Знайомтесь



Дата конвертації19.03.2019
Розмір4.15 Mb.
#85009

Презентація власного

педагогічного досвіду

Знайомтесь

Воробець Віра Іванівна

Вчитель початкових класів

Борщівського навчально – виховного комплексу

,, ЗНЗ І-ІІІ ступенів№3 – гімназія ім. Р. Андріяшика ”

Мій девіз

«Учитель... може виховувати і навчати доти, допоки сам працює над своїм

вихованням і освітою».

К.Д.Ушинський

В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюсь, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності вчителя залежить майбутнє нашого народу.

В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюсь, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності вчителя залежить майбутнє нашого народу.

Проблема, над якою працюю:

«Використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроках основ здоров'я для розвитку пізнавальної активності молодших школярів»


Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. Живемо однією великою родиною. Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє "Я", здійснюю соціальну адаптацію дитини, а головними чинниками цього стають навчання та виховання.

Актуальність досвіду

Застосування комп'ютерних інформаційних технологій у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу.

Вважаю, що мультимедіа-технології як найбільш ефективний і багатофункціональний засіб, що інтегрує в собі могутні розподілені освітні ресурси, може забезпечити формування і прояв ключових компетенцій учня, насамперед, інформаційної і комунікативної.

     Цілі і задачі методу

-  підвищення якісного рівня використання наочності; - зростання продуктивності уроку; - реалізаціїя міжпредметних зв’язків; - логізація й структурування навчального матеріалу; - зміна ставлення школярів до комп’ютера;

- зростання продуктивності уроку;

- можливість організації проектної діяльності школярів.

Переваги цього виду навчання:

• інтеграція гіпертексту (використання гіперпосилань) і мультимедіа (об'єднання аудіо-, відео- та анімаційних ефектів) в єдину презентацію дозволяє зробити виклад навчального матеріалу системним, яскравим і переконливим;

• посилення наочності, поєднання усного лекційного матеріалу з демонстрацією слайд-фільму дозволяє концентрувати візуальну увагу учнів на особливо значимих (важливих) моментах навчального матеріалу.

«Дитяча природа ясно вимагає наочності. Учіть дитину яким-небудь п'яти невідомим йому словам, і він буде довго і марно мучитися над ними; але пов'яжіть з малюнками двадцять таких слів - і дитина засвоїть їх на льоту. Ви пояснюєте дитині дуже просту думку, і він вас не розуміє; ви пояснюєте тій ж е дитині складний малюнок, і він вас зрозуміє швидко... Якщо ви входите в клас, від якого важко добитися слова, почніть показувати малюнки, і клас заговорить, а головне, заговорить вільно».

«Дитяча природа ясно вимагає наочності. Учіть дитину яким-небудь п'яти невідомим йому словам, і він буде довго і марно мучитися над ними; але пов'яжіть з малюнками двадцять таких слів - і дитина засвоїть їх на льоту. Ви пояснюєте дитині дуже просту думку, і він вас не розуміє; ви пояснюєте тій ж е дитині складний малюнок, і він вас зрозуміє швидко... Якщо ви входите в клас, від якого важко добитися слова, почніть показувати малюнки, і клас заговорить, а головне, заговорить вільно».

К. Д. Ушинський

Презентація - це набір послідовно змінюючих одна одну сторінок - слайдів, на кожній з яких можна розмістити будь – який текст, малюнки, схеми, відео - аудіо фрагменти, анімацію,  3D - графіку, використовуючи при цьому різні елементи оформлення.      Ця мультимедійна форма дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Мета такого подання навчальної інформації, перш за все, у формуванні у школярів системи образного мислення.

Презентація - це набір послідовно змінюючих одна одну сторінок - слайдів, на кожній з яких можна розмістити будь – який текст, малюнки, схеми, відео - аудіо фрагменти, анімацію,  3D - графіку, використовуючи при цьому різні елементи оформлення.      Ця мультимедійна форма дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Мета такого подання навчальної інформації, перш за все, у формуванні у школярів системи образного мислення.

Дана технологія може використовуватись для анонсування теми уроку, як супровід до пояснення вчителя, як інформаційно-навчальний посібник та для контролю знань.

Дана технологія може використовуватись для анонсування теми уроку, як супровід до пояснення вчителя, як інформаційно-навчальний посібник та для контролю знань.

Сприяє розвитку проектної діяльності школярів.

Засоби мультимедіа

  • Таблиці
  • Малюнки
  • Ілюстрації
  • Геометричний матеріал
  • Схеми
  • Відеофрагменти
  • Анімація
  • Друкований
  • матеріал

Презентація забезпечує вчителю можливість для:

  • інформаційної підтримки;
  • ілюстрування;
  • використання різноманітних вправ;
  • економії часу і матеріальних засобів;
  • побудови канви уроку;
  • розширення освітнього простору уроку

Презентація допомагає вчителю в проведенні уроків

  • Урок-гра
  • Урок-подорож
  • Урок-вікторина
  • Урок-казка
  • Урок-КВК
  • Урок-змагання
  • Урок-дослідження
  • Урок-віртуальна
  • екскурсія

  • Урок-проект

Завдяки використанню презентацій у школярів спостерігається:

  • концентрація уваги;
  • включення всіх видів пам'яті: зорової, слухової, моторної, асоціативної;
  • більш швидке і глибоке сприйняття викладеного матеріалу;
  • підвищення інтересу до вивчення предмета;
  • зростання мотивації до навчання,
  • розвиток творчої активності.

Активність дітей на уроці


Результативність досвіду

Сталий пізнавальний інтерес учнів до навчання і якісна динаміка навчальної мотивації діяльності.

40%


30%

30%


50%

40%


10%

---


Високий рівень

Середній рівень



Низький рівень

Рівень розвитку мотивації досягнень учнів 4 класу

Начало 2010-2011 навч. року

Кінець 2014-2015 навч. року

Вимоги до презентації

Презентація повинна бути короткою, доступною і композиційно завершеною. Її тривалість за сценарієм повинна складати не більше 20-30 хвилин при кількості 20-25 слайдів, при чому демонстрація одного слайду займає близько 1 хвилини.

Наочність на слайдах повинна відповідати вимогам:

  • впізнаванність наочності;
  • динаміка пред'явлення наочності;
  • продуманий алгоритм відеоряду зображень;
  • оптимальний розмір наочності;
  • оптимальна кількість зображень, що демонструються на екрані.

“Вчитель живе до тих пір, поки він вчиться. Як

тільки він перестає вчитися, в ньому згасає вчитель”.

К. Д. Ушинський


Каталог: bitstream -> 123456789
123456789 -> 1. Коротко про симетрію…
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями Оцінка стану кишкової мікрофлори у дітей раннього віку, хворих на пневмонію на фоні залізодефіцитної анемії
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями зміни мікробіоценозу кишечника у дітей, хворих на гострий обструктивний бронхіт бронхіальну астму (проміжний)
123456789 -> Використання науково-технічних бд у наукових дослідженнях Васильєв О. В., к т. н
123456789 -> Розвиток банківського споживчого кредитування
123456789 -> Реферат дипломна робота містить 128 сторінок, 17 таблиць, 21 рисунок, список використаних джерел з 108 найменувань, 6 додатків
123456789 -> Урок з хімії у 9-му класі на тему: "Жири. Склад жирів, їх утворення. Жири в природі. Біологічна роль жирів"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка