Звіт вчителя німецької мови Чуп Н. Ю. Чуп Надія Юріївна Негровецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Освіта: вища, Ужгородський національний університет Кваліфікаційна категорія



Дата конвертації19.11.2018
Розмір4.3 Mb.
#65012
ТипЗвіт

Творчий звіт

вчителя німецької мови

Чуп Н.Ю.

Чуп Надія Юріївна

Негровецька загальноосвітня

школа І-ІІІ ступенів

Освіта: вища, Ужгородський національний університет

Кваліфікаційна категорія:

“ спеціаліст вищої категорії ”

Педагогічний стаж: 27 років

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

“ Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому ”

Тема досвіду:

“ Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови”

 Ідея досвіду:

реалізація інноваційних технологій на уроках німецької мови забезпечує розвиток і саморозвиток особистості, сприяє формуванню її організаційних, інформаційних, комунікативних компетентностей, міцному засвоєнню програмового матеріалу. 



Мета створення:

з'ясувати наскільки інтерактивні технології навчання та колективного творчого виховання відповідають сучасним вимогам гуманізації освіти та потребам суспільства, наскільки вмотивоване їх застосування під час уроків іноземної мови.    



Обгрунтування вибору теми досвіду

Актуальність досвіду визначається як один з пріоритетних напрямів реформування освіти .

В умовах розвитку інформаційних навчальних технологій слід інтенсивніше використовувати інтерактивні технології такі як комп'ютерні програми та інші технічні засоби з німецької мови, які сприяють зацікавленню школярів вивченню цього предмета, роблять урок змістовнішим та різманітним, дають більше можливостей для самостійної роботи учнів, економлять час учителя.


Це перше покоління, яке виросте серед цифрових комунікаційних засобів. Дон Тапскот


Учитель

Інноваційні

технології

Учень

Технологія – це комплекс, що складається:

із запланованих результатів;

із засобів оцінювання для корекції та вибору оптимальних методів, прийомів навчання, оптимальних для певної конкретної ситуації;

із набору моделей навчання, розроблених учителем на цій основі.

Використання сучасних технологій на уроках німецької мови

Індивідуально –

диференційоване

навчання


Проектно-

дослідницька

діяльність

Інформаційно-

комунікаційні

Здоров’я-

зберігаючі

Проекти


«Визначні пам’ятки Києва”

“Охорона довкілля”

“Шкільна система в Німеччині”

музикотерапія

казкотерапія

ігротерапія

Мультимедійні уроки

презентації

віртуальні екскурсії

інформаційні хвилинки

Я-творчість

творю


винаходжу

співпрацюю

Я-наука

Проектую


конструюю

випробовую

досліджую

Я-інформаційний

центр

пізнаю


освоюю

застосовую

спілкуюсь

Я-спосіб життя

тренуюсь

досягаю


гартуюсь

відпочиваю


Чому саме мультимедія?

20 %


30 %

60 %


Засвоєння інформації

Мультимедійний урок

звук

відео

анімація

малюнок

схема

текст

таблиця

для вивчення нового матеріалу, пред’явлення нової інформації

для закріплення набутих знань, відпрацювання навчальних умінь і навиків

для повторення,практичного застосування одержаних знань, умінь, навиків

для узагальнення, систематизації знань

Розвиває комунікати

вні вміння і навички,

допомагає

встановленню

емоційних контактів

між учнями

Вирішує


Інформаційне

завдання,

оскільки забезпечує

учнів необхідною

інформацією, без

якої неможливо

Реалізовувати

спільну діяльність

Розвиває загальні

навчальні вміння

і навички (аналіз,

синтез,


постановка цілей),

тобто забезпечує

вирішення

дидактичних

цілей

Забезпечує виховне



завдання, оскільки

привчає працювати

в команді,

прислухатися до

чужої думки

Інтерактивне навчання:



Was gefällt mir?

Was gefällt mir nicht? Es gefällt mir nicht,..

● Die Katzen mit dem langen Fell, in dem ich schlafen

kann.


●Die nassen Schuhe, die ich neben dem Feuer trocknen

kann.


●Die langen Abende im Familienkreis, in dem ich mich wie ein Teil von etwas Großes fühle.

● Der Gedanke, dass ich nach dem Schulabschluss oft an die Tür dieses Deutschkabinetts klopfen werde.

●Das Meer beim Sturm und der Himmel, wenn es

donnert und es blitzt. ●Besonders gutes Wetter und nicht langweilige Stunden.



●wenn ich etwas Schreckliches machen muss.

● wenn die Menschen eine Rolle in dem Leben spielen und immer seine Freunde

fragen, was sie tun sollen. ● wenn die Leute streiten, wenn jemand weint, wenn jemand krank ist, wenn

jemand traurig ist. ●wenn jemand etwas möchte und kann das nicht bekommen, wenn es sehr

dunkel ist und niemand ist mit mir.

● wenn es schmutzig ist und wenn es lange Zeit regnet, wenn die Leute ihre

Meinungen anderen Leuten aufdrängen.

●wenn die Sonne nicht scheint. ● wenn die Menschen keine Wahrheit sagen; wenn man lügt, zeigt das die

schwache Seite der menschlichen Seele,

wenn jemand nicht ernst ist.



“ Мікрофон”

Ігрова діяльність

сприяє створенню

пізнавального мотиву,

посилює працездатність;

виробляються

автоматизм дії,

виховується серйозне

ставлення до предмета,

реалізуються ідеї

співробітництва,

змагання, виховання,

відповідальності

кожного за навчання

та дисципліну

Гра допомагає

розвивати допитливість,

тренує пам'ять, увагу,

вміння не лише

дивитися, а й бачити,

логічно мислити

Використання ігрових

моментів у процесі

навчання дає можливість

активізувати опорні

знання учнів, збільшити

інтерес до певної

наукової дисципліни,

розширити їхній кругозір,

підвищити

інтелектуальний рівень

Ігри:

Гра- римування « Птахи й діти»

Мета: практика у сприйманні звуків на слух.

Хід гри: клас ділиться на дві команди:

команда птахів (Vögel) і

команда дітей, які хочуть допомогти птахам ( Kinder).

Kinder ( хором):

Vögel, Vögel, wir haben euch so lieb!

Wir bauen euch Häuschen,

Damit kein verlassen blieb!

Vögel ( хором):

Bitte, bitte, pick, pick, pick!

Danke schön, auf Wiedersehen!

Bitte, bitte, pick, pick, pick!

Danke schön, husch.

Використання інтерактивних технік в практиці

У практиці своєї роботи переважно використовую інтерактивні техніки :  «Спільний проект», «Синтез думок», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Кожен вчить кожного» , «Мозаїка». Такі види роботи передбачають парну співпрацю, роботу в ротаційних трійках, роботу у малих групах і фронтальне включення в процес обговорення .

Відкриті уроки та позакласні заходи



Тема урока, заходу

Клас

Рік

Рівень

« Погода, клімат, ландшафти»

11 - А

2008 - 2009

шкільний

« Спорт»

6 - А

2009 - 2010

шкільний

« Свято Різдва в Німеччині»

10 - Б

2010 - 2011

шкільний

« Київ»

6 - Б

2010 - 2011

Колочавський освітній округ

“ Німеччина”

8 - А

2011 - 2012

шкільний

Вікторина: “ Як ми знаємо Німеччину та німецьку мову”

7 –А,7-Б

2011- 2012

шкільний

“ Школа. Шкільне життя”

5

2012- 2013

Колочавський освітній округ

Вікторина : “ Що? Де? Коли?”

9- А,9- Б

2012- 2013

шкільний

Відкриті уроки

Відкритий урок на тему: «Німеччина»

Відкритий урок на тему: «Київ»

Відкриті

виховні години

“Хочеш мати друга- навчись другом бути”

“Шануй батька свого,

матір свою…”

Відкриті

виховні години

“З Україною в серці”

“Добро починається з тебе…”



Прізвище, ім’я, по - батькові

Роки навчання

Нагороди

Рущак Марія

2008 - 2009

Диплом ІІ ст.

Ворон Мирослава

2008 - 2009

Диплом ІІІ ст.

Рущак Марія

2009 - 2010

Диплом ІІ ст.

Рущак Марія

2011 – 2012

Диплом ІІІ ст.

Савка Світлана

2012 – 2013

Диплом ІІІ ст.

Мої досягнення

Мої успіхи

Успіхи класу

ДЯКУЮ


ЗА

УВАГУ!!!
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка