З досвіду роботи вчителя хімії Глибоцької гімназії



Дата конвертації10.02.2019
Розмір6.3 Mb.
#81817

З досвіду роботи вчителя хімії Глибоцької гімназії


Блисенко Ольги Василівни

Блисенко Ольга Василівна

Освіта: вища

Стаж: 31 рік

Посада: вчитель

хімії

Категорія: вища, вчитель методист

Провідна ідея моєї діяльності – формувати

та розвивати життєво важливі уміння і

навички особистості, які дають змогу

адаптуватися

в соціумі.

Пріоритетними напрямками моєї

педагогічної діяльності є:

● застосування інноваційних технологій;

● пошук раціональних шляхів формування

творчої, компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал у суспільстві;

● формування в учнів умінь практично

застосовувати набуті знання;

● співпраця з батьками;

● співпраця з педагогами школи, району.

Мої професійні завдання:

Моя методична проблема:

“Мотивація навчальної діяльності, як засіб підвищення якості знань учнів”.

Моє педагогічне кредо


Не зацікавиш, не здивуєш, не навчиш

Мій педагогічний досвід


У сучасній інтерпретації, процес навчання – це взаємодія вчителя та учнів, у якій учні з допомогою та під керівництвом вчителя осягають мотиви своєї пізнавальної діяльності, оволодівають системою наукових знань та формують їх, а викладання – це цілеспрямована діяльність учителя щодо формування в учнів позитивних мотивів навчання, організації сприйняття, осмислення фактів та явищ, забезпечення вміння користуватися отриманими знаннями.

У зв’язку із реформуванням освіти, а значить і з переосмисленням змісту і завдань навчання, перед вчителем постає багато запитань, але головні з них такі: «Як правильно створити умови для розвитку і реалізації особистості? Як викликати в учнів бажання вчитися, отримувати від цього задоволення, позитивні емоції та результати?»

Мій педагогічний досвід



Переконана, що логічним початком будь-якої діяльності є усвідомлення мети та мотивів навчання. Високий рівень мотивації (внутрішньої і зовнішньої) на пізнання забезпечує формування комунікативної компетентності, тобто вміння висловлювати свою думку, аргументовано її доводити, вільно спілкуватися, дискутувати в повному колі ситуацій міжособистісної взаємодії. Оскільки основним навчально-пізнавальним мотивом є інтерес учнів до знань (від примітивної допитливості до активного пошуку сутності предмета або явища), до процесу їх здобування, то відтворення набутих знань, умінь і навичок відбувається за умови сформованої комунікативної компетентності.

Мій педагогічний досвід


Я розробила власну систему роботи, в основі якої є моніторинг визначальних мотивів навчання школярів, який передбачає необхідність визначення рівнів мотивації навчальної діяльності учнів залежно від рівня успішності.

Моніторінгові дослідження навчально-пізнавальної мотивації школярів, які здійснюю серед учнів середньої та старшої школи, забезпечують вирішення таких завдань:

Відстежити формування навчально-пізнавальних мотивів в учнів щодо формування комунікативної компетентності.

Організувати корекційну діяльність учнів і вчителя на основі відстежень.

Ураховувати результати моніторингу для планування діяльності вчителя й учнів на уроці з метою формування життєвих компетентностей учнів.

Мій педагогічний досвід

ВЧИМОСЯ МИСЛИТИ НА УРОКАХ ХІМІЇ.

  Як відомо, лише незначна частина учнів спроможна успішно працювати з ускладненими завданнями. Це закономірно, оскільки не у всіх учнів однакові здібності. Але чи розвиваємо ми, вчителі хімії, ці здібності належним чином?

Традиційним є підхід, коли учень відтворює матеріал попереднього уроку і отримує позитивну оцінку.А ось відтворити матеріал у якійсь іншій формі для нього виявляється важко. Причина в тому, що основна частина учнів думає шаблонно ( стереотипи підручника, учителя, методик розв’язування задач ). Для усунення шаблонності мислення можна застосувати різноманітні проблемні та ігрові завдання. У спрощеному вигляді вони посильні для більшості учнів, зацікавлюють їх і поступово навчають не просто запам′ятовувати матеріал, а логічно думати ( аналізувати, порівнювати, спостерігати і робити висновки, класифікувати, систематизувати ) та отримувати від цього задоволення.

ХІМІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ – ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ.

Анкета «Мотиви моєї діяльності”

  •   Любий друже! Уважно прочитай анкету та обведи в ній ті пункти, які відповідають твоїм думкам, відчуттям, бажанням.
  • Я навчаюсь тому, що……..
  • на уроках хімії така обстановка, що хочеться вчитися;
  • примушують батьки;
  • хочу отримувати гарні оцінки;
  • треба готуватись до майбутньої професії;
  • у наш час не можна бути не розумним;
  • хочу завоювати авторитет у однокласників;
  • подобається пізнавати щось нове;
  • подобається вчитель;
  • хочу уникнути поганих оцінок;
  • хочу більше знати;
  • мені приємно думати, відкривати щось нове;
  • хочу бути першим учнем у класі
  •   

Результати моніторингово дослідження «Мотиви моєї діяльності»

Моя методична робота


№п/п

ПІП учня

Навчальний рік

Етапи олімпіад

1.

Амарій Сюзанна

2012/13

ІІ етап – ІІм, ІІІ етап

2.

Русу Кароліна

2013/14

ІІ етап - ІІІм

4.

Русу Кароліна

2014/15

ІІ етап - ІІм

5.

Не було класу

-

 

6.

Хобзей Павло

2016/17

ІІ етап - Ім

Завжди намагаюсь брати активну участь у роботі науково-

практичних конференцій, психолого-педагогічних семінарах, що проходять у гімназії , районі та області.

Мої учні є активними учасниками і переможцями районних та обласних олімпіад:

Моя педагогічна філософія

  • розвивати, навчати, виховувати одночасно;
  • максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
  • будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
  • всебічно розвивати творчі здібності дітей;
  • формувати свідому, активну особистість та громадянина.

Вважаю,що:

Важливо не зупинятися на місці, ставити нові цілі та ринути до їх досягнення – це основний механізм розвитку особистості як учня так і вчителя. Поки вчення триває – життя продовжується. Всі ми один для одного і вчителі, і учні, досвід кожного цінний і неповторний

Я – класний керівник


мої учні -студенти трєтього курсу вищих навчальних закладів, технікумів , професійних училищ

Я – класний керівник


Самий кращий, непередбачуваний, енергійний, дружній, веселий 11-б клас

Ми разом відпочивали, подорожували, пізнавали нове

Класний керівник

Класний керівник


Мої нагороди

.

Мої нагороди

  • Грамота Міністерства освіти та науки,
  • Відмінник освіти України,
  • Грамоти: Департаменту освіти та науки, ІППОЧО, РДА Глибоцького району і районної ради, управління освіти Глибоцької РДА

ДДяку


ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !!!
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка