Тема уроку: Захист навчальний проєктів. Вправа 1.Дано ряд речовин:
Са(NО3), Н2SО4, NаОН, SiО2, Nа, А1(ОН)2, Н8, Nа2О, ВаSО4, Р2О5 Випишіть речовини, що утворюють генетичний ряд; складіть схему цього зв’язку, напишіть рівняння реакцій, з допомогою яких можна його здійснити.
Задача 1.Обчисліть масу солі, що утворилася, якщо в реакцію вступило 34 г ферум(III) оксиду й 19,6 г сульфатної кислоти.
Задача 2. Тривалентний метал масою 32,4 г розчинили в сульфатній кислоті. При цьому виділився водень об'ємом 40,32 л (н. у.). Визначте цей метал.
Теми проєктів: 1. Штучні алмази у техніці.
2. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
3. Кислотні дощі.
4. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
5. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
6. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
7. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
8. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.