Збірник кросвордів



Сторінка1/18
Дата конвертації23.03.2017
Розмір1.75 Mb.
#13977
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   18
ТУРІЙСЬКИ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ

ЗОШ І-ІІІ ступенів с.МАКОВИЧІ

Л.П. Давидюк

ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У 5 КЛАСІ

ЗБІРНИК КРОСВОРДІВ

Турійськ – 2015

Давидюк Л.П. Використання кросвордів на уроках історії України у 5 класі – Турійськ – 2015. – 20с.
Рецензенти: О.А. Мазурак, методист Турійського районного методичного кабінету працівників освіти
Схвалено педагогічною радою ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Маковичі (Протокол №1 від 23.03.2015р.)
Навчання в грі відбувається непомітно для дитини, тому що вся його увага спрямована на гру, а не на засвоєння знань, як це буває при навчанні на уроках історії.

Застосування цікавих форм пожвавлює й збуджує думку учнів, поглиблює та зміцнює їхні знання, розвиває спостережливість, кмітливість, наполегливість. Учень, який любить розгадувати кросворди, завжди щось шукає, чимось цікавиться, прагне розширити власні знання.

Використання кросвордів може бути ефективним на будь-якому етапі уроку і для будь-якого типу уроку:


  • при перевірці домашнього завдання (як індивідуально для окремих учнів, так і при роботі в групах та всім класом);

  • на уроках засвоєння нових знань, під час опрацювання матеріалу в малих та великих групах (дуже доцільне використання кросвордів при роботі з новими термінами й поняттями);

  • при закріпленні нового матеріалу;

  • розв’язання кросвордів вдома (або самостійне складання до вивченої теми);

  • при повторенні матеріалу на підсумкових або узагальнюючих уроках;

  • складання кросвордів кращими учнями на уроках тематичного оцінювання.

Все це буде розвивати пізнавальну активність учнів, їх творчі здібності, активізувати мислення. З’явиться інтерес до історії.

З М І С Т
Вступ……………………………………………………………………………...3

До § 1. Що таке Історія? …………………………………………………..…….4

До § 2. Як пов’язані історія і час? …………………………………………….. .4

До § 3. Як пов’язані історія і простір? ……………………………………..….. 5

До § 4. Що таке речові історичні джерела? ………………………………..…. .5

До § 6. Чому писемні джерела важливі для вивчення Історії? …………….....6

До § 7. Чому мова є джерелом знань про минуле? …………………………....6

До § 8. Про що можна дізнатись з географічних назв? ……………………..…7

До § 10. Про кого розповідає історія? ………………………………………..…7

До § 11. Що називають історичними подіями і явищами?……………………. 8

До § 12. Як жили давні мешканці України…………………………………..….9

До § 13. Чим уславились князі Київської Русі…………………………………10

До § 14. Як українське козацтво прославилось у битвах і походах………….10

До § 15. Якими були місто і село в Україні у XVII-XVIII столітті…………..11

До § 16. Як відкриття Харківського університету сприяло розвитку української культури…………………………………………………12

До § 17. Які події називають українською революцією………………………13

До § 18. Чому війна залишається в пам’яті українського народу……………14

До § 19. Коли і як утворилась сучасна українська держава…………………..15

До § 21. Чому храми та ікони є пам’ятками історії України…………………16

До § 22. Що давні книги та мініатюри розповідають про минуле…………...17

До § 23. Яку роль в історії відігравали замки і палаци……………………..…18

До § 24. Які історії можуть розповісти вулиці та площі……………………...19

До § 25. Чому парки і сади є культурним надбання України………………...20

В С Т У П
Курс «Історія України (Вступ до історії). 5 клас» спрямовано на досягнення загальної мети історичної освіти, а саме: формування в учнів ідентичності та почуття власної гідності у результаті осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури України в контексті загального історичного процесу. Цей курс є пропедевтичний, що й визначає початковість, елементарність його змістової частини й тих вимог, які висуваються до загальноосвітньої підготовки учнів. П’ятикласники вперше знайомляться з навчальним предметом «Історія», тому курс виконує і спеціальні завдання:


  • формування уявлень і початкових знань учнів про історію як галузь людських знань, як науку, що має свій предмет вивчення і свої методи дослідження;

  • набуття учнями початкових предметних умінь у контексті відповідних компетентностей;

  • розвиток у школярів інтересу до предмета та мотивації його вивчення.

Головна методична задача у 5 класі полягає в тому, що правильно підібрати методи, прийоми, форми і засоби навчання відповідно до цілей і завдань курсу та особливостей дітей даного віку. Організовуючи роботу на уроках, учитель має віддавати перевагу розвивальним прийомам, уникати лекцій, конспектувань, рефератів та фронтальних зрізів знань.

Дидактичний матеріал пропонується вчителям історії, які працюють або будуть працювати в 5 класі. Він допоможе активізувати увагу дітей, заохотити до навчання, узагальнити набуті знання на уроках в умовах впровадження оновленого Державного стандарту.


До § 1. Що таке Історія?









1











































2










4































3

















































5







1









































































































































































































































По горизонталі:

  1. Історик, що вивчав життя стародавніх скіфів.



По вертикалі:

  1. Наука, що вивчає минуле людства.

  2. Археолог, що вивчав життя трипільців.

  3. «Батько історії»

4. Літописець, автор літопису «Повість минулих літ»

5. Муза історії.





Каталог: Metod rekomend -> Istoria
Metod rekomend -> Вимоги до оформлення заявок розроблення технічного завдання та його складових частин
Metod rekomend -> Методичні рекомендації щодо виконання магістерської дипломної роботи для студентів спеціальності
Metod rekomend -> Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» зі спеціальності «Інформаційні управляючі системи і технології»
Metod rekomend -> Методичні рекомендації для проведення Першого уроку з проблеми формування в дітей навичок здорового способу життя, розробки уроків, позакласних заходів, маршрути
Metod rekomend -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Metod rekomend -> Довідник завуча: планування
Metod rekomend -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Istoria -> Турійський районний методичний кабінет працівників освіти загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Купичів н.І. Власюк тестові завдання для поточного контролю з новітньої історії України


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   18




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка