Затверджую: директор школи Коляда В.І. План виховної роботи



Скачати 315.63 Kb.
Дата конвертації20.01.2017
Розмір315.63 Kb.
Затверджую: директор школи _____________Коляда В.І.

План


виховної роботи

класного керівника 8 класу

Кривоносівського НВК

Золотоніського району

Черкаської області

на І – ІІ семестри

2004-2005 н.р.

Лосіцької Людмили Миколаївни


Загальна характеристика класу
У 8 класі 10 учнів: 7 хлопців і 3 дівчат. Вивчаючи особливості розвитку здібностей учнів класу, слід відмітити, що у класі є не один лідер. За даними соціометрії, проведеними наприкінці 7 класу, ними є Безгуба Олег (7 виборів), Засенко Тетяна (7 виборів) та Приходько Максим (6 виборів).

Безгуба Олег – лідер у навчанні. Активний учасник позакласної роботи (особливо художньої самодіяльності). Відповідальний. Та інколи шукає вигоду при виконанні якихось робіт і доручень.

Засенко Тетяна – вмілий організатор будь-якої позакласної роботи, особливо в тих випадках, коли на неї саму покладено усю відповідальність за виконання певної роботи. Є лідером і у навчанні, хоча їй все рівно слід приділяти більше уваги навчанню, щоб не втратити статус відмінника. На жаль, трохи схильна до інерції у навчанні. Типова непосида, учасник шкільних і позашкільних спортивних змагань.

Приходько Максим – прагне наслідувати двох попередніх учнів, вміє бути відповідальним, працелюбний, але інколи не може адекватно оцінити свої можливості (найбільше це проявляється при отриманні оцінок). Слід більше уваги приділяти навчанню, виховувати наполегливість, а також слідкувати за його поведінкою у школі.

Курятник Віталій – активний учасник художньої самодіяльності, запальний, що інколи, на жаль, шкодить його відносинам з товаришами, а також навчанню і поведінці у школі.

Битко Олексій – лідер у спорті, прекрасний футболіст, відповідальний при виконанні доручень. Але слід більше уваги приділяти навчанню.

Большун Юрій – спокійний, спортивний хлопець, навчається посередньо, тому за цим і треба слідкувати вчителям і батькам. Товариський, комунікабельний.

Єнокян Марат – навчається посередньо, має дуже м’який, як для хлопця характер, тому часто його ображають інші, що інколи навіть стає причиною пропусків уроків. Добрий, чемний. Найбільше уваги треба приділяти вихованню мужності, сили волі та навчанню.

Швецова Руслана – займається співом, навчається непогано, але постійність у навчанні не прослідковується. Має важкий характер, інколи конфліктує з однокласниками, може уникати фізичної роботи, яку слід виконувати у школі.

Петросян Анюта – навчається посередньо, складність у навчанні можна пояснити тим, що на території України вона проживає не так давно. Активна, працьовита, весела.

Кишка Станіслав – відстаючий учень, пасивний у навчанні, але працьовитий. Інколи пропускає уроки.

Клас дружний, активний, часто залучається до проведення шкільних свят і лінійок, відповідальний. Недоліком класу є не зовсім адекватна оцінка своїх можливостей майже усіх учнів. Враховуючи те, що у минулому навчальному році клас зайняв перше місце по школі по навчанню і поведінці, то і в цьому році треба найактивніше працювати, щоб утримати цю позицію.


Державні, родинно-побутові

свята, визначні дати

Вересень

1 – День Знань. Свято першого дзвоника.

8 – Міжнародний день граматики.

13 – День фізкультури і спорту.

16 – Міжнародний день миру.

23 – День визволення Золотоніщини.

28 – День народження В.Сухомлинського (86 років).

30 – Віри, Надії, Любові та їхньої матері Софії.
Жовтень

1 – Міжнародний день людей похилого віку.

3 – День учителя.

6 – Всесвітній день захисту середовища проживання.

14 – День українського козацтва.

24 – Міжнародний день ООН.
Листопад

6 – День визволення Києва.

9 – День української писемності та мови.

16 – День працівників сільського господарства.



17 – Міжнародний день студентів.

20 – Міжнародний день боротьби з тютюнопалінням.

22 – День пам’яті жертв голодомору і репресій.
Грудень

1 – День боротьби зі СНІДом.

3 – Міжнародний день інвалідів.

6 – День Збройних Сил України.

10 – День захисту прав людини.

20 – День міліції.
Січень

1 – Новий рік.

7 – Різдво Христове.

22 – День соборності України.

29 – День працівників пожежної охорони. День пам’яті битви під Крутами.
Лютий

14 – День Святого Валентина.

23 – День захисника Вітчизни.

Березень


8 – Міжнародний Жіночий День.

9-10 – Шевченківські дні.

9 – День птахів.



27 – Міжнародний день театру.
Квітень

1 – День гумору.

2 – День цивільної оборони.

7 – Всесвітній день здоров’я.

12 – День космонавтики.

14 – Міжнародний день пам’ятників та історичних місць.

22 – День Землі.

23 – Всесвітній день книги.

26 – День Чорнобильської трагедії.
Травень

1 – День солідарності трудящих.

7 – День матері.

9 – День Перемоги.

15 – Міжнародний день сім’ї.

18 – Міжнародний день музеїв.

20 – День науки.

– Свято останнього дзвоника.

Здібності та доручення учнів




Прізвище та ім’я


Здібності

Доручення

1

Безгуба Олег


худ. самодіяльність

командир класу

2

Битко Олексій


футболіст

фізорг

3

Большун Юрій


футболіст

відповідальний за підручники

4

Єнокян Марат


фантазер

відповідальний за майно класу

5

Засенко Тетяна


любителька квітів

квітникар, еколог

6

Кишка Станіслав


господар

відповідальний за чергування, санстан

7

Курятник Віталій


худ. самодіяльність

замісник командира

8

Петросян Анюта





редколегія

9

Приходько Максим


знавець комп’ютера і техніки

відповідальний за навчання

10

Швецова Руслана


артистка-співачка

культмасова робота

Завдання виховної роботи


Школа повинна працювати на дітей та для дітей. Ось чому в цьому навчальному році найважливішими завданнями вважаються:

  • співдружність батьків, дітей і вчителів в організації вільного часу;

  • підвищення підготовки учнів до роботи, покращення їхньої діяльності в навчально-виховній роботі;

  • виховання в школярів почуття доброти, милосердя, любові до батьків, культури поведінки і спілкування, що є важливими завданнями у вихованні.

Завдання співробітництва

з батьками

Найбільшої допомоги потребують дорослі, які припускаються серйозних помилок у вихованні дітей, однак внаслідок індивідуальних особливостей уникають контакту з учителями. Ось чому провідна роль належить педагогічному співробітництву, де головна роль – Учитель. При цьому негайного рішення потребують питання:



  • усунення бар’єру недовіри;

  • налагодження тісного контакту на основі зацікавленого ставлення до дітей;

  • з’ясування педагогічних позицій батьків;

  • вивчення індивідуальних особливостей дітей;

  • розвиток громадської активності вихованця, яка визначається такими чинниками: рівнем духовного розвитку особистості,

здатністю творити навколишнє життя.

Трудове виховання у сім’ї




  1. Методи трудового виховання у сім’ї.

  2. Трудові обов’язки та доручення ваших дітей.

  3. Колективна робота у вашій сім’ї.

Батьківський комітет


  1. Голова батьківського комітету – Засенко Світлана Петрівна




  1. Відповідальний за проведення родинних свят –




  1. Відповідальний за відвідування батьківських зборів –




  1. Відповідальний за роботу з «важкими» дітьми –




  1. Відповідальний за бюджет класу –




  1. Відповідальний за ремонт кабінету –




  1. Відповідальний за спортивно-оздоровчу роботу з дітьми –

Колективна робота з батьками
Здійснюється за допомогою батьківських зборів:



  • загальношкільних;

  • класних:

-- святкові;

-- організаційні;

-- тематичні;

-- підсумкові;

-- з педпрактики;

-- з педосвіти;

-- збори-диспути;

-- збори матерів (батьків).


Поради класному керівнику




  1. Невиправданим вважається, коли вчитель скаржиться, просить батьків вжити заходів.

  2. На зборах бажано попередити батьків про те, які родини збирається відвідати, і записати, до кого з них можна прийти найближчим часом.

  3. Запрошуйте батьків до школи запискою, яку слід передати дитиною.

  4. Вчитель повинен продумати, як висловити своє занепокоєння справами учня, до чого прагнути у розмові. Радимо розповісти все позитивне про дитину, потім зупинитися на тих особливостях характеру, які викликають занепокоєння, виробити спільні заходи педагогічного впливу на неї.

Пам’ятка для батьків




  1. Привчайте дітей до повсякденної праці в сім’ї. Давайте їм посильні доручення та обов’язки.

  2. Враховуйте їх вікові та індивідуальні особливості.

  3. Виховуйте в дітей повагу до людей праці особистим прикладом.

  4. Розповідайте дітям про трудову діяльність ваших друзів та знайомих.

  5. Завжди справедливо оцінюйте працю, заохочуйте до неї.

  6. Не можна «карати» дітей працею.

Основні виховні справи з організації та розвитку дитячого колективу


Конкретна справа класу:

Фольклор рідного краю

Індивідуальна робота з батьками


Вересень

  1. Відвідати сім’ї учнів: Приходька Максима, Засенко Тетяни, Єнокяна Марата.

Мета: виявлення стосунків між батьками і дітьми.

З’ясувати питання: чи дотримується дитина режиму дня вдома.



  1. Бесіда членів батьківського комітету разом з класним керівником з «важкими» дітьми.

Жовтень


  1. Відвідати сім’ї учнів: Безгуби Олега, Битка Олексія.

Мета: вивчити розподіл трудових обов’язків і доручень у сім’ї.

З’ясувати питання: скільки часу відводить дитина на виконання домашніх завдань та на перегляд телепередач, як відпочиває.

2. Робота з членами батьківського комітету. Вирішення проблеми ремонту, стан навчання та виховання.
Листопад


  1. Відвідати сім’ї учнів: Курятника Віталія, Швецової Руслани, Петросян Анюти.

Мета: домовитися з батьками про зміст спільної роботи у вихованні, необхідність дотримання спільних вимог.

З’ясувати питання: як батьки контролюють дії своїх дітей.

2. Вирішення питання по організації відпочинку.
Грудень


  1. Відвідати сім’ї учнів: Большуна Юрія, Кишки Станіслава.

Мета: характер трудової зайнятості членів сім’ї, виявлення стосунків між ними.

З’ясувати питання: працює дитина вдома примусово чи з заохоченням.



  1. Обговорення плану роботи на зимові канікули.

Січень


1. Відвідати сім’ї учнів: Швецової Руслани, Петросян Анюти.

Мета: з’ясувати, як проводять свій вільний від уроків час учні.

З’ясувати питання: чи проводять батьки досить часу із своїми дітьми і чи зайняті діти активним відпочинком.

2. Робота з членами батьківського комітету по плануванню роботи на ІІ півріччя.

Лютий

1. Відвідати сім’ї учнів: Приходька Максима, Єнокяна Марата.



Мета: визначити авторитет батьків.

З’ясувати питання: чи користуються батьки авторитетом у своїх дітей, завдяки чому; якщо ні – причини.

2. Бесіда членів батьківського комітету з окремими учнями.

Березень


1. Відвідати сім’ї учнів: Засенко Тетяни, Битка Олексія.

Мета: з’ясувати, як святкують сімейні, родинні та інші свята.

З’ясувати питання: чи святкуються дні народження усіх членів родини, як, які традиції при цьому зберігаються, як святкуються інші родинні та державні свята.

Квітень


1. Відвідати сім’ї учнів: Большуна Юрія, Кишки Станіслава.

Мета: ознайомитися зі станом відвертості у сім’ї.

З’ясувати питання: якими є стосунки у сім’ї, чи існує відвертість між батьками і дітьми, чи проводяться якісь бесіди з морального виховання дітей у сім’ї.
Травень

1. Відвідати сім’ї учнів: Безгуби Олега, Курятника Віталія

Мета: домовитися про організацію дозвілля учнів разом із батьками.

З’ясувати питання: яким чином організувати відпочинок дітей (походи, туристична каша, ін.).



  1. Вирішення питання ремонту кабінету.

Представники класу в дитячій шкільній організації


Безгуба Олег –

командир класу, член шкільного комітету.

Засенко Тетяна –

член організації «Юний еколог»

Загальношкільні заходи




    1. Свято знань.

    1. Шкільна спартакіада (до Дня фізичної культури і спорту).

Зустріч з працівниками медичних установ.

    1. Міжнародний день грамотності.

    1. Конкурс квітів.

200 років з дня народження М.Максимовича.

23.09 Мітинг пам’яті. День партизанської слави.

ІV тиждень вересня Виставка малюнків до улюблених творів.

Конкурс юних поетів.



    1. Святкування Дня вчителя.

    1. Всеукраїнський день бібліотек.

      1. «Земля – наш спільний дім». Виставка учнівських робіт «Збережемо Землю».

    1. Міжнародний день людей похилого віку. Акція «Милосердя».

    1. День рятівника (спортивні змагання).

    1. День українського козацтва.

    1. Інформаційний калейдоскоп до Міжнародного дня ООН.

    1. Тематичні класні години до Дня української писемності.

16.11 Міжнародний день толерантності.

20.11 Всесвітній день дітей.

21.11 Свято до Дня працівників сільського господарства.

27.11 День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій.

1.12 Всесвітній день боротьби зі СНІДом.

3.12 Міжнародний день інваліда. Акція милосердя.

6.12 Свято до Дня збройних Сил України.

10.12 День прав людини.


.
Учнівські класні збори


4.10 -- Навчання та поведінка учнів класу, організація дозвілля.

20.12 -- Підсумки роботи в І півріччі.

17.01 -- Планування роботи на ІІ півріччя.

22.05 -- Підведення підсумків роботи за ІІ півріччя та за рік.


Учнівське самоврядування

І семестр

1 – 10 вересня розподіл доручень; оформлення класного куточка.
20.09 25.10 29.11 20.12 рейд-перевірка бережного ставлення до підручників.

Відповідальний: Большун Ю.


11.10 30.11 22.12 рейд-перевірка читацьких абонентів у бібліотеці.

Відповідальний: Большун Ю.


23.10 24.12 організація класних суботників.

Відповідальний: Кишка С.


27.09 18.10 22.11 18.12 рейд-перевірка виконання домашніх завдань.

Відповідальний: Приходько М.


ІІ семестр

31.01 31.03 19.05 рейд-перевірка збереження шкільного майна.

Відповідальний: Єнокян М.
7.02 9.03 11.04 14.05 рейд-перевірка виконання домашніх завдань.

Відповідальний: Приходько М.


24.01 28.02 29.03 30.04 рейд-перевірка бережного ставлення до підручників.

Відповідальний: Большун Ю.


18.02 14.04 24.05 рейд-перевірка читацьких абонентів у бібліотеці.

Відповідальний: Большун Ю.


20.03 25.05 організація класних суботників.

Відповідальний: Кишка С.


Щотижня – перевірка ведення щоденників.

Кожного семестру – звіт про виконання громадських доручень.

Виховні години

І семестр

1 вересня Тема: «Життя людини – найвища цінність»

Мета: зосередити увагу учнів на проблемі цінності життя людини, сприяти розширенню їх кругозору, розвитку вміння правильно формувати та висловлювати думки, обґрунтовувати власну точку зору.

6 вересня Тема: Давай познайомимося!

Мета: навчати учнів, як правильно почати розмову з незнайомою людиною, як познайомитися з нею.

13 вересня Тема: М.Максимович… Відомий-невідомий земляк.

Мета: ознайомити учнів з життям та діяльністю видатного земляка.

20 вересня Тема: Ви з нами назавжди (до Дня визволення Золотоніщини).

Мета: поглибити знання учнів про роки війни, про життя односельчан у період окупації та після неї.

27 вересня Тема: Учитель – найперший порадник і друг.

Мета: ознайомити учнів з кращими педагогами, їх досягненнями, методами навчання і виховання; виховувати повагу до вчителів та їхньої професії.

4 жовтня Тема: Милосердя?! Обов’язково! ( до Дня людей похилого віку ). Круглий стіл.

Мета: з’ясувати, що таке милосердя, виховувати повагу до людей похилого віку, навчати учнів приходити на допомогу старим людям.

11 жовтня Тема: Державна символіка України.

Мета: поглибити знання учнів про державну символіку України, її історію; виховувати шанобливе ставлення до державних символів, патріотизм.

18 жовтня Тема: Друг завжди мене зможе виручить(рольова гра).

Мета: навчати учнів умінню товаришувати, з’ясувати, хто є справжнім другом, виховувати почуття відповідальності, дружби, вміння цінувати дружбу.

1 листопада Тема: рушник в народних традиціях і звичаях.

Мета: ознайомити учнів із специфікою та регіональними особливостями вишитих рушників, народними звичаями і традиціями, в яких їх використовують; виховувати почуття гордості за свій нард і культуру.

8 листопада Тема: Мово рідна, калинова! ( до Дня писемності і мови 9 листопада ).

Мета: ознайомити учнів з історією писемності розвитком української мови, з’ясовувати значення мови для сучасної людини; виховувати любов до рідної мови, виробляти необхідність її вивчення.

15 листопада Тема: Хвала рукам, що пахнуть хлібом ( до Дня працівників сільського господарства )

Мета: ознайомити учнів з господарською діяльністю українців, з’ясувати роль с/г для економіки України та роль самої людини для життя і процвітання держави; виховувати повагу до людей праці.

22 листопада Тема: Як поводитися в громадських місцях та на вулиці(ситуативні завдання).

Мета: закріплювати знання і вміння учнів поводитися в громадських місцях та на вулиці; виховувати ввічливість та повагу до оточуючих.

29 листопада Тема: Народний прогностик.

Мета: ознайомити учнів з народними передбаченнями погоди, приказками і прислів’ями, в яких відбилися ці народні знання; виховувати інтерес до прогнозування, повагу до людей.

6 грудня Тема: Якою повинна бути сучасна українська армія? (диспут).

Мета: з’ясувати, якою повинна бути сучасна українська армія, її роль у суспільстві, чи готові ми захищати свою Вітчизну; виховувати почуття патріотизму, відповідальності за долю свого народу.

13 грудня Тема: Мистецтво спілкування.

Мета: виховувати культуру спілкування (з однолітками, вчителями, батьками, ін.), прищеплювати навички культури людських стосунків, почуття ввічливості, поваги.

20 грудня Тема: Класні збори.

Мета: підвести підсумки навчання та поведінки учнів за І семестр, зробити висновки для покращення навчання в ІІ семестрі.

Навчально-пізнавальна діяльність

І. Формування інтересу, активізація діяльності учнів та знайомст­во із життям людини у суспільстві.

1. Похід у музей, бібліотеку - обговорення побаченого та почутого:

- ділові ігри:



«Зустріч із новим товаришем» - розповідь про навчання, школу, мету;

«Якби я був вчителем...» (спрямувати на розмову, що б робили діти, щоби процес навчання був цікавим, і як би вони примусили вчитися і чи­тати книги усіх);

  • виставка дитячих робіт, виконаних у гуртках;

  • година спілкування «Розкажи про свою улюблену справу»;

  • конкурс знавців певного предмета (брейн-ринг «Знавці змагаються»);

  • предметні олімпіади;

  • урочиста година (класних керівників, батьків) по відзначенню кра­
    щих учнів, знавців окремих предметів, переможців конкурсів.

2. Розповідь про життя суспільства, країни:

  • гра на карті «Моя Батьківщина», «мандрівка» по карті України:

  • бесіда «Основний Закон України» , «Скільки нас є»;

  • ділова гра «Обов'язки малих українців»;

- бесіда «Права дітей усього світу» - 9 Принципів Декларації прав
дитини ООН:

«Ми - діти світу. Хто б не були наші батьки, де б ми не жили і в що б ми не вірили, поводьтеся з нами, як з рівними. Ми гідні того, щоб отриму­вати все найкраще з того, що може дати світ:

  1. Захищайте нас, щоб ми могли рости вільно і гідно.

  2. Нехай у нас буде ім'я і земля, яку ми можемо назвати своєю.

  1. Ми не повинні мерзнути, і в нас повинен бути дах над головою. За­
    безпечте нас їжею та місцем для ігор. Якщо ми захворіємо, нам необхідний
    догляд.

  2. Якщо у нас є проблеми у фізичному чи розумовому розвитку, ви
    ще більше піклуйтеся про нас і враховуйте наші потреби.

  3. Дайте нам можливість жити у сім'ї. Якщо сім'я не може піклувати­
    ся про нас, то візьміть нас до себе.

  1. Добре навчайте нас, щоб ми могли бути щасливими і плідно про­
    жили життя. Але дайте нам можливість гратися, щоб ми самі навчалися.

  2. Хай у важку годину ми будемо першими, кому ви допоможете.
    Майбутнє світу залежить від нас.

  3. Захистіть нас від жорстокості й від тих, хто може погано з нами
    поводитися.

  4. Виховуйте нас в умовах терпимості, свободи і любові.

10. «Коли виростемо, ми теж будемо пропагувати мир і розуміння
між народами».

Вечір-збір цікавих задач, анкетування, тестування, ведення щоденни­ка спостережень. Брейн-ринг «Шифровка - формула, правило - закон». Вечір нерозгаданих таємниць. Брейн-ринг «Знавці географії» (біології). Мандрівка заповідними стежками. Захист фантастичних проектів «Школа (завод) майбутнього». Свято творчості. Гра-мандрівка на машині часу. Конкурс знавців техніки. Брейн-ринг «Машини (літаки тощо) нашого ча­су». Практикум-гра «Пізнай себе». Свято школи. ГКК «Пізнай себе і ти пізнаєш світ». Прес-бій «Економіка. Культура». Прес-конференція. Турнір знавців мови (математики) і т.д. ГКК «Книга у нашому житті».

II. Виховання поваги до роду, сім'ї, Батьківщини - патріотичне виховання.

  • Навчити складати «дерево роду»;

  • конкурс серед сімей «З історії роду» (оповідання, малюнок, фотопі-
    дбірки тощо);

  • спільні заходи: екскурсії, спортивні змагання з батьками «Тато, ма­
    ма, я - спритна рідня»;

  • робота гуртків «Матусина школа», «Батькова майстерня»;

  • вікторини знавців народної мудрості, прикмет «З бабусиної скри­
    ні», «Дідусеві загадки», «Розкажи молодшому брату (сестрі)»;

  • гра-вікторина «Розкажи про рідний край»;

  • заохочення батьків, які беруть активну участь у житті школи, класу;

  • ГК «Малюємо дерево роду»;

  • бесіда «Хто піклується про місто (село)»;

  • бесіда «Ними пишається рідний край».

  • Ігри, вікторини «Моя Батьківщина»;

  • ранки, свята:

«Символи Батьківщини», «Головна пісня України», «Герої України», «Вони захищали Батьківщину», «Ми - діти козацького роду», «Головний Закон України», «Я зобов'язаний...»;

- ранок «Стежина дитинства», «Мої земляки»,


«Це мій край», «Про що розповідають давні назви»,

«Хліб - багатство країни»;



  • брейн-ринг «Мій край», «Книги про Батьківщину», «Візитні картки
    області, міста (району)»;

  • літературні вікторини на відповідну тематику;

  • зустрічі з Героями України, видатними людьми;

  • вікторина «Моє рідне місто (село) -...»;
    Гра «Символи мого краю»;

  • конкурс на краще виконання вірша, пісні про рідний край;

  • складання хронології рідного краю (міста, села): запис основних іс­
    торичних подій у краї до щоденника читача (щоденника допитливих) тощо;

  • конкурс листів другу «Розкажу тобі про моє рідне місто (село)»;

  • ознайомлення із традиціями українського народу, рідного краю,
    збирання «Скарбнички народної мудрості» - оформлення збірок при­
    слів'їв, приказок, народних прикмет;

  • «Київ - столиця України», «Символи столиці» - Дніпро, будинок
    Верховної Ради, каштани, Хрещатик, Собор святої Софії, пам'ятники
    Б. Хмельницькому, В. Великому;

  • «Герб та прапор твого краю (міста)» - бесіда;

- ГК (години класовода) для допитливих. Наприклад:
«Моя Батьківщина - Україна»

(Україна - одна з найбільших країн Європи, її площа - 603,7 тис. кв. км. Населення України - 48,7 млн. осіб. Найвища гора - Говерла, її висота - 2061 м. Найбільша річка - Дніпро, її довжина - 2201 км.)



  • ГК «Герої України»;

  • ГК «Відомі земляки»;

  • ГК «Моя мала Батьківщина».
    Уроки історії України:

  • збір матеріалу по історії рідного краю;

  • організація роботи краєзнавчих музеїв, клубів;

  • проведення конкурсів краєзнавців;

  • співпраця з бібліотекою;

  • конкурс політичного плакату;

  • конкурс на краще виконання вірша про Україну;

  • зустріч із видатними земляками;

  • Вахта пам'яті;

  • акції милосердя;

  • краєзнавче лото «Чи знаєш ти свій рідний край»; *

  • конкурс ерудитів;

  • вечір пісень про Батьківщину;

- тематичної політінформація «Для чого потрібна влада». Оглядова
політінформація «Час, події, люди».

Фестиваль краєзнавців школи. ГС (спілкування) «Моє рідне село». «Мандрівка в минуле Батьківщини». Політична гра «Твій політсловник». Політичні турніри. Оглядова політінформація «Світ за тиждень». Свято народних промислів. Вечір «Легенди рідного краю»: Прес-бій «Міжнарод­ні події». ГС (спілкування) «Я пишаюся, що я українець». Гра «Зустріч із гетьманом ...» (цикл). Гра «Питання-відповідь» (з історії Батьківщини). Вахта пам'яті. Операція «Сувенір ветерану». Конкурс військової пісні «Пам'ять серця». Мандрівка «Люблю тебе, мій рідний край». Вечір пісні про мову. Політичні турніри «Я - українець».



III. Екологічне виховання.

  • Бесіди про забезпечення природи, про необхідність знань про на­
    вколишнє середовище;

  • операції «Джерельце», «Сад», «Насіння», «Пташиний край» (збір
    даних, виготовлення відповідних карт);

  • збір даних про лікарські рослини;

  • ігри «Загадки (лабіринти) природи»;

  • брейн-ринг «Наша планета»;

  • ділова гра «Ланцюжок знань»;

  • економічна гра «Скільки коштує вода (земля, повітря)»;

- екологічна гра «Бережи довкілля», «Лабіринт цікавих зустрічей
(знахідок)».

Уроки екології. Екологічні концепції. Походи по екологічній стежині - її описи. Складання екологічних карто-схем. Знайомство із Червоною книгою, складання Червоної книги рідного краю. Майстерня «Пташина їдальця». ГКК «Загроза екологічної катастрофи». Гра «Екологічний буме­ранг». Прес-бій на екологічну тематику. Екологічні читання: «Бережіть воду» (22.03 - Міжнародний день води) День екологічних знань. Екологіч­ний збір-конкурс знавців заповідників природи. Заочна мандрівка екологі­чними місцями рідного краю. Свято лісової галявини. Робота в екоцентрі. «Круглий» стіл «Екологія рідного краю». Листи керівникам підприємств, які забруднюють природу. Свято зустрічі птахів - День птахів. День Землі (22.04). Акція «Увага! Тиша: нерест!» ГКК «Загроза! Екологічна катастро­фа». Випуск бюлетеня «Екологічний вісник». Експедиція «Збережи пролі­сок». Трудовий десант «Посади дерево». Тиждень лісу, саду, городу. Озе­ленення шкільної території. Екологічні читання «Природа у небезпеці». Операція «Первоцвіти». Екологічний мітинг «Ні! - Чорнобилям!» Розвідка екологічних справ. «Круглий» стіл «Екологія краю»; Операція «Увага! Літо - пора маленьких пташенят та звірят». Операція «Джерело». Трудо­вий десант (толока) по благоустрою парку. Екологічна стежка парку до 24.05 - Європейського дня парків. Шкільний екологічний мітинг.


IV. Морально-етичне виховання.

  • Бесіди про культуру поведінки, про взаємоповагу між хлопчиками і
    дівчатками;

  • ділові ігри (ситуативні) «У театрі», «У школі», «У громадському
    транспорті» тощо;

  • естафета-розповідь «Мої друзі»;

  • бал увічливих малят;

  • спільні свята класу і родин;

  • спільні трудові справи класу і батьків;

  • розповіді про старших членів родини;

  • збір матеріалів про історію родини;

  • збір маленьких українців «Наші правила і права»;

  • гра «Звідки прийшов хліб»;

- бесіда «Здоров'я - прояв культури людини»,
Пам'ятка учневі «Правила здоров'я»:

  1. Дотримуватися режиму дня.

  2. Чистити зуби після їжі, перед сном і вранці.

  3. Робити зарядку.

  4. Посміхатися.

  5. Гуляти, гратися на свіжому повітрі.

  6. Мити руки перед їжею.

  7. Не читати лежачи.

  8. Завдання: нагадай інші правила і запиши їх у щоденнику.

Психологічний тренінг «Спілкування та етикет». ГКК «Розробка за­конів життя класу». ГКК «10 заповідей людяності». Відкриття «Школи ввічливих наук» (заняття раз на місяць). Розповідь-естафета «Випадки з життя - культура поведінки учня». Акції милосердя. Акція «Турбота». Бесіди правознавців. Конкурс ситуацій на морально-етичну тему. ГР (роз-• дум) «Що таке хороший смак?» Гра-естафета «Тлумачний словник увічли­вих слів». ГКК «Світ добра і зла». Брейн-ринг «Права людини і громадя­нина». Конкурс ситуацій «Я йшов по вулиці...». Вечір-гра «Подивись у дзеркало і розкажи йому, що таке вихована людина». ГР (роздум) «Хочу. Можу. А чи треба?» ГКК «Порядність і чемність». Бесіди сексологів. Міні-практикум «Чи хороший я?» ГКК «Життя слід прожити, щоб...» ГС (спіл­кування) Хто я? Який я? ГКК «Про чесність і порядність». ГС (спілкуван­ня) «Твої права і обов'язки». ГС «Як сподобатися людям».

V. Економічне виховання.

- Бесіди «Чи є' щось безкоштовне у житті?»


,- ділова гра «Звідки прийшов підручник?»

- ситуативні ігри «Йдемо в магазин (на ринок)».



Економічна гра «Основи твоєї економіки». Економічна гра «Сьогодні ми одержали зарплату». Брейн-ринг «Скільки коштує безкоштовне». Опе-

рація «Вода» («Газ», «Електрика» тощо). «Круглий» стіл «Що значить бути бережливим?» Екологічний десант на берег річки, у ліс тощо. Дослі­дження джерел та їх облік. Екологічний «зелений» марафон.

Фізично-оздоровча діяльність


VI. Спортивно-оздоровча робота в класі.

  • Бесіди про необхідність загартовування організму;

  • проведення ранкової зарядки та контроль за 5-хвилинками на пере­
    рві (комплекс оздоровчої руханки на перерві);

  • систематичне проведення спортивних ігор, змагань;

  • організація Спортивних свят «Тато, мама, я - спортивна сім'я»;

  • залучення учнів до участі в роботі спортивних секцій, товариств;

  • конкурс «Згадаймо ст5рі ігри: «Квача», «Баранець», «Заєць», «Го-
    робці-стрибунці» та ін.;

  • конкурс малюнків «Мій улюблений вид спорту»;

  • гра-практикум «Моя доба», «Плануємо тиждень», «Розмова з го­
    динником: скільки часу, на що?»

Спортивно-оздоровча робота.

Аналіз участі школярів у спортивних секціях. Естафета зимових ви­дів спорту. Шкільна зимова олімпіада. Взяття фортеці. Лицарський турнір. Конкурс «Будуємо крижане місто». Конкурс «Ліпимо сніговика». Конкурс на кращий комплекс спортивних вправ. Конкурс «Нумо, дівчата». Весела спартакіада. Конкурс спортивних естафет (їх є до 40 видів). Свято «Тато, мама, я - спортивна сім'я». Рухливі ігри у дворі школи - конкурс на краще проведення такої гри (їх є до 130 видів). Спартакіада «За честь школи». Літній крос. Одноденний туристичний похід. Рухливі ігри.



VII. Трудове виховання та профорієнтаційна робота.

Відкриття Міста веселих майстрів. Бесіда «Майбутня професія». Ан­кетування, соціологічне опитування. Гра-вікторина «Чия праця потрібні-ша?» Бесіда «Знайди себе». Брейн-ринг «Відгадай: хто є хто?» Естафета улюблених справ. Робота в Місті веселих майстрів - показ процесу роботи, виставка робіт. Виставка «Все про професію». Благоустрій території шко­ли та її мікрорайону. Свято творчості. Толока (трудовий десант по надан­ню допомоги людям похилого віку) (до Великодніх свят). Упорядкування території дитячого садка, лікарні, дитбудинку. Толока по впорядкуванню спортивного майданчика, озелененню подвір'я, парку. ГКК «Як у дім при­ходить хліб» (вода і т,д.). Толока по підготовці двору, приміщень до Між­народного дня захисту дітей. Вечір-конкурс захисту професії.

VIII. Естетичне та художнє виховання.

ГКК «Про красу духовну». ГС (спілкування) «Духовно гарна людина - це ...». Конкурс пісні «Заспіваймо пісню». Вечір народної пісні. Оформ­лення шкільного майданчика «Лісова (зимова) казка». Свято краси. Турнір.


Предметно-перетворювальна



діяльність



  1. Вологе прибирання у кабінеті.

  2. Прибирання шкільного подвір’я.

  3. Участь у акції милосердя (допомога старим людям, Червоному Хресту).

  4. Зустрічі з представниками різних професій.

  5. Рейд-перевірки збереження підручників.

  6. Творчий звіт художньої самодіяльності.

  7. Робота на шкільних квітниках.



Каталог: avatar
avatar -> Створення та адміністрування веб-сайту шкільної бібліотеки як крок до інтегрованого спілкування з користувачами
avatar -> Україн а донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості
avatar -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
avatar -> Тарас Григорович Шевченко народився 25 лютого (9 березня за н ст.) 1814р в с. Моринці Звенигородського повіту Київської губернії
avatar -> Урок-гра морський бій «безпека в інтернеті»
avatar -> Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2014/2015 році у загальноосвітніх навчальних закладах, що додаються
avatar -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Програму підготували
avatar -> Іппо кмпу ім. Б. Д. Грінченка Про вивчення української мови І літератури у 2009-2010 н р

Скачати 315.63 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка