Зміст Вступ 2 розділ І методологічні аспекти системи фізичного виховання 6 розділ ІІ необхідність застосування спортивних ігор в системі фізичного виховання дитини 9



Скачати 462.12 Kb.
Сторінка1/7
Дата конвертації23.10.2016
Розмір462.12 Kb.
  1   2   3   4   5   6   7


Зміст

Вступ 2

РОЗДІЛ І Методологічні аспекти системи фізичного виховання 6

РОЗДІЛ ІІ Необхідність застосування спортивних ігор в системі фізичного виховання дитини 9

ІІ.1. Мета та завдання системи фізичного виховання дітей 9

ІІ.2. Вплив рухливих ігор на розвиток дитини 13

РОЗДІЛ ІІІ Використання спортивних ігор в системі фізичного виховання дитини 16

ІІІ.1. Баскетбол 18

ІІІ.2. Волейбол 23

ІІІ.3. Плавання 27



Висновки 35

Список використаних джерел 38

Додатки 42

Вступ


На даний час навчання в школі, виконання домашньої роботи збільшують навантаження на організм дитини, діти зовсім мало бувають на повітрі, а вихідні дні проводять біля телевізора або грають у малорухливі “сидячі” і комп’ютерні ігри. Діти менше рухаються, більше сидять, внаслідок чого виникає дефіцит м’язової діяльності, і збільшуються статичні напруги. Діти, що додатково займаються музикою, живописом, вільний час яких скорочено, а статичний компонент збільшений, мають більш низький рівень рухової активності. Крім того, виникає необхідність засвоєння і переробки інформації, а отже, і напруга зорового апарата (читання, лист, малювання). Недостатня рухова активність школярів у повсякденному житті несприятливо позначаються на стані їхнього здоров’я.

У сучасних умовах важливим завданням родини і школи в роботі зміцнення здоров’я дітей є прищеплювання учням стійкого інтересу до занять фізичними вправами в школі і дома. У зв’язку з цим необхідно використовувати усі форми фізичного виховання в школі, а також самостійні заняття фізичними вправами вдома з метою підвищення рухової активності, зміцнення здоров’я, поліпшення фізичної підготовленості підлітків.

Організовані форми фізичного виховання, передбачені шкільним планом, складають в середньому 32% добової необхідності дитини, а спонтанні побутові рухи -18% - 20%. Тому використання тільки різних форм фізичного виховання в режимі дня, в позакласний та вільний час може заповнити недостачу рухової активності підлітків.

Для забезпечення рухової активності школярам необхідні також додаткові заняття фізичними вправами. Виниклий дефіцит руху може бути ліквідований заняттями у шкільних спортивних гуртках і секціях, а також в ДЮСШ, спортивних товариствах, на дитячих туристичних станціях, тощо.

Для більш детального аналізу впливу спортивних та розвиваючих ігор на організм дитини в школі мною була вибрана дана тема курсової роботи.

Об’єкт дослідження: область фізичного виховання в шкільному віці.

Предмет дослідження: застосування спортивних ігор в системі фізичного виховання.

Мета роботи: дослідити та проаналізувати методику проведення заходів з фізичного виховання в школі, визначити сплив кожного виду рухливих ігор на молодий дитячий організм. Для практичного прикладу вибрані такі спортивні ігри, як баскетбол, волейбол та плавання.

Метод дослідження в роботі вибраний простий пошуковий по наявній методичній та науковій літературі і напрацюваннях інших вчителів та вчених із аналізом знайденого матеріалу та висновками по закінченні роботи.

Актуальність теми роботи полягає в спонуканні молодих вчителів до пошуку ефективності використання в процесі фізичного виховання школярів елементів фізичного виховання. Спортивні ігри в нашій країні є одним з наймасовіших засобів фізичного виховання. Великий вибір фізичних вправ i методів їх застосування, що складають зміст ігор, дозволяє цілеспрямовано впливати на розвиток всіх основних функцій організму залежно від рухових можливостей тих, хто ними займається. Великий діапазон використання засобів i методів волейболу, баскетболу та плавання робить його доступним людям різного віку, роду діяльності i фізичної підготовленості.

За допомогою волейболу найбільш успішно вирішуються завдання гармонійного фізичного розвитку, оскільки в його розпорядженні є найрізноманітніші вправи, що сприятливо діють на різні відділи рухового апарату, на всі м’язові групи людини.

Баскетбол є однією з основних i невід’ємних частин змісту уроків фізичної культури i факультативних занять, фізкультурно–оздоровчих заходів i спортивних розваг в режимі шкільного дня, позакласної роботи з фізичного виховання школярів.

Плавання застосовують трохи рідше, але воно є дуже важливим , особливо для дітей із певними порушеннями хребта. Його проводять у спеціалізованих, або просто обладнаних для цього школах, або ж на ставку чи річці. Плавання проходить під пристальним наглядом вчителя.



Завданням для виконання роботи є висвітлення таких основних питань як:

1. Загальний аналіз процесу фізичного виховання в молодшій школі.

2. Обґрунтування педагогічних умов для проведення заходів з фізичного виховання.

3. Визначення мети проведення рухливих ігор.

4. Визначення аспектів необхідності практичного застосування спортивних ігор у системі фізичного виховання.

5. Зробити висновки по дослідженні.



Дана робота складається із вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків. РОЗДІЛ І містить теоретичну частину для вирішення завдань дослідження. РОЗДІЛ ІІ є аналітичним і обґрунтовує мету проведення спортивних ігор в системі фізичного виховання учнів. А в РОЗДІЛі ІІІ по підпунктах наведені результати пошукового дослідження по темі роботи для практичного застосування на заняттях. До розділу додаються додатки А-В . В додатках наведені можливі конспекти уроків для проведення рухливих ігор на стадіоні для вчителя.

Курсова робота ґрунтується на аналізі науково-методичної літератури, методичних посібників та напрацювань педагогів та вчених в галузі педагогіки.



Теоретична та практична цінність роботи полягає в наявності теоретичного матеріалу по дослідженню, відсіяного з-поміж іншого в процесі пошуку інформації по темі, та в наявності матеріалу для застосування на практиці.

Каталог: assets
assets -> Зміст розділ 1 Теоретичні основи використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у режимі дня школяра 6
assets -> Зміст Вступ 2 розділ І методологічні аспекти системи фізичного виховання 5 розділ ІІ необхідність застосування рухливих ігор в системі фізичного виховання дитини 8
assets -> Зміст Вступ 2 розділ І теоретико-методологічні аспекти енерговикористання в апк 8
assets -> Міжнародний менеджмент модульна структура та інформаційна підтримка
assets -> Робочий проект програми соціальної реабілітації дітей-інвалідів «час допомогти!»
assets -> А. С. Макаренко: аксіологічний, етичний та психологічний контексти професійного самоусвідомлення педагогічної особистості
assets -> Методичні вказівки до вивчення дисципліни «загальна екологія»

Скачати 462.12 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка