конвертації07.11.2018
Розмір5.69 Mb.

З досвіду роботи вчителя фізики


Войналовича Сергія Анатолійовича

Войналович Сергій Анатолійович

Освіта: вища (1990р.)

Стаж: 25р.

Посада: директор НВО,

вчитель фізики.



Категорія: вища,

Звання:старший вчитель

Моє педагогічне кредо


Завданням кожного з нас є зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Моя методична проблема:

«Формування інформаційної компетентності учнів засобами ІКТ при викладанні фізики астрономії та природознавства»

Актуальність проблеми


"...Усе, що тільки можна, дітям треба давати для сприймання чуттям, а саме: видиме – для сприймання зором, чутне – слухом, запахи – нюхом, доступне дотикові – через дотик…”

Я. А. Коменський

Одним з очевидних переваг мультимедійних презентацій є посилення наочності на уроках

1. Проводити уроки на високому естетичному та емоційному рівні

2. Залучати велику кількість дидактичного матеріалу

3. Змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку

4. Організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок



Презентації дають можливість

5. Реалізувати ігрові методи на уроках

Підвищення рівня використання наочності

Підвищення обсягу виконуваної роботи на уроці

Збільшення пізнавальної мотивації учнів, полегшення оволодіння ними складного матеріалу

Позитивні моменти використання презентацій на уроках фізики

Одночасне задіювання зорового і слухового каналів сприйняття інформації

Можливість відтворення фізичних процесів

1. Розміщення на слайдах тільки основних моментів уроку

1. Розміщення на слайдах тільки основних моментів уроку


2. Збереження єдиного стилю, загальної структури і форми представлення навчального матеріалу

3. Максимум інформації і мінімум слів

4. Наочність має відповідати тій інформації, що представляється

5. Продумана послідовність подачі зображень на екран



Вимоги до створення презентацій

Інформаційні компетентності

передбачають опанування учнями інформаційних технологій, уміння самостійно здобувати та використовувати інформацію.


Сформувати в учня потребу та вміння вчитися

Урізноманітнити види та характер навчальної діяльності школяра

Навчити учнів застосовувати знання у своїй практичній діяльності

Захопити учнів предметом, розвивати розумову та пізнавальну активність учнів

Створити умови для розвитку пошуково-творчих знань та навичок.



Моя мета

Завдання, які ставлю перед собою:



Кожний урок розглядаю

як окрему ланку у

загальному ланцюгу

уроків теми

Кожний урок повинен

мати закінчений характер і

розв’язувати певні навчальні, розвивальні і виховні завдання

На кожному уроці залучаю учнів до активної участі у навчальному процесі, вчу їх самостійно здобувати знання

Кожний урок повинен

бути ефективним.

Використання ІКТ


1
    • показ відео - та анімаційних фрагментів

2

3
    • подання варіативних завдань різної складності для самостійної роботи з оцінкою результатів та аналізом помилок

4
    • проведення тестового контролю

5
    • побудову графіків, діаграм

6
    • розв’язування задач з наступною перевіркою результатів на комп’ютерних моделях

дозволяє вчителю спілкуватися з учнями на сучасному технологічному рівні, зробити навчальний процес більш привабливим і ефективним, а контроль навчальних досягнень школярів більш об’єктивним.

Ефективно проходять уроки фізики з використанням педагогічних програмних засобів Квазар-Мікро, презентацій Power Point

Мій педагогічний досвід

Формування інформаційної компетентності учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики, астрономії та природознавства

Мій педагогічний досвід


Текст…

Мій педагогічний досвід

Позаурочна робота

*учні 8 класу самостійно

здобувають знання;

*беруть участь у

різних конкурсах.

Web-сайт Великомотовилівського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» став лауреатом обласного конкурсу web-сайтів навчальних закладів

Робота по створенню та наповненню шкільного сайту vm-school.org.ua

Результативність роботи


2011-2012н.р.
  • учень 11 класу Жук Олександр став учасником Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» і показав відмінний результат;
  • учень 11 класу Жук Олександр став учасником ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики та Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики.

  • 2012-2013н.р.
  • учень 8 класу Градюшко Сергій посів І місце в районному етапі та ІІ місце в обласному етапі конкурсу «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»;

  • 2013-2-14н.р.
  • найбільшу кількість балів на олімпіаді з астрономії виборов учень 11 класу Дубчак Вадим.

Розробки уроків та матеріали досвіду роботи

Мій рельєф педагогічної майстерності

Дякую за увагу


Каталог: docs
docs -> Основні вимоги до реферату
docs -> Уточнення щодо оформлення документів та питання, які вступники до аспірантури задають найчастіше
docs -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
docs -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
docs -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
docs -> Соціологія – наука про суспільство
docs -> Міністерство охорони навколишнього
docs -> Реферат курсанта Борисяк Тетяны Василівны Курси підвищення кваліфікації середніх медичних працівників м. Івано-Франківськ


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка