Звіт про діяльність Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» у 2016 році



Скачати 47.77 Kb.
Дата конвертації03.11.2018
Розмір47.77 Kb.
ЗВІТ

про діяльність Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»

у 2016 році

У Сумській області протягом 2016 року продовжував роботу Державний навчальний заклад «Сумський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості». Змістовна творча робота педагогічного колективу Державного закладу 2016 навчальному році дала можливість успішно реалізувати завдання по підготовці робітників високої кваліфікації, конкурентоспроможних в умовах ринкової економіки стратегічною метою якого було обґрунтування створення сучасного навчального закладу із власною матеріально-технічною базою, яка відповідатиме загальноосвітнім стандартам та дозволить підготувати високопрофесійні робочі кадри у відповідності до потреб ринку праці.

На підставі вимог статті 63 Закону України «Про освіту», статей 8 і 22 Закону України «Про професійно-технічну освіту» у відповідності до Концепції розвитку Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», яку розроблено з урахуванням положень стратегії регіонального розвитку Сумської області до 2020 року та план її реалізації на 2015-2017 роки та аналізу економічного потенціалу регіону, особливостей розвитку ситуації на ринку праці Сумської та Чернігівської областей, у взаємодії з Сумським та Чернігівським обласними центрами зайнятості визначені пріоритетні напрямки діяльності Центру у 2016 році, а саме:


  • здійснення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних, які зареєстровані в державній службі зайнятості;

  • організація навчально-виробничого процесу та забезпечення належної якості професійного навчання слухачів, укладання договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також фізичними особами-підприємцями для організації виробничої практики слухачів;

  • співпраця та взаємодія з роботодавцями, соціальними партнерами, засобами масової інформації, з метою якісного надання послуг з професійного навчання дорослого населення;

  • ліцензування нових робітничих професій;

  • створення сучасної матеріально-технічної бази згідно Державних стандартів професійно-технічної освіти;

  • вирішення кадрових питань.

1. Стан виконання плану роботи ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» за 2016рік.


У 2016році завдяки належній організації навчального процесу протягом року вдалося перевиконати обсяги навчання на 12% (з 2465 безробітних - в 2015 році до 2945 особи у 2016 році). Так згідно потреб регіону було організовано навчання 14 груп за професіями і 139 групи слухачів з числа безробітних КЦП. Для слухачів навчального закладу за робітничими професіями крім професійно - теоретичної підготовки належним чином було організовано проходження виробничої практики шляхом укладання з роботодавцями договорів, за професіями «Продавець продовольчих товарів» - 22, «Продавець непродовольчих товарів» - 21 договорів, «Перукар (перукар–модельєр)» - 144 договорів, «Манікюрник» - 45 договорів, «Машиніст (кочегар) котельні» - 45 договори, «Оператор котельні» - 13 договорів.

Слід зазначити, що 190 безробітних закінчили навчання і отримали оцінки державної кваліфікаційної атестації достатнього і високого рівня.

У звітному році в навчальному закладі проводились курси цільового призначення за такими напрямами:

- «Основи малого підприємництва»;

- «Професійний користувач програмного забезпечення «1С: Бухгалтерія»

- «Використання новітніх технологій при виробництві цегли»;

- «Використання сучасних технологій при виробництві теплоізоляційних матеріалів з відходів скла»;

- «Дотримання санітарних норм і правил працівниками дитячих оздоровчих таборів»;

- «Дотримання правил безпечного ведення робіт на підприємствах теплоенергетики»;

- «Основні вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм при організації громадського харчування»;

- «Сучасні технології роботи в садовому господарстві в період збору врожаю та підготовки саду до зими»;

- Використання новітніх технологій при виробництві цегли.

Додатково були запропоновані курси:


  • «Використання сучасних технологій та дотримання безпечного ведення робіт на підприємствах цукрового виробництва»;

  • «Дотримання безпечного ведення робіт при переробці сільськогосподарської продукції»;

  • «Сучасні технології вирощування птиці,особливості її утримання»;

  • «Сучасні технології зберігання та транспортування зерна і насіння»;

  • «Використання новітніх технологій при вирощуванні та збиранні ягідних культур»

  • «Дотримання правил безпечного ведення робіт при обслуговуванні водогрійних та парових котлів які працюють на газоподібному паливі (щорічна перевірка знань)»;

  • «Дотримання правил безпечного ведення робіт при обслуговуванні водогрійних та парових котлів які працюють на твердому паливі (щорічна перевірка знань)»;

  • Дотримання безпечного ведення робіт при обслуговуванні котельних агрегатів та установок, що працюють на різних видах палива» (щорічна перевірка знань);

  • Використання сучасних технологій при виробництві теплоізоляційних матеріалів з відходів скла»

  • «Дотримання безпечних ведення робіт при переробці крейди»

  • «Дотримання безпечного ведення робіт при обслуговуванні пічного обладнання»

  • «Дотримання безпечного ведення робіт на промислових підприємствах»

  • «Основи охорони праці та правове регулювання взаємовідносин у сільському господарстві»;

  • «Охорона працівників сільського господарства»;

  • «Дотримання безпечного ведення робіт при виготовленні виробів з бетону, гіпсу, цементу»;

  • «Використання новітніх технологій при виробництві чіпсів»;

  • «Використання новітніх технологій та дотримання безпечного ведення робіт у хімічній галузі»;

  • «Технології захисту лісових насаджень, обробка посадкового матеріалу»;

  • «Дотримання безпечного ведення умов праці при використанні сільськогосподарської праці»;

  • «Використання новітніх технологій при переробці зерна на підприємствах сільськогосподарської галузі».

Всього проходили професійне навчання на курсах цільового призначення 2740 слухача. Це на 13% більше запланованого річного завдання, яке складало 2165 чоловік.

Отримано коштів від платних послуг у 2016 році 29848тис. грн., а саме від навчання груп КЦП.

Згідно прогнозу обсягів навчання був складений графік формування груп, затверджені та погоджені робочі навчальні плани, підписані договори про навчання безробітних з обласними центрами зайнятості. За договорами цивільно-правового характеру до проведення занять залучалися кваліфіковані викладачі інших навчальних закладів. Для зручності безробітних навчання було організовано не тільки в ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ», а й у Лебединському, Роменському, Білопільському, Краснопільському, Глухівському, Охтирському, Шосткинському, Тростянецькому, Путивльському, Конотопському, Недригайлівському, Буринському, Ямпільському (Сумський регіон), Середино – Будському районах Сумської області, а також в Ніжинському, Куликівському, Варвинському, Прилуцькому, Козелецькому, Менському районах Чернігівської області, а також Іллінецькому, Немирівському, Погребищенському, Піщанському, Тульчинському, Барському, Оратівському, Крижопільському, Ямпільському(Вінницький регіон) районнах Вінницької області.

2. Стан виконання обсягів професійно-технічного навчання на 2016 рік (таблиця 1).


3. Стан працевлаштування безробітних, які пройшли навчання в ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» протягом 2016 року

Таблиця 2.

Вид навчання

Чисельність слухачів, які завершили навчання

Кількість документів державного зразка про освіту (свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації)

Працевлаштовано слухачів


%

ПТН, ПрП, ПК

205

139

204

98,8

КЦП

2740

*

2734

98,8

Всього:

2945

139

2938

98,8

У Державному навчальному закладі «Сумський центр професійно – технічної освіти державної служби зайнятості» було створено достатню матеріально-технічну базу для забезпечення підготовки кваліфікованих робітників за робітничими професіями «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів», «Перукар (перукар–модельєр)», «Манікюрник», «Машиніст (кочегар) котельні», «Оператор котельні».

Освітня діяльність здійснювалась в орендованих приміщеннях загальною площею 1057,70 м2. Навчання здійснювалось у 10 кабінетах, 3 лабораторіях, 1 комп'ютерному класі, 2 майстернях , які оснащені відповідно до Державних стандартів професійно-технічної освіти України:

- меблями;

- комп’ютерами та оргтехнікою;

- найсучаснішим електронним обладнанням та устаткуванням;

- робочими місцями, інструментами, приладдям та пристосуванням.

Усі навчальні кабінети та лабораторії мають навчальну та додаткову літературу, науково-методичне забезпечення в повному обсязі, обладнані технічними засобами навчання. Бібліотека нашого закладу за передплатою одержує 26 періодичних видань. Слухачі користувались бібліотекою з книжковим фондом та читальним залом на 10 місць. Загальний фонд бібліотеки закладу складає 1023 примірників, навчальної літератури – 657 примірника, з них українською мовою – 974 прим.  Середній за професіями рівень забезпечення слухачів підручниками становить 82% посібниками – 72% забезпечення методичними матеріалами – 76% План роботи складається на рік, затверджений заступником директора з навчально-виробничої роботи, документація бібліотеки ведеться належним чином.

В наявності є електронні книги для загально професійної, професійно-теоретичної та професійно – практичної підготовок: «Бухгалтерський облік», «Етика ділового спілкування», «Охорона праці», «Товарознавство непродовольчих товарів», «Товарознавство продовольчих товарів», «Перукар (перукар-модельєр)», «Манікюрник», «Машиніст (кочегар) котельні», «Оператор котельні», диски з навчальними фільмами для професій «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів», «Перукар (перукар-модельєр)», «Манікюрник», «Машиніст (кочегар) котельні», «Оператор котельні».

В навчальному закладі є 79 одиниці оргтехніки (комп’ютери, телевізори принтери, сканери, проектори, багато функціональні пристрої, інтерактивна дошка,), які використовуються для потреб навчального процесу та організації діяльності центру. Викладачі використовували сучасні інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виробничому процесі.

В кабінетах та лабораторіях є наочні посібники (плакати, стенди, макети, муляжі), нормативні документи. В організації навчально-виробничого процесу використовувалися матеріали публікацій з передплатних періодичних видань з питань профнавчання, охорони праці, бухгалтерського обліку та правового забезпечення.

Навчальний заклад забезпеченний комп’ютерними прикладними програмами, які впроваджені у навчальний процес з усіх професій з 18 предметів.(Microsoft Office 2010, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows 10

1С: Бухгалтерія 8).

На виконання вимог ринку праці, для забезпечення якісної підготовки слухачів державним навчальним закладом «Сумський центр професійно–технічної освіти державної служби зайнятості» 02 грудня 2016 року було заключено договір з «Суми–Софт–Сервіс», що надає можливість використовувати в процесі навчання систему електронного документообігу «М.Е.Doc». Крім того, слухачі курсів за результатами навчання можуть пройти безкоштовну сертифікацію, що підтверджує їх рівень володіння даною програмою та надає право на одноразову 50% знижку для компанії – роботодавця, яка приймає на роботу випускника.

Також в кожному кабінеті наявний доступ до Інтернету (за wi–fi технологією, а також за допомогою локальних мереж, які підключені до глобальної мережі Інтернет)

Вся інформація про ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ», про освітні послуги, про кадрове та навчально-виробничого процесу забезпечення, про стан матеріально-технічної бази, про організацію навчального процесу та функціонування центру була розміщена на сайті навчального закладу, яку безробітні мали можливість своєчасно отримати.

Запровадження інноваційних педагогічних технологій дозволяє здійснити перехід від традиційного до особистісного орієнтованого й компетентнісного підходів до організації навчально-виробничого процесу, сприяє накопиченню нових моделей його організації, підвищує інтерес педагогів до застосування інноваційних технологій у вирішенні проблем. З цією метою в нашому закладі впроваджені інноваційні проекти : «Електронні книги», при проведенні уроків теоретичного та виробничого навчання майстри та викладачі при показі трудових навичок застосовують мультимедійні дошки, впровадження кейс методів у навчально–виробничий процес. Упровадження інновацій сприяє виявленню нових творчих можливостей педагогічних працівників, а також вирішенню проблеми підготовки високоякісних конкурентоспроможних фахівців.

Так у 2016 році наш заклад успішно пройшов атестацію.

Організація контролю за якістю навчання здійснювалась директором, заступником директора з навчально-виробничої роботи, заступником директора з методичної роботи, методистом згідно графіку. У 2016 році був проведений «День відкритих дверей», в якому приймали участь гості, школярі 11 класів, ті, хто стояв на обліку у Сумському центрі зайнятості, з метою презентації навчального закладу, профорієнтаційної роботи, популяризацією робітничих професій в сфері обслуговування.

В лютому 2016 року на запрошення навчально - методичного центру ПТО у Cумській області майстер виробничого навчання Стецун С.М. приймала участь в обласній олімпіаді , як член журі з професії «Продавець продовольчих товарів» 3 розряду, що проводилась на базі ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну».

В березні 2016 року на базі Інституту підготовки кадрів Державної служби зайнятості України проходив конкурс на кращу методичну розробку, де майстром виробничого навчання Стецун С.М. була розроблена та представлена методична розробка «Використання ділової гри на уроках виробничого навчання». Майстром виробничого навчання Мотузним О.В. було розроблено опорно - електронний посібник з предмету «Матеріалознавство» з професії «оператор котельні».

Впродовж року проводилися відкриті уроки за професіями: «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів», «Перукар (перукар-модельєр)», «Манікюрник»; вивчався досвід роботи викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання. Був проведений семінар-практикум, на базі ДНЗ «Сумське вище професійне училище сфери послуг», де взяли участь майстери виробничого навчання на тему «Удосконалення змісту теоретичного та професійного навчання відповідно до вимог нових державних стандартів ПТО, як необхідна складова в системі підготовки конкурентноспроможного робітника» Також на базі «Сумський центр СЦПТО ДНЗ» були проведениі семінари майстром виробничого навчання Сухіною А.В. за професією «Манікюрник» «Мій кабінет. Робоче місце майстра манікюру», «Гель-лаки фірми Kodi, сучасний дизайн», «Презентація Kodi, гель-лак кошаче око»; майстром виробничого навчання Калмиковою Л.В. за професією «Перукар (перукар-модельєр)», для підвищення підготовки слухачів з фарбування волосся «Колористика», «Фарбування блонд. Стайлінг», «Хімічної завивки», «Зафарбовування сивини»; семінар за професією З метою набуття практичних навичок проведено майстер-класи викладачем Милостною Г.П. та Токар Ж.Ю. за професією «Продавець непродовольчих товарів». з тем: «Розпізнавання видів текстильних волокон», «Розпізнавання видів матеріалів взуттєвого виробництва». Були організовані майстром виробничого навчання Калмиковою Л.В. виїзні майстер – класи для підвищення рівня знань слухачів за професією «Перукар (перукар-модельєр)» з тем: «Зачіски з довгого волосся», «Косоплетіння», «Чоловічі стрижки», «Креативне фарбування Омбре. Фарбування блонд», «Сучасні методи виконання жіночих стрижок з використання гарячих ножиць». Був проведений майстер клас майстром виробничого навчання Сухіною А.В. з професії «Манікюрник» для набуття навичок малювання у слухачів «Простий візерунок, чорно-біла графіка»; майстер - клас для набуття навичок роботи з апаратом «Апаратний манікюр, проблемні нігті», майстер - клас для набуття навичок художнього мислення у слухачів «Градієнт, способи нанесення»; майстер клас майстром виробничого навчання Матузним О.В. з професії «Машиніст(кочегар) котельні» - «Підготовка водогрійного котла до роботи».

Крім цього, слухачі та викладачі центру мали змогу відвідувати майстер-класи, які були організовані «Спілкою перукарів Сумщини» за підтримки роботодавців. Крім цього методист, викладачі спецдисциплін та майстри виробничого навчання приймали участь в обласних семінарах НМЦ ПТО в Сумській області.

Майстри виробничого навчання Стецун С.М. та Токар Ж.Ю. приймали участь у проведенні вебінару на базі навчально – методичного центру ПТО у Сумській області з метою «Підвищення пізнавальної активності учнів через створення сучасного комплексно - методичного забезпечення професій» для викладачів та майстрів виробничого навчання з професій «Продавець продовольчих товарів» та «Продавець непродовольчих товарів». Також з даних професій було впроваджено нові стандарти ДСПТО 5220 «Продавець непродовольчих товарів», ДСПТО 5220 «Продавець продовольчих товарів». З метою набуття активізації пізнавальної діяльності слухачів в центрі організовуються екскурсії на промислові виробництва « Сумську взуттєву фабрику», «Лікьоро – горілчаний завод» та кращі сучасні підприємства торгівлі м Суми магазини «Маркет посуду», «Епіцентр», «Еко-маркет», виставочний центр «Іллінський», будинок одягу Петра Сороки, культурно-мистецькі заклади м. Суми: Спасо - Преображенський собор, художній музей, музей грошей.

Організовувалися зустрічі з фахівцями Управління «Держпродпоживслужби» з питань захисту прав споживачів та харчової безпеки товарів, фахівцями Управління соціального захисту та праці та недержавних закладів соціального страхування «Metlite».

Майстер з виробничого навчання Калмикова Л.В. з за професією «Перукар (перукар-модельєр)» приймала участь у виставці «Inter CHARM» на стенді у відомого стиліста м Київ Євгенія Калкатова.

Створено комп’ютерні презентації dикладачем Милостною Г.П., які на 90% забезпечують супровід уроків з товарознавства непродовольчих товарів», «Товарознавства продовольчих товарів» при ознайомленні з сировиною, технологією виготовлення та ассортименту товарів,, забезпечують здійснення віртуальних подорожей в світ товарів. Був створений заступником з НВР Будюком О.О. методичний порадник , який використовувався на педагогічній раді на тему «Психолого – педагогічний супровід саморозвитку викладачів та майстрів виробничого навчання»

У 2016 році відбулось 10 засідань педагогічних рад, на яких розглядались питання, що стосуються навчальної, методичної та організаційної роботи, впровадження методик навчання дорослого населення, про організацію виробничого навчання та виробничої практики слухачів ЦПТО в умовах потреб ринку праці регіону, підвищення ефективності виробничого навчання та виробничої практики, систему контролю та оцінювання навчальних досягнень слухачів у процесі теоретичного й виробничого навчання, розгляд та вивчення стану викладання предмету «Товарознавство непродовольчих товарів»; вивчення стану підготовки кваліфікованих робітників з професії «Манікюрник», а також підведення підсумків роботи за рік. Рішення педагогічних рад виконуються.

В навчальному закладі щомісяця проводяться інструктивно-методичні наради, на яких обговорюються заходи щодо виконання певних положень, інструкцій, нормативних документів як України так і місцевого самоврядування, аналізується стан проходження слухачами виробничої практики, виконання плану виробничої діяльності, комплексне методичне забезпечення предметів і професій, аналізуються наслідки внутрішнього контролю за навчально-виробничим процесом.

У лютому 2016 року проведено засідання круглого столу «Новітні та нетрадиційні форми проведення педагогічних рад».

В навчальному закладі, згідно з графіком посадки груп, проводиться адміністрацією цикл бесід з метою зняття підвищеного рівня тривожності, стану емоціонального і психологічного дискомфорту; адаптації до умов соціального середовища; надання допомоги в визначенні життєвих пріоритетів і цінностей; формування основ системи переконань, що базуються на впевненості в своїх силах і здібностях, в можливостях реалізації особистої професійної кар’єри

В центрі проводилось анкетування слухачів за всіма професіями з метою покращення змісту професійно - технічного навчання та забезпечення якості професійної підготовки робітничих кадрів в навчальному закладі. Зразок анкет був розміщений на офіційному сайті навчального закладу. Одночасно з анкетування випускників проводилося анкетування роботодавців у яких були працевлаштовані наші випускники. Дані анкет свідчать,що підприємства для адаптації на новому робочому місці прийнятих випускників використовують метод наставництва та вважають надання можливості працювати на сучасному обладнанні за сучасними технологіями. В зведеній Книзі відгуків слухачі висловлюють задоволення умовами навчання та якістю отриманих знань, рівнем підготовки викладачів; критичні зауваження відсутні. По організації проживання безробітних під час навчання ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» співпрацював з відділом організації профнавчання Сумського обласного центру зайнятості.

В навчальному закладі були організовані:

- зустрічі з фахівцями Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської обласної адміністрації щодо надання роз’яснень з питань соціального захисту;

- засідання «круглого столу»: «Співпраця навчального закладу з роботодавцями в питаннях підготовки конкурентоспроможних робітників на ринку праці»;

- зустріч з роботодавцями Сумщини, а саме представники салону «Локон» м. Ромни, салону «Машзавод» м. Тростянець, салону «Ізумруд» м. Тростянець, салону «Рине бель» м. Охтирка, салону «Персона В» м. Лебедин, салону «ART KISS» м. Суми, салону «Ладушка» м. Суми, салону «Пролісок» м. Суми. Про завдання служби зайнятості перед роботодавцями виступила перший заступник Сумського обласного центру зайнятості Павлик Лідія Григорівна. В ході зустрічі були продемонстровані майстер-класи інституту здорового волосся «ACME PROFESSIONAL». А результатом плідної співпраці з роботодавцями було те, що на цій зустрічі окремі роботодавці запросили до себе на роботу майбутніх перукарів - слухачів навчального закладу;

- презентація ФОП Огнєва А.Ю. (салон краси);

- презентація ФОП ФурдилоІ.І. (салон краси «Грація»);

- презентація ФОП Пушкар Ю.І. (салон краси «Анжеліна»);

- презентація Нікуліної А.М. (студія дизайну нігтів);

- проводились зустрічі з фахівцями пенсійного фонду, юристами, представниками соціального захисту населення.

Результати анкетування роботодавців показали, що вони задоволені рівнем професійної підготовки слухачів, оцінюють їх теоретичні знання та професійні навички й уміння на достатньому й високому рівні. Роботодавці запрошуються на держану кваліфікаційну атестацію за професіями .
4. Забезпечення організації навчально-виробничого процесу у 2016року.



Перелік ліцензованих професій

2014

рік


2015 рік

2016

рік


2017рік (проект)

1

Продавець продовольчих товарів













2

Продавець непродовольчих товарів













3

Перукар (перукар-модельєр)













4

Манікюрник













5

Оператор котельні




+







6

Машиніст (кочегар) котельні




+




+

7

Педикюрник










+

8

Зварник пласмас










+




Всього:

2




2

2

5. Якісний склад педагогічних працівників
У 2016 році в штаті Сумського ЦПТО 20 працівників: були введені такі посади: викладач вищої категорії, викладач, майстер виробничого навчання.

Протягом року навчання в центрі здійснювали 10 штатних педагогічних працівників і педагогічні працівники навчальних закладів, оформлених за договорами цивільно-правового характеру :

- кандидат наук – 5;

- викладачі вищої категорії – 1;

- старші викладачі – 8;

- спеціалісти 1 категорії – 27;

- спеціалісти 2 категорії – 42;

- спеціалісти – 39.



Таблиці 4, 5

З метою виконання заходів щодо запровадження дистанційної форми навчання, заступник директора з навчально-методичної роботи Шамота Г.М. пройшла підвищення кваліфікації в Сумському державному університеті та отримала свідоцтво Серія 12СПК № 960287 за програмою електронних засобів та дистанційних технологій навчання



6. Організація співпраці з роботодавцями.

У 2016 році було проведено 4 засідань Ради роботодавців на яких розглядалися питання щодо рівня організації виробничого навчання та виробничої практики за професіями «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів», «Перукар (перукар – модельєр)», «Манікюроник», «Машиніст (кочегар) котельні», «Оператор котельні», обговорювались питання працевлаштування випускників, а також підсумки роботи ЦПТО. ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» з метою покращення обслуговування безробітного населення регіону продовжив співпрацю з Сумською обласною організацією роботодавців «Сумський регіон». З метою розвитку приватного підприємництва у Сумському, Чернігівському регіоні центр продовжує співпрацювати з Сумським та Чернігівським обласними фондами підтримки підприємництва, обласним об’єднанням організацій роботодавців Чернігівщини.



7. Створення та удосконалення існуючої матеріально-технічної бази ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» у 2016 році.

Таблиця 6
8. Інформаційно-роз’яснювальна робота.
У 2016 році була виготовлена презентаційна продукція, а саме: буклети, які висвітлюють роботу центру, умови навчання, стан матеріально-технічної бази, буклети за окремими професіями. У засобах масової інформації Сумської та Чернігівської областей публікувались статті про організацію та діяльність навчального закладу, на місцевому телеканалі 3 рази транслювалися спеціально підготовлені репортажі про підготовку підприємців області в навчальному закладі і напрями діяльності центру на обласній телерадіокомпанії. А також у газеті «Урядовий кур’єр» від 23.12.2016 року в статті «Квиток до успіху на ринку праці» було опубліковано про наш навчальний заклад. У 2016 р. працював сайт навчального закладу, на якому регулярно висвітлювалися питання професійної підготовки слухачів, організації і підсумків навчального процесу, надавалися відповіді та роз’яснення щодо умов навчання та напрямків підготовки безробітних. Також у 2016 році проведено профорієнтаційну роботу відповідно графіків погодженого з відділами профорієнтації регіональних центрів зайнятості у всіх районах Сумської області та у Прилуцькому, Ніжинському, Варвинському, Козелецькому, Чернігівському міському, Чернігівському районному центрах зайнятості.


Директор ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» М.О. Гузь
Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Програма навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 010101 «Дошкільна освіта» 2016
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи Львів 2016 Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи
2017 -> План роботи обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів
2017 -> Галицько-Волинське князівство
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи студентів 3,4 курсу з дисципліни Іноземна мова
2017 -> Вплив струму на організм людини. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями
2017 -> Картка самооцінювання
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни «Проблеми вищої освіти» галузь знань 06 «Журналістика»
2017 -> Філософія Середньовіччя
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни соціальна педагогіка Галузь знань: 0101 «Педагогічна освіта»

Скачати 47.77 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка