Звіт про виконання Плану роботи Індустріальної об’єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області



Скачати 382.39 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації16.03.2017
Розмір382.39 Kb.
ТипЗвіт
  1   2



Індустріальна об‘єднана державна податкова інспекція м. Харкова

Головного управління Міндоходів у Харківській області

ЗВІТ

про виконання Плану роботи

Індустріальної об’єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління

Міндоходів у Харківській області

на 2014 рік

Харків 2015

ВСТУП
З метою забезпечення ефективної, системної та планованої роботи всіх структурних підрозділів Індустріальної ОДПІ м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, спрямування дій і узгоджених заходів щодо виконання доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України і завдань, поставлених перед Державною фіскальною службою України (далі - ДФС України), було розроблено План роботи Індустріальної об’єднаної державної податкової інспекції м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на 2014 рік (далі – Річний план), який затверджено начальником Головного управління Міндоходів у Харківській області (далі – ГУ Міндоходів у Харківській області).

Річний план містить комплекс заходів, згрупованих згідно з основними напрямами роботи ОДПІ у відповідні розділи. Реалізація запланованих заходів сприяла підвищенню ефективності організації роботи, досягненню певних результатів щодо надходження коштів до бюджетів усіх рівнів у 2014 році.


Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів
Впродовж 2014 року Індустріальною ОДПІ м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області (далі – ОДПІ) за рахунок вжитих заходів щодо забезпечення виконання індикативних показників надходжень та інших завдань з надходження коштів до бюджету досягнуто позитивних темпів приросту надходжень до Зведеного та Державного бюджетів порівняно з 2013 роком.

За 2014 рік до Зведеного бюджету України по платежах та зборах надійшло 658,5 млн. грн., що на 4,5 млн. грн. (темп росту 100,7 відс.) більше, ніж у 2013 році, з них до місцевих бюджетів надійшло 374,3 млн. грн., що більше минулорічних надходжень на 7,2 млн. грн. (темп росту 102,0 відс.).


Збір до загального фонду Державного бюджету становить 284,2 млн. грн., що на 2,7 млн. грн. менше, ніж у 2013 році., або 97 відс.

Індикативні показники надходжень до бюджетів всіх рівнів в 2014 році по ОДПІ виконана на рівні:

Зведений бюджет – при доведеному індикативі у сумі 631,3 млн.грн., виконання склало 104,3 відс. Додатково до бюджету надійшло 27,2 млн.грн.;

Державний бюджет – при доведеному індикативі у сумі 283,6 млн.грн., виконання склало 100,2 відс. Додатково до бюджету надійшло 0,6 млн.грн.;

Загальний фонд Державного бюджету - при доведеному індикативі у сумі 277,4 млн.грн., виконання склало 100,3 відс. Додатково до бюджету надійшло 0,8 млн.грн.;

Місцевий бюджет - при доведеному індикативі у сумі 347,7 млн.грн., виконання склало 107,6 відс. Додатково до бюджету надійшло 26,5 млн.грн.

За даними податкової звітності за результатами 2014 року станом на 01.01.2015 знаходиться на податковому обліку в інспекції 7057 суб’єктів господарювання – юридичних осіб та 24400 суб’єктів господарювання – фізичних осіб.



Управлінням податкового аудиту станом на 01.01.2015р. мобілізовано до Державного бюджету 18,3 млн.грн., в т.ч.: по податку на додану вартість 12,6 млн.грн.; по податку на прибуток 5,2 млн.грн.

Виконання індикативних показників з надходження грошових коштів до Державного бюджету за результатами контрольно – перевірочної роботи за січень – грудень 2014 року складає 102,4 відс. (план – 18,3 млн.грн., фактично надійшло – 18,8 млн.грн.).

Протягом січня – грудня 2014 року управлінням погашення заборгованостей мобілізовано до Державного бюджету в рахунок погашення податкового боргу грошовими коштами 17,0 млн.грн., в т.ч.: по податку на додану вартість 10,1 млн.грн., по податку на прибуток 2,6 млн.грн.


Позитивні тенденції роботи інспекції в 2014 році:


  • Обсяги надходжень 2014 року перевищують показники 2013 року: зведений бюджет – 100,7% (+4,5 млн.грн,) місцевий бюджет - 102,0% (+7,2 млн.грн.).




  • Сумлінним платникам відшкодування ПДВ проводилось в автоматичному режимі: 5 платникам відшкодовано 14,4 млн.грн. («Екіпаж», ТОВ НВ Фірма «Ізотерм», ТОВ"НВФ ДКБ ХМ", ТОВ «Харківтурбокомплект», ТОВ «Перспектива»).

В інспекції постійно триває робота по відпрацюванню резервів, використання яких надасть можливість забезпечити ріст надходжень в бюджети всіх рівнів.
Розділ 2. Організація роботи із забезпечення адміністрування

податків і зборів та інших платежів
У 2014 році виконання індикативних показників із збору платежів до бюджетів України здійснювалось відповідно до наказів ГУ Міндоходів у Харківській області «Про індикативні показники доходів».

Доведений індикативний показник надходжень з податку на прибуток за січень-грудень 2014 року складав 73871,6 тис.грн., надійшло 83702,2 тис.грн. або 113,3 відс., додатково до бюджету надійшло 9830,6 тис.грн.


Аналіз виконання завдання по забезпеченню збору

до бюджету у січні - грудні 2014 року

тис.грн.



Податок

Збір за січень - грудень 2013

План на січень - грудень 2014


Збір за січень - грудень 2014


Відхилення від збору 2013

Відхилення від завдання 2014

+, -

%

+, -

%

Податок на прибуток

97717,9

73871,6

83702,2

-14015,7

85,7

9830,6

113,3

За результатами проведеного аналізу наданих декларацій з податку на прибуток за 1 півріччя 2014 року та 9 місяців 2014 року висновки по ризиковим категоріям платників (збиткові підприємства, підприємства, валові доходи яких на рівні витрат) направлені до управління податкового аудиту ОДПІ для включення до Плану-графіку перевірок (сл. зап. від 29.08.14 №39/20-36-15-03-24; від 04.12.14 № 447/20-36-15-03-24; від 21.10.14 № 399/20-36-15-03-24).



За підсумками декларування податку на прибуток за 9 місяців 2014 року отримали збитки 6 платників на загальну суму збитків 3246,5 т.грн., у т.ч.:

ТОВ «ЕП Стар» (п.н. 37459434) - збитки від всіх видів діяльності за 9 місяців 2014р.– 2674,4 тис.грн. Фактичний вид діяльності підприємства: виробництво міді та інших видів електричних, електронних приводів і кабелів. При виробництві мідної продукції (мідних шин, проволоки та інші) в результаті переробки мідної катанки у мідну шину підприємство отримує відходи у вигляді мідної стружки, яка пресується у мідні гранули.

Причина збитків: зменшення обсягів реалізації (в 1 кв. 2014р. – 12256,6 тис.грн., в 2 кв. 2014р. - 131,3 тис.грн., в 3 кв. 2014р. - 825,71 тис.грн.) та за рахунок від’ємного значення курсових різниць. Остання документальна перевірка: акт від 17.10.14 №2818/20-36-22-01-06/32438582 від 17.10.14 за період з 01.01.13 по 31.12.13. Донараховано 537,8 тис.грн., у т.ч. податку на прибуток – 311,4 тис. грн., ПДВ – 226,4 тис.грн. Матеріали даної перевірки оскаржуються.

ТОВ «ТД Главмаш» (п.н. 32759608), сума збитків 55,4 тис.грн. Фактичний вид діяльності підприємства: будівництво. Кількість працюючих – 29, середня зарплатня 3052 грн. Балансова вартість основних фондів підприємства: на 01.10.14 - 2697,1 тис.грн. Будівельні роботи в 2014 році не здійснювалися у зв'язку з відсутністю укладених договорів, не були підписані договори на будівельні роботи і у 3 кв. 2014 р. Через відсутність фінансування договору 2013 року виконання робіт було перенесено на 2015 рік (замовник - ПАТ «Закарпаттяобленерго»).

ТОВ "МАКСУС УКРАЇНА" (п.н. 35586997) визнано банкрутом, рішення господарського суду від 29.09.14 №922/4028/14, стан - 14. За 1 півріччя 2014 р. збиток отримано у сумі 3399,2 тис.грн., за 9 місяців 2014р. -363,1 тис.грн. Фактичний вид діяльності підприємства: оптова торгівля енергозберігаючими лампами, світильниками, прожекторами. Для недопущення втрат бюджету до управління податкового аудиту ОДПІ надані висновки по збитковим категоріям платників.

Протягом року постійно проводилась робота щодо забезпечення контролю за правильністю обчислення, своєчасністю і повнотою сплати плати за землю, місцевих податків і зборів.

По податку на землю в ОДПІ станом на 01.01.2015 зареєстровано: по юридичним особам - 632 платника, в т.ч. сплачують 573 СГД; установ та підприємств, які мають 100 відсоткову пільгу – 55, банкрути – 4; по фізичним особам: ФОП – 15 чол, громадяни - платники нежитлового фонду – 175 чол., громадяни - платники приватного сектору - 5118 чол., мають пільгу - 10345чол.

По орендній платі за землю станом на 01.01.2015 зареєстровано: по юридичним особам - 324 платників, в т.ч. сплачують 323, банкрути – 1; по фізичним особам: ФОП – 256 чол, громадяни - платники нежитлового фонду – 154 чол.

Згідно доведених індикативних показників по платі за землю на січень-грудень 2014 року 73568,0 тис.грн. фактично до бюджету надійшло 75010,3 тис. грн., що складає 102,0 відс., бюджет додатково одержав 1442,0 тис.грн.

За січень – грудень 2014 року перевірено 347 юридичних та фізичних осіб з питання правильності нарахування, своєчасності подання звітності та своєчасності сплати до бюджету плати за землю, додатково нараховано 415,4 тис.грн., до бюджету надійшло 361,2 тис. грн. або 86,9 відсотка.

По збору за провадження торговельної діяльності станом на 01.01.2015 в ОДПІ зареєстровано 395 платники збору, сплачують 395 або 100 відс.

Згідно доведених індикативних показників по збору за провадження торговельної діяльності на січень-грудень 2014 року 2684,1 тис. грн., надійшло 2706,0 тис.грн., що складає 100,8 відс., бюджет додатково отримав 21,9 тис. грн. Перевірено за 2014 рік 34 СГД з питання своєчасності сплати до бюджету збору за провадження торговельної діяльності, додатково нараховано 19,6 тис.грн., до бюджету надійшло 19,6 тис. грн. або 100,0 відсотків.

По єдиному податку з юридичних осіб в ОДПІ зареєстровано 964 платника, у т.ч.: 4 група - по ставці 3 відс. - 157 платників, по ставці 5відс. - 801 платник; 6 група - по ставці 5 відс. - 3 платники, по ставці 7 відс. - 3 платника.

Індикативний показник надходжень на січень-грудень 2014 року доведено у сумі 13280,8 тис.грн., фактично надійшло – 14486,8 тис.грн., або 109,1 відс., бюджет додатково одержав 1205,8 тис.грн. Перевірено 43 юридичних особи з питання правильності нарахування, подання звітності та своєчасності сплати до бюджету єдиного податку з юридичних осіб, додатково нараховано 13,2 тис.грн., сума сплачена до бюджету у повному обсязі.

За результатами відпрацювання інформації, що надходить від Департаменту земельних відносин про укладені нові договори оренди землі, додаткові угоди до діючих договорів оренди землі, угоди про розірвання договорів оренди земельних ділянок за 2014 рік залучено до оподаткування орендною платою за землю 22 СГД на суму 554,4 тис.грн.

За 2014 рік сума задекларованого до відшкодування ПДВ складає 62819,85 тис.грн., у т.ч.: на розрахунковий рахунок – 50243,55 тис.грн., в рахунок майбутніх платежів – 12576,3 тис.грн., з них: по деклараціям – 10191,3 тис. грн.; рішення «В-2» - 2385,0 тис. грн.

Станом на 01.01.2014 залишок невідшкодованих сум бюджетного відшкодування ПДВ на рахунки платників складав 6417,7 тис.грн.

У 2014 році 19 суб’єктів господарювання задекларували на рахунки платників у банку 50243,6 тис. грн., суми бюджетного відшкодування по 3 платниках, які перейшли з інших ДПІ із заявленими сумами, склали 17089,8 тис. грн., поновлено в КОР платника у зв’язку із судовим оскарженням суму бюджетного відшкодування по 2 платниках - 1805,9 тис.грн.

За результатами перевірок, проведених у 2014 році, було складено 118 довідок про підтвердження бюджетного відшкодування ПДВ, за якими відшкодовано на рахунки платників 51255,79 тис.грн., у т.ч. 5 сумлінним платникам за процедурою автоматичного бюджетного відшкодування 14358,2 тис.грн., що складає 28 відс. від суми відшкодованого ПДВ.

Станом на 01.01.2015 залишок невідшкодованих сум бюджетного відшкодування ПДВ на рахунки платників складає 23639,46 тис. грн., у т. ч. активні до відшкодування 18297,35 тис.грн.

За результатами перевірок, проведених у 2014 році, було зменшено залишок від'ємного значення (р.24 декларації з ПДВ) та, відповідно, збільшено бюджетне відшкодування ПДВ в рахунок майбутніх платежів (рішення «В-2») на суму 2385,0 тис.грн. Крім того, залишки бюджетного відшкодування в рахунок майбутніх платежів збільшено за рахунок підприємств, що перейшли з інших районів, на 1853,0 тис. грн.

З метою недопущення порушення законодавчо встановлених процедур щодо бюджетного відшкодування податку на додану вартість, щомісяця здійснюється моніторинг задекларованих сум бюджетного відшкодування ПДВ. Станом на 01.01.2015 порушень законодавчо встановлених термінів не встановлено: відсутні обсяги неврегульованих вимог на відшкодування ПДВ (протерміноване бюджетне відшкодування) понад 74 дні.

Станом на 01.01.2015 року в ОДПІ обліковується 1679 платників ПДВ (юридичних і фізичних осіб).

Доведений індикативний показник надходжень з податку на додану вартість за січень-грудень 2014 року склав 181295,4 тис.грн., фактично надійшло 170354,0 тис.грн. або 94,0 відсотка.


Аналіз виконання завдання по забезпеченню збору

до бюджету у січні - грудні 2014р.

тис.грн.



Податок

Збір за січень - грудень 2013

План на січень - грудень 2014

Збір за січень - грудень 2014

Відхилення від збору 2013

Відхилення від завдання 2014

+,-

%

+,-

%

ПДВ (збір заг.фонд)

173584,8

181 295,4

170 354,0

-3230,8

98,1

-10941,4

94,0

Сума нарахувань по ПДВ по деклараціях за січень - листопад 2014р. становить 154119,326 тис.грн., По ОДПІ податкове навантаження по деклараціях за січень - листопад 2014р. склало 1,51 відс.

З метою недопущення втрат бюджету та усунення зазначених розбіжностей постійно здійснюється відпрацювання підприємств, які мають заниження податкових зобов'язань та завищення податкового кредиту.

Вжиті заходи згідно чинного законодавства, щодо усунення розбіжностей згідно системи співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту. Підприємствами виправлено помилку методом сторно у звітному реєстрі, надано уточнюючі розрахунки, подано заяву про відмову постачальника надати податкову накладну (порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в ЄРПН (дод 8). Крім того, за результатами перевірок зменшено суму податкового кредиту та від‘ємного значення на суму 33,4 тис.грн.

Під час проведення камеральних перевірок постійно здійснюється моніторинг результатів співставлення податкових зобов’язань та податкового кредиту з ПДВ у розрізі контрагентів та вживаються заходи щодо усунення розбіжностей: платниками надаються пояснення та уточнюючі розрахунки для усунення розбіжностей.

За результатами відпрацювання залишків від’ємного значення сум ПДВ (р.24) у 2014 році зменшено р. 24 по актах перевірок на суму 6185,6 тис. грн., у т.ч.: АПФ «РАНОК» (п.н. 30428986) – 3,3 тис. грн., ТОВ «ЛЕДА УКРАЇНА» (код 31153625) – 118,2 тис.грн., ТОВ «ХЕЗ ПТМ» (п.н. 32868567) – 1483,5 тис. грн., ТОВ «Мир» (п.н. 30752490) – 140,1 тис.грн., ТОВ «ХЕМЗ-IPEC» (п.н. 23914062) – 55,0 тис.грн., ТОВ ‘БУРУНИН И К’ (п.н. 33412078) – 9,8 тис.грн., ТОВ фірма «Ідалія» (п.н. 33122269) – 903,0 тис.грн.; ТОВ «Харків Арена» (п.н.38495651) – 2473,6 тис.грн. (акт від 24.02.2014р. №463/20-36-22-03-07/38495651, податкове повідомлення-рішення від 20.03.14 №0000062220 – судове оскарження); ТОВ «НВО «ПЕРСПЕКТИВА» (п.н.33412298) – 582,1 тис. грн.; ТОВ "НЬЮ СИСТЕМС АМ" (п.н. 35133822) – 417,0 тис.грн.

За результатами інвентаризації залишків від’ємного значення податку на додану вартість, які після бюджетного відшкодування включаються до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (р.24 декларації з ПДВ), які виникли понад 1095 днів, станом на 01.01.2015 встановлено 3 СГД на суму 1130,3 тис.грн., а саме: ПрАТ "ХАРКІВПРОДМАШ" (п.н. 30034636, перейшло з ДПІ у Київському районі м.Харкова з 05.07.2014 року) – на суму 1085,3 тис. грн.: причина виникнення від’ємного значення: здійснення експортних операцій в значних обсягах; період виникнення з 08.2007 по 05.2011 - перевірений плановою та позаплановою перевірками; ТОВ "СП "ЧКД-ФЛАММЕ" (п.н. 37191247) – на суму 30,0 тис. грн.: причина виникнення від’ємного значення: здійснення імпортних операцій, для бюджетного відшкодування ПДВ недостатньо обсягів оподатковуваних операцій; ФО-П Шопен Н.В. (р.н.о.к.п.п. 2136209901) – на суму 15,0 тис. грн., знято перевіркою: акт від 07.12.2011, але за рішенням ВАСУ від 13.01.2013 задоволено позов платника у повному обсязі з правом використання р.24 понад 1095 днів.

ОДПІ постійно здійснюється аналіз рівня адекватності нарахувань з ПДВ платників податків. З платниками, якими допущено неадекватність декларування, проводяться співбесіди з метою недопущення мінімізування податкових зобов‘язань.

На кінець 2014 року досягнуто випередження темпів росту нарахувань до обсягів реалізації листопада 2014р. у порівнянні з попереднім місяцем на 1,27 відс. (обсяг продажів 84,3 відс., нарахування 85,6 відс.).

Згідно поданих декларацій з ПДВ за січень 2014 року згортання позитивних нарахувань р.18 від’ємним значенням по р.24 складало 25,7 відс. На кінець року відсоток згортання зменшено – 21,12 відс. За 12 місяців поточного року згортання по деклараціях складає 17,2 відс. від загальної суми позитивного значення (р.18). Найбільші суми згортання допущено платниками: ТОВ "НЬЮ СИСТЕМС АМ" (п.н. 35133822) у сумі 2177,9 тис.грн., ТОВ "НВП ЕНЕРГОРЕГУЛЯТОР" (п.н. 32760571) – у сумі 1325,7 тис.грн. – за рахунок залишку від'ємного значення з ПДВ (р.24), який перевірено та підтверджено виїзними документальними перевірками.


Розділ 3. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків та зборів, що сплачуються фізичними особами, у т.ч. самозайнятими особами, а також єдиного внеску

на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
З початку року фактичні надходження податку на доходи з фізичних осіб склали 210959,4 тис. грн., або 104,8 відс. до індикативного показника, понад плану надійшло 9674,4 тис.грн., індикативний показник єдиного податку з фізичних осіб виконано на 126,4 відс., при завданні 47177,0 тис.грн. забезпечено надходження до бюджету у сумі 59636,8 тис.грн., індикативний показник по ПДВ з фізичних осіб – підприємців виконано на 109,9 відс., при завданні 5754,0 тис.грн. надійшло бюджету 6325,6 тис.грн., індикативний показник податку на нерухоме майно виконаний на 131,9 відс., по єдиному соціальному внеску - на 103,9 відс., при завданні 531504,0 тис.грн. забеспечено надходження до бюджету 552015,7 тис.грн.
Аналіз надходжень до бюджету за січень-грудень 2014 року
(тис.грн.)


Вид податку

Індикатив

2014р.


Фактичні надходження 2014р.

Відсоток виконання

ПДВ

5754.0

6325.6

109.9

ПДФО

201285.0

210959.4

104.8

ЄДИНИЙ ПОДАТОК

47177.0

59636.8

126.4

ЕСВ

531504,0

552015,7

103,9

Індикатив по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки виконаний на 131,9 відс. Станом на 01.01.2015 р. надійшло податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки від юридичних осіб у сумі 130,7 тис.грн. На обліку в ОДПІ знаходиться 21 підприємство – платник податку, у т.ч.: по Фрунзенському району 12 підприємств, по Орджонікідзевському – 9. Нараховано податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки згідно поданим податковим деклараціям 152,7 тис.грн. Заборгованість по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, по юридичним особам відсутня.

Постійно проводиться робота з громадянами з питання сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Проведена звірка з громадянами по об'єктам житлової нерухомості, яка знаходиться в їх власності. Всім фізичним особам - платникам податку за місцем реєстрації платників сформовані та надіслані податкові повідомлення-рішення на загальну суму 220,7 тис.грн. (141 платник, 398 ППР). Станом на 01.01.2015 р. надійшло податку на нерухоме майно, сплаченого фізичними особами у сумі 51,5 тис.грн.

Протягом року постійно проводилась робота з керівниками підприємств по дотриманню норм трудового законодавства та необхідності збільшення заробітної плати до рівня мінімальної та вище, та до рівня середньогалузевого.

З метою виконання планових показників відомості по підприємствам, які виплачували заробітну плату в розмірі нижче мінімального передавались в адміністрацію Фрунзенського та Орджонікідзевського району Харківської міської ради і прокуратури Фрунзенського та Орджонікідзевського районів.

За січень-грудень 2014року було проведено 3 засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної та в повному обсязі сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів до міського бюджету та виплати заробітної плати у Фрунзенському районі м.Харкова, 9 засідань робочої групи з питань легалізації виплат заробітної та зайнятості населення адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради та 10 засідань робочої групи адміністрації Орджонікідзевського району з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати та внесків до Пенсійного фонду за участю представників податкової інспекції.

За результатами проведеної роботи протягом 2014 року рівень заробітної плати підвищили 329 підприємств, в бюджет додатково надійшло 363,4тис.грн.

Протягом року погашено заборгованості із виплати заробітної плати у сумі 4370,5 тис.грн., надійшло податку на доходи фізичних осіб у сумі 419,5 тис.грн.

З початку року надійшло збору за першу реєстрацію транспортних засобів у сумі 871,00 тис.грн. Станом на 01.01.2015 р. подали розрахунки збору за першу реєстрацію транспортних засобів 29 підприємств, заборгованість по збору за першу реєстрацію транспортних засобів відсутня.

Працівниками ОДПІ постійно здійснюється контроль за організацією роботи щодо приймання та опрацювання річних податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян та самозайнятих осіб за 2013 рік.

До ОДПІ громадянами та самозайнятими особами подано 1859 декларацій про майновий стан і доходи, нараховано податкових зобов’язань на суму 3166,15 тис.грн., сплачено 3098,66 тис.грн.

Cамозайнятими особами надано 140 декларацій про майновий стан і доходи за 2013 рік, чистий дохід згідно наданих декларацій склав 3056,12 тис.грн., нараховано ПДФО на суму 510,0 тис.грн. До ОДПІ 7 ФОП подали декларації про майновий стан і доходи з «від’ємним» значенням чистого оподаткованого доходу.

В результаті проведеної роботи подано 7 уточнюючих декларацій на зменшення задекларованих сум витрат, з них 2 уточнюючі декларації на збільшення сум чистого доходу та податку з доходів фізичних осіб на суму 0,3 тис.грн. Податок з доходів фізичних осіб сплачено в повному обсязі.

Здійснюється аналіз діяльності ФОП загальної системи оподаткування, які мають значні обсяги результатів здійснення господарської діяльності, високий рівень витрат та сплачують незначні суми податку на доходи фізичних осіб. ФОП були запрошені до ОДПІ для надання письмових пояснень та їх документального підтвердження щодо значного зменшення задекларованого податку на доходи з фізичних осіб за 2013 рік.

Вживаються заходи щодо проведення позапланових перевірок платників за відповідний період. Щоденно оновлюється база даних Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та здійснюється реєстрація фізичних осіб – підприємців.

Протягом року за ініціативою ОДПІ анульовано 140 платників ПДВ.


Розділ 4. Організація проведення контрольно-перевірочної роботи,

у тому числі з питань єдиного соціального внеску
За 2014 рік управлінням податкового аудиту було відібрано 47 суб’єктів господарювання до Плану – графіка перевірок, всі заплановані перевірки розпочато згідно визначених у плані-графіку термінів. Управлінням постійно здійснювався контроль та опрацювання ризиків по підприємствам, які затверджені та відібрані до плану – графіку перевірок щодо відповідного періоду.

За 2014 року було проведено 52 планових (у т.ч. 6 перевірок запланованих на 2013 рік та зареєстрованих у 2014 році) та 325 позапланових перевірок з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства.

Донараховано за результатами перевірок 64470,0 тис.грн. Узгоджена сума склала 46724,0 тис.грн., до бюджету надійшло 21575,0 тис.грн., зменьшено збитків на 16787,0 тис.грн., зменьшено від’ємне значення по ПДВ на суму 748,0 тис.грн.

За результатами апеляційного оскарження було скасовано 2 податкових повідомлення - рішення, прийнятих за результатами документальних планових перевірок суб’єктів господарювання на загальну суму 4319,4 тис.грн., а саме: ТОВ «Спецмаш-Украина|» донараховано 2455,3 тис.грн., скасовано 2455,3 тис.грн., ТОВ «Лекорна» донараховано 1870,4 тис.грн., скасовано 1864,1 тис.грн. (За рахунок не підтвердження порушень по податковому кодексу).

Забезпечувався постійний контроль по відпрацюванню підприємств, доведених на відпрацювання наказом ДФС України від 05.09.2014 №110 та самостійно відібраних на рівні ГУ Міндоходів у Харківській області з метою недопущення формування схемного кредиту: з 627 «ризикових» підприємств на загальну суму 270460,0 тис.грн., відпрацьовано 344 СГД на загальну суму 250191,99 тис.грн., залишається на відпрацюванні 283 СГД на суму 20268,0 тис.грн.

Доведено на відпрацювання 1388 ризикових суб’єктів господарювання за даними підсистеми 2.19 «Відпрацювання сумнівних операцій з ПДВ» АС «Аудит» на загальну суму ризикового кредиту 87032,0 тис.грн., з них відпрацьовано 1337 СГД на загальну суму 82754,0 тис.грн. Доведено на відпрацювання 75 ризикових підприємств, які входили до складу «конвертаційних» центрів на суму 58089,13 тис.грн., з яких відпрацьовано 47 СГД на суму 24699,74 тис.грн., залишаються на відпрацюванні 28 СГД на суму 32356,85 тис.грн.

За 2014 рік СГД було подано 65 заяв про зняття з обліку, завершено 53 перевірки на ліквідацію, з яких на розшук до міліції передані матеріали по 8 підприємствам, донараховано за результатами контрольно-перевірочної роботи 702,9 тис.грн.

Надійшли на відпрацювання 221 постанова податкової міліції, інших правоохоронних органів, у т.ч. постанов податкової міліції – 180, інших правоохоронних органів – 41. Відпрацьовано 210 постанов, знаходиться на відпрацюванні – 11, з яких 3 постанови податкової міліції та 8 постанов інших правоохоронних органів. Донараховано всього за результатами контрольно-перевірочної роботи 979,4 тис.грн., з яких 81,0 тис.грн. по постановах податкової міліції, 898,4 тис.грн. по постановах інших правоохоронних органів. Всі суми сплачено до державного бюджету в повному обсязі.

Протягом 2014 року отримано 629 запитів на проведення зустрічних звірок, з них відпрацьовано 623 запити, 6 запитів знаходяться на відпрацюванні.

За 2014 року проведено 156 фактичних перевірок щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності документів, що підтверджують державну реєстрацію юридичних осіб, за результатами перевірок донараховано штрафних санкцій на загальну суму 219,04 тис.грн., до бюджету надійшло 204,56 тис.грн.

Протягом 2014 року проведено 77 перевірок суб’єктів зовнішньоєкономічної діяльності, по яких отримано повідомлення уповноважених банків щодо порушення вимог валютного законодавства, донараховано 764,9 тис.грн, стягнуто 715,1 тис.грн., з питань контролю за трансферним ціноутворенням перевірки не проводились.

Постійно здійснювався контроль за виплатою доходів на користь нерезидентів з джерелом походження їх з України. Вході проведення планової перевірки ТОВ «Факторіал» (п.н. 23002272), донараховано та стягнуто до бюджету податок на прибуток та штрафні санкції у сумі 18,5 тис.грн., контроль з питань декларування валютних цінностей, які знаходяться за межами України - за 2014 рік зареєстровано 28 довідок про декларування валютних цінностей, які знаходяться за межами України. Перевірки банківських та небанківських фінансово-кредитних установ протягом 2014 року не проводились.

Протягом 2014 року управлінню податкового аудиту доведено на відпрацювання 8 сільськогосподарських підприємств–виробників та переробників сільськогосподарської продукції, з яких відпрацьовано 5 СГД, залишаються на відпрацюванні 3 СГД (КП «Флора-Сервіс», ПП «Три Агро 2007», ТОВ «Ранок»), по 2 СГД (ТОВ «Зоря-2014», ТОВ «Імперський колос») складено довідки, по 1 СГД (ТОВ «Адоніс») складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки та по 2 СГД (ТОВ «Кириківське», ТОВ СГ «Кириківське») складено акти позапланових виїзних перевірок.

Протягом 2014 перевірено 954 СГД - фізичних осіб: з них 30 планових перевірок, 885 позапланових (у т.ч. 774 перевірок у зв'язку з припиненням підприємницької діяльності), і 39 фактичних перевірок. Порушення встановлені у 333 випадках (35 відс.), з них: по 30 плановим перевіркам, по 292 позаплановим і 11 фактичним перевіркам. Всього донараховано 2312,99 тис.грн, в т.ч. основного платежу 1567,0 тис.грн., штрафних санкцій та пені - 745,99 тис.грн., узгоджені результати перевірок на загальну суму 1423,1 тис.грн. (61,5 відс. від донарахованої суми). До бюджету надійшло 912,61 тис.грн (39,45 відс. від донарахованої суми і 64,1 відс. від узгодженої суми).

За результатами планових перевірок фізичних осіб – підприємців донараховано 1551,8 тис.грн, в т.ч. основного платежу 1148,0 тис.грн, штрафних санкцій та пені - 403,8 тис.грн, узгоджені результати перевірок на загальну суму 1064,7тис.грн, до бюджету надійшло 478,07 тис.грн. (30,8 відс. від донарахованої суми і 45,0 відс. від узгодженої суми).

Протягом 2014р. перевірено 136 СГД - юридичних осіб, з них: 43 планових перевірки, 83 позапланових перевірки та 10 фактичних перевірок. Порушення виявлені у 49 випадках, що становить 35,8 відс. із загальної кількості перевірених. За результатами документальних перевірок юридичних осіб донараховано 133,9 тис.грн., в т.ч. основного платежу 109,0 тис.грн, штрафних санкцій та пені. - 24,9 тис.грн. , узгоджено результати перевірок на загальну суму 33,10 тис.грн. До бюджету надійшло 33,07 тис. грн. або 100,0 відсотків.

Протягом 2014р. до управління доходів і зборів надійшло 902 заяви про зняття з обліку ФОП, перевірено 774 ФОП, станом на 01.01.2015р. знаходяться в перевірці 5 ФОП, із перевірених порушення встановлено у 259 випадках. За результатами проведених перевірок донараховано 143,86 тис.грн., в т.ч. основного платежу 35,59 тис.грн, штрафних санкцій та пені – 108,27 тис. грн. До бюджету надійшло 141,94 тис.грн. або 98,7 відсотка.

Протягом січня-грудня 2014 було проведено 49 перевірок з питань щодо здійснення підприємницької діяльності, в т.ч. здійснення контролю за додержанням законодавства про працю, в частині використання СГД найманої праці без належного оформлення та виплати заробітної плати «в конвертах». За результатами перевірок встановлено 19 порушень по 28 працівникам без офіційного працевлаштування, донараховано 181,7 тис.грн., в т.ч. 95,8 тис.грн. податку з доходів фізичних осіб, сплачено 39,7 тис.грн. і 85,9 тис.грн. єдиного соціального внеску, сплачено 24,9 тис.грн. Інформацію по 10 ФОП передано до прокуратури Орджонікідзевського та Фрунзенського районів м. Харкова, по 9 ФОП - до територіальної державної інспекції з питань праці у Харківській області, по 42 ФОП - в управління праці та соціального захисту населення адміністрацій Орджонікідзевського та Фрунзенського районів Харківської міськради. За результатами проведеної роботи з 15-ма працівниками укладено трудові договори через центр зайнятості (4 у ФОП Фролова О.Ю., 3 у ФОП Дорофєєва М.М., 2 у ФОП Оверко А.С. та по одному у ФОП Кононенко В.М., ФОП Водоп'янова Е.Д., ФОП Леонтьєвої Ж.А., ФОП Міняйло Н.В., ФОП Парамзіна А.Б., ФОП Антоненко Л.І.). Крім цього, із зареєстрованими в січні - грудні 2014 року СГД проведено співбесіди, в результаті яких додатково офіційно оформлено 323 найманих працівників.

Протягом січня - грудня 2014р. згідно підсистеми АІС «Аудит» 2.19 було доведено на відпрацювання 14 ФОП на загальну суму ПДВ 507,2 тис.грн. Станом на 01.01.2015р. не відпрацьованими залишилися 2 ФОП на суму 99,5 тис.грн. (ФОП Василевський В.Я. - 90,9 тис.грн., ФОП Козир Ф.О. - 8,6 тис.грн.).

Протягом отримано 51 запит на проведення зустрічних звірок, з них станом на 01.01.2015р. відпрацьовано 48, 3 запита знаходяться в роботі.


Каталог: data -> material -> 000 -> 130
130 -> Голова Державної фіскальної служби України І. О. Білоус " 23 " 02 2015 р
000 -> Конкурс «Майбутнє країни у мріях дитини»
000 -> Положення про Головне управління Міндоходів у Донецькій області, затвердженого наказом Міністерства доходів І зборів України (далі Міндоходів) від 17. 04. 2013 №47 (зі змінами). Свою діяльність гу міндоходів здійснювало у складних умовах
130 -> Евакуації персоналу в разі виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах апарату Державної фіскальної служби України
000 -> Податки очима дітей 2009”
000 -> За спеціальне використання води
000 -> Отримували дохід від репетиторських послуг – задекларуйте його!


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка