Зміст с.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1 7
Завдання 1 Ознайомлення з інтерфейсом і керуванням палітрами. 7
Завдання 2 Робота з документом. 7
Завдання 3 Робота з інструментом Brush(Пензель). 9
Контрольні запитання 11
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 2 12
Завдання 1 Робота з інструментами Dodge, Burn, Eraser, Smudge. 12
Завдання 2 Робота з інструментами Clone Stamp, History Brush. 13
Завдання 3 Робота з інструментами Clone Stamp, Healing Brush. 13
Контрольні запитання 13
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 3 15
Завдання 1 Градієнти, загальне ознайомлення. 15
Завдання 2 Створення текстури з використанням градієнта. 16
Завдання 3 Накладення текстури й кольорів. Робота з діалогом Color Picker. 16
Контрольні запитання 18
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 4 20
Завдання 1 Побудова прямокутників. 20
Завдання 2 Застосування клавіш-модифікаторів 21
Завдання 3 Закруглення кутів прямокутника 23
Завдання 4 Побудова й модифікація еліпсів, дуг і секторів 25
Завдання 5 Побудова й модифікація багатокутників 27
Завдання 6 Створення плаката зі зразками 29
Контрольні запитання 30
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 5 31
Завдання 1 Введення, редагування й форматування фігурного тексту 31
Завдання 2 Робота із простим текстом 33
Контрольні запитання 35
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 6 37
Завдання 1 Виділення, копіювання й перетворення об'єктів 37
Завдання 2 Роз'єднання кривої й об'єднання вузлів. Перетворення розтягання й повороту виділених вузлів 39
Завдання 3 Розрізування об'єктів 41
Контрольні запитання 42
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 7 43
Завдання 1 Створення документа “Сертифікат новачка”. 43
Контрольні запитання 47
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 8 49
Завдання 1 Створення документа “Невелике рекламне оголошення”. 49
Контрольні запитання 54
Додаток А 55
(довідковий) 55
Додаток Б 59
(довідковий) 59
Список літератури 68
Ці методичні вказівки розробленні для практичних занять з дисципліни «Видавничі системи». Метою дисципліни є вивчення студентами спеціальності «Інформаційні технології проектування» техніки і основних комп’ютерних методів видання друкованої продукції, набуття навичок використання програм комп’ютерної обробки тексту і графіки.
Особливість цих методичних вказівок полягає в спробі дати студентові сукупність методичних засобів і вказати послідовність дій при роботі з комп’ютерною графікою і текстом при переддрукарській підготовці оригінал-макету з мінімальними витратами робочого часу.
Для засвоєння викладеного матеріалу необхідні знання графічного інтерфейсу операційної системи, що використовується (передбачається, що ця операційна система — Microsoft Windows 95/98/МЕ або Microsoft Windows NT/2000/XP), і текстового редактора, наприклад Microsoft Word. Необхідно також засвоєння студентами теоретичного матеріалу з дисципліни «Видавничі системи».
Перше практичне заняття присвячене загальному ознайомленню з інтерфейсом програми Photoshop, роботі з документами та інструментом Brush(Пензель) в цій програмі.
Друге практичне заняття присвячене ознайомленню з можливостями місцевої корекції зображень в програмі Photoshop.
Третє практичне заняття призначене для набуття навичок створення градієнтних заливок і текстур, ознайомлення с роботою діалогу Color Picker в програмі Photoshop.
Четверте практичне заняття присвячено загальному ознайомленню з програмою CorelDraw, а також з деякими допоміжними елементами робочого середовища CorelDraw.
П’яте практичне заняття надає можливість ознайомитися з прийомами створення простого і фігурного тексту, з’єднання і роз’єднання блоків фігурного тексту, а також з прийомами форматування і редагування їх вмісту в програмі CorelDraw.
Шосте практичне заняття дозволяє ознайомитися з прийомами обробки об’єктів, що найбільш часто застосовуються в програмі CorelDraw.
Сьоме практичне заняття дозволяє ознайомитися з прийомами завдання параметрів нового документу в програмі PageMaker, навчитися використовувати лінійки, пересуватися по вікну публікації, змінювати масштаб, набирати текст і використовувати інструменти малювання.
Восьме практичне заняття дозволяє ознайомитися з прийомами розміщення в документі, створеному за допомогою програми PageMaker, файла текстового процесору, форматування тексту, розглянути прийоми точного заповнення текстом відведеного йому простору.
Збереженні файли з результатами виконаних завдань зараховуються як звіт про практичну роботу.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1
ТЕМА. Загальне ознайомлення із програмою Photoshop. Інтерфейс програми Photoshop. Робота з документами. Робота з інструментом Brush (Пензель).
МЕТА - ознайомитися з інтерфейсом програми Photoshop; виробити навички роботи з документами й інструментом Brush (Пензель) у програмі Photoshop.
Завдання 1 Ознайомлення з інтерфейсом і керуванням палітрами.
1 У правій частині головного вікна програми містяться чотири групи палітр. Доступ до окремих палітр забезпечується їх ярликами. Клацніть по ярлику Actions (Дії) у третій зверху групі палітр, і вона виявиться поверх палітри History (Історія).
2 Підведіть курсор миші до ярлика палітри Actions (Дії).
3 Натисніть ліву кнопку миші.
4 Не відпускаючи кнопку миші, переміщайте курсор за межі вікна палітри. Поточне положення палітри Actions (Дії) буде позначатися тонкою лінією контура.
5 Коли курсор виявиться за межами палітри History (Історія), відпустіть ліву кнопку миші. Палітри будуть розділені.
6 Проробіть зворотну операцію: перетягніть палітру Actions (Дії) за її ярлик у межі палітри History (Історія). Палітри знову виявляться згрупованими.
Поділіться з Вашими друзьями: |