Закінчилася перерва, Пролунав дзвінок. А тепер усі швиденько Налаштуйтесь на незвичайний наш урок.!



Дата конвертації21.11.2018
Розмір7.61 Mb.
  • Закінчилася перерва, Пролунав дзвінок. А тепер усі швиденько Налаштуйтесь на  незвичайний наш урок.!
  • Девіз уроку
  • Думати - колективно
  • Діяти -оперативно
  • Сперечатись - доказово
  • Це для всіх обов`язково!
  • Гра “Світлофор”
  • 1.Найчисленіші істоти на планеті-Комахи
  • 2.Жук ,який є найбільшою комахою на Україні-Носоріг
  • 3.Комаха, яка визначає смак кінчиками лапок-муха
  • 4.Великий рідкісний денний метелик-Аполлон
  • 5.Всім відомий травневий жук-Олень
  • 6.Тип, до якого відносимо комах-Хордові
  • 7.Усі водяні клопи –хижаки –так
  • 8.Комахи живуть багато десятків років -так
  • Тема уроку
  • Завдання уроку:
  • -сформувати поняття “соціальні комахи”;
  • ознайомитися із представниками соціальних комах;
  • довести корисність соціальних комах;
  • - упевнитися в необхідності охорони Членистоногих.
  • Члени родини соціальних комах:
  • -самці
  • -самки
  • -робітники
  • Утворюють родини лише представники двох рядів:
  • -Перетинчастокрилі;
  • -Терміти
  • Основні ознаки ряду Перетинчастокрилі:
  • -комахи з повним перетворенням;
  • -дві пари прозорих крилець, що зрослися;
  • -самці з`являються на світ лише з незапліднених яєць (особливість)
  • Перетинчастокрилі,що не утворюють родин - наїзники
  • Найрозвиненіші Перетинчастокрилі:
  • -оси ;
  • -бджоли;
  • -мурашки
  • Оси
  • Бджоли
  • Джмелі
  • Мурашки
  • Терміти
  • Ракоподібні:
  • -веслоногі(дрібні рачки);
  • -креветки;
  • -омари;
  • лангусти;
  • краби;
  • річковий рак
  • Павукоподібні:
  • -павуки
  • ( каракурт,тарантул,сріблянка);
  • - кліщі (іксодові, коростяний, павутинний)
  • Комахи:
  • -таргани
  • -сарана
  • -бабки
  • -цикади
  • -клопи
  • -жуки
  • -метелики
  • -блохи
  • -комарі
  • -мухи
  • -бджоли
  • -оси
  • -мурашки
  • -джмелі
  • Фізкультхвилинка
  • Встаньте,діти,посміхніться,
  • Землі нашій уклоніться
  • За щасливий день вчорашній.
  • Всі до сонця потягніться,
  • Вліво,вправо нахиліться,
  • Веретенцем покрутіться.
  • Раз присядьте,два присядьте
  • І за парти тихо сядьте.
  • “Так “ чи “Ні”
  • По 1 балу
  • 1.Так
  • 2.Так
  • 3.Ні
  • 4.Так
  • 5.Ні
  • 6.Так
  • 7.Так
  • 8.Так
  • 9.Так
  • 10.Ні
  • Відповіді
  • Домашнє завдання:
  • 1.Опрацювати відповідний параграф підручника(п.26).
  • 2.Повторити тему:
  • “ Тип Членистоногі”;(п.20 – 25) ,підготуватися до контрольної роботи.
  • 3.За бажанням скласти кросворд “Комахи”.
  • Дякую за співпрацю та розуміння!

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка