Звуки (ц), (ц’), позначення їх буквою це



Дата конвертації20.11.2018
Розмір70.5 Kb.
#65411
ТипУрок
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 25 М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА»

Відкритий урок

з читання,

проведений у 1-В класі, на тему:

«Звуки (ц), (ц’), позначення їх буквою «це». Звуко – буквений аналіз слів».

Підготувала:

вчитель

початкових класів

Булавук Н.П.
2014 р.

Тема. «Звуки (ц), (ц’), позначення їх буквою «це». Звуко – буквений аналіз слів».
Мета. Виховувати почуття справедливості; бажання дотримуватись правил поведінки у громадському транспорті, інтерес до читання;

формувати знання про звукові значення букви Ц, ц («це»);

розвивати фонематичний слух, спостережливість, навички осмисленого читання твору;

Хід уроку

І. Організаційний момент
Станьте, діти, всі рівненько,

Щоб урок пройшов гарненько.

Поверніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день!»

І тепер сідайте рівно

І працюйте всі активно.


– Діти, що ви бачите на малюнку? (на стінці годинник )

– Можливо ви десь бачили такий великий годинник?

– Така річ є на залізничному вокзалі. Куди ми з вами й помандруємо.(Показ)

– Ось будинок. Біля нього колії під номерами. Від них приходять та відходять поїзди. А між коліями – перон. Це та доріжка, по якій йдуть до вагони поїзда.



Голос диспетчера

–Увага, увага! На другій колії здійснюється посадка на швидкий потяг «Гарний клас». Будьте уважними та обережними!

– Діти, ви готові до подорожі?

– Тоді ми їдемо залізницею до цирку.



План уроку

– Протягом подорожі нам пропонують такі зупинки.

Розминка

Звукова


Прочитай

Цікава


Цирк
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

– Під час зупинок ми з вами ознайомимося з буквою ц («це»), поліпшимо свій настрій та попрацюємо з цікавими завданнями Букваря. Протягом подорожі ви складатимете пазли, та щоб в кінці подорожі побачити увесь малюнок є одна умова. Яка саме?

– Як ми маємо працювати на уроці?

– Якщо будете цього дотримуватись, то на кожній зупинці наші провідники видаватимуть по частинці малюнка.



ІІІ. Підготовчі артикуляційно-слухові вправи

Голос диспетчера

– Перша зупинка «Розминка»



1. Чистомовка

Є у мене олівці – ці-ці-ці,

Їх тримаю у руці –ці-ці-ці.

Ось червоний олівець – ець-ець-ець,

Ним малюю промінець – ець-ець-ець.

А ось сині олівці – ці-ці-ці,

Пишуть хвильки по ріці – ці-ці-ці.

І радіють в нас серця – ця-ця-ця,

Бо красива весна ця – ця-ця-ця.

2. Гра «Слухняний ротик». Робота над скоромовкою (вимовляємо тихо, повільно, голосніше і швидше, ще голосніше і швидше)
Цап на лузі,ставши дибки,

Цвіркунову слухав скрипку.


– Молодці! Із завданням справились гарно. А отже перший пазл – ваш.

Голос диспетчера.

– Зупинка «Звукова»



3. Гра «Впіймай м’який звук» (діти, почувши м’який звук, плескають в долоні)

Палець, цирк, хлопець, царівна, цемент, продавець, цегла, суниця.



4. Гра «Відшукай букву та назви її звук» (діти визначають місце приголосних звуків [ц], [ц'] у словах)

Цукор, стілець, сцена, олівець, ставок, цифра, залізниця.



5. Гра «Зроби сам»

Група 1 - цапеня

Група 2 - олівець.

Група 3 - залізниця.



Перевірка


- о - о = о




о = о - о =




- о = о - - о = о
Цапеня –
Олівець –
Залізниця –
- І це завдання виявилося вам під силу. І тому наступний пазл ваш.
Фізкультхвилинка
Цапеня руденьке умивається, (Наслідують.)
Певне, в гості воно так збирається.
Вимив носик, вимив ротик, (Наслідують.)
Витріпав і вимив хвостик.
Вимив він обидва вуха (Наслідують.)
Й рушником їх витер сухо. (Труть дужче вуха.)
ІV. Вправи з читання

Голос диспетчера.

– Увага, увага! Будьте обережні. Швидкий потяг «Гарний клас» прибуває на станцію «Прочитай».

– Чому вона так називається?

1. Читання складів (читають разом, дівчатка, хлопчики)





А

О

Я

И

У

ЬО

Е

І

Ю

Ц




























2. Читання слів за променеподібною таблицею та на розширення кута зору «Дощиком»

ирк за єць

ікавий ли сиця

Ц апок стан ція

ілий ві конце
3. Робота в групах

І – знайти слова, що відповідають на питання хто

ІІ – знайти слова, що відповідають на питання що

ІІІ – знайти слова, що відповідають на питання який

– Ну що ж? Всі завдання на цій станції виконані. А тому ви знову з частиною малюнка.

V. Робота з текстами Букваря

Голос диспетчера.

– Зупинка «Цікава»



1.Робота з віночком предметних малюнків.

- Відкриваємо наші Букварики с. 157

- Назвати предмети зображені на малюнку.

- Скласти речення з поданими малюнками.

– На цій зупинці ми не затримуємося, бо в нас попереду є найголовніша. А за ваші правильні відповіді ви знову отримуєте пазл.
Фізкультхвилинка

Зарядка
Голос диспетчера.

– Увага, увага! Потяг «Гарний клас» прибув на кінцеву станцію «Цирк». Хочу вас запитати, а що ви знаєте про цирк?
В місті кругом афіші.
Цирк, приїжджай скоріше.
Всі ми давно з квитками,
Бо в цирковій програмі.
Цирк такий цікавий!

В нім цілий день вистави.

Танцюють в цирку циркачі –

Гірські цапи-бородачі.


Знають давно малята
Хто буде виступати,
Диво їх жде на втіху
І урагани сміху!
Клоун і акробати,
Мавпи смішні хвостаті,
Лев туди сюди стрибає
Навіть вогонь долає.
Хлопчик напівпритопа,
Мудра собачка Кнопа
– Гав- гав– усе рахує.
Цирк дітвору чарує!
Маг та ще два удави..
Як це “Кінець вистави”?!
Трішечки хоч, будь ласка!
Цирк – це чарівна казка!
Молодці!!!

1. Вступна бесіда

– Подивіться на аркуш паперу і розгляньте малюнок з правого боку.

– Хто зображений на малюнку?

– Де відбуваються події?

– Хто хоче купити квитка?

– Хто працює касиром?

– А що робить цап?

– І чому він тримає Зайця за вушко, ви мені скажете, коли ми цей текст прочитаємо.


– Як називається місце, на якому виступають артисти?

– То ж і ми зараз відправимося на арену. Прочитайте назву твору.

– Як ви гадаєте, про що йтиметься в тексті?



2. Первинне ознайомлення з текстом «Циркова залізниця»

– Слухайте текст і пам’ятайте про запитання: «Чому Цап тримає Зайчика за вушко?»

– А чи правильно їздити без квитка?

– Зараз відкрию вам таємницю. На жаль, є такі люди, які теж їздять без квитка. І їх називають «зайцями». Знаєте від чого? Від того Зайця, про якого ми читали. Але не тільки квиток треба мати, а ще й знати, як поводитися в транспорті. Давайте пригадаємо.

– Прочитайте 1 абзац в парі і знайдіть слова з буквою «це».

3. Читання ланцюжком по одному реченню

4. Відтворення змісту прочитаного

– Яка назва твору?

– Що робила Лисиця?

– Хто стояв під віконцем каси?

– Кого вивели на арену?

– Що хотів зробити Зайчик?

– Чи вдалося йому це?

– Назвіть героїв оповідання.


– Молодці! Ви впоралися і з останнім – найважчим завданням. А тому я з великим задоволенням віддаю вам останню частинку пазлу.

VІ. Підсумок уроку

Діти складають пазл і бачать малюнок цирку з учнями свого класу.
Каталог: doc -> files -> news -> 395
news -> Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Мета: Освітня
news -> Різноманітність плодів. Лабораторна робота №10 "Будова і різноманітність плодів."
news -> Учнівська конференція «Чорнобиль – біль і трагедія України» Мета
news -> План-конспект бінарного заняття гуртка „Mit Spa? (музичне виховання + німецька мова) 7 клас
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
395 -> Л. Костенко. Поема Чайка на крижині
395 -> Урок музичного мистецтва в 4 класі. Лідія Поліщук,вчитель-методист музичного мистецтва
395 -> План-конспект уроку з німецької мови. 5 клас. Тема: Mein Hobby. Me та: Практична: Закріпити лексику по темі


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка