Завідуюча психолого-медико- директор Гадяцького педагогічної консультації науково- методичного центру



Скачати 30.91 Kb.
Дата конвертації27.02.2019
Розмір30.91 Kb.
#83219
ТипПротокол


ПОГОДЖЕНО : ЗАТВЕРДЖУЮ:
Завідуюча психолого-медико- Директор Гадяцького педагогічної консультації науково- методичного центру
____________С.В.Шкрьоба відділу освіти
Гадяцької районної ради
_________Т.О.Сидоренок
«_____»____________2017р.

СХВАЛЕНО


на засіданні районно методичного
об`єднання асистентів вчителів
інклюзивного класу
Протокол № 1 від 30.08.2017


ПЛАН РОБОТИ
районного методичного об`єднання
асистентів вчителів класів інклюзивного
навчання
на 2017-2018 навчальний рік

Смаль Ю.Б. голова районного


методичного об`єднання асистентів
класів інклюзивного навчання

Гадяч-2017


ВСТУП


I . Аналіз стану роботи методичного об`єднання за минулий рік.. Головні
завдання міського методичного об’єднання асистентів вчителів
інклюзивних класів у 2017-2018 н.р.
Оновлення освіти вимагає від педагогів знання тенденції інноваційних змін в системі сучасної освіти ,розуміння сутності педагогічних технологій, уміння оцінювати свй індивідуальний стиль ,а також особливості та ефективність застосування діяльності в цілому. .
Упродовж 2016-2017 н.р. методичне об`єднання працювало над реалізацією проблеми : « Розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистістно-орієнтовного навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.» у 2017-2018 н.р. ММО продовжить працювати над цією проблемою.
З метою ефективної роботи асистентів вчителів класів інклюзивного навчання ММО ставить перед собою такі головні завдання :

* Удосконалення розвитку інклюзивної освіти з метою створення сприятливого
середовища для здобуття освіти по місцю проживання учнів з особливими
освітніми потребами ;

* Сприяння кваліфікаційному, творчому , науковому зростання особистості
асистентів педагогів, що працюють з дітьми , які мають
особливості у психофізичному розвитку ; підвищення їх творчого потенціалу
шляхом проведення науково- практичних конференцій , семінарів і тренінгів з
метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;

* Інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей
з особливими освітніми потребами;

* Оновлення власної навчально-методичної та інформаційної бази;

* Підготовка та збір матеріалів для проведення самооцінювання членів ММО в
загальноосвітніх навчальних закладах .

РОЗДІЛ І . ПІДВИЩЕННЯ КЛАФІЛІКАЦІЇ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ
КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ.
ДОПОМОГА В САМООСВІТНІЙ РОБОТІ .




№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні


1

Проходження курсів підвищення кваліфікації


Згідно графіка

Ас.вчителів ММО

2

Заслухати та обговорити звіт вчителів про курсову підготовку

На засіданнях №2 №3 ММО

Ас. вчителів ММО

3

Продовжувати організовувати постійно діючі консультації для ас.вчителів ла вчителів-логопедів

Протягом року

Завідуюча психолого-медико-педагогічної консультації С.В. Шкрьоба

4

Заслухати та обговорити звіт вчителів по самоосвіті

На засіданнях ММО

Ас.вчителів ,що проходили курси

5

Проводити зустрічі для обговорення новин щодо інклюзивної освіти в Україні та світі.

Протягом року

Ас.вчителів

1. Продовжити роботу над навчально –методичним наповненням кабінетів. ,


виготовлення сучасних стендів наочності , тематичних папок.
2. Самостійне опрацювання методичної літератури з проблеми навчання дітей з
ооп.

3 . Відвідати урок в 6 класі Гадяцької спеціалізованої школи I-IIIст. №4 асистент


вчителя Лиходід С.Г.

4 . Поповнювати банк методичних напрацювань розробок уроків за методом


диференційованого викладання, методичною літературою.
5 . Передплатити фахові журнали та періодичну літературу на 2018р.

РОЗДІЛ II . ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО
ДОСВІДУ.


1 . Узагальнити та поширювати досвід роботи інклюзивних навчальних закладів Полтавської області .

2 . Продовжувати слідкувати за новинками матеріалів інституту спеціальної педагогіки АПН України щодо Індексу інклюзії.

РОЗДІЛ III. ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ММО

Тематика засідання

Відповідальний

за проведення

Примітка

І засідання

Серпень 2017 р.

  1. Обговорення та затвердження плану роботи методоб’єднання у 2017-2018 н.р.




Голова методичного об’єднання




  1. Опрацювання Державного стандарту освіти

дітей з особливими освітніми потребами

Члени методичного об’єднання




  1. Обговорення навчальних програм, підручників, нормативних документів.




Члени методичного об’єднання




  1. Підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів, способи подальшого розвитку творчої ініціативи асистентів вчителів, вдосконалення навчального процесу, атестація вчителів.




Зав ПМПК




  1. Розподіл доручень між членами методоб’єднання.




Голова методичного об’єднання




Рекомендації.

  • Опрацювати нормативні документи на науково-методичні документи інклюзивної освіти

  • Посилити контроль за виконанням Програм учнів з о.о.п..

  • Забезпечити умови для адаптації учнів з о.о.п до шкільного життя.







Тематика засідання

Відповідальний

за проведення

Примітка

ІІ засідання

Жовтень 2017 р.

  1. Засілання Школи інклюзивного навчання. Особливості побудови уроку спільного викладання в інклюзивному класі.




Голова методичного об’єднання




  1. Методичний вернісаж. Прийоми мотивації учня з о.о.п. в ході уроку.










  1. Методична лабораторія. Здоров’язберігаючі технології в ході уроків в інклюзивному класі.







  1. Психологічний тренінг «Як покращити пам'ять дитини».




Психолог





  1. Розвиток творчих здібностей учнів. Участь у конкурсах , гуртках учнів з о.о.п.










Завдання членам методоб’єднання.

  • Організувати роботу з дітьми по розвитку творчих здібностей.

  • Опрацювати методичну літературу з теми «спільне викладання в інклюзивному класі»

  • Узагальнити досвід вчителів щодо систематизації роботи над удосконаленням каліграфічних навичок учнів.












Тематика засідання

Відповідальний

за проведення

Примітка

ІІІ засідання

Січень 2014 р.

  1. Засідання «круглого столу». Використання методів атр терапії в роботі корекційних педагогів з дітьми з о.о.п.




Голова методичного об’єднання

Члени методичного об’єднання






  1. Панорама ідей. Про формування навичок самостійноЇ роботи учнів- першокласників з ооп.




Бєднаяя А.В.






  1. Про співпрацю педагогів команди супроводу учнів з особливими освітніми потребами

Гелівер Л.М.




  1. Педагогічна скарбничка. Співпраця вчителя інклюзивного класу та асистента вчителя у роботі з дітьми з особливими потребами.




Асистент вчителя –




  1. Моніторинг навчальних досягнень учнів інклюзивних класів за І семестр у контексті їх особистого росту.




Голова методичного об’єднання




Завдання членам методоб’єднання.













Тематика засідання

Відповідальний

за проведення

Примітка

ІV засідання

Березень 2014 р.

  1. Конференція «Нестандартні форми роботи з дітьми з особливими потребами»

Голова методичного об’єднання

Члени методичного об’єднання







  1. Педагогічний діалог. Батьківські зустрічі «Філософія життя» Форми і методи роботи з батьками дітей з особливими потребами.




Зав ПМПК-




  1. Майстер-клас. Творчий звіт вчителів, що атестуються.










  1. Питання проведення ДПА для учнів інклюзивної форми навчання.




Голова методичного об’єднання





  1. Експрес-інформація за новинками психолого- педагогічної та методичної літератури.









Завдання членам методоб’єднання.

  • Опрацювати матеріали ДПА.

  • Підготуватися до організації оздоровлення дітей.











РОЗДІЛ IV . ЗАХОДИ ПО ВИВЧЕННЮ СТАНУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ І ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

1 . Моніторинг стану ведення документації асистента вчителя в класах інклюзивного навчання (січень 2017)


2 . Аналіз навчальних досягнень учнів з ооп на ММО квітень 2018р..




Скачати 30.91 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка