З досвіду роботи вчителя початкових класів Жабської Ольги Іванівни Прізвище, ім’я, по батькові: Жабська Ольга Іванівна



Скачати 12.28 Mb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір12.28 Mb.
#65527
ТипПрезентация

З досвіду роботи вчителя початкових класів Жабської Ольги Іванівни

Прізвище, ім’я, по батькові: Жабська Ольга Іванівна

  • Прізвище, ім’я, по батькові: Жабська Ольга Іванівна
  • Дата народження: 03.02.1962 р.
  • Освіта: вища

Закінчила Бердянський державний педагогічний інститут в 1988 році

  • Закінчила Бердянський державний педагогічний інститут в 1988 році

  • Спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання

Посада: вчитель початкових класів

  • Посада: вчитель початкових класів
  • Педстаж: 34 роки
  • Категорія: вища
  • Підвищення кваліфікації: Запорізький ОІППО, 2016 р.

Місце роботи: Молочанський НВК “ЗОШ І – ІІІ ступенів-гімназія” Адреса: м. Молочанськ, вул. Шкільна, з4 тел. (06178)40582

  • Місце роботи: Молочанський НВК “ЗОШ І – ІІІ ступенів-гімназія” Адреса: м. Молочанськ, вул. Шкільна, з4 тел. (06178)40582

Мої нагороди

Мої публікації

  • Інфоурок

№ п/п

Матеріал

Дата

публікації

1.

Конспект урока математики на тему: “Письменное умножение многозначных чисел на однозначные

17.02.2017 р.

2.

Презентация к уроку математики на тему: «Письменное умножение многозначных чисел на однозначные»

17.02.2017 р.

3.

Конспект урока математики на тему: «Нахождение неизвестного уменьшаемого»

26.02.2017 р.

4.

Конспект урока по основам здоровья на тему: «Пожар у соседей»

26.02.2017 р.

5.

«Презентация к мастер-классу на тему «Реализация компетентностного подхода в обучении младших школьников путём внедрения интерактивных технологий»

26.02.2017 р.

6.

Сертификат осоздании сайта

26.02.2017 р.

Мої публікації

  • Інфоурок

Мої публікації

  • Методпортал, сайт НВК

1.

«Свято іменинників»

18.03.2017 р.

2.

Конспект майстер-класу на тему: «Реалізація компетентнісного підходу до навчання молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій

03.02.2017 р.

3.

Презентація до майстер-класу на тему: «Реалізація компетентнісного підходу до навчання молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій

26.02.2017 р.

Мої публікації

  • Методпортал, сайт НВК

Участь в роботі шкільних та районних методоб’єднань


1.

“Робота з дітьми, які потребують посиленої педагогічної уваги”

РМО, 2012 р.

2.

“Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі в початковій школі”

ШМО, 2013 р.

3.

“Нові підходи до викладання освітньої галузі “Мови і література”

ШМО, 2013 р.

4.

“Інтерактивні технології навчання в початкових класах”

РМО, 2013 р.

5.

“Компетентнісний підхід до навчання математики в початкових класах”

ШМО, 2014 р.

6.

“Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів”

РМО, 2016 р.

7.

“Створення ситуації успіху на основі впровадження диференційованого навчання в початковій школі”

ШМО, 2017 р.

Моє кредо

  • “Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності”
  • “Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості”
  • “Великий той учитель, який проймається справою, якої навчає” (Катон Старший)

Тема досвіду: “Реалізація компетентнісного підходу до навчання молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій”

Мета досвіду

формувати компетентну особистість

школяра на основі розвитку пізнавального

інтересу шляхом використання інтерактивних технологій, навчити самостійно мислити,

озброїти необхідними для цього знаннями,

вміннями та навичками

Завдання дослідження

  • з’ясувати суть компетентнісного підходу та особливості його впровадження в початковій школі;
  • проаналізувати та дібрати методи, форми і засоби навчання, використання яких дозволить формувати основні ключові компетентності;
  • з’ясувати ефективність застосування інтерактивних педагогічних технологій щодо формування в учнів ключових компетентностей.

Етапи експерименту


№ п/п

Етап роботи

Зміст роботи

І.

Діагностичний (теоретичний

Формулювання особистої теми, вибір мети, осмислення послідовності дій, вивчення літератури

ІІ.

Прогностичний

Вивчення психолого-педагогічної та методичної літератури з теми, розробка системи заходів, спрямованих на розв’язання проблеми

ІІІ.

Практичний

Перевірка нових методів роботи, постановка експериментів, коригування роботи, вивчення методичної літератури з теми

ІV.

Узагальнюючий

Обговорення прочитаної літератури, відвідування відкритих уроків з обраної теми

V.

Впроваджувальний

Опис проведеної роботи, аналіз результатів, формулювання висновків, обмін досвідом

Компетентнісний підхід

зміщенні акценту

з накопичування

нормативно визначених

знань, умінь і навичок

на формування

й розвиток

в учнів здатності

практично діяти,

застосовувати досвід

успішних дій

у конкретних

ситуаціях.

переорієнтація

з процесу

на результат

освіти в

діяльнісному



вимірі

Успішність та ефективність формування компетентностей учнів залежать від форм та методів організації навчально-виховного процесу
  • Сучасні педагогічні технології;
  • Інтерактивні методи навчання;
  • Інформаційні комп`ютерні технології, презентації, які залучають їх до творчого процесу пізнання;
  • Дослідження проблем;
  • Формування власної думки та самореалізації.

Методи навчання

  • метод прогнозування;
  • постановка та рішення проблемного запитання;
  • метод образного бачення;
  • встановлення причинно-наслідкових зв’язків;
  • метод порівняння;
  • метод “уживання”;
  • метод запитань;
  • метод аналізу;
  • метод оцінювання дій інших;
  • метод дослідження проблеми;
  • творчі завдання;
  • об’єднання розрізнених фактів у цілісний образ та інші.

Методи і методики інтерактивного навчання, що сприяють творчій роботі учнів

  • “Мозкова атака”;
  • “Кубування””
  • “Асоціативний кущ”
  • “Передбачення”
  • “Взаємного навчання”
  • “Дискусія;
  • “Мозаїка”;
  • “Доповідач – респондент”

Використання інтерактивних технологій і вправ на різних етапах уроку


І. Мотивація

“Вилучи зайве”, “Роз’єднай слова”, “Банани”, “Мікрофон”, “Задом наперед”, “Криголам”

ІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних редультатів

“Дешифрувальник”, Морський бій”, “Загадкові будиночки”

ІІІ. Надання необхідної інформації

“Мозковий штурм”, мозкова атака “Карусель”, “Гронування”, “Кубування”, “Діаграма Венна”, “Морський бій -2”

IV. Інтерактивна вправа (центральна частина)

“Метод Прес”, система позначок “Допомога”, “Обери позицію”, “Добре – погано”,

V. Рефлексія,, оцінювання результатів уроку

“Сенкан”, “Незакінчені речення”, “Інтерв’ю”, “Трихвилинне есе. Крісло автора”

Вміння організувати робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його, планувати свої дії, доводити роботу до кінця


Здатність на конструктивне розв’язання конфліктів

Участь в конкурсах


Конкурс

2012 - 2013 н. р.

2013 – 2014 н. р.

Міжнародний конкурс “Лукоморье”

ІІІ місце – 2 учня

І місце – 2 учня, учасників - 4

Міжнародний конкурс “Русский медвежонок”

ІІ місце – 1 учень, ІІІ місце – 1 учень, учасників - 5

Міжнародний конкурс “Кенгуру”

І місце – 1 учень, ІІ місце - 3 учня

ІІ місце – 5 учнів, учасників - І

Всеукраїнський конкурс “Патріот”

ІІ місце – 2 учні, учасників - 1

ІІ місце – 1 учень, ІІІ місце – І учень, учасників - 1

Всеукраїнський конкурс “Соняшник””

І місце – 1 учень, ІІ місце – 4 учні

Всеукраїнський конкурс “Колосок”

І місце – 5 учнів

Всеукраїнський конкурс знавців української мови ім. П. Яцика (шк. тур)

ІІ місце – 1 учень, учасників - 3

“Школа шукає талант”

ІІІ місце -1 учень

ІІ місце - 7 учнів, ІІІ місце - 1

Наші досягнення

Результативність навчання Російська мова


Рік

Середній бал

Якість знань

Результативність

2012-1013 н.р.

6

50

100

2013-2014 н.р.

5,8

40

100

Результативність навчання Російське читання


Рік

Середній бал

Якість знань

Результативність

2012-1013 н.р.

6,2

50

100

2013-2014 н.р.

6,4

53

100

Результативність навчання Українська мова


Рік

Середній бал

Якість знань

Результативність

2012-1013 н.р.

6,1

50

100

2013-2014 н.р.

5,8

46,6

100

Результативність навчання Українське читання


Рік

Середній бал

Якість знань

Результативність

2012-1013 н.р.

6,5

57

100

2013-2014 н.р.

6,6

53,3

100

Результативність навчання Математика


Рік

Середній бал

Якість знань

Результативність

2012-1013 н.р.

5,8

50

100

2013-2014 н.р.

6

53,3

100

Відкриті уроки


11.02.2013 р.

“Письмове віднімання трьохцифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нулі” (3 кл.)

14.03.2014 р.

“Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа” (4 кл.)

23.02.2017 р.

Майстер-клас на тему “Реалізація компетентнісного підходу підходу до навчання молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій”

Майстер-клас

Форми виховної роботи з учнями

  • свята;
  • виховні години;
  • змагання;
  • турніри;
  • конкурси, вікторини;
  • години спілкування;
  • ділові ігри;
  • екскурсії;
  • бесіди.

Відкриті заходи


17.12.2012 р.

“Хліб – всьому голова” (класна година)

22.03.2013 р.

“Мама, тато, я – талановита сім’я” (свято)

02.12.2013 р.

“”Всесвітній день інвалідів” (класна година)

05.12.2013 р.

“Нумо, хлопці!” (розважальна програма до Дня Збройних Сил України)

“Нумо, хлопці”

“День інвалідів” (класна година)

Свято іменинників

Тематичні лінійки


21.12.2012 р.

“Мої права та обов’язки”

05.04.2013 р.

«День здоров’я”

07.12.2013 р.

“День Збройних Сил України”

01.04.2014 р.

“Міжнародний день птахів”

03.05.2014 р.

“День книги”

“День книги”

“День здоров’я”

Участь у конкурсах

Переможці конкурсів малюнків

День ГО

Екскурсії

Екскурсії

Перемога в конкурсі “Кращий клас”

Наші досягнення

Робота з батьками

  • спостереження, анкетування, вивчення родинних коренів;
  • бесіди, групові та індивідуальні консультації, лекції, відкриті заходи, виставка дитячих робіт та їх аналіз;
  • загальношкільні збори, класні збори, громадські справи.

Каталог: uploads -> editor -> 3722 -> 579614 -> blog -> files
3722 -> Вчителя музичного мистецтва Молочанського нвк «зош I iii ступенів – гімназія»
3722 -> Запорізької області
3722 -> Конкурс народних прикмет та прислів’їв про зиму та січень «Січень снігом січе, а мороз вогнем пече»
3722 -> Урок в 8 классе: «Новые направления в музыке второй половины ХХ века. Рок музыка»
3722 -> Шаблон презентации Підготувала : завідуюча бібліотекою
3722 -> Прикметники-синоніми й прикметники-антоніми. Вживання прикметників у прямому та переносному значенні
files -> Тема, над якою працюю

Скачати 12.28 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка