Звіт вчителя української мови і літератури Бошелюк Антоніни Орестівни Вчитель зобов'язаний уміти цінувати дитячу довіру, щадити беззахисність дітей, бути для нього втіленням добра і справедливості. Без цих якостей не може бути вчителя



Дата конвертації19.11.2018
Розмір2.84 Mb.
#65039
ТипЗвіт

Творчий звіт вчителя української мови і літератури Бошелюк Антоніни Орестівни

Вчитель зобов'язаний уміти цінувати дитячу довіру, щадити беззахисність дітей, бути для нього втіленням добра і справедливості. Без цих якостей не може бути вчителя.

В. Сухомлинський

Бошелюк Антоніна Орестівна

  • Бошелюк Антоніна Орестівна
  • Стаж – 24 роки
  • Спеціаліст вищої категорії
  • Педагогічне кредо:
  • «Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, можливо, запам'ятаю.Дай мені зробити самому- і я зрозумію на все життя»

Освіта

  • Освіта – вища;
  • ВНЗ – ЧДУ ім. Ю. Федьковича;
  • Факультет - філологічний.
  • Спеціальність – “Українська мова та література”
  • Кваліфікація – вчитель української мови та літератури.

Місце роботи

  • Глибоцька ЗОШ I-III ступенів
  • В даній школі працюю з 1992 року на посаді вчителя української мови та літератури.
  • Вивчаю сучасні методи і форми викладання.
  • У своїй практиці запроваджую інноваційні методи і форми роботи.

Проблема, над якою працюю:

Розвиток комунікативних

умінь учнів на уроках

української мови та

літератури.

Ефективності розвитку комунікативних умінь можна досягти за умов :

  • якщо на кожному уроці засвоюються мовні і мовленнєві знання;
  • якщо формуються навчально-мовні, правописні та комунікативні вміння і навички;
  • коли розширюється читацький рівень школярів (бо дитина, яка більше читає, краще говорить і пише);
  • коли збагачується їхній мовний запас, відбувається оволодіння мовною нормою, здійснюється усвідомлення неповторності мовної особистості.

Вдосконалюю такі уміння учнів, які становлять основу комунікативної компетентності:

  • - адекватно   сприймати на  слух  діалог і монолог,  що передбачає зосередження уваги на осмисленні висловлювання,   його   оцінювання, використання різних прийомів фіксації почутого відповідно до комунікативного завдання (участь у дискусії, передача інформації іншому, використання її у власній діяльності);
  • - користуватися різними видами читання, свідомо ставитися до вибору, що читати; усвідомлювати мету читання,  орієнтуватися,  кому адресований текст,  оцінювати сприйнятий текст; виділяти в ньому головне і другорядне;
  •  -вести    діалог    із    додержанням    вимог    українського  мовленнєвого етикету в різних життєвих ситуаціях;
  • - створювати усні монологічні висловлювання та письмові тексти різних стилів і жанрів.

Завдання для забезпечення розвитку комунікативних умінь :

  • - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного;
  • - створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра;

    - розвивати уяву учня, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися ,розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.

Розвиваю комунікативні компетентності учнів шляхом впровадження таких сучасних методів:

  • - використання проблемних питань;
  • - робота в малих групах;
  • - прийом “мікрофон”;
  • - “мозковий штурм”;
  • - колективний підсумок;
  • - метод “теза-антитеза”;
  • - “цитатний ключик”.

Вправи ,спрямовані на вироблення навичок комунікативної компетентності:

  • - складання усних висловлювань,міркувань відповідно до ситуацій мовлення;
  • - укладання словничків-термінів;
  • - робота з пам `ятками;
  • - у роботі над усними переказами намагаюся добирати тексти, які містять глибокий зміст і мають виховне значення,наштовхують учнів на роздуми.

Досягнення моїх учнів

  • 2009 р. – Бошелюк Ю. - III місце в III етапі олімпіади з української мови та літератури. (10 клас)
  • 2010 р. – Бошелюк Ю. – I місце в II етапі олімпіади з української мови та літератури. (11 клас)
  • 2010р. – Буніховська Т. – II місце в II етапі міжнародного конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика. (11 клас)
  • 2013р. – Зеленівська К. – I місце в II етапі міжнародний конкурс з української мови та літератури ім. Т.Г.Шевченка. (8 клас)
  • 2013 р. – Трачук С. – III місце в II етапі міжнародного конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика. (5 клас)

Я на уроці

Вшановуємо пам`ять великого Кобзаря

Відкриті уроки


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка